Skoči na vsebino

 

K: Diferencial za E46

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
52 odgovorov v temi
tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 401
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#41

Specijalna tehnika je takoimenovana "ruska" tehnika :-D
Mal več moči, ravno kladiva nebi uporabljal, razen če imaš samo flančno, brez polgredi za not porint. Potem uporabi Cu kladivo ....
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#42

Specijalna tehnika je takoimenovana "ruska" tehnika :-D
Mal več moči, ravno kladiva nebi uporabljal, razen če imaš samo flančno, brez polgredi za not porint. Potem uporabi Cu kladivo ....



kako pa izgleda ruska tehnika? :laugh brutalnost in neumnost? xD

Imam takšno polgred:
http://thumbs1.ebays...FBnqq4sGzJA.jpg

Na YT sem našel kako se notri potisne polgred(flange):


Bakrenega kladiva nimam, imam samo lesenega :-D
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 401
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#43

To je vse znanje okol tega .....
Z nabavo difa počak, lahko da tvojem nič ne fali
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#44

To je vse znanje okol tega .....
Z nabavo difa počak, lahko da tvojem nič ne fali


mi je uspelo z malo večjim kladivom polgred not zabit, pravtako sem zamenjal polosovino in sem se z avtom peljal na testno vožnjo po dvorišču, tako da diferencial ni pokvarjen, včasih še malo pokne pri desni zadnji polosovini, moram pogledat zakaj točno. ali je potrebno doliti olje v diffu ker je ven padla polgred? poleg tega mi guma še vedno čudno stoji. Torej prevelik pozitivni camber, predvidevam +10° ter guma pri zadnjem odbijaču bolj ven gleda, za 3 cm kakor pa pri pragu.
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 401
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#45

Objavljena slika


Na tej sliki se vidi čep (na sliki tik pod stabilizatorjem, ta rjast) za dolivanje olja, ki je obenem tudi merca kolk ga gre not. Pa preveri nivo.
Nalimaj eno slikco tegale desnega kolesa, pa za primerjavo še levega.
Si kaj nastavljal (od oka) s spodnjim vijakom na spodnji roki (št.10)?
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 301
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#46

Na tej sliki se vidi čep (na sliki tik pod stabilizatorjem, ta rjast) za dolivanje olja, ki je obenem tudi merca kolk ga gre not. Pa preveri nivo.
Nalimaj eno slikco tegale desnega kolesa, pa za primerjavo še levega.
Si kaj nastavljal (od oka) s spodnjim vijakom na spodnji roki (št.10)?


Pazi da ko dolivas to olje, avto mora biti OBVEZNO dvignjen in podstavljen na ravni podlagi, ce ne, bos prevec/premalo dolil.
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#47

Na tej sliki se vidi čep (na sliki tik pod stabilizatorjem, ta rjast) za dolivanje olja, ki je obenem tudi merca kolk ga gre not. Pa preveri nivo.
Nalimaj eno slikco tegale desnega kolesa, pa za primerjavo še levega.
Si kaj nastavljal (od oka) s spodnjim vijakom na spodnji roki (št.10)?


Dobro hvala. Ubistvu nisem nič nastavljal ekscentričnega vijaka, ker se mi je mudilo :)

LEVA STRAN:

Objavljena slika

DESNA STRAN:


Objavljena slika

Urejal BMWgeek, 03.01.2016, 14:02.

Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 401
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#48

Z tistim spodnjim vijakom nastavljaš naklon kolesa, posledično se tudi zadnji del gume pomakne nekoliko ven (stek). Sicer s slike ni ravno dobro razvidno, ma se mi zdi da se vidi spodnji del pnevmatike. Poskusi se malo poigrat s spodnjim vijakom. Večji del podloške tega vijaka naj gleda desno, navzven od avtomobila. Matico odtisni, z glavo vijaka pa nastavljaš naklon. Glava vijaka in podloška sta eno. Tako al tko bo pa treba na optiko.
Pa si prepričan da je most cel, brez poškodb

Urejal tratnika, 03.01.2016, 17:51.

Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#49

Z tistim spodnjim vijakom nastavljaš naklon kolesa, posledično se tudi zadnji del gume pomakne nekoliko ven (stek). Sicer s slike ni ravno dobro razvidno, ma se mi zdi da se vidi spodnji del pnevmatike. Poskusi se malo poigrat s spodnjim vijakom. Večji del podloške tega vijaka naj gleda desno, navzven od avtomobila. Matico odtisni, z glavo vijaka pa nastavljaš naklon. Glava vijaka in podloška sta eno. Tako al tko bo pa treba na optiko.
Pa si prepričan da je most cel, brez poškodb


Se bom jutri malo poigral s vijakom potem bom pa še slikal gumo s druge pozicije :ok No trenutno gleda večji del podložga v levo torej v avto. Torej mora vijak in podložek gledat v isto smer? Tako je, most je nepoškodovan :ok
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#50

sem se malo poigral s tistim vijakom na roki ampak brez uspeha tako, da bo potrebno novo roko dobit in upat da potem ne bo več problema.

ZAKLEP
Prikaži več možnosti


Tifa
Tifa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 221
  • Lokacija: Slovenj Gradec

#51

kaj pa če imaš na karoseriji vpetje premaknjeno?
lenivec, leni lenuh :hihi
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#52

kaj pa če imaš na karoseriji vpetje premaknjeno?


ni, sem vse preveril :ok edino roka je lahko kriva.

Objavljena slika

Vijak na pesti je raven, trailing arm(roka) je pa zvita, ko jo odšraufam in premaknem bolj desno torej bolj izven avta sta vijak in roka vodoravna.

Urejal BMWgeek, 05.01.2016, 20:02.

Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#53

zaklep


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.