Zdaj pa malo o nacrtih glede same obnove in kaj je bilo do sedaj narejeno!
Za enkrat je avto spravljen mehansko (razen podvozja) v delovno formo! Na motorju je zamenjano, tesnolo glave, vijaki glave, vsa ostala tesnila katera so na poti do odstranitve glave, termostat, vodna crpalka, crpalka bencina, svecke, kabli sveck in vse tekocine v motorju z vsemi filtri!
Sama glava je poravnana in zamenjani so semeringi/puse ventilov. Iz tega obdobja nimam niti ene slike ker me takrat ni bilo zraven in je tast vecino dela naredu sam! :(
Na motorju bo treba se enkrat ventile nastelat ker je eden ali par preglasnih, cel kompozicija filtra bo na novo strihana in pokrov ventilov bo spoliran, karburator bo treba spucat in vse na koncu nastelat, puse nosilca alternatorja so zanic tko da zdele visi skor dva centa izvan libele in na koncu oba nova jermena!
Naprej so obnovljene sve zavore, zadaj cilindri in obloge z zajlami rocne, spredaj diski in ploscice. Na zavorah bo treba se gumijaste cevi zamenjat in olje, sam to bo cisto na koncu da ne bi na novih ceveh ostali kaki madezi barvanja in zascite!
Uzmetenje spredaj in zadaj bo kompletno obnovljeno ukljucno z strihanjem mosta in zadnjih nihalnih vilic!
Avto ostaja stock razen vecjih platisc in spuscenih fedrov, ali pa ce finance dovolijo gewinde!
Zdele pa problemi: razen rje katero smo ze omenjali je treba na avtu zamenjat sprednji desni zaromet (poskodovan je od kamencka in en nosilec je zlomljen), kazalec temperature hladilne tekucine na armaturi je neki neodlocen (senzor na motorju je v redu) tko da predvidevam da je kak slab stik, oksidacija na vezju ali poskodba na kablih! Kilometer stevec je isto neodlocen vecino casa kaze v redu pol se pa kr na lepem zgubi, al kaze veliko manje od dejanskega ali pa pade na niclo! V tem primeru sumim na zobnike mehanizma v samem stevcu... Bo treba razdret in pogledat!
Ostalo so vec al manj lepotna popravila, kaksen koscek na armaturi bo treba zamenjat, kako plastiko in tapeto popravit, ampak od tega smo se dalec!
Lp