Skoči na vsebino

 

Nakup serije 6

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
121 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 877
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#21

Za regionalke še nisi slišal? :ok2 Jaz imam v vse smeri lepe ceste za porabit konje :-D
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 749
  • Lokacija: Slovenija

#22

630 ali pa 650. Zdaj pa sam preračunaj kaj bi imel pa kaj boš plačal...

Če pa bereš forum pa itak noben motor pa noben avto ne dela tak, da večina avtov ko jih gledaš ki imajo 250 k kilometrov ali več dejansko prevrtijo naprej oz so v garažah pa jih valjarji ženejo naprej cele dneve...

3.0 motor je čisto kos avtomobilu seveda je 650 bombonček.
Prikaži več možnosti


semson
semson

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 530d M-optik

#23

Pravkar sem gledal 645i avto je izpisal napako active steering fault kaj bi lahko bilo
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 749
  • Lokacija: Slovenija

#24

Še en problem katerega 3.0 nima.
Prikaži več možnosti
    • gs 1200 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

Pravkar sem gledal 645i avto je izpisal napako active steering fault kaj bi lahko bilo


Napaka na aktivnem volanu :) Lahko je senzor kota volana ki stane cca 100 eur, ni pa nujno... lahko je marsikaj :-D
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#26

Še en problem katerega 3.0 nima.


Če ni tega nihče naročil za doplačilo (na 645i je kolikor vem serijsko), ga res nima :ok2
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 958
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#27

Moja 6ka ima. Če npr 7 dni stoji avto pa grem potem na pot, mi vcasih vrze ven active steering fault.to se zgodi na slabih cestah. Resitev je preprosta, na raven parkingu se ustavis das v p potem volan do konca levo nato desno in na sredino. Ugasnes avto in odpeljes otroka v vrtec. Ko prides nazaj spet dela.
Je pa ta volan zakon, v polovici obrata obrne kolesa, se pravi nikoli ne motas volan ko kreten ko gres iz oske ulice
Prikaži več možnosti


semson
semson

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 530d M-optik

#28

Moja 6ka ima. Če npr 7 dni stoji avto pa grem potem na pot, mi vcasih vrze ven active steering fault.to se zgodi na slabih cestah. Resitev je preprosta, na raven parkingu se ustavis das v p potem volan do konca levo nato desno in na sredino. Ugasnes avto in odpeljes otroka v vrtec. Ko prides nazaj spet dela.
Je pa ta volan zakon, v polovici obrata obrne kolesa, se pravi nikoli ne motas volan ko kreten ko gres iz oske ulice

No ta je tudi stal kaksnih 10dni pa ko sem startar se je prizgala pol sem pa ugasnil avto po testni voznji in se ni vec prizigala ampak pod napakami je ustala vpisana
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 043
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#29

Dostikrat active steering fault ali pa dynamic drive inactive izpise zradi slabega akumulatorja ali pa slabega alternatorja ki premalo fila in je napetost presvoh. Ce imas sreco je lahko tudi oboje krivec :-D
Prikaži več možnosti


Adis-PGA
Adis-PGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: #
  • Avtomobil: #

#30

Zakaj pa to? N52 motorji so nasplošno šestaki z največ hibami.... Precej bolj podvrženi okvaram kot V8... Predvsem pa niso idiot proof, tako kot starejše verzije šestakov pri BMWju, saj so občutljivi na vsako malenkost kot hudič.
Da o narobe skonstruiranih glavah motorjev N52 ne govorimo, zaradi katerih ribajo ventili, odmične, dročniki,... O električnih vodnih pumpah tudi raje nebi, ker so tudi en navadn fail,...
Po vsem prebranem in preštudiranem o tem motorju je za moje pojme N52 fail in ga nebom imel nikoli več. Res, da je uglajen motor, lepo vleče in da lepo moč od sebe tudi v 2.5 prostornini (preformanse enake kot prejšnja 330ci), 3.0 N52 je pa še toliko bolj živahen, samo enostavno ni vredno...
Po vrh vsega pa še palčke za olje pogledat nima... -.-":napaka haha malo za šalo...

Tko, da jaz bi vseeno raje pri šestici, ki to opcijo ima gledal za 645i in takoj po nakupu zamenjal tisto cev za vodo, ter tesnila deklcov pa je rešeno.... Pa še avto je po obliki in vsemu bolj primeren V8 motorju, saj je od začetka tudi bil le V8 kasneje pa so prišle še verzije z R6 in ostale...
Za moj okus v šestico e63 ne paše nič drugega kot V8 ali pa V10... Vse ostalo je kako bi rekel... kr neki za ta avto.


Ti si študiral, jaz sem jih imel, komu verjeti?
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#31

Raje verjeti mnogim ki so jih imeli vec kot ti kot pa samo enemu cloveku.
Jaz sem
Napisal svoje mnenje in dejstva. Tko pac je.
Vsi na forumu tud pravjo da je m54 najslabsi motor pri bmw-ju.... Zanimivo jaz nisem z nobenim imel resnih tezav... Mnenja so deljena.

Ce pa je dokazano In je BMW priznam da imajo PFL n52 motorji slabe glave zaradi katerih ribajo odmicne in pol motorja zravn, zame pomeni samo eno.... Dalec stran od takega avta ker je kot tempirana bomba.
In v primeru nakupa s tem motorjem posegat samo po LCI....
Marsikateri avto nima simptomov te napake. To se da ublazit z aditivi k olju in podobnim... Tko da se lahko vse simptome prikrije. Potem pa kupis oh in sploh avto in ti ribne po prvi menjavi olja.... Res kvalitetni motorji moram rect.
LCI ja so super! pre-LCI nikoli vec.

Urejal BMW4everafter, 13.11.2015, 11:22.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 662
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#32

630i ima isto težo kot 330i. tko da je pol tudi 330i skret. Ne vem kje se vozite da lahko uporabljate vse konje na avtu, jaz bi rad hitro vozil pa mi ne rata, avtoceste so skoz zabasane po mestu noret se pa ve kaj sledi

Z 330iA sem naredil cca 13km. Če ima 630i res zelo podobno težo je to več kot dovolj. Blokada ga ustavi na 260 po števcu, dovolj suveren, zvoku popolnoma nič ne manjka, pije pa nenormalno malo (pa je bil E92 letnik 2006, ko so bili še stari požrešni motorji). Skratka jaz ga lahko samo priporočam:ok
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


klemzi28
klemzi28

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: voz

#33

Raje verjeti mnogim ki so jih imeli vec kot ti kot pa samo enemu cloveku.
Jaz sem
Napisal svoje mnenje in dejstva. Tko pac je.
Vsi na forumu tud pravjo da je m54 najslabsi motor pri bmw-ju.... Zanimivo jaz nisem z nobenim imel resnih tezav... Mnenja so deljena.

Ce pa je dokazano In je BMW priznam da imajo PFL n52 motorji slabe glave zaradi katerih ribajo odmicne in pol motorja zravn, zame pomeni samo eno.... Dalec stran od takega avta ker je kot tempirana bomba.
In v primeru nakupa s tem motorjem posegat samo po LCI....
Marsikateri avto nima simptomov te napake. To se da ublazit z aditivi k olju in podobnim... Tko da se lahko vse simptome prikrije. Potem pa kupis oh in sploh avto in ti ribne po prvi menjavi olja.... Res kvalitetni motorji moram rect.
LCI ja so super! pre-LCI nikoli vec.


Meni osebno je bil M54 super, par težav je bilo ampak je imel skoraj 300.000km....N52 sem naredil 102.000 km do skupnih dobrih 200.000 km - no problem. Kakor sem prebral mnogo postov glede N52 lahko rečem le, da ni povsem brez težav, malo pa dramatiziraš glede glave. Ti si imel zamašene oljne pretoke z garežem kar je bila posledica nemenjave olja ne pa same konstrukcije.

Preberi si še N53 o katerem imaš dobro mnenje. Jaz ga še nisem imel v lasti...

http://www.bmwblog.s...nskimi-motorji/
Oo=[][]=oO
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 749
  • Lokacija: Slovenija

#34

Poznam 3, ki imajo 3.0 šestke en ima preko 280 000 kilometrov pa vsi tečejo brez problema pa tako kot mora bit. Seveda je vedno tako dokler ne crkne. Ampak je pa smešno meni da ima BMW sploh kaki motor ki dejansko DELA BP? Ketne turbine, sesalni itd itd...

Prej sem bil bolj v PSA vodah pa smo vedeli SAMO za 1 motor da ima probleme to je 1.6 HDi pa še to samo zaradi predolgega intervala menjave olja. Če razpoloviš interval dela. Tukaj pa nič ne dela po vaše... Imel sem kar nekaj citroenov pa se pri dobenem nisem ubadal z motorjem... 2.0 16v, 3.0 V6, 2.7 Hdi itd itd... Tukaj pri BMW je največ težav z motorji... Ne vem no...

Jaz na mojih avtih menjal olje vsako leto ali najmanj na 15 000 kilometrov. V vsa sedaj tankamo Motula noter to je to... S šestko delam nekje 7k-10K kilometrov na leto pa dobi vsako pomlad novo olje s vsemi filtri saj strošek je res minimalen.

Urejal Xandrej, 13.11.2015, 12:21.

Prikaži več možnosti


Adis-PGA
Adis-PGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: #
  • Avtomobil: #

#35

Raje verjeti mnogim ki so jih imeli vec kot ti kot pa samo enemu cloveku.
Jaz sem
Napisal svoje mnenje in dejstva. Tko pac je.
Vsi na forumu tud pravjo da je m54 najslabsi motor pri bmw-ju.... Zanimivo jaz nisem z nobenim imel resnih tezav... Mnenja so deljena.

Ce pa je dokazano In je BMW priznam da imajo PFL n52 motorji slabe glave zaradi katerih ribajo odmicne in pol motorja zravn, zame pomeni samo eno.... Dalec stran od takega avta ker je kot tempirana bomba.
In v primeru nakupa s tem motorjem posegat samo po LCI....
Marsikateri avto nima simptomov te napake. To se da ublazit z aditivi k olju in podobnim... Tko da se lahko vse simptome prikrije. Potem pa kupis oh in sploh avto in ti ribne po prvi menjavi olja.... Res kvalitetni motorji moram rect.
LCI ja so super! pre-LCI nikoli vec.


Kdo pravi na forumu, da je M54 najslabši motor?

Tema je o motorju N52B30 258PS, ki je bil vgrajen v e60 ter E63. Zdaj pa povej komu je še ribnil ta motor.

Če si ti kupil zmahan avto, kjer olje ni bilo menjano 40.000 kilometrov je tvoja stvar. Sem pa bil na ogledu tvoje E92 v Kopru še preden je avto bil na internetu in mi je poznana cela zgodba.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 877
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#36

Poznam 3, ki imajo 3.0 šestke en ima preko 280 000 kilometrov pa vsi tečejo brez problema pa tako kot mora bit. Seveda je vedno tako dokler ne crkne. Ampak je pa smešno meni da ima BMW sploh kaki motor ki dejansko DELA BP? Ketne turbine, sesalni itd itd...

Prej sem bil bolj v PSA vodah pa smo vedeli SAMO za 1 motor da ima probleme to je 1.6 HDi pa še to samo zaradi predolgega intervala menjave olja. Če razpoloviš interval dela. Tukaj pa nič ne dela po vaše... Imel sem kar nekaj citroenov pa se pri dobenem nisem ubadal z motorjem... 2.0 16v, 3.0 V6, 2.7 Hdi itd itd... Tukaj pri BMW je največ težav z motorji... Ne vem no...

Jaz na mojih avtih menjal olje vsako leto ali najmanj na 15 000 kilometrov. V vsa sedaj tankamo Motula noter to je to... S šestko delam nekje 7k-10K kilometrov na leto pa dobi vsako pomlad novo olje s vsemi filtri saj strošek je res minimalen.


M52TÜ in M57 (D29) mislim, da so najbrž najmanj problematični BMW motorji.
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 749
  • Lokacija: Slovenija

#37

Ja pa še to je 20 let staro vseskup...
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 877
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#38

Ob teranju filigranskih nastavitev do limitov in zraven ob šparanju pri izdelavi in vedno krajši vnaprej določeni življenski dobi pač ne pričakujemo neke hude zanesljivosti od novejših mašin :ok2
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 749
  • Lokacija: Slovenija

#39

Pri tako dragih avtih?
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 877
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#40

A seveda. Za nas nezaslišano, ampak točno tako se kaže in tako tudi je. Pojdi preletet podforum F10/F11, kakšne napake se dogajajo na najnovejših peticah :ok2
Prikaži več možnosti