Skoči na vsebino

 

Varjenje

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
363 odgovorov v temi
zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#21

priblizno tak pa zgleda pri alu, nekje 1.5 mm alu z 2.4mm wolfram (zelena kljub HF, saj jebe da zacne) pa ciscenja nekje 30 % to pol vidis okoli vara kak se nabere sivo (to se ni nic finisirano, pol je slo na eloksiranje) ... pomojem zna met berni kaksn lepsi var .. jaz nimam tolk delovnih izkusenj sem bol frajkunstler :)

Pripete slike za predogled

  • varAlu.jpg

Urejal zegler, 26.08.2015, 05:35.

E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#22

Kako veš, da ne zasluži toliko v Slo ? :ok

Berni, vsaka čast res!


Bi bilo lepo, če bi! ;)
Smo pa zelo off topic.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#23

To s plačami je mal za lase prvlečen. Če bi se res tako cedil med in bi sekire padale z neba, bi pol akrapovičevih varilcev prebegnilo v švico, pa ne. Tle lepo švasajo za tistga slabga jurčka. S tem, da se morjo po novem furat v božje zanožje.

Zegler, lep zvar. Evo to je pa moj alu zvar :-D Prvi, brez filler palčke.

btw: Kje se v LJ dobi fizično elektrode, keramične tulce in une bakrene držalce za različno debele elektrode? To po pošti naročat je kr neki.

Pripete slike za predogled

  • 2015-08-24 21.07.14.jpg

Urejal voith, 26.08.2015, 09:56.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#24

Evo to je pa moj alu zvar :-D Prvi, brez filler palčke.


Videt je lepo, ampak absolutno prevelik enkraten vnos toplote v obdelovanec ...
Varit manjše vare večkrat, vmes ohladit zadevo, da ne pride zrnavostna struktura osnovnega materiala in vara pregroba in je posledično pri tem obdelovanec občutno manj nosilen.
Lahko se motim... :ok2

Urejal Nixxon, 26.08.2015, 11:49.

Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#25

To je blo naštiman na brute force in velik oblok, do te mere da me še dons roka peče od žarčenja. :-D Drugič se bom s kremo za sončenje namazal. :ok2

Morm si pridobit manjše elektrode, boljše obdelovance in neko mizo kovinsko, mal gledam pa so po 1500€ take mize.. wtf.

Urejal voith, 26.08.2015, 10:21.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#26

Aluminij odlitki so posebna stvar. Največji problem je ker ne veš kateri material je.
Potem čistoča dela in dodajni material. Vedeti je pa treba, da postane območje okrog vara pri aluminiju mehkejše- torej popravilo aluminijastih lestev odpade :) .Zato so lepi vari na aluminiju, le ko je nov in še nekontaminiran.
Aluminij se ponavadi nikdar ne vari brez dodajanja, za razliko od RF ali črne pločevine, kjer lahko delaš "fusion weld", ker radi pride do pokanja.
Za elektrode, če se bojiš radioaktivnih rdečih,vzemi zlate Lanthan in imaš mir.
http://www.varesi.si/trgovina/

Miza pa je zakon, če kakšne profil variš...:mljask
Jaz imam Siegmund in je to majka, je pa drago.

Pripete slike za predogled

  • IMG_4500.jpg

Urejal berni, 26.08.2015, 11:40.

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#27

Če pa je že tema prava pa mogoče tale link
to pa imam za varjenje zelo tankih stvari in ni Tig :)
https://www.facebook...?type=2
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#28

... Vedeti je pa treba, da postane območje okrog vara pri aluminiju mehkejše - torej popravilo aluminijastih lestev odpade :) ...


Pa še malo teorije (za prakso) za varjenje linijskih aluminijevih nosilcev (na primer cev za tendo ipd):

Varjenje linijskih nosilcev je mogoče ob upoštevanju polne nosilnosti aluminija, v kolikor se var(i) nahaja(jo) v coni (naj)manjših tlačnih in nateznih napetosti.

V primeru, če je obtežba vertikalna od zgoraj navzdol, to v praksi pomeni, da je na primer upogibno obremenjeno vzdolžno varjeno (šivno) cev (na dveh podporah ali konzolo) treba tako namestit, da se var nahaja na polovici višine cevi, ne pa zgoraj (spodaj; velja za konzolo), sploh pa ne spodaj (zgoraj; velja za konzolo).

Podobno velja za vse vrste profilov pri katerih je var mogoče izvest v nevtralni coni, kjer so sicer največje strižne napetosti, ki pa niso kritične za varjen del nosilca

Urejal Warden, 26.08.2015, 12:06.

Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 047
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#29

To s plačami je mal za lase prvlečen. Če bi se res tako cedil med in bi sekire padale z neba, bi pol akrapovičevih varilcev prebegnilo v švico, pa ne. Tle lepo švasajo za tistga slabga jurčka. S tem, da se morjo po novem furat v božje zanožje.

Zegler, lep zvar. Evo to je pa moj alu zvar :-D Prvi, brez filler palčke.

btw: Kje se v LJ dobi fizično elektrode, keramične tulce in une bakrene držalce za različno debele elektrode? To po pošti naročat je kr neki.



Sj vem kaj govo0rim saj sem bil gor 2 leti
Schweisser 27.50 33.00 5'800.00
Kolega mi je 1x pokazal sliko vara in rekel ce zna kdo tako lepo zasvasat dobi takoj job za omenjeni denar.
Baje jih primankuje gor.....

Slika je bila bolj podobni ki jo je objavil Zegler.
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#30

Sj vem kaj govo0rim saj sem bil gor 2 leti
Schweisser 27.50 33.00 5'800.00
Kolega mi je 1x pokazal sliko vara in rekel ce zna kdo tako lepo zasvasat dobi takoj job za omenjeni denar.
Baje jih primankuje gor.....

Slika je bila bolj podobni ki jo je objavil Zegler.


Pa saj plača od 5.000 do 6.000 frankov je tam normalna za mojstra svojega faha.
Moj bratranec je delal kot samostojni mizar in je bil v istem rangu.
Pri nas pa nekomu, ki se ubija, ogromno zna, pokaže in zasluži malo več rečejo zlatar:blackeye
Prikaži več možnosti


XTR
XTR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Dolenjska

#31

Če gledamo priporočene cene OZS tudi pri nas ni slabo. Cena TIG-varjenja barvnih kovin je med 30-40€/h +ddv. :)
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#32

Če gledamo priporočene cene OZS tudi pri nas ni slabo. Cena TIG-varjenja barvnih kovin je med 30-40€/h +ddv. :)


to je delovna ura(podjetje, stroški, material, stroji variabilni stroški,....), delavec varilec dobi kot plačo kvečjemu 10....
Prikaži več možnosti


XTR
XTR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Dolenjska

#33

Mi je vse jasno, če smo pa realni pa ne gre po informativih cenah, pri nas ne.
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#34

Mi je vse jasno, če smo pa realni pa ne gre po informativih cenah, pri nas ne.


Seveda ne gre, ker vsak pride pa ti reče, če mu lahko samo malo zapikaš..
In pol rečeš tako po ceniku 1 h je 30 eur pa te hoče ubiti...
Za take in podobne imam jaz izobešeno to:

Pripete slike za predogled

  • SLIKA CENIK DELO.jpg

Urejal berni, 26.08.2015, 13:40.

Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#35

ve kdo, kje bi mi na sesalni del turbine navarili en cevni podaljsek pribl 3 cm dolžine in zunanji fi 60mm? gre pa za aluminij.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#36

Če pa je že tema prava pa mogoče tale link
to pa imam za varjenje zelo tankih stvari in ni Tig :)
https://www.facebook...?type=2


Poznam to ja, sicer ne ročno varianto ampak tole je bilo narejeno na nekaj precej podobnega, sam da je vir velik ene 6 kubičnih metrov. :)

http://forum.bmwslo....42&d=1370215712
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#37

:ok
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 763
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#38

Sexy tig voith:ok

Vprašanje za profije Tiganja: imam inverter, ki je sposoben tako Co2, MMA in Tig DC varjenja, WTL 210 v priponki. Varim sicer zanekrat samo z Co2 in MMA, vari popolno, prihaja pa čas, ko se bom učil inox varit, ker si bom izdeloval kolektorje in izpuh, pa me zanima če ima kdo priporočila za prebrat ali pogledat kako se dela prav, da ne bom preveč € vrgel v trial and error metode:-D

Objavljena slika

Urejal Eddy, 26.08.2015, 19:42.

Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 301
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#39

Sliši se bedasto a tudi na youtubu je polno dobrih nasvetov.
Welding tips and tricks pa še eden....
Kak kratki osnovni tečaj v varilni šoli, pa vaja, vaja....,
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#40

Ja, ni kaj, obvezno na tečaj v Inštitut za varjenje, če ni mogoče to narest v kakšni specializirani varilski delavnici (pri Akrapoviču :-D).
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.