se zmer je to avto za masovno, navadno cestno uporabo in je mehanika temu primerna.
Točno tako. Saj ni bilo nikjer niti napisano, da avto ne bo za navadno cestno uporabo.
#1881
Točno tako. Saj ni bilo nikjer niti napisano, da avto ne bo za navadno cestno uporabo.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#1882
Ne pac dvomasne vztrajnike na enomasne se ne dela ker naj bi vibracije unicevale vse ostale sklope. Ti pa zgleda kot sedaj pise ne rabis avto za na cesto ampak delas dirkalnik, v tem primeru pa nevem |
Prikaži več možnosti
|
#1883
M52TU so na zajlo, M54 pa drive by wire. |
Prikaži več možnosti
|
#1885
mater je cena apdla tem e91. jaz mojega 320d 2011 nikakor nebi dal z atak denar. ko razmislim koliko sem vložil vanj (vse hibe pozamenjane), ko črto potegnem, pa se ga ne splača prodajat. In če so ostali ti pozamenjali me zanima kako hudiča dajo avto za take male pare.
Tista srebrna (z alpinkami če so original) je za 4900...zastojn.
BMW.....ko razvada,postane navada
|
Prikaži več možnosti
|
#1886
Zato k je lahko se za dt gor 2k€, ali pa so kupili novi model, pa jim stari hodi v napoto... ali pa rabijo €€€€ itd. |
Prikaži več možnosti
|
#1887
Kakšne hibe? OK veriga jasno... |
Prikaži več možnosti
|
#1888
Alpinke pise da so doplacilo. Meni se zdi realno ocenjen. Opreme ima nekaj, a nic posebnega, ceprav za moj okus je ideal tu, razen manjko m-paketa...ostalih luck in televizij pa ne maram. Ce primerjas z unim ustimanim crnim 320d, ki ima ceno 8-9k, opreme in dodatkov pa bistveno vec, je cena za tega lih tu nekje. Nima pa menjane verige, sicer pregledana in v mojih oceh edino za to ni vreden teh 8-9k. Btw...se da sploh kako preverit ce je veriga dejansko menjana razen racun, ker tega res ni problem falsificirat. |
Prikaži več možnosti
|
#1889
Dalec od tega. Daily za mal hitrej se zapelat, kaksen ovink napocez potegnit pa ce je dost financ 5x na leto na pisto... |
Prikaži več možnosti
|
#1890
Kaj več kot to, da daš izmerit raztezek ne moreš naredit. Če ima račun kakšnega “verodostojnega” mehanika. You move your heart with a BMW, not people. - B. Pischetsrieder |
Prikaži več možnosti
|
#1891
Pri 250k nimas kaj preverjat. Pri teh km se menja pa pika, sploh ce avto tako vzdrzujes mi je kr cudno da ni menjana. Pa spet ni receno da se raztegne preden gre v maloro. Sem zer bral kako jim je po pregledu veriga vseeno sla, tudi ce ni bla raztegnjena. Jst sem mel v planu na Compactu menjat pri teh km, pa ni problematicna, avto pa dalec od speglanega. Zdaj je zal srecal srno, tako da gre stran po 6 letih, ceprav skode ni dosti in imam ze kup materiala za vecji servis nabavljen, ga bom vseeno prodal. Mi je prisu v ZS moj pravi avto za duso in sem tako dobu znak da je res cas za menjavo |
Prikaži več možnosti
|
#1892
Da gre ketna v maloro je lahko posledica tut kaj drugega .... servisni intervali na 30kkm recimo. Olje je po teh km že župca, posledično slabo maže ketno, se vodila preveč obrabljajo ,.... ketna ni več napeta in ...... |
Prikaži več možnosti
|
#1893
Verjamem. Jst samo pravim da pri avtu, ki se ve da ima ketno problematicno, je le to smiselno menjat na teh km, sploh ce avto tako lepo cuvas. |
Prikaži več možnosti
|
#1894
verigo sem menjal in kar je z njo povezano, egr ventil + hladilnik sem menjal,
ok, naredil sem potem še servis menjalnika (avtomatik).menjal se je še airbag računalnik. vglavnem lansko leto bilo cca 3000 eur dano v avto. in pol če pomislim, da bi ga zdaj prodajal....cene so v podnu Urejal bmwziga, 06.04.2020, 10:42.
BMW.....ko razvada,postane navada
|
Prikaži več možnosti
|
#1895
Koliko sploh stane preventivna menjava verige? Delo in material ..? |
Prikaži več možnosti
|
#1896
Ce se ne motim okoli 800€ pri nepooblascenem. |
Prikaži več možnosti
|
#1897
|
Prikaži več možnosti
|
#1898
Tam nekje, samo ketna + delo. Vendar, če je že motor tolk razkopan se splača še kaj druzga pomenjat ... |
Prikaži več možnosti
|
#1899
Ni dna. Je samo v naših glavah... Bom pa po koroni gledal za zamenjavo. Bencinarja. Sedanji gre v odpis. |
Prikaži več možnosti
|
#1900
|
Prikaži več možnosti
|