Skoči na vsebino

 

DIY: INPA interface za letnike 2007+

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
53 odgovorov v temi
loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#41

Sam sem si vedno tako predstavljal, da če je kabel samo K+CAN, ne K+DCAN, potem DCAN ne podpira, nimam sicer izkušenj, ker nimam tako novih avtov, da bi potreboval DCAN v praksi. Ampak tvoja teorija po mojem kar drži.

 

Naroči drug kabel za tistih 20€, pa boš vedel za 100%. To pa res ni noben denar zato, da se človek nauči nekaj novega. :) Saj veš, da že za priklop na tester pri bilokaterem mehaniku boš dal vsaj toliko, pa še tistega dobrega občutka, da si naredil sam ne bo.

 

Nasploh je tako pri teh poceni kablih, da ne more bit eden za vse. Imam 3 BMW-je, letnik 90, 99 in 00 in za vsakega rabim svoj kabel. Vzameš to pri teh cenenih zadevah pač v zakup, še vedno je dosti ceneje, kot kupit originalen vmesnik od BMW-ja za ISTO, ki sicer sploh ni drag glede na to, da je originalen (ca. 600€), še vedno pa ravno toliko stane, da se za domačo uporabi težko najde dober izgovor za nakup. Ampak ta pa je res "all-in-one" potem.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#42

maš prov ja.

ampak zanimivo... pa spet se mi ne zdi tko zapleteno da bi vsak proizvajalc po svoje delal... res sm mislu da je to neki univerzalnega, da že na netu dobiš navodila kako nardit kabel.

 

a ma kdo kakšen preverjen kabel, da dela na e90 od letnika 2007 naprej, torej DCAN?


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 851
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#43

Moja trenutna teorija je da kabel pač ni tapravi - da povezave notri niso enake kot če bi kupil K+DCAN. Moj je bil kupljen izključno kot K-LINE, tko tut na njemu piše...

Tisti ki so K+DCAN, so očitno lahko ali K-LINE ali D-CAN, odvisno o tem ali sta pin-a 7 in 8 povezana ali ne.

Zal se ne motis, le da k-line/d-can ni odvisen samo od tega ali sta pin 7 in 8 povezana - nenazadnje to sploh ni pogoj, d-can nima s tema dvema pinoma nic...

 

Enostavno - kabel mora protokol podpirat. K+DCAN kabel ima vsaj 3 aktivne komunikacijske pine (K, dcan-hihg, dcan-low), K-kabel ima lahko tudi samo enega (k-line). Recimo stari VAG-COM kabel podpira k-line, in ga lahko prepricas, da bo deloval z inpo, ne podpira pa d-can.

 

Nasploh je tako pri teh poceni kablih, da ne more bit eden za vse. Imam 3 BMW-je, letnik 90, 99 in 00 in za vsakega rabim svoj kabel. Vzameš to pri teh cenenih zadevah pač v zakup, še vedno je dosti ceneje, kot kupit originalen vmesnik od BMW-ja za ISTO, ki sicer sploh ni drag glede na to, da je originalen (ca. 600€), še vedno pa ravno toliko stane, da se za domačo uporabi težko najde dober izgovor za nakup. Ampak ta pa je res "all-in-one" potem.

Jaz enega uporabljam za vse - k-line, d-can in z emulatorjem se za ISTO. Kitajc za 10 eur. Tako je poceni, da sem si kupil se enega za rezervo - takega s stikalom, da loci pina, vendar se nisem opazil razlike v delovanju, ko sem priklapljal E46 in E39 (E39 v nobenem primeru nisem zalaufal  :-D - sinhronizacija EWS in DDE ni sla skoz).


Prikaži več možnosti


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#44

hja, ok, torej morm dobit kabel :)

 

še neki razmišljam; glede na to da sem do zdaj INPO uporabljal samo za branje in brisanje napak, me zanima kaj mislite o ELM 327?

To so tiste super pocen fore, prek mobitela z aplikacijo upravljaš, npr.:

ELM327.png

 

a obstaja možnost da ne moreš prebrat/brisat vseh napak, npr. airbag napak ne moreš brat ali brisat?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#45

Za ca. od letnika 2000 naprej lahko imaš samo D+CAN kabel. Seveda tudi za ISTO, saj v osnovi še vedno komunicira z moduli na enak način kot INPA. Je pa potrebno bit pri teh USB kablih zelo previden pri F serijah. Originalen ICOM vmesnik je v bistvu računalnik v malem. Ima svoj procesor in pomnilnik, da zagotavlja nemoteno programiranje. USB kabel nima pa nič, en čip za par centov, ki se "pretvarja", da je serijski vmesnik. Zato, če si lahko kdo privošči originalen ICOM za domačo uporabo, je ta vreden svojega denarja. So poizkušali Kitajci tudi ICOM skopirat, ampak kolikor sem bral po tujih forumih. se te kopije večinoma slabo obnesejo, imajo okrnjenje funkcionalnosti, pogoste težave s pregrevanjem. Eno preprosto vezje z enim čipom, ki ga itak delajo sami, so Kitajci že lahko skopirali za male pare. Mini računalnika pa za male pare pač ne moreš skopirat, da bo deloval kot je treba. So tudi cene tistih ICOM kitajcev po par 100€, kar ni malo za izdelek za katerega je velika možnost, da je defekten, Potem je že bolje dat še par 100€ zraven, pa veš da bo delalo in da ne boš zabrikal modula za jurja, ker si šparal 300€ pri vmesniku.

 

Pri starejših od letnika 2000 pa samo z enim kablom za 10€ ne gre. BMW je bil pred časom in je že davno pred OBD standardom, že v 80-ih imel svojo diagnostiko preko ADS vmesnika, ki je uporabljal K in L linijo, potem je 90-ih začel postopoma L linijo opuščat. Po mojem zato, ker OBD standardu, ki uporablja samo K linijo. Tako so BMW-ji iz tega desetletja nekakšen miks - nekateri moduli komunicirajo preko L linije, nekateri preko K linije. Tudi pri istem modelu avta se to razlikuje, odvisno od datuma proizvodnje, novejši kot je letnik, manj bo imel modulov na L liniji. Da je zmešnjava še dodatna in ja ne veš kaj imaš, so začeli proti koncu 90-ih poleg okroglega konektorja v motornem prostoru vgrajevati še standarden OBD konektor. Oblika konektorja sama po sebi, pa sploh ne pove ali je še vedno v uporabi tudi L-linija. Nekateri s tem okroglim konektorjem L linije nimajo. Taprve E46 so recimo imele ta okrogel konektor, L linije pa mislim, da nobena.

 

Nasploh E36 in E39, so prava mineštra protokolov. Recimo moj E36 compact je letnik 99, pa je za komunikacijo z DME še vedno potrebna L linija. Ima samo okrogel diagnostični konektor. S K+DCAN kablom lahko v INPI dostopam do vseh modulov, samo do DME ne. Imam za to še BMW Scanner za njega. Da ne govorimo o E30, ki je še popolnoma ADS. Star sistem na L linijo ne bo deloval preko USB nikoli. Za E30 imam Carsoft vmesnik. Je pa res, da uporabljam ga ne, ker pri E30 nimaš kaj kodirat, par napak lahko prebereš iz DME, ki je itak edini modul v avtu, to je pa tudi več ali manj vse.

 

Carsoft imam že precej let in ni bil takrat ravno 10€, ampak ca. 60€-70€. BMW Scanner in D+CAN, pa vsak po 20€, pa smo že na 100€ in še vedno cenena kitajska roba. Enega K+DCAN kitajca sem tudi uničil, ker sem ga predeloval, da bi imel tapravo detekcijo 12V z akumulatorja in ko daš kontakt, pa ni uspelo. Tako, da lahko prištejemo še 20€ zraven.

 

K+DCAN kabla tudi mislim, da ni potrebno ravno lotat, da preklapljaš med protokoloma. Kot si že napisal, eni imajo za preklapljanje stikalo. Nisem siguren, ampak mislim, da se dobi tudi nek utility, s katerim lahko softwersko preklapljaš med obema. Da se tudi softwersko nastavit lažno detekcijo 12V. Ta detekcija je potrebna, zato da INPA naredi tisti "poeseben" test, kjer prebere vse module za napake v enem koraku, DIS pa to potrebuje, da lahko samodejno zazna avto in med določenimi diagnostičnimi postopki je tudi potrebno odvzet in dodat kontakt.

 

Vsi kitajci tudi niso enaki, je nekaj različnih dizajnov in vsaj 2 različna FTDI čipa. Dober kitajc bo imel verejtno fizično stikalo in tapravo detekcijo 12V, ne samo simulacijo. Če vidiš, da so se vsaj potrudili narediti kabel s polno funkcionalnostjo, to kaže, da jim ni bil cilj samo čim bolj šparat pri proizvodnji. Verjetno pa takšne kabel tudi ni potem tisti najcenejši za 10€, je verjetno bolj okoli 40€.


hja, ok, torej morm dobit kabel :)

 

še neki razmišljam; glede na to da sem do zdaj INPO uporabljal samo za branje in brisanje napak, me zanima kaj mislite o ELM 327?

To so tiste super pocen fore, prek mobitela z aplikacijo upravljaš, npr.:

attachicon.gifELM327.png

 

a obstaja možnost da ne moreš prebrat/brisat vseh napak, npr. airbag napak ne moreš brat ali brisat?

ELM327 je samo za dostop do motornega računalnika. Do modula za airbag z njim ne boš mogel dostopat. Bo pa deloval na vsakem motronem računalniku po OBD standardu, ne samo na BMW-ju.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#46

ok, lepo napisano loty, hvala.

 

zdej pa "vprašanje za milijon evrov":   kako razločiti kateri "kitajc" je dober?

recimo če na aliexpress vtipkam K+DCAN dobim malo morje oglasov: KLIK

 


Prikaži več možnosti


V0RT3X
V0RT3X

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: slo

#47

Jst mam tega prozornega K+DCAN za 10e pa je delal na 06 E91 in 2011 bp.



Urejal V0RT3X, 09.04.2020, 18:48.

Prikaži več možnosti


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#48

tole sm na konc naroču - KLIK

 

pride čez en mesc pa ko probam bom poročal kako dela


Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 251
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#49

Za ca. od letnika 2000 naprej lahko imaš samo D+CAN kabel. Seveda tudi za ISTO, saj v osnovi še vedno komunicira z moduli na enak način kot INPA. Je pa potrebno bit pri teh USB kablih zelo previden pri F serijah. Originalen ICOM vmesnik je v bistvu računalnik v malem. Ima svoj procesor in pomnilnik, da zagotavlja nemoteno programiranje. USB kabel nima pa nič, en čip za par centov, ki se "pretvarja", da je serijski vmesnik. Zato, če si lahko kdo privošči originalen ICOM za domačo uporabo, je ta vreden svojega denarja. So poizkušali Kitajci tudi ICOM skopirat, ampak kolikor sem bral po tujih forumih. se te kopije večinoma slabo obnesejo, imajo okrnjenje funkcionalnosti, pogoste težave s pregrevanjem. Eno preprosto vezje z enim čipom, ki ga itak delajo sami, so Kitajci že lahko skopirali za male pare. Mini računalnika pa za male pare pač ne moreš skopirat, da bo deloval kot je treba. So tudi cene tistih ICOM kitajcev po par 100€, kar ni malo za izdelek za katerega je velika možnost, da je defekten, Potem je že bolje dat še par 100€ zraven, pa veš da bo delalo in da ne boš zabrikal modula za jurja, ker si šparal 300€ pri vmesniku.

 

Original ICOM vmesnik pride okol 500-600€, z neta se dobi kopijo ISTE+/rheingold in zadeva dela :)



Urejal SONiK, 12.04.2020, 19:17.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 246
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#50

tole sm na konc naroču - KLIK

 

pride čez en mesc pa ko probam bom poročal kako dela

Po vsej verjetnosti bo OK, pomembno je da ima FTDI čip gor za USB->COM konverter. Razen če ni kak kitajski ponaredek...


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#51

Original ICOM vmesnik pride okol 500-600€, z neta se dobi kopijo ISTE+/rheingold in zadeva dela :)

Ja okoli 600€ + še dva dodatna adapterja, če hočeš imet za vse BMW-je. Meni se zdi to veliko za hobi uporabo, če rabiš vsak dan, je pa poceni. Pa v primerjavi s slabimi ponaredki za 300€ tudi.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 251
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#52

Ja okoli 600€ + še dva dodatna adapterja, če hočeš imet za vse BMW-je. Meni se zdi to veliko za hobi uporabo, če rabiš vsak dan, je pa poceni. Pa v primerjavi s slabimi ponaredki za 300€ tudi.

Brez adapterjev lahko delam vse  od E39/E46 naprej  in F serije. Kateri adapterji so to?


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 429
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#53

ICOM B = MOST za optiko E60 E70 E90, če delaš kak CIC update...

ICOM C = OBD to 20pin adapter za stare E36 E34 E30 E39 E38 in E46 do 2000....

ICOM D = OBD to okrogli konektor za motorje do letnika 2015
Prikaži več možnosti
    • loty1825 in SONiK uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 851
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#54

hja, ok, torej morm dobit kabel :)

 

še neki razmišljam; glede na to da sem do zdaj INPO uporabljal samo za branje in brisanje napak, me zanima kaj mislite o ELM 327?

To so tiste super pocen fore, prek mobitela z aplikacijo upravljaš, npr.:

attachicon.gifELM327.png

 

a obstaja možnost da ne moreš prebrat/brisat vseh napak, npr. airbag napak ne moreš brat ali brisat?

Samo EOBD kompatibilni motorni racunalniki (bencin 2001 naprej, dizel 2004 naprej), pa samo standardizirane napake zna brati. NPR. katero grelno svecko imas hin, ti ne bo prikazal, K+DCAN ti jo pa.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.