zanimivo kakšni avti grejo v kocke.
lp.Tin
BMW-reciklaža
Objavil
TIN
, 05.11.2015, 23:10
14 odgovorov v temi
#1
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Ne to tule limati , naš Jerry bo sedaj par dni jokal, ko tole vidi...
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
na enem iz med komentarjev sem zasledil da so to avti brez vin številk...
ampak vseeno bedarija da se pol stavri zavrže.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Ukradena vozila + vlade dajo subvencije pri nakupu novih vozil, če stare tja pripelješ. Nekateri se ne ubadajo s prodajanjem.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Saj se vidi na posnetku da so nekateri celo zakamuflirani in podobno. Gre za predserijske avtomobile, testne avtomobile, prototipe in pa avtomobile ki so bili testni v okviru raznih roadshowow, kot npr. X-drive tour in podobni. Vsi tej avti gredo na koncu v uničenje, teh stvari ne prodajajo.
In ja, škoda. Ko bi vsaj kake dele notranjosti in podobno obdržali. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#7
tako ekološko osveščeni, po drugi strani pa tako neekološki...
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Predvsem so, tako kot vsa tovrstna podjetja, ekonomsko usmerjeni.
![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Škoda je recimo ker bi lahko določene dele prodajali kot naprimer japonci kolko sem se enkrat že pozanimal češ da testna vozila dajo v kose in jih po delih prodajajo tak da naprimer lahko dobiš motor ki ima recimo 500km prevoženih ker ji bil samo za stezo za testiranje ipd.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Mene zanima srce avta ne felne pa gume in pa osvežilci zraka |
Prikaži več možnosti
|
#12
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Kdor ne ve kako gre danes trgovina se mu to zdi res razmetavanje in uničevanje uporabnih stvari. Tudi meni se je dokler zadnjih 10 let ne opazujem trgovine ...
30 let nazaj se je marsikaj še splačalo popravljat. Npr. fleksarce (kotne brusilke) so stale 500 do 1000DEM. Če je pregorel najdražji rotor se ga je dalo previt za dobri 100DEM. Danes pa za 100DEM dobiš dve ali tri nove fleksarce ... Isto je pri rezervnih delih avtov. Kdo bo šel zapravljat par ur za čiščenje rabljene havbe, demontažo, pakiranje, skladiščenje, administracijo, ipd. če je nabavna cena cca. 50€ in za malo prekladanja papirja in že zapakiranega pleha firma proda kot nov del s 300€ ali več dobička, za rabljeno po parih urah dela pa bi komaj dobili 200€ in morali iz tega še plačat delavce, prostore, materiale-čistila, orodje ... Vidim vsak dan v nemški trgovini kako to gre. Razni aparati in orodja pod prodajno ceno 200 do 300€ ali več se v garanciji sploh ne popravljajo. Ko dobijo žegen "upravičena reklamacija" gredo nazaj v DE kjer jih samo še zmeljejo, stranka pa dobi nov artikel. Ko izračunaš koliko bi stalo kvalitetno pakiranje, stroški transporta proizvajalcu na drug konec sveta in nazaj, cena ura serviserja, skladiščenje tega artikla in delov za njega in na koncu še vedno ni kot nov vidiš, da je to ekonomsko logično. Se mi pa vseeno kdaj pocedijo sline za kakšnim dobrim aparatom ker vidim, da je v odpisu že en tak in bi lahko v četrt ure iz dveh pokvarjenih lahko sestavil skoraj novega. A ne smem ker ne bi štimali papirji in bi delal nekaj za kar nisem tam ... Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#14
zanimivo je to da bmw,ko želiš kupit nov blok motorja ali glavno gred,želi da se pošlje stari del nazaj.
tukaj pa so celotne motorje raje dali v reciklažo. ![]()
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#15
Ja to je austausch roba. Ti ne dobiš novega bloka, ampak obnovljenega. Z industrijskimi motorji, kamijonski, gradbeni...se večinoma dela tako. Tvoj star blok pa tovarniško obnovijo in se proda naprej kot austausch.
Je pa to ponavadi skoraj polovico ceneje kot če kupiš povsem nov blok, motor, gred ipd. |
Prikaži več možnosti
|