Skoči na vsebino

 

Števec - kilometri

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#1

Če komu rabi podatek okoli pogoste napake počenih zobnikov znotraj števca ima spodaj najboljšo rešitev

Objavljena slika

Zobnik E1 je 12T, M0.5, luknja 1.95mm. Original je gor še medeninasta narebrena puša, katera pa zaradi reakcije masti z medenino povzroči zelenega volka in razžene zobnik. Tudi zaradi starosti se sami zobi radi polomijo.

Redko zna počit tudi E2. Tukaj zna bit razlika ali je števec hitrosti VDO ali Motometer. Najlažje je obstoječi zobnik preštet na zobih notranji/zunanji

Tipični kit stane med 17 in 50USD za E1+2+3, posamezno E1 pa 6USD.

So pa zobniki tipični med univerzalni seti za modelarstvo. Tukaj je primer seta raznih zobnikov klikni 4-5€
iz kateri se da uporabit kose za sestavit E1, E2 in E3. Npr. E3 je pri VDO 48/16T M0.5 2.05mm z dodatnim vratov. Se vzame iz seta 48T 2mm z vartom 16T 2mm navadni in zlepi skupaj. Posamezno se da E1 dobit plastični 20kosov/11USD ali kovinski ~20kosov/30USD, ampak v zgornjem setu že prideta 2x E1

Potrebno orodje križni mali izvijač, klešče za cvikat kable (za snet preostanek medeninaste original puše E1) in 20min, ko je števec že zunaj. Istočasno priporočam da se sname vse žarnice in kazalce in polota vse kontakte na števcu - tipično je pod kazalcem tanka in temprature že čist stisnjen cin. Pri žarnicah se pa naredijo udolbince ki pol lahko pozročajo nedelovanje žarnic ko greš čez luknjo.

Urejal tomos, 08.12.2015, 20:29.

Prikaži več možnosti
    • Fleko in BMW_V10 uporabnikom je všeč to sporočilo


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#2

še za tiste ki hočejo slikice
http://blog.bavauto....r-gears-how-to/
http://blog.bavauto....23-e24-e28-e30/
http://store.garagis...odometer-repair
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#3

Zelo uporabno @tomos. Sam sem do sedaj 2x reševal "blokiranje" števca iz razloga počenega zobnika (obakrat je dele daroval nedelujoči števec).
Prikaži več možnosti


fast & the furious
fast & the furious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: BMW E30, E38 730 dA

#4

V naslov teme si pozabil dopisat DIY: drugače pa pohvale za lepo opisano.
nisam ginekolog, al mogu da pogledam...
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#5

uporabljat dele iz drugega števca ni proporočljivo. Ko bi nekdo hotel E1 dol vzet je prisiljen izvlečt zobnik iz medninaste narebrene puše in takrat ga lahko poškoduješ.

Meni trenutno dela števec sedaj OK, opazit je le, da je delovanja zobnikov slišat za kratek trenutek za nizke hitrosti pri vsakodejno prevoženi isti dolžini nekaj metrov. Sem ponovno pogledal in ni videt da bi E1, E2 ali E3 bili poškodovani, obrabljeni ali zapacani zobi, isto se zobniki vrtijo prosto okoli osi in tudi prosto med enimi in drugimi. Glede na hitro delovanja E2 (en obrat prispeka kr nekaj metrov) in da je E1 proti E2 v razmerju 1:4 bi ocenil da se tih ropot sliši iz E1 vsakič na istem zobu ali na strani motorja. S strani naleganja zobnikov je razdalja med E1 in E2 malo velika že od originala, ampak to se ne da rešit ker če bi dal 13T zobnik bi prispeval +8.3% napako. Tudi višine zob med E2, E3, E4 in E5 niso optimalne ko nalega le mala površina zoba, ampak na srečo ni neke moči naa kazalcih.

Bom jutri prvič vidu ko se bom zapeljal tudi izven mesta in če bo zvok ponehal ko se zobnik uleže.
Prikaži več možnosti


Mezy
Mezy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 184
  • Lokacija: Bled;Obala
  • Avtomobil: Boxer

#6

Super prispevek!

Sem tudi sam ugotovil napako in sicer manjkajoči zobki na zobniku E3. Ima kdo mogoče kakšnega doma naprodaj? Dobavni roki so predolgi, jaz imam pa vse razstavljeno...

 

Vnaprej hvala!


Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#7

če koga zanima imam še E1 zobnike na zalogi (12T, M0.5, luknja 1.95mm, 5€) in mi ostalo tudi kak velik zobnik:

- 48/12T, M0.5, luknja 2.05mm, tovaniška prava bela plastika, 12€/kos. Prednost da mali zobnik višjega profila kot original in nalega na večjo površino naslednjega zobnika. Zobnik ima tudi medeninasto pušo os (od masti ne pride do lepljenja plastike zobnika na os). Drugače sama debelina komplet zobnik enaka kot pri staremu

 

original VDO E2 - črn na oranžni

24655537.jpg

24655541.jpg

 

nov zobnik

24655543.jpg

24655542.jpg

24655544.jpg



Urejal tomos, 22.08.2019, 14:52.

Prikaži več možnosti