Skoči na vsebino

 

Kromanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
39 odgovorov v temi
Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#21

Ne vem zakaj bi jih lakiral. Rob ti zravna, če je seveda potrebno. Popravi oz zaflika od robnika nastale luknje in na koncu spolira. Felne se ne lakirajo. Lak ponavadi poka, ob popravilu pa se mora sneti ves lak. V tem primeru pa se popravi in spolira le poškodovani del, ne celo platišče. To pomeni, da se vse poškodbe popravijo z minimalnimi stroški.

LP
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 717
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#22

Ne vem zakaj bi jih lakiral. Rob ti zravna, če je seveda potrebno. Popravi oz zaflika od robnika nastale luknje in na koncu spolira. Felne se ne lakirajo. Lak ponavadi poka, ob popravilu pa se mora sneti ves lak. V tem primeru pa se popravi in spolira le poškodovani del, ne celo platišče. To pomeni, da se vse poškodbe popravijo z minimalnimi stroški.

LP


Feltne so popolnoma ravne in ne podrsane . samo na eni se mi malo lak lusci pa ce bom ze dal bom dal vse porihtat sepravi spolirat zdej pa nevem a tud polakirat ali ne ? ker v originalu so polakirane ...
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#23

Za vse ostale inf se seveda lahko obrnete name oz direktno na g.Daradana (031-847138). Z gospodom se malo težje komunicira ali gre. Povejte da ste se pogovarjali z mano pa bo malo cenej.

LP
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#24

Ne vem zakaj bi jih lakiral. Rob ti zravna, če je seveda potrebno. Popravi oz zaflika od robnika nastale luknje in na koncu spolira. Felne se ne lakirajo. Lak ponavadi poka, ob popravilu pa se mora sneti ves lak. V tem primeru pa se popravi in spolira le poškodovani del, ne celo platišče. To pomeni, da se vse poškodbe popravijo z minimalnimi stroški.

LP


Feltne so popolnoma ravne in ne podrsane . samo na eni se mi malo lak lusci pa ce bom ze dal bom dal vse porihtat sepravi spolirat zdej pa nevem a tud polakirat ali ne ? ker v originalu so polakirane ...


Če so ravne jih je lažje spolirat in s tem bo tudi cena nižja. Pošlji mi slike pa ti zrihtam konkretno ceno za poliranje robov in cele pa boš videl razliko. Lakira jih ne kot sem ti napisal. A moram omeniti da spolirana platišča niso za rabo pozimi ker jih nažira sol. Nedvomno pa je lepše če so spolirana cela saj so tedaj enobarvna.
Prikaži več možnosti


propeler
propeler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 301

#25

Ce ima kdo zeljo spoliram robe po 100evrov za komplet (4x).
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#26

Za klasično poliranje je potrebno dva (2) krat mesečno oz po vsakem pranju felno oz rove z polirno pasto polirati, drugače izgije sijaj.

To pa je t.i. Krompoliranje, ki zgleda kot komiranje in ne zahteva dodatnega vzdrževanja (čistiš z Prilom).
Prikaži več možnosti


propeler
propeler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 301

#27

Ce imas kvalitetna platisca je potrebno samo enkrat na leto za dokaz pa lahko pokazem M5 platisca spolirana pred petimi leti in se vedno imajo sijaj.
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 717
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#28

Ne vem zakaj bi jih lakiral. Rob ti zravna, če je seveda potrebno. Popravi oz zaflika od robnika nastale luknje in na koncu spolira. Felne se ne lakirajo. Lak ponavadi poka, ob popravilu pa se mora sneti ves lak. V tem primeru pa se popravi in spolira le poškodovani del, ne celo platišče. To pomeni, da se vse poškodbe popravijo z minimalnimi stroški.

LP


Feltne so popolnoma ravne in ne podrsane . samo na eni se mi malo lak lusci pa ce bom ze dal bom dal vse porihtat sepravi spolirat zdej pa nevem a tud polakirat ali ne ? ker v originalu so polakirane ...


Če so ravne jih je lažje spolirat in s tem bo tudi cena nižja. Pošlji mi slike pa ti zrihtam konkretno ceno za poliranje robov in cele pa boš videl razliko. Lakira jih ne kot sem ti napisal. A moram omeniti da spolirana platišča niso za rabo pozimi ker jih nažira sol. Nedvomno pa je lepše če so spolirana cela saj so tedaj enobarvna.


Slikca je v bmw koledarju za mesec april :ok Bom pa probal poiskat se ksne bolj od blizu . Drugace se ne vozim pozimi tako da to ne bo problem !
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 355
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#29

Kaj pa poliranje brez krom efekta? Torej samo poliranje na "poliran aluminij"?
Gre za takšne feltne, pa krompoliranje verjetno sploh ne bi pasalo
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#30

Poliran aluminij se definitivno drugače "sveti" kot krom. Pri tehnologiji mojga kolega (stvar je v Nemčiji patentitana od njegovga sina) pa se s posebnimi postopki doseže krom look - s poliranjem. Samo kromiranje je drag postopek in v nemčiji prepovedan. Sama felna pa zaradi kar nekaj nanosov postane tudi težja. Pri poškodbah pa kromirano felno več nihče ne popravi, saj bi moral odstraniti vse nanose in jo celo ponovno skromirati. Ceneje te pride da kupiš novo felno. Pri tehnologiji mojga prijatelja pa se popravlja le poškodovani del in je s tem popravilo zelo poceni.


Monaco, tvoje felne so za ročno poliranje skrajno zahtevne. Če bi seveda hotel spolirati tudi na sliki črno obarvane dele. Za poliranje robov (cca 50 eur po kom) in ostalih na sliki svetlih delov pa ne vidim problemov.

LP Vinko
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 923
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#31

Samo kromiranje je drag postopek in v nemčiji prepovedan.


Zakaj pa to? :confused
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


propeler
propeler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 301

#32

Ker se pri samem postopku kromiranja sproscajo strupeni plini.Kar se tice krompoliranja je to cisto enostavno:ocistite povrsino barv ali laka, nato vzamete vodobrusni papir od 1500 dalje in lepo polirate, na koncu vzamete Purol in spolirate do konca.
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 355
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#33

ocistite povrsino barv ali laka, nato vzamete vodobrusni papir od 1500 dalje in lepo polirate, na koncu vzamete Purol in spolirate do konca.

... in drgnite do onemoglosti :blackeye

Ok resno, s čim to polirat? 1500 vodobrusni papir in na roke cel rob? si lahko s kakšnim "navadnim smrtnikom dosegljivim" strojem pomagaš?

Kako pa sploh lak odstraniš?

Kako se pa pravzaprav reče takemu Objavljena slika efektu? Jaz sem mislil da je to "poliran aluminij", tisto drugo pa "krompoliran aluminij" :confused
Prikaži več možnosti


propeler
propeler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 301

#34

Glej pri meni placas 100 evrov in bos zadovoljen, lahko pa placas 2x ali pa 3x vec pa okrog sminkiras da imas krompolirano.Odlocitev je na tebi

P.S.
Lahko pa tudi pri meni kupis tridelne BBS s poliranim robom za samo 600 evrov :-D
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 355
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#35

Feltn ne kupujem več, ker sem dobil takšne kot sem želel. :-D

Glede tvoje ponudbe tudi vem in verjamem da bi bil zadovoljen. :ok2

Toda vrgel si kost kako se to dela in me zanima še več informacij. Nisem rekel, da bi se tega res lotil sam, toda zanima me.
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#36

Po tehnologiji mojga prijatelja, ki je seveda zaščitena delata v tujini samo dva. To je njegov sin v Nemčiji (http://www.daradan-kfz.de/) in njegov partner v Švici. Postopek imata seveda svoj, učinki pa so vidni na internetni strani ali pri mojem prijatelju v živo. Cene glede na nemčijo so manj kot 1/3. Stver je sigurna, dobiš garancijo in vsa nadaljna popravila so skorajda zastonj. Dela se večinoma ročno, robi pa strojno. Za moje BBS RC v velikosti 18 col je potrebno dela cca 14 delovnih dni. Dela se z 5 brusnimi papirji + zaključni sloj, ki je kot rečeno patentiran in skrivnosten.

Če pa maš pogruntano tehnologijo pa če trdiš da je učinek isti pa če še vse to nardiš za polovično ceno, ala ti vera. Veliko uspehov.
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#37

V delu ima 3 komplete feln "forumašev", počakajmo na rezultate pa naj oni povejo iz prve roke. Bili so pri njem v delavnici in odšli navdušeni.

Počakajmo.
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 717
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#38

A potem tudi popravlja platisca ? ker imam se dve od MB za popravit rob in pobarvat...
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Vinko
Vinko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 525iA

#39

Tudi, a jih ne lakira.Rob ti lahko spolira, ali pa si jih daš lakirat kje drugje.

LP
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 602
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#40

Da malo obudim temo, iščem nekoga ali podjetje, ki se ukvarja s kromiranjem plastičnih izdelkov.



Urejal BMWgeek, 06.09.2019, 11:40.

Prikaži več možnosti