
Nakup serije 6
#1
Pozdravljeni,trenutno imam bmw e60 530d in prisel je cas da zamenjam avto in sicer zdaj se odlocam za nakup :mljaskbmw serije 6. Poznavalce teh vozil prosim da mi pomagajo pri nakup in mu svetujejo kateri motorji so vredu :ok2630i 645i ali 650i in kateri menjalniki klasicni avtomatski ali tisti smg.. in na kaj je treba biti pozoren pri nakupu bmw serije 6. Pa kaj so hibe teh vozil? Za odg se vnaprej zahvaljujem.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
630i brez vprašanja.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
Kateri model kupuješ in kateri letnik? Ali avto za 90k€ ali za 20k€
|
Prikaži več možnosti
|
#4
verjetno za 20 kE..bo manj zgubil v par letih..tisti ki kupujejo za 90 kE ne berejo bmw foruma...
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Kupujem 2004/2005/2006 letnik
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Tocno tako:ok |
Prikaži več možnosti
|
#7
Zakaj pa to? N52 motorji so nasplošno šestaki z največ hibami.... Precej bolj podvrženi okvaram kot V8... Predvsem pa niso idiot proof, tako kot starejše verzije šestakov pri BMWju, saj so občutljivi na vsako malenkost kot hudič. Da o narobe skonstruiranih glavah motorjev N52 ne govorimo, zaradi katerih ribajo ventili, odmične, dročniki,... O električnih vodnih pumpah tudi raje nebi, ker so tudi en navadn fail,... Po vsem prebranem in preštudiranem o tem motorju je za moje pojme N52 fail in ga nebom imel nikoli več. Res, da je uglajen motor, lepo vleče in da lepo moč od sebe tudi v 2.5 prostornini (preformanse enake kot prejšnja 330ci), 3.0 N52 je pa še toliko bolj živahen, samo enostavno ni vredno... Po vrh vsega pa še palčke za olje pogledat nima... -.-":napaka haha malo za šalo... Tko, da jaz bi vseeno raje pri šestici, ki to opcijo ima gledal za 645i in takoj po nakupu zamenjal tisto cev za vodo, ter tesnila deklcov pa je rešeno.... Pa še avto je po obliki in vsemu bolj primeren V8 motorju, saj je od začetka tudi bil le V8 kasneje pa so prišle še verzije z R6 in ostale... Za moj okus v šestico e63 ne paše nič drugega kot V8 ali pa V10... Vse ostalo je kako bi rekel... kr neki za ta avto. Urejal BMW4everafter, 10.11.2015, 20:30. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#8
Berejo ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Tudi jaz sem bil pred dilemo ali 630i ali 645i. Oldočil sem se za 630i. Sedaj sem z njim naredil 35.000 km in na PLIN.
Crknil je štarter (ostal na cesti oz parkingu), na alternatorju je šel ležaj. Drugo BP. Kar ne deluje je radio ko je avto ugasnjen in ko čakam ženo sem v tišini. Morda je krvi akumulator, saj če dam ključ v 2 pozicijo radio dela, vendar se prižge rumena luč za akumulator. zakaj 630 (kaj je pri meni prevladalo): 1. cenejša cestnina, 280 € ali 565 € 2. bolj drži vrednost - lažje ga prodaš, menjaš, ni nepremičnina, 3. dovolj zmogljiv. (645 je po mokri cesti že nevaren saj mu skoz spodrsava), 4. če voziš 100 -120 je poraba 8,5 litra. glede okvar: res je avto ni za budale ker to noben BMW ni. Olje menjaš na 12.000 km, počakaš da se malo ogreje, potem pa gasss na radar ![]() Urejal mika2023, 11.11.2015, 09:49. |
Prikaži več možnosti
|
#10
645 se vžiga na ključ. Če te to moti glej za 650 modeli, ki že imajo start tipko.
Sem imel pred leti belo 650 cabrio za skromnih 10 dni. Bolana poraba, navora za izvoz, super zvok, tornado v avtu pri 200+ km/h z odprto streho. Zjutraj se vsakič v avto vsedeš z nasmehom na obrazu. Fun times. Vzemi V8. Ti ne bo žal. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Če si sam kupil zmahan avto oz motor N52 ni rečeno, da so vsi taki...malo preberi e90post.com kakšne pohvale glede vzdržljivosti žanje...brez zamere. Še posebej ko se primerja z motorji ki so v 645 oz 650...ne rečem - zelo lep zvok in performanse ampak težav pa kar mrgoli...zopet-verjetno ne pri vseh. V glavnem, mojih 5c = kupi, vozi, uživaj, ko rikne kaj pa popravi.... ![]()
Oo=[][]=oO
|
Prikaži več možnosti
|
#12
primerjava:
e92 330i teža 1545 kg (1560 kg automatic) e63 630i teža 1565 kg (1580 kg automatic) kot vidiš v teži ni bistven razlike. med trojko in 6ko. e63 645i teža 1690 kg (1695 kg automatic) vir: bmwslo |
Prikaži več možnosti
|
#13
Ne dajem mojega za referenco. Ker je bil bogi ob nakupu (in kupljen z vedenjem, da je slab - i love a challenge) - sem mislil, da sem napisal v komentar pa sem zgleda ponesreči zbrisal. Pišem na podlagi dejstev in preštudiranega o tem motorju, da me niso na servisu ravno mogli nasrat s tem kaj vse bi oni mogli menjat, da bo stvar delala... Sem moral tolko preštudirat, da sem vedel simptome in vedel vzroke in povedal točno to pa to zamenjajte in nič drugega in pika... Ja lahko žanje uspehe vendar ne v PFL modelih e9x, e60, e63,.... Ker so napake kot so narobe konstruirana glava, slabe pumpe za vodo enostavno nesprejemljive... Kakšne napake pa mrgolijo pri 45i? Jaz nikjer nisem zasledil nič kritičnega razen tiste cevi za vodo v motorju.... Ki jo imaš sam v garaži zamenjano v enem popoldnevu, če si čas vzameš in nočeš ravno jurja + dat servisu... Drugega res kritičnega nisem še odkril za 45i motorje razen en kup malenkosti, kot pri vseh BMW-jevih motorjih... (za 50i pa ne vem, ker nisem nikoli gledal). Sem samo povedal splošna dejstva o tem motorju... Meni osebno je N52 motor super. Meni je zelo všeč. Lepo vleče, je odziven, uglajen, miren, zvok je res lep, preformanse so super in praktično pri N52B25 enake kot pri prejšnjem M54B30... Ampak vse to me še vedno ne pritegne k nakupu še enega s tem motorjem (razen, FL seveda...). Ali bi ga še imel v naslednjem avtu? NE, razen pod pogojem, da je FL, ker PFL so katastrofa. Tudi tistih 300€ razlike v registraciji za kolikor je 30i cenejši od 45i me nebi prevagalo in prepričalo k odločitvi za 30i v šestici. Urejal BMW4everafter, 11.11.2015, 11:55. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#14
jao, zdj ko si petko zrihtal pa na 6-ko.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Rajši ne raziskuj 45i in 50i motorjev, ker si glih tak picajzel kot jaz...
![]() Zdej pa gremo vsi po Honde.... ![]()
Oo=[][]=oO
|
Prikaži več možnosti
|
#16
645 ali 650 če je možnost. 630 je revček od motorja za tak kupe. V8 sta top stroja, vseeno pa je treba kaj poštimat, tako kot pri vsakem 10 let starem avtu. Tudi poraba pri 650 ne more biti tak bav bav, razen mesto in tiščanje na mrtvo. povprečje maš komot 12-13 če si normalen voznik, kar je ok za tak avto.
Urejal leonT, 11.11.2015, 20:24. |
Prikaži več možnosti
|
#17
630 ni noben revček, ta motor je vrhunski in brez problema opravi s težo šestice. Vzdrževanje je izredno poceni, poraba pa za tak avto smešna. V8 ima v takem avtu eno in samo eno prednost - zvok. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Hehe res je petka je porihtana v nulo tk da ostane pri bajti jo bo brat mel:) |
Prikaži več možnosti
|
#19
Hehe se bojo pa teme na polno odpirale vsaj na forumu nebo dolgcajt bo skoz kaj za pisat:-D |
Prikaži več možnosti
|
#20
630i ima isto težo kot 330i. tko da je pol tudi 330i skret. Ne vem kje se vozite da lahko uporabljate vse konje na avtu, jaz bi rad hitro vozil pa mi ne rata, avtoceste so skoz zabasane po mestu noret se pa ve kaj sledi
Urejal mika2023, 12.11.2015, 08:01. |
Prikaži več možnosti
|