Skoči na vsebino

 

E90-ke iz avto.net - pozna kdo

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1956 odgovorov v temi
krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 461
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55, ka9

#1861

Nic se ne da, tudi na UE ne...
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 708
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1862

A zdej lahko sploh prepis narediš, pa registriraš in zavaruješ avto?

Prepisa ne moreš naredit, lahko pa kupiš registriran avto in se z njim voziš na ime nekoga drugega, tako da obstaja rešitev če si v stiski. Ni sicer dosti prodajalcev ki ti izročijo avto brez prepisa, se pa najdejo, tako da se da rešit tudi to, če le nisi preveč lesen.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 799
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#1863

Pazi, da bo danes kdo to delal... pa se placas lahko cez pol leta :laugh
Prikaži več možnosti


Ch4ng3
Ch4ng3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 482
  • Lokacija: chi | rs | aa
  • Avtomobil: e90

#1864

Pozna kdo katero izmed vozil:

1. https://www.avto.net...ring - VRHUNSKI

 

2. https://www.avto.net... Menjana ver...

 

3. https://www.avto.net...Dynamics Edi...

 

4. https://www.avto.net...3: 318d Touring

 

Hvala! :)


Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1865

A se dobi kaksno solidno E90 330i 258KM rocni menjanik pri nas? Najraje M paket, pa skoraj obvezno brez navigacije. Al je bols it v nemcijo iskat kjer je dejansko nekaj izbire. Trenutno je en ugoden gor, treba menjat vodno pumpo, termostat in slopko, 5300€...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 708
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1866

A se dobi kaksno solidno E90 330i 258KM rocni menjanik pri nas? Najraje M paket, pa skoraj obvezno brez navigacije. Al je bols it v nemcijo iskat kjer je dejansko nekaj izbire. Trenutno je en ugoden gor, treba menjat vodno pumpo, termostat in slopko, 5300€...

Pri nas bo pomojem težka, sploh z M paketom.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 935
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#1867

 Trenutno je en ugoden gor, treba menjat vodno pumpo, termostat in slopko, 5300€...

To je najboljša kombinacija... avto dobiš ceneje, kakor sicer, istočasno pa veš,  da so določene kritične komponente zamenjane in da bo za nekaj časa mir, saj jih boš sam zamenjal.

 

Ne vidim problema. Še najbolje je tako, če ti gre cena skozi, seveda (ne sledim in ne poznam cen za ta vozila).



Urejal LEO37, 29.03.2020, 06:48.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1868

Ja pri nas so vecinoma avtomatiki, ce ni M paket ni konec sveta, samo da ni kaksna bez notranjost pa cist brez opreme... Ja tale bi znal bit dober, ves kaj menjas, spotoma se enomasni vztrajnik, na kupoprodajno malo manj napises pa je to to, DMVja je 23%, tako da tistih za 6k+ se ze ne splaca gledat v tujini naceloma...

https://m.mobile.de/...06.html?ref=srp
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 289
  • Lokacija: Slovenija

#1869

.. Ja tale bi znal bit dober, ves kaj menjas, spotoma se enomasni vztrajnik, na kupoprodajno malo manj napises pa je to to, DMVja je 23%, tako da tistih za 6k+ se ze ne splaca gledat v tujini naceloma...

https://m.mobile.de/...06.html?ref=srp

Enomasni vztrajnik?


Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 455
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#1870

Ta ne deluje slab...

https://www.avto.net...20d LCI kot nov

Screenshot_20200329-184121_Chrome Canary.jpg
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#1871

To je hudicevo nizka cena,ce vse stima,kot je napisano v oglasu
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1872

Enomasni vztrajnik?

Ja? Dobiš alu enomasni, enakih dimezij in uporabiš serijsko sklopko, cena je enaka kot za dvomasnega.


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 289
  • Lokacija: Slovenija

#1873

Ja? Dobiš alu enomasni, enakih dimezij in uporabiš serijsko sklopko, cena je enaka kot za dvomasnega.

Vem jest kaj se dobi, zakaj bi to delal me zanima?


Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1874

Ker se motor malenkost lazje zavrti v prostem teku, hitrejse lahko prestavis, ker hitreje padejo obrati, lepse se da ujet obrate na “heal and toe” tehniki,... Na M50B25 sem zadovoljen z olajsanih enomasnim, dvomim da bi bil razocaran na N52B30? Edino ce ima ta motor kaksno specifiko, da mu to ne “pase”? Ce imas kaksen dober nasvet/izkusnjo, so me sama usesa/oci
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 938
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#1875

Ja, to z lajšanim vztrajnikom vse laufa na starih mašinah, ki majo gas na zajlo - tako kot si napisal.

 

Pri novejših, od M54 dalje, pa je vse drive-by-wire. In elektronska pamet skrbi, kako hitro (=počasi) bodo narasli / padli obrati ko spustiš gas, ali pritisneš sklopko, oz zmanjša gas v primeru ASR/ESP blokade.

 

Žalostno dejstvo je, da je "gas" nastavljen na povprečnega Franceta, ki je morda star 70 let, ali pa enega Frenkija, ki v US&A prvič vozi stick. In da dva lažje speljeta, menjata brez da vmes crkne ali ruka, ta "pamet" vse skupaj ublaži in upočasni.

 

Dobro dejstvo je, da se da vse skupaj nastaviti z tunanjem, nekaj tudi z nekimi posebnimi moduli (throttle booster?), ki ti pospešijo ali linealizirajo pedal za gas.

 

Seveda - ko to vse skupaj urediš, je padanje / naraščanje obratov še vedno fizično omejeno z vztrajnostjo sistema, in za dober občutek bo še vedno zakon fizično lažji vztrajnik.

 

TL DR: Morda bi bil zadovoljen že z elektronsko modifikacijo gasa. Če ne, potem tudi lajšaj vztrajnik.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1876

Ja seveda, pri drive by wire je to pac omejeno in brez prilagoditve elektronike in odstranitve ventila na cevi pred cilindrom na menjalniku ni tapravega efekta. Iz ljubega miru ne bi sel na lazji vztrajnik, v tem primeru pri avtu iz oglasa, kjer je treba menjat sklopko, sumim da pri tako malo kilometrih, slaba sklopka pomeni tudi ne ravno najboljsi vztrajnik. In ce je ze razdrto in je treba itak menjat, bi bilo brezveze dajat dvomasnega nazaj noter. Glede odzivnosti, pa ima N52 itak krmiljenje preko ventilov, ni lopute, tako da je “remap” za boljso odzivnost obvezen, pa tudi nekje je verjetno meja, ker valevetronic motorcek potrebuje 0.3s za spremembo iz ene v drugo pozicijo, tako da pricakovat odzivnost na rangu S50/54 pac utopija.
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 712
  • Lokacija: Ljubljana

#1877

A niso e e46 vse na drive by wire? Ne vem vprasam. Drugace pa tole z menjavanjem na komplete z enomasnim vztrajnikom,.. daljni kolega je svojcajt na pezoju 2.0hdi zamenjal s kompletom sklopke z enomasnim pa vem, da je imel cez cas probleme z menjalnikom al ne vem s cim, ker so se vibracije pac prenasale na druge komponente in je prislo do strojeloma. Res ne vem tocno v cem so bile tezave, ker je tega ze dolgo.
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 455
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#1878

Nimajo ne. Ne vem tocno, a mislim da so modeli do 99 na zajlo.



Urejal Compact-3, 31.03.2020, 07:51.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#1879

Bencinski R6 so na zajlo vsi z M52TU motorji, se pravi do avgusta 2000. Za ostale motorje ne vem. Ni pa klasičen sistem na zajlo. Zajla premika potenciometer, ki konotrolira odpiranje lopute. Tako, da odpiranje lopute je krmiljeno električno, ampak šofer daje komande prek zajle.

 

Glede enomasnih vztrajnikov sem pa sam skeptičen. M3 ima dvomasni vztrajnik. Ne vem, če smo bolj pametni od BMW-jevega športnega oddelka, verjetno tam niso tako neumni, da še niso slišali za enomasni vztrajnik, ampak ga na športen avto za cestno uporabo namenoma niso dali. Za dizle pa to po mojem sploh ni primerno, ker še z dvomasnim tresejo kot star traktor.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: bloke

#1880

Vsak, ki se z M3 malo bolj resno vozi, ima vsaj zlajsan, ce ne celo enomasni vztrajnik. Zakaj so pa dali ventil pred cilinder na menjalniku? Iz istga razloga, da frajerji lahko speljejo kot stare mame izpred kafica, M3 gor al pa dol, se zmer je to avto za masovno, navadno cestno uporabo in je mehanika temu primerna.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.