Skoči na vsebino

 

Terenska in ekspedicijska vozila

* * * * * 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1213 odgovorov v temi
Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#1

Teme mislim da še nimamo, v kolikor je pa se lahko združi. Tema ni namenjena težkim SUV vozilom tipa X5 ali Q7 ki se vozijo malce po utrjenem makadamu pač pa vsaj mičkeno, malce bolj resnim / zmogljivim / iznajdljivim vozilom.

Ker so mi avti takšni in drugačni zelo všeč, in sem z družinskim življenjem in vsem kar pride zraven (nakup nepremičnin, plenic itn :laugh) z veseljem (ga le ni večjega veselja kot otroc' ajga ane :-D) za krajši čas postavil vse svoje "materialne stvari, ki me osrečujejo na stran - torej škatle na 4 kolesih", se zadnje čase pogledujem spet o kakšnem vozilu za malo lastnega veselja.

Čistit, glancat in vizualno zrihtat en "stance" voz, se mi ne da. Samo živčen bom ko ga bo kdo rajsnil in tako naprej. Pa tudi, imel sem dva avta spuščena do bola, in...

Razmišljal sem tudi o kakšnih Hondi Civic VTI, TYPE R, Clio RS ali Megane RS, pa .. Kolikor me vleče, po drugi strani, več kot 5x na leto mi ne bo zneslo hoditi po dirkališčih, v prometu pa že nekaj let vozim kar kulturno, in bi rad da tako tudi ostane. :)

Že nekaj let res uživam v naravi, prej ne da nisem, morda je nisem toliko cenil. Rad naredim kakšno fotko, rad pogledam kakšno fotko narave, rad z 29erjem zabluzim po plažah in gozdičkih, kampiranje je super, in tako naprej. Imel sem tudi SUVa katerega sem večkrat zapeljal iz ceste (trezen, kakopak! :)) po blatu, kakšni traktorski poti skozi gozd, ampak ga je za kaj bolj resnega bilo škoda ker prvo kot prvo ni imel ustreznih pogonov (Honda CRV 08), kot drugo je bil malce preveč vreden da bi ga uničeval na tak način, čeprav je šel presenetljivo solidno ker je bil dovolj oddaljen od tal. Pod črto, pa sem takrat mogoče prvič "začutil" da mi je tole skakljanje po travnikih všeč, počutil sem se kar svobodnega da lahko skoraj kjerkoli zavijem iz ceste in pot nadaljujem izven začrtane poti.

Kakorkoli, s parkingom sem "hvalabogu" (da se tudi sam brzdam :laugh) omejen, in kolikor mi je bil SUV všeč pozimi in v "lokalnih" vožnjah, mi je presedal na avtocestah, zato bi ga imel kot drugi avto. Drugi avto za vsak dan, parkrat na leto ko je sneg uporaba za v notranjost države in pa za kampirat zna bit zabaven dodatek pri raziskovanju narave naokoli. .

Pogledujem malce za vozili, ki imajo stalni 4x4, so recimo mičkeno bolj varni pri hitrostih do 100km/h, kot Clio in 206, Golf 4 in ostala podobna vozila tiste ere. Ne iščem pravega "crawlerja" zato Wrangler in Toyota 4Runner in podobno ni v igri. Želje so vožnja izven cest in pa tehnično nezahteven off road. Zadeve s katerimi mislim da bi moral opraviti dobro že Hyundai Tucson ali Suzuki Vitara.

No tu pa se zaplete. Ta boljše stvari (vsaj tisto kar si jaz zaenkrat predstavljam pod taboljše), niti niso dražje za kupit. Butasto je tisto tankat in registracijo plačevat in tako naprej, recimo za kakšnega Grand Cherokee 4.0 V8 ali Range Rover P38. Zdi se mi, da bi se znal imeti fajn pa tudi s kakšno dvignjeno RAV-4. Vmes pa je velik del offroad sveta, pustimo Pajerote, Patrole in Land Cruiserje ob strani, za morda bolj primerno starost, po 30. :laugh.

Torej kaj želim, oziroma kaj bi avto počel:
- vožnja otrok v vrtec in mene v službo. Regionalka 5-8 km v eno smer, hitrosti do 80km/h. (varnost ?)
- popoldanski / vikend raziskovanja narave naokoli. (zabava, sproščanje)
- kakšen easy off road park (zabava)
- kakšen vikend ko bi po SLO snežilo bi služil kot prvo vozilo (varnost ?)
- za kakšen podaljšan vikend ali poleti bi se ga izkoristilo za kampiranje v smislu da bi služil kot raziskovalno vozilo kjer pač smo.

Kot je razvidno imam določene pomisleke okoli varnosti starejših kant. Saj vem, da če ti ni namenjeno lahko po stopnicah padeš, vseeno pa ne bi otrok vozil okoli v avtu ki se odpre kot konzerva če vanj prileti neko manjše mestno vozilo. Kot omenjeno, rang Pežoja 206 mora nadomestiti, tako da štanga ni postavljena "sky high".

Kot najbrž še koga, tudi mene zanima rang do maksimalno 5.000 EUR. Meni nekaj bolj všečnih kandidatov, se pa ne spoznam dovolj na te stvari, intenzivno prebiram že kakšen teden, dva, ampak tega je toliko za prebrati da je joj :ok2. Dodajam tudi kandidate, ki pri meni odpadejo, morda pa kdo najde navdih.

Zdaj pa me zanima, ljudje v tujini precej hvalijo Jeepe XJ:
Objavljena slika

Mi je zelo všeč, opazil sem da se jih dobi z Turbo Diesel motorjem, ki najbrž ni najbolj smotrna zadeva, po drugi strani sem videl da so na voljo tudi z 2.5 bencinskim motorjem poleg V8 motorizacije. Ima kdo izkušnje z 2.5? Največji vprašaj tega avta mi je varnost kot takšna, sicer so ga delali od 1989-2001, pa glede na to da gre po terenu baje odlično, najbrž ni narejen iz putra. Kako je s kletkami za notranjost, se da narediti in ohraniti sedeže in vrata, tudi zadaj?
Hvalijo predvsem aftermarket support in pa poceni rezervne dele.
Zanima me če ima to stalni 4x4 ali samo opcijo RWD + preklop?

Jeep ZJ:
Objavljena slika

K temu modelu ZJ, se nekako nagibam, deluje kar poceni za dobit, nima baje še toliko elektronskih gremlinov, za razliko od WJ modela (torej novejšega) ima podvozje praktično od Wranglerja in temu primerne sposobnosti, oziroma tako pravijo američani. Sicer je WJ bolj tak fancy in now, XJ pa pravi oldschool, izgleda tole dober kompromis predvsem zaradi cene napram WJ in varnosti napram XJ.

Jeep WJ:
Objavljena slika

Oblikovno najbolj posrečen, najbrž tudi prav tank kar se tiče varnosti za ta denar. Tudi z meni najbolj všečnim motorjem, 2.7 dizlom in avtomatiko, je pa bojda lahko hitro malce glavobola zaradi električnih gremlinov, katerih odprava lahko vzame kar nekaj cekinov.

Jeep KJ:
Objavljena slika

Tale mi je najbolj všeč overall. Žal pa je pri nas izbira porazna, hkrati pa še zasoljene cene na račun tega da jih ni veliko. Tega z RENEGADE paketom pri nas še nisem videl na cesti, uvoz ga podraži do te mere da smo že na slovenskih cenah in če dam več kot 5000 eur, mi bodo solze tekle za vsako ko bo veja usekala po avtu. (pa čeprav vem, da ko bo katerikoli terenec na lift kitu, gumah za blato, imel snorkel, prtljažnik na strehi in vitlo, bo vse skupaj krepko čez 5k EUR, ampak neke omejitve je treba postavit).

Opel Frontera:

Objavljena slika

Ne vem če ji kaj manjka, izgleda velika, prostorna in z nekaj predelavami kar konkretno sposobna (najbrž več kot bom sam izvajal). Ne vem le, ni tiste, afekta na prvi pogled, potem je najbrž težje delati avto z veseljem če ti že v štartu ni najbolj posrečen. No, nikoli ne reci nikoli.

Freelander 1:
Objavljena slika

Potem pridemo do malo manjših zverin, kot je Freelander 1. Zelo mi je všeč. A baje je varnost do FLja bolj kilava. OK, FL model se dobi za manj kot 5 jurjev, a ko prebiraš okoli tega avta ti ni jasno nič. Pol lastnikov tako zadovoljnih da te ustreli če ga vprašaš če proda, ostala polovica bi ti ga pa najraje šenkala samo da se ga znebijo. Opažam, da je z dizli veliko manj težav kot z bencinarji. Občutek je da je najboljše kupiti in probati. Ta občutek sem dvakrat že upošteval in obakrat mi je to fajn osušilo denarnico, zato ga raje pustim pri miru.

Freelander 2: Slike noče naložiti, ker je še predrag.

Toyota Rav4 94-99:
Objavljena slika

Zanimiva, ampak škoda besed, ker pri nas ne vem če sem v zadnjih 3 letih videl 3. 5 vratne kakopak, 3 vratne mi odpadejo.

Toyota Rav4:
Objavljena slika
Posrečena, najbrž bi zmogla večino mojih vikend šodr izletov, po drugi strani folk jamra da je "glorified" Corolla, ostali trdijo da je kar zmogljiva. Ne vem, ne poznam, ima baje zaporo centralnega diffa to je pa to.

Nissan X-Trail
Objavljena slika

Po pričevanju nekaterih spletnih zapisov, presenetljivo zmogljiv po terenu, največji problem mu proizvaja renojev 2.2 dci in preskakovanje keten. V to ravno ne bi rinil.

Suzuki Grand Vitara, starejša, tam okoli 2000 letnik.
https://encrypted-tb...c5XxvFPNlgoZixP

Suzuki Grand Vitara - Edition Predraga, ampak jo vseeno pokažem:
Objavljena slika
:mljask :mljask :mljask :mljask :mljask :mljask :mljask

Nissan Terrano II Wagon:
Objavljena slika

Ta avto je men zelo čuden na pogled (ozek in previsok), zato se nisem niti poglabljal, če kdo ve kaj več, pa le naj napiše.

Pajero Sport:
Objavljena slika

Tole je res hudo. Ampak tudi ogromno, skoraj bi rekel preveliko za "dailya" dočim zna biti za ekspedicije in kampiranje top.
2.5 dizel v tako veliki kravi ne vem če se ravno kam premakne, pa tudi ostali stroški povezani s tem dinozavrom mi niso poznani.

To je nekako to. Izpustil sem 3 vratne variante, ker se zanje ne zanimam, lahko pa lastniki le teh podelite vaše izkušnje in kakšno sliko.

Torej, upam da se razvije debata, hvaležen bom tudi za vse namige in nasvete. Pomembno je vedeti, da znam bore malo sam pošraufati (in se bi tu lahko kaj naučil, tako da je pametno da je avto dokaj enostaven) nadalje pa da nimam garaže.

Torej, kriteriji:
- bolj varen kot clio ali p206 (majhni otroci)
- poceni rezervni deli
- široka paleta aftermarket delov
- da je možno pustiti vklopljen kar stalni 4x4 brez da odlomiš pol avta
- dvakrat, trikrat kampirat
- dvakrat, trikrat iz Obale po snegu v notranjost SLO.
- da je v štartu normalno vozen in se ga da lepo posodabljati korak po korak.
- bolj v smeri "ekspedicijskega off roada" kakor "plezalca po stenah".

Upam, da se tema razvije tudi v druge smeri, če je kdo bil na kakšni večdnevni ekspediciji ali kaj podobnega. Kot pravi naslov, vse o off roadu :ok

Urejal Pepsi, 22.09.2015, 14:15.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


M_power
M_power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 019
  • Lokacija: Obala

#2

enega in edinega pravega off roadera si pa pozabil ?

Objavljena slika
A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself.
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#3

enega in edinega pravega off roadera si pa pozabil ?

Objavljena slika


Ne vem kje jih prodajajo po ceni do 5 tisoč evrov. :ok2 Pa dva lastnika sem že slišal (od enega prebral tu na forumu). Da Defender je kul k se kam pripelješ, problem je k ga je treba šraufat vsak teden baje. Nekako kot Ducati :hihi.

P.s. Pa Jeep Unlimited Rubicon mislim da pade tudi noter v kategorijo Off-Roaderja. Pravega.
Objavljena slika

Urejal Pepsi, 22.09.2015, 14:25.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 941
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#4

Imamo offroad specialista. Jih tudi sam dela une ta hude k je samo kletka in motor itd... @žorž4x4
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514

#5

Imeli Jeepa GC WJ od novega do približno 200kkm. Avto mi je še zdaj ostal najlepše v spominu.. Res udobni usnjeni fotelji z gretjem, bil je izredno zanesljiv, stalen 4x4, možnost reduktorja.. Skratka avto je velik, varen, udoben in zmožen prit skozi veliko gozdnih vlak ali pa sneg.

Jeepa Wranglerja za ta denar ne boš dobil. Tastar obstaja samo v kratki verziji in nimaš nič prtljažnika, novejšemu pa cena samo raste. Okoli 2008 je nov Unlimited z vso opremo prišel 28k, danes preko 50.. Rabljenih pa ni oz. imajo visoke cene. Drugače je pa zagotovo Wrangler eden boljših, če ne celo najboljši terenec in vsestranski avto kar si ga lahko zaželeiš. Vržeš dol vrate, streho, daš musko in samo uživaš :)

Iz Zgornje Savinjske imaš pa Marolt 4x4, ki predelujejo vozila.

Urejal neicheq, 22.09.2015, 14:34.

Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#6

Imeli Jeepa GC WJ od novega do približno 200kkm. Avto mi je še zdaj ostal najlepše v spominu.. Res udobni usnjeni fotelji z gretjem, bil je izredno zanesljiv, stalen 4x4, možnost reduktorja.. Skratka avto je velik, varen, udoben in zmožen prit skozi veliko gozdnih vlak ali pa sneg.


Takšna mnenja so dobrodošla. :ok

Jeepa Wranglerja za ta denar ne boš dobil. Tastar obstaja samo v kratki verziji in nimaš nič prtljažnika, novejšemu pa cena samo raste. Okoli 2008 je nov Unlimited z vso opremo prišel 28k, danes preko 50.. Rabljenih pa ni oz. imajo visoke cene. Drugače je pa zagotovo Wrangler eden boljših, če ne celo najboljši terenec in vsestranski avto kar si ga lahko zaželeiš. Vržeš dol vrate, streho, daš musko in samo uživaš :)


Seveda, Rubicon Unlimited je velika želja, ampak.. zaenkrat želja. Bil je podan kot odgovor da je Defender edini pravi off-road. Ne en ne drug, pa nista poceni.

Iz Zgornje Savinjske imaš pa Marolt 4x4, ki predelujejo vozila.


Uff kje smo še od predelav. :laugh. Prvo se moram odločit ali bi imel malo bolj resnega terenca v smislu Cherokeejev ali kakšno bolj funky zadevo kot je ta Suzuki GV:
Objavljena slika

Sicer pa tema kot taka ni namenjena zgolj nakupu, jaz imam pač cel kup vprašanj, je pa namenjeno splošni debati o off roadu, ker dvomim da sem edini ki mu je to zanimivo.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 671
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#7

Kolega ima tega, Mitsu L200, precej povišan, snorkel, gumijasti "tepihi" na ketnicah...
V živo izgleda precej impozanten.

Pripete slike za predogled

  • 1.jpg
Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 448
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Citroen AX

#8

Ne vem kje jih prodajajo po ceni do 5 tisoč evrov. :ok2 Pa dva lastnika sem že slišal (od enega prebral tu na forumu). Da Defender je kul k se kam pripelješ, problem je k ga je treba šraufat vsak teden baje. Nekako kot Ducati :hihi.


A si od mene slisal? :-D
No, jaz sem imel Defenderja in imam Ducatija. Prvega nimam vec in hvalim bogove, da sem se ga znebil, drugega ne dam za nic na svetu :ok2
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#9

A si od mene slisal? :-D
No, jaz sem imel Defenderja in imam Ducatija. Prvega nimam vec in hvalim bogove, da sem se ga znebil, drugega ne dam za nic na svetu :ok2


:ok, tocno tako, ti si napisal. :ok :laugh
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 690
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: f30 318d

#10

Tkole, a? :laugh

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514

#11

Če prav štekam..drugega avtomobila ne potrebuješ, imel bi ga le za dušo?

Poglej za ATVji in UTVji - Polaris, CanAm... Govorim iz prve roke, da boš z njimi užival bolj, kot z avtom. Prideš povsod..dobesedno povsod, ni strmine, kjer ne bi šlo, letijo dober, zapelješ v reko, drek, sneg... To je za dušo, ne pa avto. Škoda ti ga ne bo, preživijo pa tele stvari VSE.
Prikaži več možnosti


dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 791
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#12

Moj predlog:

http://www.avto.net/... 2.0 WD Bi-Fuel

Subaru forester.:-D Sam se prevažam v njih zadnje 2 leti in so zakon avtomobili. Sploh atmosferci so zakon, bulleterproof, imajo reduktor, 2. generacija ima serijsko zadaj LSD, čeprav že brez tega prileze zelo daleč.

Jaz sem sicer vozil samo prvo generacijo, atmosferc, 4cm dvignjen z doma podrejanimi distančniki, celoletne 6let stare yokohame geolander, pa sem se ustavil in speljal na klancu kjer z e34 z praktično novimi ultragripkami niti z zaletom nisem prišel. Na zasneženo sobotno jutro prvi čez gozdno pot v 40cm frišnega snega, nad glavo steklena panoramska streha, rit pa na toplih ogrevanih sedežih, kaj češ lepšga. Takole nekako, izgleda ko prideš do konca, kjer se pot konča in moraš obrnit:

Objavljena slika

Za vsak dan, AC, mesti ipd, se pelje povsem enako kot ostali osebni avtomobili. Malo višje sediš in to je to, pelje se udobno in tiho kot vsaka limuzina srednjega razreda.

Moj je bil prej gozdarski, tako da je veliko preživel, pa se pri 330kkm prevoženih noben diff ni slišal niti pri 190km/h.

V glavnem zakon avto, meni je sicer trenutni turbo zaribal, ampak se mi ni zameril, tako da bo kakšen forester v prihodnosti verjetno spet na dvorišču, ampak atmosferc, je bolj trpežen in terensko naravnan.

Evo, tejle mi ne zgledajo dosti predelani, če sploh kaj, pa rinejo povsod, na koncu pa se udobno odpeljejo domov.:-D



Urejal dolenc46, 22.09.2015, 20:25.

Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 502
  • Avtomobil: :(

#13

Toliko da se vmešam v začetek objave. Prejšnji teden sem se na IAA vozil z Macanom po offroad poligonu in kljub temu da gre za terensko manj primerno vozilo(po besedah Porschejevega testnega voznika) kot je Cayenne ali podoben jajčki, gre zadeva nepričakovano dobro in celo strašljivo po raznih ovirah in nagibih. Skoraj garantiram da se brez nekih izkušenj ne boš upal voziti po terenu z več kot 50% zmožnosti, pa še 50% je preveč. Res da avta za takšne vsote ne bo nihče upal izkoristit, a pomojem boš ne glede na izbiro ti najšibkejši člen. Jaz osebno bi gledal da je terenec zanesljiv, predvsem pa dosti ugoden, da ti ga ne bo škoda drgnit ob veje.

Urejal HiM, 22.09.2015, 21:03.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 376
  • Lokacija: Sevnica

#14

Meni je XJ zanimiv, celo 3-vratni obstajajo. Tak avto mora biti škatlast kolikor se le da. Pa ti avti niso imeli V8, ampak najmočnejši je 4 litrski vrstni šestak, ki je verjetno tudi najboljša izbira
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 989
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#15

Jeep cherokee mora biti bencinar, dizlarjev se raje ognite. ;)

Se pa tudi sam strinjam, da je daleč najbolj uporaben all round avto subaru forester, pri nas bo verjetno zamenjal pajota. :ok

Pepsi: kako to da si dal fotke samih hudo dvignjenih đipov? :laugh

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive, F10 LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


rus m3
rus m3

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 156
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: Megane rs 275

#16

Za tvoje potrebe pomoje najbolša izbira forester.
tule en hud filemček:

Nekaj podobnega se trenutno tudi prodaja :ok2

Urejal rus m3, 22.09.2015, 21:36.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 67 977
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#17

Kot je rekel Zigi, dizel Cherokeeji so pogreb. Predvsem tistega prvega ki imaš na sliki, ga je imel od žene prijatelj in je bilo stalno nekaj narobe.

Drugače pa, saj lepo da lepiš slike teh hudih offroad predelav, ampak, saj veš da gre to v razsežnosti Jinxa finančno, ne? :-D

Toliko da se vmešam v začetek objave. Prejšnji teden sem se na IAA vozil z Macanom po offroad poligonu in kljub temu da gre za terensko manj primerno vozilo(po besedah Porschejevega testnega voznika) kot je Cayenne ali podoben jajčki, gre zadeva nepričakovano dobro in celo strašljivo po raznih ovirah in nagibih. Skoraj garantiram da se brez nekih izkušenj ne boš upal voziti po terenu z več kot 50% zmožnosti, pa še 50% je preveč. Res da avta za takšne vsote ne bo nihče upal izkoristit, a pomojem boš ne glede na izbiro ti najšibkejši člen. Jaz osebno bi gledal da je terenec zanesljiv, predvsem pa dosti ugoden, da ti ga ne bo škoda drgnit ob veje.


Brez zamere, ampak tisti poligoni so vnaprej pripravljeni za te avtomobile. Sem sam po podobnem poligonu vozil X5 (prva generacija) in je res šel v tak klanec in pod takimi pogoji da samo gledaš. Jasno pa da so priredili pot da ni nikjer podrsal in da je bilo to nekaj takega, kar je zmogel. Isto je bilo sigurno tudi z Macanom, tako da to ni neka referenca.

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 448
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Citroen AX

#18

Cudno da se ni javil se nihce, ki bi rekel: "Lada Niva je zakon". :laugh
Naceloma je tako, da kok je kaksen avto dober za v teren odloca lastnik sam. Pac, koliko si upa, ali bolje receno, koliko mu je avta skoda. Ja, gume, oddaljenost od tal, zapore diferencialov, vitli, ... so tudi pomembni, a najvec je v glavi lastnika.

Ce se hoces iti resen off road, avto ne more biti lep. Pustimo zdaj praske od vej ob strani. To taksnemu avtomobilu celo pase. Slej kot prej, ga kam zadanes. Nasedes na previsu. Naslonis na kaksno drevo zaradi zdrsa na drsecem terenu, morda celo obrnes na streho. Ce ti je za vse to vseeno, bo dober skoraj vsak terenec. Ce ne, ti ne pomaga noben lift kit, siroke obrobe s se sirsimi gumami, ..... Been there, than that ;)

Aja, pa se ena stvar. Terenci, kot jih je Pepsi limal, so lepi. Impozantni. Vsi vzdihujejo in jih hocejo imet, ko jih vidijo. Peljejo se pa kot drvarnice. Samo tega ti noben lastnik ne pove. Pac mu laska, da ljudje obcudujejo njegov avto. No jaz, kot bivsi lastnik takega avtomobila lahko to povem :ok2
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#19

Če prav štekam..drugega avtomobila ne potrebuješ, imel bi ga le za dušo?


Ne štekaš prav. Hočem avto, in rabim avto. Kot sem omenil je zaželjeno, da izpolnjuje neke minimalne norme varnosti, ker se bodo v njem par kilometrov na dan vozili otroci. Avto bi uporabil tudi za izlete v notranjost Slovenije (z družino) po snegu, in pa za na kampiranje (zopet s familijo).

Če bi bilo samo zame in samo za gušt, bi si vzel ta starega Cherokeeja in čao.

Jeep cherokee mora biti bencinar, dizlarjev se raje ognite. ;)
Pepsi: kako to da si dal fotke samih hudo dvignjenih đipov? :laugh


Drugače pa, saj lepo da lepiš slike teh hudih offroad predelav, ampak, saj veš da gre to v razsežnosti Jinxa finančno, ne? :-D


Če se gremo, se ne bomo šli napol :hihi.
Najbolj pomembno je da si izberem sploh osnovo.

Zigi, vem da si tudi v teh vodah, kako pa so kaj požrešni tej 4.0 high output ali pa v WJ seriji V8 motorji napram 2.7crd? Bencinar tudi napram tem mercedesovem dizlu, je boljša izbira, a ni kao za 2.7 crd dober motor?

Kar se tiče pa Forresterja. Da tudi zanimiv, zmogljiv in v rezervnem planu. Bi pa raje imel enega v luftu, tak monster truck :laugh. Pač to še nisem imel, nisem še probal.

Aja, pa se ena stvar. Terenci, kot jih je Pepsi limal, so lepi. Impozantni. Vsi vzdihujejo in jih hocejo imet, ko jih vidijo. Peljejo se pa kot drvarnice. Samo tega ti noben lastnik ne pove.


No saj ga ne bi ruknil na 20cm lift kit, 10 bi bilo dovolj. :ok2

Miha ti k si bolj v offroad vodah (bil) morda poznaš kaj ljudi iz Obale s temi avti, znamko osnove sem pripravljen prilagoditi ugodnem mehaniku :laugh.

Katerega bi pa vi predlagali tako na te kriterije ki so bili omenjeni? Saj če tako pogledam, avto bo naredil cca;
10x 500km = 5000km pozimi
3x 600-700km = cca 2000km poleti za na morje
12x450km = 5400 km, dnevna vožnja na letni ravni
pa recimo da mi rata narediti še 3000km za gušt, na leto.
TOTAL: 15.000km / leto, zaokroženo navzgor.

Urejal Pepsi, 23.09.2015, 07:52.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 448
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Citroen AX

#20

Pepsi tezko ti recem nekaj v stilu: "Tale avto pejt pogleat". Lahko pa par dejstev nastejem z izkusenj s svojim Defenderjem. Avto je imel slabi 2 toni. V kombinaciji z 2,5d motorjem in 115 Km, ter 285/75R16 gumami, ter lift kitom je bil nepremicnina na cesti. Poraba je bila 11l/100km ob normalni cestni voznji. Na terenu je pil seveda primerno vec. Na avtocesti z zapeto prikolico, ter avtomobilom na njej 16l/100km. :drink

Se pravi, stari dizli nikamor ne grejo, pijejo pa ze konkretno. Stari (ameriski) bencinci ala Cherokee, znajo pit nenormalno veliko. Sploh, ko ga dvignes in mu obesis big foot gume gor. To zna biti na daljsi rok problem. Odvisno sicer od filozofije lastnika, ma meni res ni, da dajem po 25€ za 100km poti. Enkrat, dvakrat ja, tako za veselje, ne pa vsak dan. :ok

Ce se avto konkretno dvigne, je treba menjati tudi roke. Problem nastane s kardanom. Z namestitvojo sirsih gum in distancnikov, trpijo lezaji. Na kakrsno koli dinamiko v ovinkih si itak ze pozabil.

ampak ni vse tako crno, kot sem opisal. Ce si clovek nekaj res zeli, marsikaj odpusti. Pa smo spet pri filozofiji :laugh
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.