Skoči na vsebino

 

Prvi nakup Mini S

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
63 odgovorov v temi
bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 522
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#21

Zakaj je kompresorski obupen za daily-ja? Tudi sam gledam R53 za drugi avto pa me malo zanimajo hibe...vem, da so meli tudi probleme s servo pumpami...

 

R53 moraš vzeti facelift, ima vse hibe rešene. 

Zakaj je obupen, ker je trd, trd volan, nekvalitetni materiali in dosti čričkov, pa deli moraš vedeti, da so dragi, bmw je smešno poceni proti Miniju.

 

R53 pfl so imeli glavne probleme s servo črpalkami in ključavnicami sovoznikovih vrat. Pri rabljem je treba paziti, da je bil servisiran kompresor (menjano olje) in kako je bil servisiran, splača se še preveriti verigo in po potrebi zamenjati, čeprav v osnovi niso imeli problemov z verigami. Prav tako imajo R53 poddimenzionirane zavore.

 

R56 je dosti bolj vozen, boljši menjalnik, elektro servo, materiali na višjem nivoju, zavore in podvozje na višjem nivoju, prav tako varnostno gledano. Motor deluje dosti močnejši in je avto real life tudi občutno hitrejši.

 

lp,m


Prikaži več možnosti
    • Rottie je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#22

Hvala za info. Sej gledam FL...05/06 letnik. Vse to kar si naštel mi ni panike, sej zato pa kupujem Minija. Za dele pa vem kakšne so približno cene. No, za servo črpalko sem vedel...je pa imel frend na R53 FL kr velik problem in sicer mu je avto kr pogosto trokiral. Na koncu se je izkazalo da je imel počeno glavo. Hvala bogu za Kavsa, ki je mel na lagerju rezervno. Za bremze pa vem, da so obup ja. Ampak mene je najbolj impresioniral motor, kako vleče(sploh z zamenjano jermenico), kakšen zvok ima...pa še to, Kavs je vedno govoril, da so ti motorji bulletproof, ker je blok še z gusa, mislim da je osnova celo od Chryslerja(Pt cruiser je imel enako osnovo-blok).

R56 vem, da ima boljše komponente, ampak meni je v spominu ostal ta kompresor in bi rad to enkrat probal. Res pa je, da še nisem probal R56. Kakšen je karakter tega PSA motorja v primerjavi s tem v R53? Ok, vem da je bolj zmogljiv, zvok je verjetno bolj klasičen, turbaški...
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 522
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#23

R56 vem, da ima boljše komponente, ampak meni je v spominu ostal ta kompresor in bi rad to enkrat probal. Res pa je, da še nisem probal R56. Kakšen je karakter tega PSA motorja v primerjavi s tem v R53? Ok, vem da je bolj zmogljiv, zvok je verjetno bolj klasičen, turbaški...

 

Kompresorski R53 ima svoj čar..kombinacija odzivnosti, zvoka izpuha (če je jcw izpuh) in kompresorja...nekaj čisto posebnega in drugačnega kot ostali HH.

 

Kar se zmogljivosti tiče...serijski r53 s 163hp je bolj žalost...recimo serijski turbo r56 s 174hp je občutno hitrejši - bi rekel, da ima vsaj 50 konjev več kot stock r53. 

Moj r53 jcw gp1 ima 218 konjev, gre dobro, lepo poka, sploh je zanimiv zvok, ker serijsko nima zadnjih sedežev. Ampak je še zmeraj počasnela proti bivešmu r56 z 210 konji...navor je glavna razlika...250Nm od r53 proti 317Nm od r56...pa podajanje moči, r56 N14 boosta od nule, pri dobrih 2000 obratih se mu strga, tja do 6000... N18 motor pa za razliko od n14 vleče še bolj suvereno od 6000 naprej.

 

Kar se zmogljivosti tiče...primerjali smo z 991 carrera cabrio (še atmosferc) s PDK + dva v avtu...real life vožnja eden za drugim, prehitevanje avtov na regionalki..torej mimo enega ali dveh na enkrat, 90-140/150...razlika, ki jo je naredil 991 je bila cca 2 metra, ko smo se vnili na svoj pas...on je vozil spredaj, jaz zadaj. Če bi še kako sekundo vztrajala pri pospeševanju, bi bila zgodba občutno različna...

 

Kolegova punca ima isto R56 cooper s n14, s podobno konji kot moj bivši. In ni mogel verjeti, ko je od iste table na cesti pritisnil od 50km/h njegovega e92 m3 in njenega Minija, sta na določeni točki imela oba praktično isto hitrost (150km/h..)...

 

In pa še en primer...Alfa 4C, brez katalizatorjev, prehitevanja 100-160km/h, je na redil za en avto dolžine razliko..toliko, da se je videlo očitno, da leze naprej..bolj očitno kot 991 zgoraj opisan..

 

Predelave...moj dobi čez zimo odmično gred drugo, termostat, predelava izpušnega kolektorja (odstranitev predkatalizatorja), ter drugo jermenico...nekje 240-250 realnih konjev pričakujem in malo več brutalnosti v zgornjih obratih.

 

Je pa tudi podvozje boljše občutno na r56 (jaz imam enako na r53 jcw gp1, torej alu roke, enake (večje) zavore, stabilizatorje itd...)..volanski mehanizem je pa r53 zakon, pravi gokard...

 

Uspešen nakup!


Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#24

https://www.avto.net...asp?id=12587677

 

Zanimiva kola..slučajno videl med brskanjem..


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


4banger
4banger

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 416
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 M3&316i,koral 45

#25

Kompresorski R53 ima svoj čar..kombinacija odzivnosti, zvoka izpuha (če je jcw izpuh) in kompresorja...nekaj čisto posebnega in drugačnega kot ostali HH.

 

Kar se zmogljivosti tiče...serijski r53 s 163hp je bolj žalost...recimo serijski turbo r56 s 174hp je občutno hitrejši - bi rekel, da ima vsaj 50 konjev več kot stock r53. 

Moj r53 jcw gp1 ima 218 konjev, gre dobro, lepo poka, sploh je zanimiv zvok, ker serijsko nima zadnjih sedežev. Ampak je še zmeraj počasnela proti bivešmu r56 z 210 konji...navor je glavna razlika...250Nm od r53 proti 317Nm od r56...pa podajanje moči, r56 N14 boosta od nule, pri dobrih 2000 obratih se mu strga, tja do 6000... N18 motor pa za razliko od n14 vleče še bolj suvereno od 6000 naprej.

 

Kar se zmogljivosti tiče...primerjali smo z 991 carrera cabrio (še atmosferc) s PDK + dva v avtu...real life vožnja eden za drugim, prehitevanje avtov na regionalki..torej mimo enega ali dveh na enkrat, 90-140/150...razlika, ki jo je naredil 991 je bila cca 2 metra, ko smo se vnili na svoj pas...on je vozil spredaj, jaz zadaj. Če bi še kako sekundo vztrajala pri pospeševanju, bi bila zgodba občutno različna...

 

Kolegova punca ima isto R56 cooper s n14, s podobno konji kot moj bivši. In ni mogel verjeti, ko je od iste table na cesti pritisnil od 50km/h njegovega e92 m3 in njenega Minija, sta na določeni točki imela oba praktično isto hitrost (150km/h..)...

 

In pa še en primer...Alfa 4C, brez katalizatorjev, prehitevanja 100-160km/h, je na redil za en avto dolžine razliko..toliko, da se je videlo očitno, da leze naprej..bolj očitno kot 991 zgoraj opisan..

 

Predelave...moj dobi čez zimo odmično gred drugo, termostat, predelava izpušnega kolektorja (odstranitev predkatalizatorja), ter drugo jermenico...nekje 240-250 realnih konjev pričakujem in malo več brutalnosti v zgornjih obratih.

 

Je pa tudi podvozje boljše občutno na r56 (jaz imam enako na r53 jcw gp1, torej alu roke, enake (večje) zavore, stabilizatorje itd...)..volanski mehanizem je pa r53 zakon, pravi gokard...

 

Uspešen nakup!

miha?! :D


Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


4banger
4banger

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 416
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 M3&316i,koral 45

#26

da se jaz pristavim svoje mnenje. vsi plusi ki jih ima r56 napram r53 se v mojih oceh zgubijo ko se z obema zapeljes in zacutis feedback na volanu pri r53 :ok2 glavna stvar ki me je motila na mojem r53 so bile zavore, ki pa se jih da poceni upgradeat(bolt on upgrade so od r56 cooper S bremze). ce isces dailyja oz ce bo to edini avto kupi r56. ce isces hothatcha za obcasno voznjo in ti ni problem se kaksna 2 jurja vlozit v avto pa kupi r53, intercooler, jermenica in izpuh prinesejo ze lepo cifro, od oka malo cez 200, moj je mel z izpuhom in jermenico(15%) izmerjenih 197hp :ok2 


Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#27

No, jaz pa ga končno tudi imam ...

 

Načeloma se z večino zgoraj napisanim strinjam. R56 sem se odpovedal - razlog je PSA motor, ki ima nebroj problemov. Želel sem R53 ravno zaradi prvinskosti (neuničljiv tritec, pa še bolj mi je všeč). In ko smo pri predelavah in hibah... vzameš 2005-2006 letnik (facelift), John Cooper Works (155kw, realno 190-195KM) in dejansko nimaš kaj več vlagat v avto. Vse je zrihtano!

 

Imam ga za daily drive - usedem se vanj z nasmeškom in izstopim z nasmeškom; pa se v bistvu cijazim po Lj-ringu ;-P


Prikaži več možnosti
    • mico je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#28

A to si ga v kratkem nabavil?
Prikaži več možnosti


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#29

27.10.2017 :)
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 522
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#30

No, jaz pa ga končno tudi imam ...

 

Načeloma se z večino zgoraj napisanim strinjam. R56 sem se odpovedal - razlog je PSA motor, ki ima nebroj problemov. Želel sem R53 ravno zaradi prvinskosti (neuničljiv tritec, pa še bolj mi je všeč). In ko smo pri predelavah in hibah... vzameš 2005-2006 letnik (facelift), John Cooper Works (155kw, realno 190-195KM) in dejansko nimaš kaj več vlagat v avto. Vse je zrihtano!

 

Imam ga za daily drive - usedem se vanj z nasmeškom in izstopim z nasmeškom; pa se v bistvu cijazim po Lj-ringu ;-P

 

:-D

Ta je pa dobra...če nimaš špere + upgrade-a zavor je že to osnova za nadgradnjo...pa še kar nekaj je maneverskega prostora..  :ok

 

Drugače pa srečno vožnjo in čim več užitkov!!

 

lp,m



Urejal bmw330cd, 10.11.2017, 18:41.

Prikaži več možnosti


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#31

Fora je v tem, da JCW ravno to ima. Poleg vsega ostalega :)
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 601
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#32

Cestitke! In po pameti :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#33

Srečno vožnjo! A je bil na Anetu?
Prikaži več možnosti


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#34

Nope... mobile.de :)
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 522
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#35

Fora je v tem, da JCW ravno to ima. Poleg vsega ostalega :)

 

Vem kaj ima JCW...špera je bila doplačljiva in ni serijsko, razen pri JCW GP1...diski so res da boljši kot tisti na Cooper S, ampak vseeno občutno podhranjeni za resno vožnjo, za po mestu so ok. 

Je pa vseeno super avto, sicer je power delivery rahlo boring čez čas, sploh ko pelješ 1.6 turbaša, ampak ima vsekakor svoj čar. 

 

Jaz pa ravno čakam: 

- vibratechnic nosilec motorja

- bypass ventil

- odmično

- m7 tuning termostat, ki odpira pri 82 stopinjah

- itg filter

 

Da bo malo lažje dihal  :-D


Prikaži več možnosti


mustang997
mustang997

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: _

#36

Nope... mobile.de :)

Tudi sam gledam po mobile.de, pa me zanima koliko pride uvoz (dmv in ostalo, ne mislim na tablice in prevoz...)? 


At 13.000 feet nothing else matters.
Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#37

Na Avtonetu je tko tema kar se tiče R53. Si ga sam uvozil?
Prikaži več možnosti


greee
greee

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 971
  • Lokacija: Izlake
  • Avtomobil: Piksna z kompresorjem

#38

Hvala za info. Sej gledam FL...05/06 letnik. Vse to kar si naštel mi ni panike, sej zato pa kupujem Minija. Za dele pa vem kakšne so približno cene. No, za servo črpalko sem vedel...je pa imel frend na R53 FL kr velik problem in sicer mu je avto kr pogosto trokiral. Na koncu se je izkazalo da je imel počeno glavo. Hvala bogu za Kavsa, ki je mel na lagerju rezervno. Za bremze pa vem, da so obup ja. Ampak mene je najbolj impresioniral motor, kako vleče(sploh z zamenjano jermenico), kakšen zvok ima...pa še to, Kavs je vedno govoril, da so ti motorji bulletproof, ker je blok še z gusa, mislim da je osnova celo od Chryslerja(Pt cruiser je imel enako osnovo-blok).

R56 vem, da ima boljše komponente, ampak meni je v spominu ostal ta kompresor in bi rad to enkrat probal. Res pa je, da še nisem probal R56. Kakšen je karakter tega PSA motorja v primerjavi s tem v R53? Ok, vem da je bolj zmogljiv, zvok je verjetno bolj klasičen, turbaški...

Ta r53 je pri meni...vsakič ko se peljem, kaj naj rečem, dobro da imam ušesa :-D :-D :-D


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 522
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#39

A naredimo eno srečanje Minijev bmw foruma spomladi?

 

Zdaj nas je kar nekaj že.


Prikaži več možnosti


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#40

Glede uvoza je precej bolj simpl kot sem se bal (kupil od fizicne).
Sicer se trenutno cakam na odmero DMV, ki bo 13% ali 15%....
Pa se homologacija je bila 83€ in to je to.
Prikaži več možnosti