Se pravi, stari dizli nikamor ne grejo, pijejo pa ze konkretno. Stari (ameriski) bencinci ala Cherokee, znajo pit nenormalno veliko. Sploh, ko ga dvignes in mu obesis big foot gume gor. To zna biti na daljsi rok problem. Odvisno sicer od filozofije lastnika, ma meni res ni, da dajem po 25€ za 100km poti. Enkrat, dvakrat ja, tako za veselje, ne pa vsak dan.
Iz tega razloga se mi zdijo ok razne RAV4 in Vitare. . Ni to potem tisti monster truck, ampak malo dvignjena Vitara najbrž spleza lih tako ravno povsod kamor spleza Cherokee. Ni bling bling waw efekta ko se kam pripelje, po drugi strani je pa stroškovno najbrž veliko bolj prijazna denarnici. Od registracije, gum, porabe itn.
Težko je biti pameten.. Pomoje bomo prišli do zaključka da je najceneje da se da par jurjev več, in se vzame novejšo Vitaro 1.9TDI, se da malo širše gume gor, se jo dvigne za kakšnih 7-8cm, in imamo offroaderja ki je lep za pogledat, pije 8L in ni stroškovno polom. .