težava z vžigom
#1
Živjo,
1 teden po obnovi alternatorja imam težave z vžigom. Avto: 520i 2003 250.000 Zelo težko vžge ali pa sploh ne. Avto ''vergla'' vendar ni vžiga ali pa vžge in takoj crkne... včasih v tretjo vžge in dela normalno. Ko je topel vžge brez problema. Ko ga priklopim na kable vžge takoj. Aku je star 3 leta...se mi je pa parkrat spraznil zaradi alternatorja. Imam low budget tester in mi izpiše 2 kodi: - BSD - generator .... Code: 00281d - Baterry Sensor .... Code: 00299b Se komu sanja kaj bi lahko bilo. Imel kdo podoben problem? |
Prikaži več možnosti
|
#2
Ja, jaz bi na tvojem mestu dal not drug alternator, vsaj za test.
Morda ti bo tole kaj pomagalo.. http://www.bimmersca...ery-sensor-ibs/ Spodnji link pa še za BSD Generator, zato sumim da je tvoj alternator še vedno v okvari, vsaj kaj se tiče lektronike... http://www.m5board.c...tor-repair.html A napake si probal pobrisat mogoče? So lahko tudi stare, ni nujno da so ravno od trenutka ko ti avto ne vžiga... LP D. Urejal dragan klep, 21.12.2015, 18:48. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Hvala za linke. Sem pobrisal 3x. Ta test sem naredil pri prižganem avtu. Bom zjutraj še probal ko ne vžge. Bo verjetno še kakšno napako pokazal. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Ampak praviš da avto normalno "vergla" - torej je z akumulatorjem (in alternatorjem ki ga polni) vse ok, po moji logiki.
Napako bo verjetno potrebno najt kje drugje - na dovodu goriva, na vžigu, oziroma krmiljenju le tega (morda kak senzor odmične ali glavne gredi?). Kaj pa pravi kak majstore za BMW katere tule gor stalno omenjajo? Verjamem, da je do njih težko prit - sploh zdajle v času praznikov ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Sem že zmenjen 28. z dr. Schumi ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
ma te e60 so prov fenomen kar se verglanja tiče..... če napetost pade pod 10,5V se motorni računalnik izklopi, štarter pa še vedno vrti,.... za to ti tudi kresen na kable.
pomeri koliko fila ko avto lavfa, vse kar je na 13,2V je ok in pa pomeri koliko ti pade napetost ko ga zaverglaš. če je pod 10,5V je akumulator zanič, pod pogojem da alternator polni več kot 13,2V če je to vse ok, imaš lahko skritega porabnika da ti sprazni aku. ala ''pametna '' minus klema:ok2 |
Prikaži več možnosti
|
#7
Nisem našel bolj primerne teme, ker pa nočem odpirat nove si bom kar tole sposodil.
Zadeva je sledeča. Zadnji čas, predvsem zdaj ko je zunaj bolj mrzlo, ko zjutraj vžgem avto, se sliši tak škrtajoč zvok. Sicer ne vedno, se mi zdi da najraje takrat ko avto čez noč stoji, pa je zunaj mrzlo, torej zjutraj ko grem v službo. ![]() Spodaj prilagam povezavo do YT posnetka, sem danes zjutraj posnel, upam da se dovolj razločno sliši, mogoče bi kdo znal povedat kaj bi to lahko bilo. Oče mi sicer pravi da ni to nič takega, kriv naj bi bil "einlaser" (karkoli že to je ![]() Aja, gre pa za 525i e60, letnik 2010 oznaka motorja N53 Razlog za obisk mehanika? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
evo še v predogledu. PS: predlagam da se na forumu uvede možnost urejanja svojih sporočil. Tako bi lahko v tem primeru uredil svoje zgornje sporočilo in ne bi bilo treba pisat novega, tako bi bilo tudi bolj pregledno, ker včasih se kdo kaj zmoti ali pozabi napisat... edit: hehe, zdaj pod tem sporočilom vidim gumb "Uredi", pod zgornjim pa tudi pri drugih pa ne. Kako to? Urejal Ninok, 05.01.2016, 20:21. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Ne slišim nobenega posebnega zvoka
![]() Ampak je možno, da je kak ležaj na jermenicah ali pa da predolgo vergla in se zasliši starter (anlasser po staronemškoslovensko) Gumb za urejanje sporočil pa zgine po 15 minutah (ali nekaj takšnega). Urejal LEO37, 05.01.2016, 20:28. F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#10
LEO res ne slisis kako zaskrta ob vzigu??
Kar se tice problema pa ja, je mozno, da starter zajebava. Einlaser pa verjetno misli na tisti zobnik, ki pride ven iz starterja, da obrne vztrajnik, da se motor zavrti ![]() Meni je vcasih tudi tako zastekal, da se sploh vrnil ni in je ruzljalo dokler nisem avta ugasnil. Spet drugic ni niti malo zaskrtal. Obnovil starter in dela kot urca ![]() ![]()
My heart doesn't beat... IT REVS!
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Ja ja, isto misliva, tako mi je tudi oče razlagal...pa mehanik ko sem mu opisal problem isto. To zadevo je potrebno obnovit/zamenjat ali ni neke nuje? Cena? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#12
Seveda je treba zamenjat oz obnovit. Cez cas ti bo pobralo zobnike na vztrajniku, potem bos pa se to moral menjati, to je pa ze veckratnik obnove starterja
![]() Seveda ce je to to. Prek foruma to ugotavljat...
My heart doesn't beat... IT REVS!
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Evo, pravkar pripeljal avto od mehanika. Pravi da je bil štarter suh ko poper, tako da je po vsej verjetnosti bil to razlog šktranja. Namazal ga je in to je to. Ker drugače sam štarter deluje BP. Bomo videli za par dni, če se bo kaj oglašal, poročam.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
suh je bil zato ker ga je poganjal vztrajnik in se je večkrat pregrel, naslednja faza je samo še , da se razleti , še slabša pa da se začne smodit, bognedaj goreti
bodi pozoren na njegovo delovanje, večkrat ga preveri po vožnji ( vonj v havbi) če se kaj pregreva bo treba kar obnovit ( ne vem zakaj se ni že sedaj, saj to ni tako drago) drugače imaš pa na bc podatek o voltaži ki jo polni alternator, ta je 14,4v kar je več ali manj je potrebno preverit ....
vse se da samo denar moraš imeti
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Sem pozabil sporočiti kje je bil problem.
Schumi je hitro našel in odpravil napako za 10€
LP |
Prikaži več možnosti
|
#16
Da si malce sposodim tole temo, zanima me vaše mnenje kaj bi botrovalo temu "hard start" simptomu ko skušam avto prižgati s prižgano klimo? Sicer občasno tako vžiga tudi ko je AC ugasnjena, ampak veliko bolj pogosto če skušam zalaufati s prižgano klimo. Svečke so bile menjane 20K nazaj, tanka je skoraj polovico, laufa po vseh 5 cilindrih zaenkrat. CEL ne sveti, edini napaki ki mi pokaže OBDII je P0328 Knock Sensor 1 Circuit High Bank 1 or Single Sensor, in pa P0333 Knock Sensor 2 Circuit High Bank 2. Any thoughts?
Edit: Čevlji na oknu niso naši, to je sosedov flet :D Pripete datotekeUrejal primitivnež, 04.06.2021, 17:54. |
Prikaži več možnosti
|
#17
V osnovi, slaba bencin pumpa, premalo pritiska........ To bi prvo pogledal. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Ja mislim da je še prva pri 388.000 km, ko imam recimo samo še četrt tanka (v avtu je LPG zato imam ponavadi pol tanka, pade na četrt, pa potem dofilam, prižiga pa vedno na bencin) včasih še dlje vergla brez vklopljene AC. Ko ga drugič zalaufam, prižge BP. Ima kdo na forumu ta merilec pritiska? Ventil na fuel railu je isti kot na pnevmatiki. Pa bilo bi pametno narediti test kompresije, ker pije veliko olja, je možno da težko vžiga tudi zaradi slabše kompresije? |
Prikaži več možnosti
|
#19
Če olje žre, že ni vredu...... Kompresijo pomerit, pa pritisk na fuel railu. Slaba kompresija je pa sigurna možnost za slabši vžig, kot tudi slaba pumpa za gorivo. Urejal dragan klep, 04.06.2021, 19:43. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Ok hvala. |
Prikaži več možnosti
|