

#21
Za regionalke še nisi slišal?
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#22
630 ali pa 650. Zdaj pa sam preračunaj kaj bi imel pa kaj boš plačal...
Če pa bereš forum pa itak noben motor pa noben avto ne dela tak, da večina avtov ko jih gledaš ki imajo 250 k kilometrov ali več dejansko prevrtijo naprej oz so v garažah pa jih valjarji ženejo naprej cele dneve... 3.0 motor je čisto kos avtomobilu seveda je 650 bombonček. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Pravkar sem gledal 645i avto je izpisal napako active steering fault kaj bi lahko bilo
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Še en problem katerega 3.0 nima.
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Napaka na aktivnem volanu ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
Če ni tega nihče naročil za doplačilo (na 645i je kolikor vem serijsko), ga res nima ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
Moja 6ka ima. Če npr 7 dni stoji avto pa grem potem na pot, mi vcasih vrze ven active steering fault.to se zgodi na slabih cestah. Resitev je preprosta, na raven parkingu se ustavis das v p potem volan do konca levo nato desno in na sredino. Ugasnes avto in odpeljes otroka v vrtec. Ko prides nazaj spet dela.
Je pa ta volan zakon, v polovici obrata obrne kolesa, se pravi nikoli ne motas volan ko k***** ko gres iz oske ulice |
Prikaži več možnosti
|
#28
No ta je tudi stal kaksnih 10dni pa ko sem startar se je prizgala pol sem pa ugasnil avto po testni voznji in se ni vec prizigala ampak pod napakami je ustala vpisana |
Prikaži več možnosti
|
#29
Dostikrat active steering fault ali pa dynamic drive inactive izpise zradi slabega akumulatorja ali pa slabega alternatorja ki premalo fila in je napetost presvoh. Ce imas sreco je lahko tudi oboje krivec
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Ti si študiral, jaz sem jih imel, komu verjeti? |
Prikaži več možnosti
|
#31
Raje verjeti mnogim ki so jih imeli vec kot ti kot pa samo enemu cloveku.
Jaz sem Napisal svoje mnenje in dejstva. Tko pac je. Vsi na forumu tud pravjo da je m54 najslabsi motor pri bmw-ju.... Zanimivo jaz nisem z nobenim imel resnih tezav... Mnenja so deljena. Ce pa je dokazano In je BMW priznam da imajo PFL n52 motorji slabe glave zaradi katerih ribajo odmicne in pol motorja zravn, zame pomeni samo eno.... Dalec stran od takega avta ker je kot tempirana bomba. In v primeru nakupa s tem motorjem posegat samo po LCI.... Marsikateri avto nima simptomov te napake. To se da ublazit z aditivi k olju in podobnim... Tko da se lahko vse simptome prikrije. Potem pa kupis oh in sploh avto in ti ribne po prvi menjavi olja.... Res kvalitetni motorji moram rect. LCI ja so super! pre-LCI nikoli vec. Urejal BMW4everafter, 13.11.2015, 11:22. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#32
Z 330iA sem naredil cca 13km. Če ima 630i res zelo podobno težo je to več kot dovolj. Blokada ga ustavi na 260 po števcu, dovolj suveren, zvoku popolnoma nič ne manjka, pije pa nenormalno malo (pa je bil E92 letnik 2006, ko so bili še stari požrešni motorji). Skratka jaz ga lahko samo priporočam:ok
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#33
Meni osebno je bil M54 super, par težav je bilo ampak je imel skoraj 300.000km....N52 sem naredil 102.000 km do skupnih dobrih 200.000 km - no problem. Kakor sem prebral mnogo postov glede N52 lahko rečem le, da ni povsem brez težav, malo pa dramatiziraš glede glave. Ti si imel zamašene oljne pretoke z garežem kar je bila posledica nemenjave olja ne pa same konstrukcije. Preberi si še N53 o katerem imaš dobro mnenje. Jaz ga še nisem imel v lasti... http://www.bmwblog.s...nskimi-motorji/
Oo=[][]=oO
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Poznam 3, ki imajo 3.0 šestke en ima preko 280 000 kilometrov pa vsi tečejo brez problema pa tako kot mora bit. Seveda je vedno tako dokler ne crkne. Ampak je pa smešno meni da ima BMW sploh kaki motor ki dejansko DELA BP? Ketne turbine, sesalni itd itd...
Prej sem bil bolj v PSA vodah pa smo vedeli SAMO za 1 motor da ima probleme to je 1.6 HDi pa še to samo zaradi predolgega intervala menjave olja. Če razpoloviš interval dela. Tukaj pa nič ne dela po vaše... Imel sem kar nekaj citroenov pa se pri dobenem nisem ubadal z motorjem... 2.0 16v, 3.0 V6, 2.7 Hdi itd itd... Tukaj pri BMW je največ težav z motorji... Ne vem no... Jaz na mojih avtih menjal olje vsako leto ali najmanj na 15 000 kilometrov. V vsa sedaj tankamo Motula noter to je to... S šestko delam nekje 7k-10K kilometrov na leto pa dobi vsako pomlad novo olje s vsemi filtri saj strošek je res minimalen. Urejal Xandrej, 13.11.2015, 12:21. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Kdo pravi na forumu, da je M54 najslabši motor? Tema je o motorju N52B30 258PS, ki je bil vgrajen v e60 ter E63. Zdaj pa povej komu je še ribnil ta motor. Če si ti kupil zmahan avto, kjer olje ni bilo menjano 40.000 kilometrov je tvoja stvar. Sem pa bil na ogledu tvoje E92 v Kopru še preden je avto bil na internetu in mi je poznana cela zgodba. |
Prikaži več možnosti
|
#36
M52TÜ in M57 (D29) mislim, da so najbrž najmanj problematični BMW motorji. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Ja pa še to je 20 let staro vseskup...
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Ob teranju filigranskih nastavitev do limitov in zraven ob šparanju pri izdelavi in vedno krajši vnaprej določeni življenski dobi pač ne pričakujemo neke hude zanesljivosti od novejših mašin
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#39
Pri tako dragih avtih?
|
Prikaži več možnosti
|
#40
A seveda. Za nas nezaslišano, ampak točno tako se kaže in tako tudi je. Pojdi preletet podforum F10/F11, kakšne napake se dogajajo na najnovejših peticah
![]() |
Prikaži več možnosti
|