Skoči na vsebino

 

E90-ke iz avto.net - pozna kdo

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2068 odgovorov v temi
BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 411
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#2061

N53 je vredu ko gledaš porabo :D praktično dizel
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 487
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#2062

N52B25 je uredu, dokler ne pelješ N52B30. N52B30 je super, dokler ne pelješ N54B30.

:ok

Pa S65 si pozabil..


Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 036
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#2063

N43.

Sem imel nekaj tednov nazaj en preblisk, da bi si lahko ubodel kakšenga lepega coupeja s to mašino.

 

Potem sem malo poguglal tipične probleme.

Zraven pa še odprl autodoc in infoparts, pa zelo nahitro preveril zgolj cene delov. Zaokroženo (ne me držat za jezik, morda kdo dobi ceneje, v praksi se pa raje izkaže - da je kvečjemu draže)

Vžigalne tuljave: 4 x 25€ = 100

injektorji: 4 x 250€ = 1000

visokotlačna pumpa = 300

vodna pumpa = 300

vakuum pumpa = 100

NOX = 400

vanos solenoidi = ~300

veriga in vse okol = ~500

...

radi grejo tudi kakšni senzorji odmične, pozicije... 300

ker je ajnšpric je treba kdaj "walnut" čiščenje ventilov ...200.

skupaj = 3500€. Pa verjetno sem še kaj spregledal.

In me je hitro minilo. Priznam celo, da je bil to moj nakrajši preblisk. Navadno so avto-prebliski vsaj nekaj dni dolgi.

 

Seveda ni nujno, da je vse to hin. Ampak je pa velika verjetnost, da bo treba na 10+ let starem avtu to menjati v naslednjih ~3h letih, sploh če nič še ni bilo.

Ja, boljše N52, čeprav bo pil 2-3 litre več, stane na koncu zelo podobno.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 411
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#2064

N43.
Sem imel nekaj tednov nazaj en preblisk, da bi si lahko ubodel kakšenga lepega coupeja s to mašino.
 
Potem sem malo poguglal tipične probleme.
Zraven pa še odprl autodoc in infoparts, pa zelo nahitro preveril zgolj cene delov. Zaokroženo (ne me držat za jezik, morda kdo dobi ceneje, v praksi se pa raje izkaže - da je kvečjemu draže)
Vžigalne tuljave: 4 x 25€ = 100
injektorji: 4 x 250€ = 1000
visokotlačna pumpa = 300
vodna pumpa = 300
vakuum pumpa = 100
NOX = 400
vanos solenoidi = ~300
veriga in vse okol = ~500
...
radi grejo tudi kakšni senzorji odmične, pozicije... 300
ker je ajnšpric je treba kdaj "walnut" čiščenje ventilov ...200.
skupaj = 3500€. Pa verjetno sem še kaj spregledal.
In me je hitro minilo. Priznam celo, da je bil to moj nakrajši preblisk. Navadno so avto-prebliski vsaj nekaj dni dolgi.
 
Seveda ni nujno, da je vse to hin. Ampak je pa velika verjetnost, da bo treba na 10+ let starem avtu to menjati v naslednjih ~3h letih, sploh če nič še ni bilo.
Ja, boljše N52, čeprav bo pil 2-3 litre več, stane na koncu zelo podobno.


Kar drži, kar si napisal. Potem imaš še Pcv ventil ki je v pokrov ventilov montiran in se menja skupaj s pokrovom (cca 400€). Pa disa lopute (nevem če jih N43 ima, za N53 vem da so---500€ obe skupaj) itd...
Pa enih 8 senzorjev v izpuhu, ki radi crknejo.

Pač bmw je z motorjema N43 in n53 probaval nekaj novega, kaj je največ kar lahko iztisnejo iz NA motorja in to je pač rezultat..... Veliko stroškov.
Prikaži več možnosti


Svetnik
Svetnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 808
  • Lokacija: V gozdu
  • Avtomobil: Samo stare pregnite kante

#2065

Bravo fantje za izčrpne info. :ok ...e92 ima stil ni kaj...prave linije :slin


Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela :evillaugh  ....pa itak mora bit najmanj 3.0 , 6 zyl.... :skrbast

Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 653
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#2066

Malo zdaj to berem glede bencinskih motorjih.
Se pravi v seriji e46 in e90 je 330 i v e46 biser motorja. Agree? :-)
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 729
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#2067

Jup, poleg 335 v E9x
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 487
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#2068

Jup, poleg 335 v E9x

Po zmogljivostih je N54 biser, drugače ni nič boljši kot pa N53.. Še dva polža sta zraven ki lahko mrkneta.. Je pa N55 boljši motor, ni pa tako tunabilen kot N54.. Pa ne zaradi single turbo, N54 ima bolj vzdržljivo "drobovje" v motorju..

Spremljam Američane ki šraufajo te 335i, 135i.. Pri njih so dobri primerki med 5-10k €. Pri nas so pa dobri 15-20k€, šrot pa 12k. Eu ima čišto bolane cene za avtomobile ki niso dizli, sploh če ima noter motor nad 1.5 litra.
Prikaži več možnosti


dyn
dyn

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 370
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: .

#2069

https://www.avto.net...3: 325i Touring
Raste kot Bitcoin?
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.