Skoči na vsebino

 

2003 E46 320d, 330i, E30

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
148 odgovorov v temi
rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 62
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti

#141

Hehe ravno prav ven pridejo. Vidim pa, da 255 gume ne bi spravil gor (ok razen z valjanjem blatnikov in več camberja zadaj). No hvala!


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 909
  • Lokacija: Slo

#142

Swaybar-e priporočam da vzameš od 330d M-paket, ti so najdebelejši serijski za limo. M3 zadnji swaybar vem da ne paše na limuzino. Nevem kakšen imaš budget za amortizerje, jaz imam Koni str.t in je za daily super zadeva. Drugače raje kake Bilstein B8. Vzmeti vzami H&R, če ne druga zaradi napadalne lege vozila (spredaj bolj spuščen). Glede motorja pa zelo priporočam Headerse oz. športne izpušne kolektorje, ter seveda tudi Euro2 tune - izklop zadnjih lambda sond. 

 

Veliko užitkov :)

 

 

Prvo hvala za ideje :ok

sway bare imam ogledane aftermarket ( https://www.ecstunin...-kit/22825~hot/ ) ampak tut ta varijanta ni slaba kaksne pa so debeline te od 330d?
Nimam tocno dolocen budet ravno zato ga bom poscasi urejal ker bi raje dajal “boljse” komponente gor. Problem imam edino na zadnji osi ker so oem m3 platisca siroka in ze zdej ce je avto max obremenjen v ovinku zapenja guma za blatnik (to bom mogoce resil pri licarju z sirjenjem zadnjega dela) zato zadaj ne sme biti prenizek.
Glede motorja je pa plan (dolgorocno) kompresor + razne dodelave med drugim kompleten sporten izpuh.

Plani so zastavljeni visoko vem, samo mi je kako sm reku e46 posebn avto :) bomo videli kaj bo na koncu
 

 

 

Cilje imaš zelo optimistične. Jaz sem ti predlagal budget predelave.

Ti swaybari so dosti debelejši od 330d M. Tam je menda 23mm/21mm.

 

 

Aha pol bom pa raj aftermarket. Vem da so optimisticni cilji/zelje samo mi ni zou dajat za avto k mi je res usec. Kmalu bi moru zakljucit e30 takrat se bolj intenzivno posvetim temu

Lp

Preden kupujeta, montirata in priporočata sway bare, se pozanimajta o njihovih lastnostih. V tem primeru je malo bolj zakomplicirano kot le "bigger is better".

 

Preden se primerja debelino dveh sway bar-ov, se je potrebno prepričati, da sta oba polna ali votla. Tudi če bo poln sway bar v premeru ožji, je lahko čvrstejši od debelejšega votlega.

 

S tršim prednjim sway bar-om boš na avtomobilu z zadnjim pogonom zmanjšal prekrmarjenje, s tršim zadnjim ga boš povečal. Najprej se odloči, kaj želiš in kaj od avtomobila pričakuješ. Če boš zmontiral najdebelejši in najtrši prednji sway bar, boš dosegel samo veliko prekrmarjenje v ovinku in uničil vozne lastnosti. Za začetek raje investiral v strongflex puše, komplet - na rokah, swaybarih, diferencialu, če ti ni predrago še na mostu. Če se ti bo avto še zmeraj zdel premalo kompakten, nadgrajuj sway bar-e.

 

Za amortizerje in vzmeti poglej za Bilstein B6. B8 je športnejša verzija, primerljiva s H&R Cupkit, ki sem ga imel na coupeju (touring verzija cupkit-a, ne sport) in je bila na 18" vožnja utrujajoče trda. Za preganjanje po ovinkih super, za vsak dan katastrofa. Če bi dodal še debelejše sway bar-e, bi naredil avto popolnoma nevozen za vsak dan. Forumska tečka Rottie ima H&R Cupkit s H&R sway bari in 18" na E46. Glede na to, da ima časa na pretek, se dogovori za en krog, preden vržeš 500eur skozi okno za nekaj, kar ne potrebuješ.


Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 376
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#143

Preden kupujeta, montirata in priporočata sway bare, se pozanimajta o njihovih lastnostih. V tem primeru je malo bolj zakomplicirano kot le "bigger is better".
 
Preden se primerja debelino dveh sway bar-ov, se je potrebno prepričati, da sta oba polna ali votla. Tudi če bo poln sway bar v premeru ožji, je lahko čvrstejši od debelejšega votlega.
 
S tršim prednjim sway bar-om boš na avtomobilu z zadnjim pogonom zmanjšal prekrmarjenje, s tršim zadnjim ga boš povečal. Najprej se odloči, kaj želiš in kaj od avtomobila pričakuješ. Če boš zmontiral najdebelejši in najtrši prednji sway bar, boš dosegel samo veliko prekrmarjenje v ovinku in uničil vozne lastnosti. Za začetek raje investiral v strongflex puše, komplet - na rokah, swaybarih, diferencialu, če ti ni predrago še na mostu. Če se ti bo avto še zmeraj zdel premalo kompakten, nadgrajuj sway bar-e.
 
Za amortizerje in vzmeti poglej za Bilstein B6. B8 je športnejša verzija, primerljiva s H&R Cupkit, ki sem ga imel na coupeju (touring verzija cupkit-a, ne sport) in je bila na 18" vožnja utrujajoče trda. Za preganjanje po ovinkih super, za vsak dan katastrofa. Če bi dodal še debelejše sway bar-e, bi naredil avto popolnoma nevozen za vsak dan. Forumska tečka Rottie ima H&R Cupkit s H&R sway bari in 18" na E46. Glede na to, da ima časa na pretek, se dogovori za en krog, preden vržeš 500eur skozi okno za nekaj, kar ne potrebuješ.


Super, hvala za nasvet :ok bi se pa predhodno vse pozanimal pa podebatiral in prisel do zakljucka kaj bi bilo optimalno. Dejansko to kar si opisal, da je avto se vsakodnevno vozen ne pa samo za stezo.
Itak predno se zacnem z tem ubadat moram zrihtat stvari ki so mi bolj motece oz za katere ze imam dogovorjen termin. Rja, zamenjava usnja (sicer ni slabo ampak me motijo malenkosti), ce se ze sanira rja pa se m sport odbijaci, vizualne zadeve.
Tehniko sm ze postimu vec al manj. Kaksno zadevo bom se preventivno menju, npr separator + cevke, nevem ce je bila ekspanzijska posoda menjana in podobno, l bremze bom moru tut pocasi rihtat tko da bo se kr veselo :)
Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 376
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#144

Bi mogoce koga zanimal ta 330i? Prodal bi ga za 6.000 pod to definitivno ne (ceprou me je do zdej stal cca 9.000 ali celo vec). Prodal bi samo zaradi priloznosti ki se mi je slucajno ponudila (drugi bavarec). Avta ni na Anetu in tudi ne bo.
Ce se najde interesent v roku 1 meseca ok, drugace ostane.

Lp

Trenutno stanje:
785191C6-7792-466B-AE1B-600F2E455816.jpeg
0D8FF21F-E7B0-4BBE-8E6F-B5F39F7BA8D2.jpeg
19E5D484-D51F-45E8-B05A-CB40C4547BC8.jpeg
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 015
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#145

SMG, če sem prav zasledil? Kakšna sktualna slika notranjosti?

Urejal gepl, 23.09.2019, 21:31.

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 376
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#146

SMG je ja. Bom malo pobrskal mislim da nimam novih slik, je pa stanje enako prejsnjim slikam. Volana nisem uspeu preoblect ker sm se neki casa lovil z tapetnikom oz me je vleku, sm zgubu voljo ob ze tko pomanjkanju casa ipd.
Je pa na avtu menjano (na hitro iz glave):
- glavna pusa na difu oem + ostali semeringi
- olje v difu
- tesnilo pokrova ventilov
- jezek ventilacije
- nov akomulator
- novi sprednji ate sport diski + ploscice
- novi sacshs ekvivalent m sport amortizerji vsi 4
- vsi gumjasti deli vpetja amortizerjev + zascite itd
- meyle hd seleni, koncniki
- (oem vsi deli-niso kopije) kompleten m sport paket
- crn strop oem kompleten
- m sport pocivalka, vstopne letvice
- barvanje odbijacev, letvic
- + malenkosti ki mi ne padejo trenutno na
- se en komplet platisc style 72 m sport oem

Zato pravim da mi nebo sploh zal ce ga ne prodam. Samo imam res ekstremno dobro priliko heh
Aja pa na smgju so bli menjani semeringi, olje preverjano vsakih 5-8.000km. Prestavlja zelo lepo. Servisiran pa skos pri istem serviserju po mojem mnenju enm bolsih majstrov
CF9145B2-8601-4F22-AC82-C4C4CBCF5FBD.jpeg
F12A4CAC-4121-4648-AE14-C5CD9660EA1F.jpeg

To je to kar mam
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 015
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#147

Ksj pa letnik in prevoženi kilometri? Se da zadeva mogoče videt jutri od 11.30 do 14.00? Lokacija?

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 376
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#148

Letnik je 2002 ne vem kateri mesec, trenutno ima 210 ali 211.000, kupil sem ga pri cca 190.000.
Tesko ker sem v tujini, 4.10.2019 pridem nazaj. Lahko naprej na zs ali jutri preko tel ce si resen interesent
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: 316ti Compact

#149

Uff, meni zelo vsecna notranjost  :mljask  :ok 


Prikaži več možnosti