Skoči na vsebino

 

Avtodomi

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
87 odgovorov v temi
tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#41

https://www.avto.net...Tenda-1-lastnik

Izkušnje?
Ali je primeren za 4 člansko družino?
Koliko bi bili pripravljeni odšteti za dnevni najem takšnega avtodom?
Hvala
Lp
dL

Ali mi lahko poveš kje zaboga tule spijo 4 osebe? Na slikah je videti eno ležišče, ki je primerno za dve osebi, jedilni kot ni primeren za ležišče.

Od bivalnika namenjenega 4 osebam pričakujem 4 ležišča v vozilu. V mojih očeh tole sploh ni primerno vozilo za družino.

Lp Tristan01

Urejal tristan01, 25.01.2021, 21:22.

Prikaži več možnosti


KlemenP32
KlemenP32

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 413
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: B4

#42

https://www.avto.net...Tenda-1-lastnik

 

Izkušnje?

Ali je primeren za 4 člansko družino?

Koliko bi bili pripravljeni odšteti za dnevni najem takšnega avtodom?

Hvala

Lp

dL

Mi smo sedaj že na 4.avtodomu. Predzadnji je bil podoben temu, Ducato 6.3m dolžine. Načeloma smo tudi 4 osebe že spali zadaj, ampak to je provizorično za dan ali dva. Teli avtodomi so fenomenalni za vikend avanture, ker greš še zmeraj lahko v vsa mesta in čez vse hribe pa tudi po avtocesti se ne rabiš samo 100km/h vozit. Za kam dlje it pa če imaš otroke rabiš pa več prostora. :)


Prikaži več možnosti
    • soulfly je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#43

Mi smo sedaj že na 4.avtodomu. Predzadnji je bil podoben temu, Ducato 6.3m dolžine. Načeloma smo tudi 4 osebe že spali zadaj, ampak to je provizorično za dan ali dva. Teli avtodomi so fenomenalni za vikend avanture, ker greš še zmeraj lahko v vsa mesta in čez vse hribe pa tudi po avtocesti se ne rabiš samo 100km/h vozit. Za kam dlje it pa če imaš otroke rabiš pa več prostora. :)

Ali lahko malo več napišeš o izkušnjah. Do sedaj sva z ženo preživela nekaj dopustov v šotoru. Odkar imava otroke smo dopustovali v apartmajih.

 

Otroci so dovolj veliki, da bi se lahko odpravili tudi na kakšno vandranje po kampih. Ker naju zopet vleče nomadsko dopustovanje se zdi bivalnik dobra alternativa, ker je bolj mobilen od šotora in obenem nudi veliko udobja. 

 

Kolikor sem spremljal sceno, je za družino najprimernejši alkoven, Razmišljamo tudi da bi kdaj s sabo vzeli tudi kakšnega dedka ali babico... Na tej točki pa se začnejo pojavljati vprašanja o velikosti, nosilnosti, vožnji na daljši rok... 

 

Alkoven je zaradi svoje oblike izredno slabo aerodinamičen, teža mu ne gre v prid, z vso kramo in potniki blizu 3,5 tone, če imaš na krovu 6 ljudi tudi do 4 tone. 

Kako dobro prenaša kombi šasija in podvozje takšne obremenitve? Opažam, da je večina bivalnikov s 130km motorji... Kako motor prenaša takšne obremenitve na dolgi rok? Kako se prednji pogon obnaša ob takšni teži? Je bolje vzeti v zakup malce težjo šasijo in gledati za bivalniki na Fordovi šasiji z zadnjim pogonom in dvojnimi kolesi? Morda celo Iveco, ki ima nosilnost tam do 5 ton? 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 25.01.2021, 23:12.

Prikaži več možnosti


DejanL.
DejanL.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 572
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: INSIGNIA OPC

#44

Ali mi lahko poveš kje zaboga tule spijo 4 osebe? Na slikah je videti eno ležišče, ki je primerno za dve osebi, jedilni kot ni primeren za ležišče.

Od bivalnika namenjenega 4 osebam pričakujem 4 ležišča v vozilu. V mojih očeh tole sploh ni primerno vozilo za družino.

Lp Tristan01

Tudi sam sem mnenja, da zadaj zelo težko. Po pregledu bi se naj mizica spustila in nastane ležišče v širini 170cm X 70 cm. Za enega otroka je OK, z malo improvizacije pa bi se dalo povečati še ta del.

 

Mi smo sedaj že na 4.avtodomu. Predzadnji je bil podoben temu, Ducato 6.3m dolžine. Načeloma smo tudi 4 osebe že spali zadaj, ampak to je provizorično za dan ali dva. Teli avtodomi so fenomenalni za vikend avanture, ker greš še zmeraj lahko v vsa mesta in čez vse hribe pa tudi po avtocesti se ne rabiš samo 100km/h vozit. Za kam dlje it pa če imaš otroke rabiš pa več prostora. :)

Hvala za mnenje.

 

Ali lahko malo več napišeš o izkušnjah. Do sedaj sva z ženo preživela nekaj dopustov v šotoru. Odkar imava otroke smo dopustovali v apartmajih.

 

Otroci so dovolj veliki, da bi se lahko odpravili tudi na kakšno vandranje po kampih. Ker naju zopet vleče nomadsko dopustovanje se zdi bivalnik dobra alternativa, ker je bolj mobilen od šotora in obenem nudi veliko udobja. 

 

Kolikor sem spremljal sceno, je za družino najprimernejši alkoven, Razmišljamo tudi da bi kdaj s sabo vzeli tudi kakšnega dedka ali babico... Na tej točki pa se začnejo pojavljati vprašanja o velikosti, nosilnosti, vožnji na daljši rok... 

 

Alkoven je zaradi svoje oblike izredno slabo aerodinamičen, teža mu ne gre v prid, z vso kramo in potniki blizu 3,5 tone, če imaš na krovu 6 ljudi tudi do 4 tone. 

Kako dobro prenaša kombi šasija in podvozje takšne obremenitve? Opažam, da je večina bivalnikov s 130km motorji... Kako motor prenaša takšne obremenitve na dolgi rok? Kako se prednji pogon obnaša ob takšni teži? Je bolje vzeti v zakup malce težjo šasijo in gledati za bivalniki na Fordovi šasiji z zadnjim pogonom in dvojnimi kolesi? Morda celo Iveco, ki ima nosilnost tam do 5 ton? 

 

LP Tristan01

Tudi sam sem v enaki dilemi, da 130 konjski avtodomi so enostavno poddimenzionirani. Predlagani v mojem linku se mi zdi dovolj močen in velik za manjše otroke, ki jih trenutno imam (4leta + 1leto). Dodatno bi še avtodom oddajal, da se mi vsaj malo povrne investicija,

V kolikor ima še kdo izkušnje prosim za nasvet,

Hvala

Lp

dL


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#45

Tudi sam sem mnenja, da zadaj zelo težko. Po pregledu bi se naj mizica spustila in nastane ležišče v širini 170cm X 70 cm. Za enega otroka je OK, z malo improvizacije pa bi se dalo povečati še ta del.
 

Hvala za mnenje.
 

Tudi sam sem v enaki dilemi, da 130 konjski avtodomi so enostavno poddimenzionirani. Predlagani v mojem linku se mi zdi dovolj močen in velik za manjše otroke, ki jih trenutno imam (4leta + 1leto). Dodatno bi še avtodom oddajal, da se mi vsaj malo povrne investicija,
V kolikor ima še kdo izkušnje prosim za nasvet,
Hvala
Lp
dL


Moja vprašanja so se navezovala na alkoven. Pri van bivalniku je motor in šasija dosti manj obremenjen. Zračnega upora je precej manj kot če imaš nad kabino "kita grbavca", teža je manjša na račun manjših dimenzij in manj opreme, manj potnikov... V tvojem primeru bi verjetno tudi 130konjev zadoščalo. Dodatno ležišče v jedilnem kotu je še za eno osebo komaj zadosti. Standardno ležišče meri 90x200 cm. Če hočeš v jedilnem kotu narediti ležišče za dve osebi bi rabil 140cm v širino. Za občasno rabo bi morda zadoščalo tudi 120cm.

Pod črto lahko s tistim bivalnikom potujeta udobno dve osebi, kar je več je problematično. Tri osebe spijo zadaj na ležišču cca 200x200cm, spredaj pa dodatna oseba na 70x170.

Če že nameravaš investirati 45 jurjev v bivalnim vzemi kaj takega:

https://www.avto.net...NLIVING A 49 DP

Bo več udobja za družino pa tudi oddal ga boš lažje.

LP Tristan01
Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 588
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: F31 330d, MCS R53 JCW

#46

Lahko povem mojo izkušnjo in sicer par let nazaj smo šli trip čez dolomite 4 odrasli, en dojenček ter 10 let star otrok.Imeli smo alkovna, elnagh baron 46 mislim, da je bila oznaka. Prevozili smo kar nekaj prelazov. Motor je bil 130 konjski. Kar se tiče same vožnje je potrebno upoštevati, da je to pač 3,5t+ težka kocka z dokaj visokim težiščem. Pri vožnji v hrib je potrebno motor imeti kar na obratih, ampak se da čisto kulturno peljati s prometom, pazljivost je potrebna pri jemanju ovinkov oz. potrebno se je privadit teže s katero greš v ovinek. Še bolj z glavo je potrebno voziti na spustih, stalno bremzat z motorjem, ker so zavore serijske kot na navadnem kombiju in se zelo hitro pregrejejo. Drugače pa sama vožnja brez problemov, vključevanje v promet je precej lahkotno glede na težo avtodoma, niso pa to pospeševanja kot pri os. avtu. Tudi po regionalkah se je zelo luštno peljat, sediš visoko, 90-100kmh z lahkoto vzdržuje. Edino na AC je potovalna hitrost tam okoli 110-120kmh, upor dela svoje, pa tudi na bočni veter je potrebno računat pri višjih hitrostih. Je pa prostora za npr. 4 ljudi(2 otroka) več kot dovolj. Edina slabost alkovena je res poraba, kot je že tristan omenil. Mi smo imeli porabo okoli 16-17l/100kmh. 


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 012
  • Lokacija: Ljubljana

#47

Imas 3 razlicne tipe avtodomov: alkoven, polintegrirc, integrirc.
Alkoven je kanta za vozit sploh po avtocesti (zracni upor ga ubija + zelo so obcutljivi na “zracni zep” ko te nekdo prehiti), kar se tice integrirca pa 130hp je vec kot dovolj, komor se vozis 130kmh. Poraba je pa tudi zmerna 9-10l, kar se mi zdi za tezo odlicno. Drugace pa kot je rekel predhodnik, zavore so porazne na teh avtodomih... treba je z masino zavirati.

Lahko povem mojo izkušnjo in sicer par let nazaj smo šli trip čez dolomite 4 odrasli, en dojenček ter 10 let star otrok.Imeli smo alkovna, elnagh baron 46 mislim, da je bila oznaka. Prevozili smo kar nekaj prelazov. Motor je bil 130 konjski. Kar se tiče same vožnje je potrebno upoštevati, da je to pač 3,5t+ težka kocka z dokaj visokim težiščem. Pri vožnji v hrib je potrebno motor imeti kar na obratih, ampak se da čisto kulturno peljati s prometom, pazljivost je potrebna pri jemanju ovinkov oz. potrebno se je privadit teže s katero greš v ovinek. Še bolj z glavo je potrebno voziti na spustih, stalno bremzat z motorjem, ker so zavore serijske kot na navadnem kombiju in se zelo hitro pregrejejo. Drugače pa sama vožnja brez problemov, vključevanje v promet je precej lahkotno glede na težo avtodoma, niso pa to pospeševanja kot pri os. avtu. Tudi po regionalkah se je zelo luštno peljat, sediš visoko, 90-100kmh z lahkoto vzdržuje. Edino na AC je potovalna hitrost tam okoli 110-120kmh, upor dela svoje, pa tudi na bočni veter je potrebno računat pri višjih hitrostih. Je pa prostora za npr. 4 ljudi(2 otroka) več kot dovolj. Edina slabost alkovena je res poraba, kot je že tristan omenil. Mi smo imeli porabo okoli 16-17l/100kmh.


17l je pa nora poraba. Nam je z alkovnom polno nalozen 100-110kmh + klima pil 12l (6.7m adria, pozabil model)
Prikaži več možnosti
    • soulfly je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 588
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: F31 330d, MCS R53 JCW

#48

Imas 3 razlicne tipe avtodomov: alkoven, polintegrirc, integrirc.
Alkoven je kanta za vozit sploh po avtocesti (zracni upor ga ubija + zelo so obcutljivi na “zracni zep” ko te nekdo prehiti), kar se tice integrirca pa 130hp je vec kot dovolj, komor se vozis 130kmh. Poraba je pa tudi zmerna 9-10l, kar se mi zdi za tezo odlicno. Drugace pa kot je rekel predhodnik, zavore so porazne na teh avtodomih... treba je z masino zavirati.

17l je pa nora poraba. Nam je z alkovnom polno nalozen 100-110kmh + klima pil 12l (6.7m adria, pozabil model)

To je bila skupna poraba čez dolomite, pa potem še kar je bilo AC in regionalk. Res pa je, da po prelazih ne moreš šparat, v hrib je bila trenutna povpr. poraba 30l+. Isti avtodom relacija Slo-Brno-Slo cca. 14l, polno naložen. 


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 955
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#49

@dejanL: kolikor vidim si v podnapisu povedal, da bi to tudi oddajal in računaš na to (se motim?). Jaz pa ti iz izkušenj povem: pozabi in denar raje zagoni za avto. Boš imel več od tega, ker bockanje s strankami kdo je kaj in kdo ne ti bo požrlo vse možne živce. Razjebali pa ti bodo lastnino tako, da boš izgubil večino vrednosti vozila že v dveh sezonah namesto desetih (načeloma dobro držijo cene te gajbe)

 

Jaz si sedaj lastim prikolico ker je za moj tip dopusta pomebno to, da imam s seboj osebno vozilo. P.S. kako je pa Mover zakon :) Obrazi folka v kampih so neprecenljivi :)

 

Srečno pri nakupu...najprej pa moraš vedeti kakšen tip dopusta preživljaš in kako ga boš, šele nato kupi primerno vozilo (se zadržuješ zunaj tudi ob slabšem vremenu, veliko se premikate po lokacijah, kakšne so te lokacije, hobiji, čas koliko ga lahko nameniš, tip ljudi s katerimi potuješ,...) 



Urejal mihaing, 27.01.2021, 06:56.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#50

@dejanL: kolikor vidim si v podnapisu povedal, da bi to tudi oddajal in računaš na to (se motim?). Jaz pa ti iz izkušenj povem: pozabi in denar raje zagoni za avto. Boš imel več od tega, ker bockanje s strankami kdo je kaj in kdo ne ti bo požrlo vse možne živce. Razjebali pa ti bodo lastnino tako, da boš izgubil večino vrednosti vozila že v dveh sezonah namesto desetih (načeloma dobro držijo cene te gajbe)

 

Jaz si sedaj lastim prikolico ker je za moj tip dopusta pomebno to, da imam s seboj osebno vozilo. P.S. kako je pa Mover zakon :) Obrazi folka v kampih so neprecenljivi :)

 

Srečno pri nakupu...najprej pa moraš vedeti kakšen tip dopusta preživljaš in kako ga boš, šele nato kupi primerno vozilo (se zadržuješ zunaj tudi ob slabšem vremenu, veliko se premikate po lokacijah, kakšne so te lokacije, hobiji, čas koliko ga lahko nameniš, tip ljudi s katerimi potuješ,...) 

Miha, daj razpiši se še malce o prikolicah. Doma je debata postala dovolj resna, da razmišljamo o nečem za dopuste. Ali rabljen avtodom, ali nova kamperca. Po eni strani je želja potovati, kjer ima avtodom dosti prednosti, po drugi strani tudi kamperca ni namenjena le da jo postaviš v prvi kamp in okrog nje urediš vrtiček... 

 

Prednosti in slabosti ene in druge. Načeloma je namen družinska uporaba (2 odrasla in dva otroka), občasno še družba starih staršev. Torej 4 stalna in dve pomožni ležišči. Če pogledam celotno situacijo je nekako takole: no avtodom cca 60 jurjev oz rabljeni da vsaj v oglasu izgledajo ne preveč izmučeni od 35 jurjev dalje. Po drugi strani prikolica nova za cca 30 jurjev z vsem od moverja do klime, velikega hladilnika, trume...

 

Lastnosti prikolice - 12m skupne dolžine z vozilom, NDM kompozicije okrog 4 tone (v račun sem vzel družinskega karavana in povprečno prikolico z NDM do 1.800kg). Torej obvezno B + koda 96 če je voz večji pa B+E vozniška. Poraba goriva manjša kot pri avtodomu, omejitev zaradi dolžine kompozicije, PZA-ji so v večini primerov tabu.  ko si na lokaciji odpneš prikolico in imaš na voljo osebno vozilo za lokalna raziskovanja. 

 

Bivalnik: višja nabavna cena (faktor 2), višji obratovalni stroški (registracija in zavarovanje, višja poraba goriva), skupna dolžina do največ 8m (upoštevan še prtljažnik za kolesa na zadku). problematična teža (hitro presežeš 3,5t), večja avtonomija, prenočuješ na PZA s smešnimi stroški, visoka poraba goriva zaradi neugodne aerodinamike... 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 955
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#51

Ti spišen zvečer...imel dva avtodoma in dve prikolice...dobiš info s prve roke. Je pa zadeva kot pravim zelo odvisna samo od tipa dopusta katerega preživljaš.


Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#52

Ti spišen zvečer...imel dva avtodoma in dve prikolice...dobiš info s prve roke. Je pa zadeva kot pravim zelo odvisna samo od tipa dopusta katerega preživljaš.

Hvala, bom res vesel info iz prve roke. Na netu najdeš veliko različnih pogosto nasprotujočih si zgodb, ki poveličujejo eno ali drugo varianto, zelo malo pa je ljudi, ki imajo izkušnje iz obeh strani in podajo objektivno mnenje. Super bi bilo če se malce razpišeš še o hrambi izven sezone... 

 

Za lažje razumevanje kaj iščem: radi potujemo in raziskujemo. Letno najdemo čas za 14 dni poleti, potem so aktualne še prvomajske in krompirjeve počitnice in kakšen podaljšan vikend. Želja je nabavit nekaj, kar bi lahko koristili naslednjih cca 10 - 15 let dokler so otroci majhni in nam omogoča uporabo med aprilom in oktobrom. 

 

Ocenjujem, da je tudi trenutek za nakup odličen, prodaja novih prikolic je praktično mrtva (govoril s par trgovci), pri avtodomih predvidevam da je situacija podobna. Pri rabljenih pa tudi opažam, da se oglasi svaljkajo mesece po a.net. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 483
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#53

Miha, daj razpiši se še malce o prikolicah. Doma je debata postala dovolj resna, da razmišljamo o nečem za dopuste. Ali rabljen avtodom, ali nova kamperca. Po eni strani je želja potovati, kjer ima avtodom dosti prednosti, po drugi strani tudi kamperca ni namenjena le da jo postaviš v prvi kamp in okrog nje urediš vrtiček... 

 

Prednosti in slabosti ene in druge. Načeloma je namen družinska uporaba (2 odrasla in dva otroka), občasno še družba starih staršev. Torej 4 stalna in dve pomožni ležišči. Če pogledam celotno situacijo je nekako takole: no avtodom cca 60 jurjev oz rabljeni da vsaj v oglasu izgledajo ne preveč izmučeni od 35 jurjev dalje. Po drugi strani prikolica nova za cca 30 jurjev z vsem od moverja do klime, velikega hladilnika, trume...

 

Lastnosti prikolice - 12m skupne dolžine z vozilom, NDM kompozicije okrog 4 tone (v račun sem vzel družinskega karavana in povprečno prikolico z NDM do 1.800kg). Torej obvezno B + koda 96 če je voz večji pa B+E vozniška. Poraba goriva manjša kot pri avtodomu, omejitev zaradi dolžine kompozicije, PZA-ji so v večini primerov tabu.  ko si na lokaciji odpneš prikolico in imaš na voljo osebno vozilo za lokalna raziskovanja. 

 

Bivalnik: višja nabavna cena (faktor 2), višji obratovalni stroški (registracija in zavarovanje, višja poraba goriva), skupna dolžina do največ 8m (upoštevan še prtljažnik za kolesa na zadku). problematična teža (hitro presežeš 3,5t), večja avtonomija, prenočuješ na PZA s smešnimi stroški, visoka poraba goriva zaradi neugodne aerodinamike... 

 

LP Tristan01

Men je prikolica zakon. Imel sem pred časom enako dilemo in sem se odločil za prikolico. Je pa res, da nismo familija, ki bi vsak teden raziskovali kotičke Evrope. Gremo recimo 3-5x na morje in še enkrat ob kakšno jezero in smo tam destincirani (od 3 dni do 3. tednov). Prikolico postavimo, izvlečna tenda (če se gre za par dni) ali baldahin (če se gre za dlje časa). Avto je neodvisen od prikolice in z njim potem opravljaš kadar želiš in moraš. Poraba goriva je neprimerno manjša vozil + prikolica (napram avtodomu), manjša je registracija in nasplošno vzdrževanje.

V prikolici je neprimerno več prostora in je primernejša za bivanje. Minus prikolice je manevriranje na prostoru ali v mestih(za neizkušene) in pa vsakodnevna selitev iz kampa v kamp. In pa recimo nekaj več pospravljanja, ko se odpravljate domov. Velik plus prikolice je tudi seveda nabavna cena, ki je bistveno nižja od avtodoma....


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 012
  • Lokacija: Ljubljana

#54

Ti zvecer napisem pluse pa minuse obojega, smo imeli ze kar dosti prikolic in avtodomov v 20letih :-D
Prikaži več možnosti


lola
lola

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW X3, Alfa Romeo

#55

Mi smo se odločili za prikolico. V njej preživimo od 40 - 50 noči na leto od marca do novembra. Prikolico sem nadgradil in je samozadostna za cca 3 - 5 dni (rezervoarji za čisto in odpadno vodo, akumulator, izvlečna tenda - zaprtega baldahina nimamo) Z njo prepotovali že pol evrope in večkrat spali na PZA ali postajalisčih na avtocestah brez kakšnih težav. Edina slabost v primerjavi z avtodomom je predvsem potovalna hitrost na avtocestah. V italiji je dovoljeno 80 km/h, Francija brezomejitev, ostala Evropa 90 km/h. Poraba malenkost višja kot s samim avtom. Kot je ze Borut30 napisal v prikolici imaš več  prostora pa tudi varnost in udobje med potovanji je boljše predvsem za tiste ki v avtodomu morajo sedeti na klopi v bivalnem delu.  Mi jo imamo skozi pripravljeno in ob vikendih v pol ure smo pripravljeni za odhod. Hrana, obleke in vse ostalo je vse po omarah. V avtu prevažam samo mizo in stole ter omaro za zuanjo kuhinjo. Ob prihodu na cilj mislim da ne porabimo vec kot 30 minut za postavitev. Mi smo se odločili za prikolico sirine 210 cm in notranje dolžine 400cm in z njo ze večkrat zarili v središča mest. Skupna dolžina z avtom in rudo je cca 10m.  Vlečem jo brez dodatnih vzvratnih ogledal. Prednost prikolice je predvsem v avtu ki ga imaš vedno na voljo. Večkrat smo potovali tudi v družbi avtodomov in nikoli se nismo počutil manjvredne le počasnješi smo bili samo na avtocestah. Po vseh drugih cestah, prelazih sem vedno brez problemov vzdrževal stik z njimi. Z ženo sva pogledovala tudi za vani. Rentali smo ga za vikend vrnili i pozabli na njega.


Prikaži več možnosti
    • Borut30 in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 592
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, CLK cabrio

#56

Prikolica vs kamper vecna dilema.
Jaz sem imel AD 10 let. Decembra sem ga prodal.
Jaz sem za AD. Vzges in greš. Kamorkoli smo hodili z njim. Sankat v kransko goro. Ce se nam ni ljubilo domov smo tam ostali. 3kolegi pa prikolice, nikoli niso sli ker se jim ni ljubilo kompozicije sestavljat pa vedno je bila prikolica"pospravljena"

Moj recept če boste vikende koristili AD.
Za glavni dopust prikolica.

Avtodomarstvo je nacin lajfa.
AD sem prodal ker smo se spremenili polenili

Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti
    • soulfly je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 588
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: F31 330d, MCS R53 JCW

#57

Bi se kar strinjal z zgoraj napisanim. Tudi sami smo nabavili prikolico 2 leti nazaj(letos bo tretja sezona), prej smo dopustovali s šotorom. Seveda je bila želja avtodom, ampak solidni avtodomi se začnejo od 20k€ naprej, tudi vzdrževanje v primerjavi s prikolico je občutno dražje. Za štart smo vzeli malo manjšo prikolico(cca. 5,5m z rudo), ki je za naše potrebe ravno prave velikosti. Sama postavitev je neprimerno hitrejša kakor šotor...prikolico pripelješ na parcelo, pogledaš optimalno postavitev in jo postaviš na pozicijo. Potem prikolico najprej fiksiram v vaservago, priključim elektriko, nato se postavijo stoli, mize in ostale stvari, ki se rabijo. To vse skupaj mi vzame cca. 1 uro. Prednost prikolice je vsekakor potem avto, ki ga imaš na razpolago za kam skočit...ker kolikor gledam po kampu, so avtodomi kar tečna stvar, kar se tega tiče. Potrebno je odklopit elektriko, pospravit tendo in celo parcelo, da lahko spelješ itd., delajo pa to nekateri dnevno, očitno se človek tudi tega navadi. V glavnem vaja dela mojstra, ko naštudiraš vse potrebno je postavitev mala malica. Moverja nimam, ker je prikolica relativno lahka, naslednja bo obvezno z moverjem. Tudi sama vleka prikolice, ko se navadiš ni noben bav bav, treba se je zavedat, da si daljši in težji. Bo pa naslednji avto skoraj sigurno 3.0, ker 2.0d sicer gre čisto spodobno, ampak se opazi, da se matra, sploh v klanec. Npr. AC iz Zadra proti sv. Roku je kar matranje. Res pa je, da smo polno naloženi, pa še kolesa imamo na strehi. Cena je pa seveda sploh faktor, ki govori v prid prikolicam. 


Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 074
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#58

Prikolica vs kamper vecna dilema.
Jaz sem imel AD 10 let. Decembra sem ga prodal.
Jaz sem za AD. Vzges in greš. Kamorkoli smo hodili z njim. Sankat v kransko goro. Ce se nam ni ljubilo domov smo tam ostali. 3kolegi pa prikolice, nikoli niso sli ker se jim ni ljubilo kompozicije sestavljat pa vedno je bila prikolica"pospravljena"

Moj recept če boste vikende koristili AD.
Za glavni dopust prikolica.

Avtodomarstvo je nacin lajfa.
AD sem prodal ker smo se spremenili polenili

Tole glede prikolice je malce neumen izgovor. Avtodom ali prikolico moraš imeti nekje parkiran in sta podobnih dimenzij. S priklapljanjem tudi ni veliko dela - govorimo o kamp prikolici ne o vlačilcu ali vlakovni kompoziciji. Priprave z enim ali drugim pa je enako - veliko stvari lahko imaš že popravljenih v prikolici ali kamperju, sveža živila in vodo... pa rabita oba. Pri prikolici je le malce več dela, ker moraš v prtljažnik zložiti še mizo in stole, ki jih kamper ima že pospravljene v prtljažniku... 

 

Večje razlike vidim v obnašanju na cesti in tem kaj nudi eno ali drugo... 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 955
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#59

Takoj, da naštevejem nekaj v prid prikolice:
+ cenejši nakup
+ skoraj "zastonj vzdrževanje" (enkrat na mesec priklopim vzdrževalec akomulatorja, kvalitetna cerada, notri vržem sušilec vlage in to je vse)
+ imaš svoje osebno vozilo in si svoboden na lokaciji, moj osebni največji razlog, ker dejasnko sedaj na dopustu vidim 10000% več stvari ker pač nekatere so dlje oddaljene od lokacije
+ premikanje v kampih ni nobena težava ker se igraš z Joystic-om (obvezno seveda Muver)
+ lahko sabo tovoriš neprimerno več opreme!!!
+ notranjost bolj izkoriščena in dobiš za 6m dolžine neprimerno več prostora kot pri 6 avtodoma (logično a folk pozablja ključno)
+ postavim prikolico na mesto z vso opremo PRAV enako hitro kot avtodom (z tendo seveda in ne baldahinom)
+ doba avtomobilov je tako ali tako po moči tako napredovala, da vsak avto z 150 dizelkih KM zadevo ne občuti prav veliko, poleg vsega AL-KO priklopi so super protinihajni sistemi in velikokrat na cesti pozabiš, da imaš kaj pripeto :)
+ občutek prostornosti
+ svoboda postavitve na lokaciji
+ glih tako si lahko na lokaciji brez elektrike, ker filaš lahko Acu preko avtomobila
+ ravno tako imaš lahko nosilec koles spredaj ali zadaj ali oboje....

Skratka na kratko: razlika je navečja samo ali vlečeš hišo za seboj ali pa s seboj :)

Jaz imam trenutno TEC kvalitetno zadevico...470tko in je več kot dovolj za dva odrasla in dva otroka do starosti cca 15let (polno opremljena ker je zimsko letna)

Ma sej konec koncev ne vem...to lahko nakladaš v tri dni. Vsakemu svoje.


Pripete slike za predogled

  • 20200711_122101.jpg

Urejal mihaing, 27.01.2021, 11:37.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti
    • soulfly in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 567
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#60

Prikolica vs kamper vecna dilema.
Jaz sem imel AD 10 let. Decembra sem ga prodal.
Jaz sem za AD. Vzges in greš. Kamorkoli smo hodili z njim. Sankat v kransko goro. Ce se nam ni ljubilo domov smo tam ostali. 3kolegi pa prikolice, nikoli niso sli ker se jim ni ljubilo kompozicije sestavljat pa vedno je bila prikolica"pospravljena"

Moj recept če boste vikende koristili AD.
Za glavni dopust prikolica.

Avtodomarstvo je nacin lajfa.
AD sem prodal ker smo se spremenili polenili

AD, sigurno bolje kot prikolica. Če ne drugega, si s prikolico v Kranjski Gori na sankanju že kar malo smešen....


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.