Vprašanja E65
#1
Pozdravljeni!
Vse bolj me zanima nakup E65 in imam nekaj vprašanj glede samega avta. Najprej bi omenil da me predvsem zanima 730d in pa pogojno 740d, letnik 2003-2005. Poraba in zavarovanje me ne zanimata, ker pride kolikor pač pride jebiga tu ni kaj. Bolj me zanima kako je z elektroniko v avtu, mehanski deli, letni stroški vzdrževanja ipd. Kaj lahko pričakujem pri E65, ki ima povprečno med 250k-300k prevoženih kilometrov? Kakšni so najpogostejši problemi ki jih človek lahko pričakuje? Na kaj paziti pri samem nakupu E65, da ne "j**** ježa" po domače, kakšen mesec po nakupu? lep pozdrav, Osenar |
Prikaži več možnosti
|
#2
Kakšen pa je budžet?
|
Prikaži več možnosti
|
#3
ene 7000€ plus minus 1000€ za vozilo
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Nočem biti osoren oziroma nastopaški ampak ti misliš da boš dobil kvalitetno vozilo tipa E65 serije 7 za 7k EUR in še to dizla?
Verjemi cene dobrih E65 se gibajo okrog 15k EUR - pa še te so poznejših letnikov. Mislim, da lahko preštejem na prste ene roke vse sedmice letnika 2003 do 2005 v SLO katere so količkaj dobre. Vso srečo pri nakupu. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Sicer jih ni ravno na pretek to ke res, ampak nekaj jih je sigurno odlicnih, lahko prides preverit osebno ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Ne se jezat ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Kam pa lahko pridem preverit zadevo? Res bi si rad poblize ogledal raketo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
Javi se na PM pa se bova zmenila.
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Pozdravljena oba.
Kolikor berem po forumu je tvoja E65 730d resnično ohranjena - ampak kot sem dejal - samo nekaj jih je. Tudi vzdrževanje je bilo prilagojeno vestnemu vozniku in kolikor sem uspel razbrati - ni poceni. Recimo poizkusi dobiti nekaj takšnega v Slo : http://suchen.mobile...tion=eyeCatcher Pa še nekaj dejstev na moj mlin : a) Lastnik tako dobrega avtomobila kot ga imaš sam ga ne bo prodal za 7k EUR - bi ga? b) Vsi tisti ki se prodajajo na avtonetu imajo pomanjkljivosti - še posebej tisti za 7k EUR. c) Stroški popravil avtomobila ranga 100k EUR takoj presežejo 2k EUR - no saj sam še bolje veš. d) Vse zgornje vzamem nazaj, če je namen nakupa samo vožnja do prve okvare in nato jokanje po furumu, kako je BMW slab. Tudi jaz z veseljem poklepetam s teboj ko bom v LJ, če mi pustiš kontakt. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Jaz sem imel E39-ko in mi je bila super fajn. Res me zanima samo kaj gre najraje po gobe pri tem avtu. Ne sprasujem kaj mi avto za 7k€ ponuja, samo kaj gre pogosto narobe.
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Seveda vzdrzevanje ni poceni, je pa res da ce si kupis takega kjer je ogromno narejenega, si zmagu. Je pa res da tazga avta za 7 jurjev ne dobis. Za kontakt pisi pm pa ti dam stevilko. |
Prikaži več možnosti
|
#12
- jermenica - alternator - podvozje (dynamic drive) - LMM - ventilator klime - akumulator - hidravlicni prtljaznik - amortizerji motornega pokrova - amortizerji vseh 4-ih vrat - zobniki voznikove in sovoznikove sipe (se posebej ce ima dvojna stekla) - razni moduli na optiki (speech modul, navi, logic 7) ![]()
lp, ponco
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Hvala ponco, to me je zanimal
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Če komentiram sporočilo od @ponco po lastnih izkušnjah za LCI model:
Bi pa dodal tole:
Še enkrat, govorim za LCI model (marec 2005 +). @ponco je verjetno povedal za pre-LCI model. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Da jaz govorim za iskusnje z pre-LCI modeli, sem jih dal nekaj skozi
![]() - jermenica pri vozilih 200kkm+ pricne spodrsavati, menjava malenkost 400eur +delo (kopij ni) - alternator nad 200kkm, potrebna obnova, strosek 120eur+ - podvozje dynamic drive, ponavadi odpove kaksen cilinder, strosek 900eur +delo (se rado dogaja tudi pri X5 E70) - ventilator klime pri 200kkm+ pocasi odpove, menjava 300eur rabljen, 450eur nov +delo (kopij ni) - akumulator pri 12+ letih pocasi oslabi, strosek 150eur+ - hidravlicni prtljaznik (zagotovo odpove batni cilinder, ki deluje na hidravliko), odpovejo amortizerji. Strosek 200eur+ za rabljen cilinder, amortizerji cca. 50eur novi - amortizerji motornega pokrova 70eur - amortizerji vrat, 100eur+ - zobniki mehanizma za dvigovanje stekel, 150eur/vrata - moduli na optiki (vprasanje, ce se splaca popravljati :D)
lp, ponco
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Če govorimo o E65 mislim, da dvojne šipe niso bile opcija. Se motim?
hohner
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Še enkrat hvala @ponco in @lenit, to je tisto kar me zanima
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
Motis se. Trenutno si lastim eno '02, ki ima dvojne sipe in soft close na vratih ![]()
lp, ponco
|
Prikaži več možnosti
|
#19
Da, ime opreme sicer ne nakazuje direktno: 356 - Climate Comfort Laminated Glass - Klimakomfort-verbundverglasung V praksi pa to pomeni dve zlepljeni šipi, kar se lepo vidi na robu. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Pozdravljeni,
dve leti sem lastnik 730d letnik 2006 in do sedaj nisem imel (hvalabogu) razen menjave amortizerja pokrova motorja (amazon.com 30€, zamenjal sam v 10 min) nikakršnih popravil. Ali me mora sedaj biti strah, da me vse to kar naštevate, še čaka? ![]() Pa lep pozdrav vsem bmw ljubiteljem, še posebej pa e65. PS: se pa strinjam, da za 7000k ni dobre e65 |
Prikaži več možnosti
|