Zgleda lep, mi je vsec ta cabrio 5V verzija, samo poceni pa tole sigurno ni.
.. Tako kot marsikdo pravi da bi ob "lotu" prihodku nabavil Ferrarija, bi si sam najbrž omislil Jeep Unlimited Rubicon. Če že ne EarthRoamerja.
Pepsi, jaz bi priporočall tegale, razliko v ceni pa prišparaj za morebitne okvare. Družina ti bo sigurno hvaležna, upam da tudi denarnica
http://www.avto.net/...10122240&show=2
lp&dober nakup!
Ha! P38 je hud k puška, še modelno ime.. C'mon, P38, kot kak angleški tank.
Žal, po prebranem, bo držalo kar sta napisala zigi in miha84, starih terencov se ne kupuje z dizelskimi agregati. Morda je prvi sprejemljiv oziroma ga hvalijo ravno 2.7 crdi v Grand Cherokeeju pa tisti 3.0 in 3.2 v Nissanih, Toyotah itn. Po prebranem sodeč kakopak.
Kakorkoli, P38 je odpadel kot knof iz gat, če hočeš da je vse skupaj kolikor tolikor poceni, moraš biti sam mehanik in imeti odprt račun na ebayu za kose. Nisem še pripravljen na to (spet!).
vzami starega cheerokeja 5.2 bencinarja, stroj v pravem pomenu, kasneje ga lahko tudi dvigneš ko se ti bo izšlo finančno, če gledaš do 5k z registracijo vred, mislim da za 3k dobiš lepega
Dober predlog, se strinjam
.
S tem najbrž misliš model ZJ (uf kako sem že poučen!
). ZJ je ironično dražji za predelave kot pa modela WJ (naslednik) in XJ ki je daleč najcenejši (predhodnik). Naj bi si pa ZJ delil precej delov z Wranglerjem, zaradi česar naj bi šlo za super zmogljiv terenec. Vseeno, zastarel 5.2 V8, ne mislim tankat. Vseeno se mi zdi 15.000km letno malce preveč za vozit avto ki dosega v praksi nekje 12mpg = 19L/100km porabe. To bo počakalo na čase ko bom velik fant.
Zaključek: Sem se sprijaznil, da toliko kot sem postavil budget, in kot sem si ga zastavil za nadgradnje, da je le ta prenizek za "heavy duty" vozila kot so Grand Cherokee in Range Rover P38 (puška, tank, bazuka jeb%# cesta
). Več pa ne bi dajal za/v avto, ker mi takšna prioriteta to spet ni. Želim si da bi bil vesel ko pogledam, ker se bom poveselil vožnje, ne pa da bo prva misel strošek goriva, zavarovanja in pa nadomestnih delov.
Zdaj imam dva avta, za katera (tok tok po glavi) ne vem da jih imam, razen to da jih moram tankat (ironično sta to Renault in Peugeot, kdo bi si mislil, po vseh BMWjih, Alfah in Audijih, da bom kdaj francoze pohvalil. Še jaz ne.). In v širokem loku se bi rad izognil obratnem scenariju, zato veliko veliko prebiram na to temo.
Seveda, lahko se nategnem (ne bi bilo prvič), ampak za razliko od prejšnjih podvigov, sem tu prvo ogromno prebral in bom potem mogoče kupil, in ne obratno.
No po prebranem, sem že malce "obupal" nato pa našel nekaj zanimivega, pregledal ogromno materiala, in se dokaj poceni vzdržuje, aftermarket deli se dobijo, lift kit tudi nima pretirane cene itn. Ni pa to tako divja stvar kot GC ali P38, daleč od tega. Varnost, hja, ima ABS in dva airbaga, vsaj to, pa malo večji je kot francoz katerega naj bi zamenjal, tako da za gušt bi znal bit dober, za v sneg tudi, za kampirat bi bilo treba bit pa že kar iznajdljiv, ali pa ne..
V kolikor ne pride do sprememb, sem nekako že odločen. Danes sem za en tak avto že klical, je oglas deloval pošten, pa je gospod povedal da je avto že zaaran. Imam čas, nikamor se ne mudi, če bo - bo, če ne, pa tudi prav.
Urejal Pepsi, 23.09.2015, 23:23.