Skoči na vsebino

 

Nakup serije 6

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
121 odgovorov v temi
BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 427
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#41

Kdo pravi na forumu, da je M54 najslabši motor?

Tema je o motorju N52B30 258PS, ki je bil vgrajen v e60 ter E63. Zdaj pa povej komu je še ribnil ta motor.

Če si ti kupil zmahan avto, kjer olje ni bilo menjano 40.000 kilometrov je tvoja stvar. Sem pa bil na ogledu tvoje E92 v Kopru še preden je avto bil na internetu in mi je poznana cela zgodba.


Se zadnjic ti povem ker vidim da neznas sploh brat... Ne dajem mojega za primerjavo!!!! Postavljam dejstva po prebranem in po nastudiranem glede tezav in hib tega motorja v teh letnikih...
Sem lepo povedal da so mnenja deljena enim dela pri pol miljona km se vedno normalno in bp, vecina mnenj pa je slabih in imajo tezave.

Ja malo dramatiziram glede glave ampak tudi ce bi olje menjal na 40000km bi moralo delat ampak so kanali tko narejeni da olje iz njih ne odtece popolnoma in se kopici... Odtece popolnoma pa od tam kjer to nebi smelo (iz drocnikov in lezajnega ohisja odmicne gredi)....
Drugace pa ko si ravno dal 40000km za primerjavo.... Intervali so predpisani za 30000km tko da ce zdrzi 30 po mnenju tovarne bi moralo tud 40.... Pa vsi vemo da je to en navadn bullshit in da se olje menja na 10kkm ali manj.....m
Tudi jaz poznam svoj avto in sem ob nakupu vedel kaj kupujem. Sem si reracunal stroske ki jih bodo popravila za seboj potegnila in na podlagi tega sva z Matejem dolocila ceno, da se z vlozenim ne preseže vrednosti dobrega primerka (ker drugace ni racunice). In ne mislt da pluvam ker kupim zjebano in pol sraufam.... Jaz vedno kupim slabse ohranjen avto... Ker enostavno z avtom kjer ni nic za sraufat vsake toliko nimam kaj delat ker se ga navelicam po 1 mesecu saj je dolgocasen.... Sploh zame ki sem malo mehanika po zilici in hobiju.... Ce nebi blo nic za sraufat bi sel verjetno dobr avto razdirat iz cistega dolgcasa in iskat kje so sibke tocke.....
Taki pac smo eni....
Tko da je cist nerelavntno da pises da sem kupil kanto, ker jo vedno kupim in to zavedno ter z razlogom.... Ne kupim tak avto zato da bi potem lahko po forumu drekal in pljuval vsepovprek... Pac pa da se nekaj naucim, nekaj novega izvem in mogoce kaj novega ugotovim, da lahko delim mnenja in znanje z drugimi na forumu, ki pa se dolocenih stvari morda ne zavedajo....

Urejal BMW4everafter, 13.11.2015, 16:24.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • Gardener je všeč


semson
semson

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 530d M-optik

#42

Kaksni pa so ti smg menjalniki sem zasledil na vec oglasih ??
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 688
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#43

Dostikrat active steering fault ali pa dynamic drive inactive izpise zradi slabega akumulatorja ali pa slabega alternatorja ki premalo fila in je napetost presvoh. Ce imas sreco je lahko tudi oboje krivec :-D


Tudi pri kolegovi E60 enako. Problem je akumolator, slab stik, ali altenator :ok

LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

Kaksni pa so ti smg menjalniki sem zasledil na vec oglasih ??


Kateri, kaj si zasledil? :confused
Prikaži več možnosti


semson
semson

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 530d M-optik

#45

Hehehe. Nek cuden menjalnik za pogledat negre kot pri klasicnem avtomatiku P R N D... ampak nekako postrani cudno mi zgleda.
Prikaži več možnosti


Sandi90
Sandi90

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 072
  • Lokacija: Ribniško Pohorje
  • Avtomobil: E53 X5 FL

#46

Hehehe. Nek cuden menjalnik za pogledat negre kot pri klasicnem avtomatiku P R N D... ampak nekako postrani cudno mi zgleda.


Ti si čuden, ne menjalnik :fight

SMG je polavtomatski menjalnik oz ˝ročni menjalnik, ki ga upravlja robot˝. Jaz sem z njim zadovoljen.

; 2007 E91 320dA ; 2002 E46 330i SMG ; 2006 E53 X5 FL

Prikaži več možnosti


semson
semson

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 530d M-optik

#47

Ti si čuden, ne menjalnik :fight

SMG je polavtomatski menjalnik oz ˝ročni menjalnik, ki ga upravlja robot˝. Jaz sem z njim zadovoljen.


Vredu sem pa cuden. Skoda da nisem pameten tako kot ti. Pac nisem vedel vprasam pa lahko saj je temu tudi forum namenjen ane???
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 645
  • Lokacija: Ljubljana

#48

Evo tole kup pa konc debate:

http://www.avto.net/...650i Vsa Oprema
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#49

Evo tole kup pa konc debate:

http://www.avto.net/...650i Vsa Oprema


Točno to:ok

Serija 6 je GT, z njim ne boš dirkal na prelaz, hkrati pa v primerjavi s serijo 5 ne boš trpel neuporabnosti brez razloga...torej mora imeti po mojem mnenju vsaj spodoben motor, kar pa motor v 630i sploh s počasnim avtomatikom ni. Ročni menjalnik v serijo 6 ne paše, prav tako se SMG v takšnem avtu ne spada k uglajenemu mirnemu V8.

Tale 650 je super kombinacija, dober menjalnik, dovolj moči in navora. Jaz bi potem gledal še kakšen 635d, se tudi dobijo z 8 stopenjskim menjalnikom in imajo motor primeren GT-ju , samo so cene glede na bencinske različice enakih letnikov, po mojem mnenju previsoke.

No spet je odvisno za kaj bi kdo avto uporabljal in kaj so mu prioritete.

lp,m
Prikaži več možnosti
    • gs 1200 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#50

...torej mora imeti po mojem mnenju vsaj spodoben motor, kar pa motor v 630i sploh s počasnim avtomatikom ni.


LoL, steptronic je eden najhitrejših klasičnih avtomatskih menjalnikov na trgu, če ne celo najhitrejši. Si sploh že vozil tak avto?

Že pri E38 je bilo lepo vidno kakšen kiks so tamali osmaki (3.0 in 3.5) v težki karoseriji, ti motorji so bili v kombinaciji z avtomatom totalen pogreb, 2.8 pa je bil čisto druga pesem in je celo z avtomatom lepo sodeloval, čemur je zagotovo veliko pripomogla manjša teža motorja in menjalnika, verjetno pa tudi drugačna razporeditev teže. Kot sem že rekel je 3 litrski šestak v šestici eden najboljših šestvaljnih bencinskih bmwjevih motorjev (če ne celo najboljši) in je za takšen avto čisto zadosti močan. Se pa strinjam da je 635d še boljša izbira, ampak ta vozila so zaenkrat še bistveno dražja ker zelo dobro držijo ceno, seveda ravno zaradi tega, ker se kombinacija tega motorja in coupejevske karoserije odlično obnese.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#51

LoL, steptronic je eden najhitrejših klasičnih avtomatskih menjalnikov na trgu, če ne celo najhitrejši. Si sploh že vozil tak avto?

Že pri E38 je bilo lepo vidno kakšen kiks so tamali osmaki (3.0 in 3.5) v težki karoseriji, ti motorji so bili v kombinaciji z avtomatom totalen pogreb, 2.8 pa je bil čisto druga pesem in je celo z avtomatom lepo sodeloval, čemur je zagotovo veliko pripomogla manjša teža motorja in menjalnika, verjetno pa tudi drugačna razporeditev teže. Kot sem že rekel je 3 litrski šestak v šestici eden najboljših šestvaljnih bencinskih bmwjevih motorjev (če ne celo najboljši) in je za takšen avto čisto zadosti močan. Se pa strinjam da je 635d še boljša izbira, ampak ta vozila so zaenkrat še bistveno dražja ker zelo dobro držijo ceno, seveda ravno zaradi tega, ker se kombinacija tega motorja in coupejevske karoserije odlično obnese.


Sem vozil, tako v 330i, 530d, 335i,... samo je enostavno zastarel za današnje čase, novi 8 stopenjski je neprimerno boljši.

p.s: sem videl, da je v 650 in 635d kljub novi ročki še zmeraj 6 stopenjski menjalnik :frown

lp,m
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#52

Sem vozil, tako v 330i, 530d, 335i,... samo je enostavno zastarel za današnje čase, novi 8 stopenjski je neprimerno boljši.

p.s: sem videl, da je v 650 in 635d kljub novi ročki še zmeraj 6 stopenjski menjalnik :frown

lp,m


Si vozil, ali si se V njih vozil? Napisal si dvoumno.

Novi 8 stopenjski menjalnik je naprednejši, je pa tudi bolj občutljiv in močnim motorjem 6 stopenjska avtomatika povsem zadošča, v bistvu je zanje že 5 stopenj čisto dovolj. 8 stopenj je za 520d in podobna jajca, ki so v spodnjem območju vrtljajev mrtva in res rabijo tak menjalnik, če hočeš da se avto za silo kam premakne.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#53

Si vozil, ali si se V njih vozil? Napisal si dvoumno.

Novi 8 stopenjski menjalnik je naprednejši, je pa tudi bolj občutljiv in močnim motorjem 6 stopenjska avtomatika povsem zadošča, v bistvu je zanje že 5 stopenj čisto dovolj. 8 stopenj je za 520d in podobna jajca, ki so v spodnjem območju vrtljajev mrtva in res rabijo tak menjalnik, če hočeš da se avto za silo kam premakne.


Sem vozil :ok

Tudi 8 stopenjskega v 335i, 640d, 520d, 535d, m550d, x6m50d.. pa je drugi svet.

Recimo kolega, ki je prej imel e92 335i avtomatik je dober mesec nazaj kupil 435i GC avtomatik...in je največja razlika med obema avtoma na račun menjalnika.

In ravno m54 je "mrtev" v spodnjem območju vrtljajev (če primerjaš z V8, ali 35d) in ravno zato mi kombinacija s 6 stopenjskim avtomatikom ni ustrezna.

lp,m
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

In ravno m54 je "mrtev" v spodnjem območju vrtljajev (če primerjaš z V8, ali 35d) in ravno zato mi kombinacija s 6 stopenjskim avtomatikom ni ustrezna.


Dobro, potem se tu pač ne strinjava, zame je OK.
Prikaži več možnosti


Sandi90
Sandi90

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 072
  • Lokacija: Ribniško Pohorje
  • Avtomobil: E53 X5 FL

#55

Vredu sem pa cuden. Skoda da nisem pameten tako kot ti. Pac nisem vedel vprasam pa lahko saj je temu tudi forum namenjen ane???


Potem pa drugič ne komentiraj brez podlage izkušenj...

Seveda lahko vprašaš, ampak v tem primeru nisi vprašal, ampak samo komentiral neumnost

Urejal Sandi90, 22.11.2015, 19:35.

; 2007 E91 320dA ; 2002 E46 330i SMG ; 2006 E53 X5 FL

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#56

Dobro, potem se tu pač ne strinjava, zame je OK.


Ja, je super v primerjavi z drugimi R6 oz. V6 atmosferci, samo v primerjavi s 3.0d ali v8 pa je len v nizkih obratih.. In ravno zato mi v 6-ko ne paše, po avtocesti v klanec pospešuješ in da slediš raznim 2.0d mlinčkom, ga moraš konkterno priganjati v obrate, med te, ko z 645 slediš z 2cm gasa, po možnosti v isti prestavi :) To mi je nekako naravni habitat velikega luksuznega GT-ja.

lp,m
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#57

Ja, je super v primerjavi z drugimi R6 oz. V6 atmosferci, samo v primerjavi s 3.0d ali v8 pa je len v nizkih obratih.. In ravno zato mi v 6-ko ne paše, po avtocesti v klanec pospešuješ in da slediš raznim 2.0d mlinčkom, ga moraš konkterno priganjati v obrate, med te, ko z 645 slediš z 2cm gasa, po možnosti v isti prestavi :) To mi je nekako naravni habitat velikega luksuznega GT-ja.

lp,m


To je že res, ampak ko velikega šestaka zavrtiš v rdeče polje, mu tudi V8 ne pride do živega. Poraba je pri novih bencinskih šestakih KONKRETNO nižja od starih modelov, to je njihova velika prednost in da o dosti cenejšem vzdrževanju od novih V8, ki so polni "bugov", ne govorim ;) Par let nazaj šestak proti V8 res ni imel za burek (govorim za starejša vozila), danes se pa že splača premislit, kaj vzet :)
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 645
  • Lokacija: Ljubljana

#58

Jest sem im priloznost probat 550i z atmosferskim motorjem in lahko recem, da je to top motor. Tih, prakticno brez vibracij, top navor za kruzanje, skratka po moje en najboljsih bmw motorjev. 3.0 je tudi top motor ampak za serijo 3, se raje pa za 130i , tist je res petarda potem. Da bi sestico teral v obrate se pa res ne spodobi. Lepo na izi kruzas pa se vedno gres mimo 520d....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 717
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#59

Jest sem im priloznost probat 550i z atmosferskim motorjem in lahko recem, da je to top motor. Tih, prakticno brez vibracij, top navor za kruzanje, skratka po moje en najboljsih bmw motorjev. 3.0 je tudi top motor ampak za serijo 3, se raje pa za 130i , tist je res petarda potem. Da bi sestico teral v obrate se pa res ne spodobi. Lepo na izi kruzas pa se vedno gres mimo 520d....


Kateri 550i je pa atmosferc?
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 866
  • Lokacija: BMW M Town

#60

Kateri 550i je pa atmosferc?


E60/E61

Urejal tom78, 22.11.2015, 20:04.

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti