Skoči na vsebino

 

Prvi nakup Mini S

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
63 odgovorov v temi
Rdeca strela
Rdeca strela

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: ŽIŽKI

#1

Torej v kratkem imam namen mogoče nabavit minija.
Ker nimam izkušenj in nič z tem avtom, me zanima kaj priporočate tam do 8000€ , kateri letnik so najboljši (motorji, podvozje,....) kateri imajo manj napak ....
gledal sem nekaj takega:
http://www.avto.net/...08&show=1&avto=

Mi lahko kdo kaj več napiše, kaj so problemi teh avtov, napake, koliko je vzdrževanja ....
hvala.
Če pa bo v kratkem kdo kakega prodajal pa se priporočam, na privat sporočilo.
l.p

Bmw e46 110kw/150Ps l.2002

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#2

Torej v kratkem imam namen mogoče nabavit minija.
Ker nimam izkušenj in nič z tem avtom, me zanima kaj priporočate tam do 8000€ , kateri letnik so najboljši (motorji, podvozje,....) kateri imajo manj napak ....
gledal sem nekaj takega:
http://www.avto.net/...08&show=1&avto=

Mi lahko kdo kaj več napiše, kaj so problemi teh avtov, napake, koliko je vzdrževanja ....
hvala.
Če pa bo v kratkem kdo kakega prodajal pa se priporočam, na privat sporočilo.
l.p


Do 8000eur kupi lepega R53 (torej kompresorski model) in ne R56, sploh, če ti ne bo edini avto :ok

Jaz imam enega R56 Cooper S, malo dodelan (FMIC, REMAP, hladnejše svečke, nov turbo,...) in je super avto. Vozi ga vsakodnevno punca in ga vozi zelo rada. Išči takšnega z celotno transparentno zgodovino in nadpovprečno vzdrževanega, ker drugače boš hitro jokal, ko bodo vijolični leteli, ker kvalitetni deli niso poceni:ok
Je kupil en forumaš Cooperja za dobrih 7000 eur pred parimi meseci, pa vsak mesec odpre temo na mini forumu, da neka lučka sveti ali javlja neko napako...

Recimo jaz sem kupil lep primerek s kompletno zgodovino na pooblaščencu, od prve lastnice, sem ga uvozil sam iz Nemčije, ker pri nas takrat ni bilo nič normalno ohranjenega, pa sem dal nanj v enem letu cca 2500 eur...

Vem, da se prodaja en 2007 letnik s 60.000km, tak kot more biti, za 11.900 eur, kontaktiraj BigBoss-a na mini-klub.si. Jaz bom mogoče spomladi prodajal mojega, lahko prideš pogledati in rečeva kakšno.

lp,M
Prikaži več možnosti


Rdeca strela
Rdeca strela

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: ŽIŽKI

#3

R53 so do 2005 l. Ali se motim. Nebo edini avto ne. Sva na vezi če boš prodajal. Je sploh sedaj kak ok na avto netu? L.p

Bmw e46 110kw/150Ps l.2002

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#4

R53 so do 2005 l. Ali se motim. Nebo edini avto ne. Sva na vezi če boš prodajal. Je sploh sedaj kak ok na avto netu? L.p


Mislim, da so v začetku 2006 še delali R53...trenutno na a.net ne vem za nobenega, da bi bil vreden nakupa, kar pa ne pomeni, da noben ni!

Kontaktiraj me na privatno sporočilo in se lahko dogovoriva in greva na kakšen krog, da dobiš malo referenco.

lp,M
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#5

kot so že pred mano napisali je treba pazit, da se ne kupi sod brez dna. lepi primerki se sicer v večini primerov prodajo tako da a.neta sploh ne vidijo. :)

kot je zgoraj že bilo omenjeno vem za lep primerek, avto je 2009 letnik in ne 2007.
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#6

kot so že pred mano napisali je treba pazit, da se ne kupi sod brez dna. lepi primerki se sicer v večini primerov prodajo tako da a.neta sploh ne vidijo. :)

kot je zgoraj že bilo omenjeno vem za lep primerek, avto je 2009 letnik in ne 2007.


:ok
Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 967
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#7

da napišem svoje entuziastično in neentuziastično mnenje o R53S, ker si je par kolegov lastilo dosti različnih od originalov pa do predelanih pri Kavsu.

original ne sploh, žre ko svinja (PFL), FL mal manj, bremze zanič (bmw e36 316 zavore) za karkol hitrejšega po ovinkih, original feltne težke kot da so iz svinca, vzdrževanje drago...

predelan je pa druga pesem, ampak nanese na vago konkreten kupček denarja, jermenica, injektorji, FL kompresor, brembo 4 batne spredaj, popravljen intercooler, ceramic coating, izpušni kolektor + izpušni sistem drug, stabilizatorji, podvozje, lažja platišča...

v tem primeru se R53 spremeni v pošast, kjer so vse zgornje točke izničene, prav tako pa tudi poraba ker gre avto res dobro.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#8

da napišem svoje entuziastično in neentuziastično mnenje o R53S, ker si je par kolegov lastilo dosti različnih od originalov pa do predelanih pri Kavsu.

original ne sploh, žre ko svinja (PFL), FL mal manj, bremze zanič (bmw e36 316 zavore) za karkol hitrejšega po ovinkih, original feltne težke kot da so iz svinca, vzdrževanje drago...

predelan je pa druga pesem, ampak nanese na vago konkreten kupček denarja, jermenica, injektorji, FL kompresor, brembo 4 batne spredaj, popravljen intercooler, ceramic coating, izpušni kolektor + izpušni sistem drug, stabilizatorji, podvozje, lažja platišča...

v tem primeru se R53 spremeni v pošast, kjer so vse zgornje točke izničene, prav tako pa tudi poraba ker gre avto res dobro.


R56 je sicer ogromen korak naprej pri ravno teh stvareh, kar si naštel kot pomankljivosti...praktično so na R53 Gp komponente (alu roke, zavore) takšne kot na R56 serijsko.

Je pa tako, da je R53 dražji za dodelave, ampak daje bolj oldschool pristen občutek in tudi kompresor ima svoj čar. In ja, z določenimi dodelavami (kw clubsport, špera, intercooler, jermenica) je to avto, ki se je na slajkah z okoli 200hp sposoben peljati 1:41, 1:42 na Grobniku... Nissan GTR ali tisti predelan Focus RS s 400 konji se je peljal 1:39...

Imaš na minitorque kar nekaj projektov (predvsem r56), ki so prave pošasti. Hkrati pa kot si omenil obstaja v Slo Kavs, ki je v vrhu R53 mini scene, kolikor opažam na tujih forumih tudi v EU in po svetu, ne samo v Slo.

https://www.scribd.c...osv8d6acaf76th1

In pa še meni najljubša dodelava r56...

http://www.minitorqu...ucks-mcs-17554/

lp,m

Urejal bmw330cd, 06.10.2015, 15:27.

Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 839
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#9

Po mojem je bistveno bolj smiselen nakup r56, ravno zaradi zgoraj omenjenih zadev
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#10

Po mojem je bistveno bolj smiselen nakup r56, ravno zaradi zgoraj omenjenih zadev


Glej recimo to, kamor prideš z r56 + remap + intercooler...kar se zmogljivosti tiče, glede navora še višje.

http://www.zeperfs.c...el5618-4571.htm

Pol sekunde boljši pospešek 80-120 kot novi X6 M50d...potem veš kak občutek imaš v Miniju, da gre še dosti bolj kot dejansko gre :)

Da ne bo pomote, govorim zgolj o pospeševanju, ker serijski r56 rabi cca 5000 eur vložka, da se pelje tako ali bolje kot GP (bb kit, stabilizatorji, kvalitetni coiloversi (Ohlins, KW, Bilstein), Quaife špera, remap, intercooler, izpuh.

Je pa dejstvo, da omejena serija 2000 kosov (GP) tudi nekaj pomeni...

Lp,M

Urejal bmw330cd, 06.10.2015, 18:04.

Prikaži več možnosti


Rdeca strela
Rdeca strela

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: ŽIŽKI

#11

Uhhh vidimvda ste se dobro razpisali. Mi še lahko poveste malo ojoli motorja samega katere vrste je noter oziroma kdo jih dela in pa kako je pleh kaj?je pocinkan? Hvala. L.p

Bmw e46 110kw/150Ps l.2002

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#12

Uhhh vidimvda ste se dobro razpisali. Mi še lahko poveste malo ojoli motorja samega katere vrste je noter oziroma kdo jih dela in pa kako je pleh kaj?je pocinkan? Hvala. L.p


V r56 cooper s so v PFL motorji n14, narejeni v sodelovanju s PSA. Motor ima verigo in probleme z napenjalcem verige, občutljiv je na preveč nizek nivo olja. Ene tri glavne napake so:
- spuščajo napenjalci verige (preventivna menjava za novo izboljšano verzijo, kvalitetno olje in redno preverjanje olja).
- HPFP
- saje v sesalnih kolektorjih in na ventilih (klasika pri motorjih z direktnim vbrizgom, redno preventivno čiščenje in je to to).

S FL so dali noter N18 motorje, ki imajo že dvojni vanos (n14 enojni) in naj ne bi imeli več napak z napenjalci verige.

To je pa v osnovi to:)

lp,M
Prikaži več možnosti


Rdeca strela
Rdeca strela

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: ŽIŽKI

#13

kako pa kaj plehovje?
pozna kdo mogoče tega:
http://www.avto.net/...=10059819&obv=1

Bmw e46 110kw/150Ps l.2002

Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#14

kako pa kaj plehovje?
pozna kdo mogoče tega:
http://www.avto.net/...=10059819&obv=1


JCW chip. Hm. Avto je imel toliko konjev z Works predelavo, se prava druga glava, box za filter, jermenico, injektorji in sooftwerom in izpuhom.

Ker z samo optimizacijo iz kompresorja prav dost več ne spraviš.

Na vozilu so prav tako nameščene veliko bolj všečne xenon luči FL modela (po 7.2004)

Avto najraje rjavi na spodnjem robu vrat, hauba spredaj zaradi kemenčkov in pa zadaj med letvico in prtlažnikom.

LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


Tinkur
Tinkur

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Medovde

#15

Da ne odpiram nove teme: kaj se da povedati o spodnjem JCW?

http://www.avto.net/...HN COOPER WORKS

lp
Prikaži več možnosti


greee
greee

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 971
  • Lokacija: Izlake
  • Avtomobil: Piksna z kompresorjem

#16

Zdravo

 

Pozna kdo?

 

http://www.avto.net/...AVI.USNJE.PA...


Prikaži več možnosti


Deamon
Deamon
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: /

#17

Zdravo,
Tudi jaz bi potreboval informacije glede nakupa minija, pa si bom sposodil obstojeco temo.

Sam razmisljam ali o countrymanu ali pa o cooper s. Kako je kaj z vzdrzevanjem, servisi, kaksne so kaj porabe? Zanimam se za bencinski motor. Kako je kaj z vzdrzljivostjo motorjev in ce je se kaj taksnega na kar je potrebno biti posebej pozoren? Kako je kaj z rabljenimi na trgu? Ter ce imaste kaj vec informacij o opciji minidentiteta, kjer se po 3 letih odlocis ali ga bos odkupil ali pa vzel novega.

Hvala za vse informacije.
Lp
Prikaži več možnosti


PRASEC
PRASEC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 517
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mini Cooper S

#18

Kerga se pol splača kupit, s kompresorjem al turbino? 

 

Gledam mal v tujino, če se spomladi odločim avto zamenjat.

 

Lp


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 526
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#19

Odvisno kaj želiš...kompresorski je obupen za vsak dan + dražji tuning...glej facelifte nujno. Enako pri turbo r56, glej facelifte, boljši daily kot r53, ugodnejši tuning, dosti boljše sestavljen, poraba nižja (r56 turbo voziš realno s 7-8litri, kompresorca 10-11)...

Kar se prvinskosti tiče, r53 nima konkurence...

 

lp,m


Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#20

Zakaj je kompresorski obupen za daily-ja? Tudi sam gledam R53 za drugi avto pa me malo zanimajo hibe...vem, da so meli tudi probleme s servo pumpami...
Prikaži več možnosti