Skoči na vsebino

 

Varjenje

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
403 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 325
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#101

To sm mal na pamet rekel, sam ta k jo mam je definitivno pretanka, najbrž je 1mm al pa 1.5, ker v primerjavi s kolesarsko špriklo je kr precej tanjša, pa so šprikle 1.8/2mm.

Varil sm mislm da na okol 70A.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#102

Ja,za alu so ponavadi 2mm .
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#103

Pri tem mojem mi gre predvsem na živce ta HF vžig. Malo dela, malo štrajka in sem nekaj gledal je treba HF modul vsake tolk časa obnovit pri teh strojih. Drgač pa če si kje v okolici lahko komot prideš preizkusit.

Sem gledal tudi stahlwerk, zgleda precej dobro, ta s plazmo sploh. Reference so močne, tko da mogoče se bom pa celo res za tega odločil.

900€ s komplet vsem in 5 letno garancijo je kr lepa cena.

http://www.stahlwerk...references.html

To maš tegale?

http://forum.bmwslo....=1&d=1441006747

http://forum.bmwslo....=1&d=1441006747


hej hej , malo pozno ampak thja bil malo na dopustu s familijo ...

skratka ja nekaj takega samo da star model ... tega imam ..

http://www.stahlwerk...g.com/1222.html

in ja teh gumbov je veliko, vecina jih je pomembnih ce varis brez pedala, z pedalom pa so ti pomembni samo 4 je gumbeki... najbolj je pomembna vaja ...

pomojem z vsakim gre vredu z dovolj vaje, finese so pri tankih plehih tam rabis masine ki obvaldajo male tokove , moj ima samo 10A in to je vcasih lahko tezava, oziroma se moras drugace znajt ...
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#104

Če ima masina pulsanje tudi tokovi postanejo manjši problem, ker s pravilno nastavljenim pulsanjem delaš s cirka do 50% višjimi nastavitvami kot pri stalnem toku.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 325
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#105

Js bom verjetno kr tega zgornga digitalnega kitajca nabavil, se mi zdi, da dobiš ogromno za denar pa še garancijo ima 3 leta.

Ne zaostaja v primerjavi z millerjem 200dx in lincolnom v205t, pa sta top mašini.



Urejal voith, 05.09.2015, 10:58.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 325
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#106

Kaj točno je modrozelen oziroma turkizen wolfram? Sm zmontiral 1.5mm turkizno elektrodo in ustrezno manjšo keramiko in dela ko šus. Bistveno lepše kot s torijevim volframom v 3.2 izvedbi.

Poleg tega sem odkril lift-to-start funkcijo in je ful priročna sploh zdej k nimam avtomatske maske. :)

Urejal voith, 06.09.2015, 19:26.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#107

Lepi opisi a modre tu ni.
Modra je enako kot zlata lantan, samo drugi procent.
http://www.profabric...aw-tig-welding/

Pripete slike za predogled

  • image.jpg
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#108

Razen, če imaš takšno barvo? To so neke specialne namenske elektrode.
http://www.furtmayr....lframelektroden
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 325
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#109

To je ta, v ipro so mi rekli da je to najboljša elektroda in da nej z njo probam. Danes sem malo čaral na DC rosfraju in priznam, da je res občutna razlika na bolje. A je to zarad pol tanjše elektrode al zato ker je 'turkizna' kot ji pravijo oni, pa ne vem.

Vsekakor jih bom kupil več. :) (če ne zarad druzga, zato ker sta tista 2% v rdečih elektrodah radioaktivna 14 miljonov let :eek )

Pripete slike za predogled

  • 2015-09-04 14.57.35.jpg

Urejal voith, 06.09.2015, 21:45.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 325
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#110

Evo našel na neki nizozemski strani..

http://riconlas.nl/wolfram

Objavljena slika

WR 2 - Turquoise  The first radiation-free electrode  Composition: W + rare raw materials The first radiation-free electrode for almost 25 years Packed per 10 pieces in a sturdy plastic box


EDIT: evo našel še točno te od Lincolna (ipro je zastopnik)

http://www.lincolnel...lectric_EU_Base)

Urejal voith, 06.09.2015, 21:53.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#111

Glede radioaktivnosti, ta je zelo zelo mala, če že je nevaren prah, ki bi ga vdihoval pri brušenju.
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#112

Evo našel na neki nizozemski strani..

http://riconlas.nl/wolfram

Objavljena slika



EDIT: evo našel še točno te od Lincolna (ipro je zastopnik)

http://www.lincolnel...lectric_EU_Base)


Mislim, da so te turkizne prve elektrode, ki niso bile radioaktivne in so na tržišču že
25 let. Kako dobre so ne vem.
Velika večina vzame univerzalno zlate 1,5 WL 15, torej 1,5% Lanthan ali namenske za Ac ali Dc.
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#113

kaj je najboljse za resitev tezave ... in sicer ..

varjenje alu, plosca recmo 1000 x 1000mm x 4 in pol gor zavarim en nosilec velikosti 20x 50x 4 mm pokoncno na sredini . Pod veliko plosco podlozim vecji alu za odvod toplote, ampak se zmeraj se mi pol na drugi strani te velike plosce pozna manjsa neravnina na plosci na katero sem varil. a bi moral podlozit baker ? ali kako se da resit to tezavo ? predgretje z odprtim ognjem lokacije vara?

dosegel bi rad, da se na drugi strani nic ne pozna....

Urejal zegler, 23.10.2015, 06:05.

E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 631
  • Lokacija: Pravljična dežela Fortunovo
  • Avtomobil: srebrni traktor

#114

kaj je najboljse za resitev tezave ... in sicer ..

varjenje alu, plosca recmo 1000 x 1000mm x 4 in pol gor zavarim en nosilec velikosti 20x 50x 4 mm pokoncno na sredini . Pod veliko plosco podlozim vecji alu za odvod toplote, ampak se zmeraj se mi pol na drugi strani te velike plosce pozna manjsa neravnina na plosci na katero sem varil. a bi moral podlozit baker ? ali kako se da resit to tezavo ? predgretje z odprtim ognjem lokacije vara?

dosegel bi rad, da se na drugi strani nic ne pozna....


Predgretje je dobrodošlo v elektro peči, vendar ne s plamenom, ker bo najverjetneje skrivilo ploščo.

1. Ne zavarit nosilca naenkrat. Zavari 4 kratke vare na nasprotnih straneh in pusti popolnoma ohladit, nato spet 4, .... vedno na nasprotnih straneh od "težišča" preseka nosilca ...

2. Izbrat alternativni varilni postopek, ki vnese čim manj toplote, če so lahko vari minimalnega preseka. Tudi tu predlagam prekinjanje varjenja
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#115

Če si s TIG predivji oz prepočasen daj raje s CO2 .. mig mag

Pa če pri 4mm prideš skozi si najverjetneje zelo premočan.
Daj manjši tok in naredi manjše vare...
Da se pa popolnoma nič ne vidi je pa skoraj nemogoče..

Urejal berni, 23.10.2015, 10:10.

Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#116

hvala ... vama za nasvete

@Berni, sem pa predvideval da je to TO, da se skoraj nic ne vidi je nemogoce .. ker nisem jaz sel skozi, samo malo se vidi deformacija materiala, pa se to ce pogledas pod dolocenim kotom ... saj s peskanjem in potem eloksiranjem je pol nevidno.. no jaz se vidim ker vem kje je blo :)

premocen dvomim da sem, ker delam s pedalko in dejansko za kratek cas pohodim da se zadeva stali da sploh lahko dodam dodajni material .. bom se malo treniral te plosce , pa poskusil s predgretjem...

@warden elektropec zal nimam take velikosti :( ...
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#117

hvala ... vama za nasvete

@Berni, sem pa predvideval da je to TO, da se skoraj nic ne vidi je nemogoce .. ker nisem jaz sel skozi, samo malo se vidi deformacija materiala, pa se to ce pogledas pod dolocenim kotom ... saj s peskanjem in potem eloksiranjem je pol nevidno.. no jaz se vidim ker vem kje je blo :)

premocen dvomim da sem, ker delam s pedalko in dejansko za kratek cas pohodim da se zadeva stali da sploh lahko dodam dodajni material .. bom se malo treniral te plosce , pa poskusil s predgretjem...

@warden elektropec zal nimam take velikosti :( ...


Bolje je, če bi imel pulsni aparat in tako vneseš več energije v krajšem času.
Pa bolje je če imaš večjo amperažo in hitrejši pomik kot pa, če si počasen. Prav tako lahko malo več energije preneseš na kotnike kot pa na ploščo. Če plošča ni privijačena ali stisnjena ti podloga dokaj malo pomaga.
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 486
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#118

Kar se tiče predgretja aluminija. Ponavadi se pri Al to ne uporablja oz. sploh ni potrebno.
Uporabi se mogoče samo pri varjenju zelo različnih Al zlitin. Pa še takrat je Al zelo občutljiv na predgretje, tu se uporabljajo zelo nizke temperature napram ostalim kovinam.
Kaj bi to pripomoglo v tvojem primeru si ne znam razložiti, kvečjemu bi imelo mesto, ki ga ti sedaj pregreješ še višjo startno temperaturo in bi spet bil na istem.

"While a little preheat is good, too much preheat can degrade the mechanical properties of the aluminum.

As was discussed earlier, the last heat treatment for heat treatable alloys is 400° F so if the operator preheats the aluminum to 350° F and holds the temperature in that range while welding, the aluminum's mechanical properties are changed.

For the non-heat treatable alloys such as the 5000 series, if the operator holds the temperature even in the 200° F range - he or she can sensitize the material to stress corrosion cracking. In most cases, some preheat is acceptable to dry the moisture away from the piece, but preheat should be limited.

Many inexperienced aluminum welders use preheat as a crutch. Since equipment for welding aluminum needs to operate at higher capacities, many feel that preheat helps eliminate equipment limitations, but this is not the case. Aluminum has a low melting point -- 1200° F compared to 2600° F to 2700° F for steel. Because of this low melting point, many operators think they only need light duty equipment to weld the aluminum. But, the thermal conductivity of aluminum is five times that of steel, which means that the heat dissipates very quickly. Therefore, welding currents and voltages for welding aluminum are higher than they are for steel so operators actually need heavier duty equipment for aluminum."

Urejal berni, 26.10.2015, 08:42.

Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 631
  • Lokacija: Pravljična dežela Fortunovo
  • Avtomobil: srebrni traktor

#119

hvala ... vama za nasvete


@warden elektropec zal nimam take velikosti :( ...


Kar se tiče predgretja aluminija. Ponavadi se pri Al to ne uporablja oz. sploh ni potrebno.
...


Hm, za predgrevanje nosilnih konstrukcij vem, da je škodljivo, ker se zmanjša nosilnost. Nisem pa vedel, da za nenosilne zadeve tudi ne narediš nič.

Se mi je pa porodila ideja, da bi ploščo ohladil. Vendar bi pa v tem primeru imel probleme z vlago ali z rosno površino ali z zaledenelo površino.

Generalno velja za vse materiale: čim manjši vnos toplote (ali še obratna polariteta, kjer to gre).
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#120

hvala obema ...

bom malo potestiral, dejansko imam moznost pulse nastavitev... je pa res da na to moznost nisem pomislil, da bi vlozil vec energije v krajsem casu, ker aluminij dost hitreje odvaja temp.. to bi znalo bit, ker jaz pa jajckam pa jajckam pa pocasi dodajam tok, da se zacne talit osnova, ker sam nosilcek, ko ga varim na podlago pa takoj stece, samo malo obrnem proti njemu pa ze lahko dodam dodatni material ...

pa tole da moram plosco priviti na osnovo za hlajenje... to tud nisem mel, sem tud to spregledal da je lahko kaksna zracna reza na tistem delu in posledicno temperaturni zepek ki se bolj zakuri spodnji del plate
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.