podpiram entuziazm tak da kar pridno naprej !
Obnova legendarnega BMW starodobnika E28 518 carburetor
#61
|
Prikaži več možnosti
|
#62
Podvozje je mišljeno razne roke,mostovi,differenciali itd. ,pleh je pleh spodaj in zgoraj, še sam si bolj težko predstavljam da bi spodnji del avta prašno barval že tehnično je problem,spodaj kot si že sam povedal gre zašlitna smola. |
Prikaži več možnosti
|
#63
|
Prikaži več možnosti
|
#64
Pozdravljeni forumaši in vsi ljubitelji znamke BMW...
Avto vžiga!!!
Kot bo razvidno tudi iz fotografij je sprednji konc podvozja dokončan (razen optike), motor je ustavljen komplet z menjalnikom, vsa elektronika je dokončno povezana (par kablov je treba še mal lepotno preurediti) in kot sem že omenil, avto laufa... Za enkrat samo na kratko, sam tok da je potegnil gorivo iz rezervarja! Ni še hladilnega sistema v avtu, noben jermen ni zmontiran, tko da niti pomožni sistemi ne delujejo...
Na menjalniku sem zamenjal oba semeringa, blažilna guma za enkrat ostaja...
Ko smo imeli vse rastavljeno je padla odločitev da se zamenja tudi komplet sklopka (potisni ležaj, košara, sklopka)...
Priprava na novo sklopko...
Zmontirano...
In še par fotografij novega podvozja...
|
Prikaži več možnosti
|
#65
In malo še slikovnega materijala ko smo se borili za milimetre da se vsi vijaki poklopijo z tapravimi luknjami...
|
Prikaži več možnosti
|
#66
Nekaj dela se je naredilo tudi na zunanjosti bavarca, zadnje luči so priklopljene in stestirane, nove lučke za osvetlitev tablice so na svojem in to z novimi led žarnicami! Po levi strani so ustavljene letvice na vrata, zajla z ročko za odpiranje motornega pokrova je nabavljena in čaka na montažo, notranjost je še zmeraj razmontirana in čaka predvsem na kemično čiščenje (katero ne verjamem da se bo delalo prej kot spomladi), prijatelj obvlada tudi čiščenje na terenu tko da morem počakati na njega ba mu se mal umiri vse skupaj, ker ne bi rad da mi sfuša!
Novi problemčki, primarni cilinder sklopke se je uscal, kljub temu da je nov zmontiran pred dvemi leti! Čaka se na oba cilindra sklopke, po tem pa prva tesna vožnja...
Dela je še veliko... Zavornih cevi se še nisem dotaknil, sam glede na to da cilindri sklopke nagajajo se bo takrat vse na enkrat zamenjalo in prezračilo z novim Textar dot 4 oljem! Motor kot sem že omenil samo laufa, treba je porihtat še hlajenje motorja, jermena, dokončati izpišni sistem, filter zraka manjka na motorju, alternator je stestiran pri električarju in zamenjane so puše nosilcev (tko da ne bo več viselo) in še kaka malenkost se najde! Komplet sprednji konc je treba še sestaviti uključno z šus platami... Vse to se bo delalo najverjetneje po moji sezoni menjavi gum (cca december 2016 - januar 2017), prej ne bo časa ne z moje ne z tastove strani!
Moram še to povedat, da sem imel srečo najti en avto odpad v Bosni, mesto Bjeljina, človek ima par e28-etk in še več malenkost novejših bavarcev 5 in 3 serije! Tko da sem nabavil par stvari za notranjost (stikala, ročaji, zračniki), imam rezervne sprednje in zadnje luči, kot tudi rezervno sprednjo masko, hladilnik vode, in še par plastik okol motornega prostora! V parih mesecih mu prihaja še par bavarcev e28, tko mi je vsaj zatrjeno, in zelo, zelo, zelo upam da pade tudi eden z lepo armaturko... A cene, tko bi lahko reku, ¨Evropski kvalitet - Balkanska cena¨...
In seveda za konc ostaja še zadnji konc, zamenjava puš in stabilizatorjev, čiščenje in barvanje rezervarja in barvanje difa z polosovinam! Sam to, najverjetneje po prvi registraciji...
Lp vsem in lepo nedeljo želim, N |
Prikaži več možnosti
|
#67
Pozdravljeni ljubitelji znamke BMW... Po zelo dolgem obdobju mislim da je skrajni čas da vas vse obvesim kako poteka obnova moje e28-tke!
Kot sem že napisal v prejšnjem postu časa do januarja ni bilo veliko tko da se je od januarja naprej šravfalo (kok je vreme dovolilo, ker v ogrevani garaži ni placa za bavarca)! Veliko se je naredilo, največ glavobola mi je ustvarila zamenjava glavnega cilindra sklopke, zaradi zelo teške pozicije in mojih skor 2 metra višine se je v času menjave slišilo veliko sočnih kletvic, in še enkrat bo treba vse razdreti, ker sem pri montaži poškodoval plastični gelenk kateri prinaša olje od posode do cilindra!
Mašina je sestavljena in napolnjena z vsemi potrebnimi tekučinami, tko da avto je vozen...
Nekaj slikic...
Sprednji konec je skoraj sestavljen, manjkajo samo še odbijač (pri katerem čakam na dostavo novih gumijastih zaščit) in gril...
In še nekaj slikic po prvi tesni vožnji...
Prvi občutki? Zelo zadovoljen... Za enkrat je samo voznikov sedež v avtu zaradi lažjega premikanja vozila, ostalo še zmeri čaka na kemično čiščenje...
Slika notranjosti...
Števec v armaturi dela super, vse funkcije so obnovljene in odlično delujejo! Servisni in inspekcijski interval bo treba resetirat, sam to pri naslednjem servisu!
In še neki matreijala se je nabavilo za bavarca...
Vse izolacijske in pritihrupne pene in tesnila, ko bo havba še enkrat pobarvana...
In še nekaj dobrot, da mi ne bo dolgčas junija ko bom na 14 dnevnem dopustu...
Čaka me še dost dela, nekaj materijala še čakam, nekaj bo treba še naročit... Med drugim bom zamenjal na sprednjih sedežih taspodnjo penasto strukturo, čaka me še cel posel okol zavornih cevi in amortizerjev, zadnje zavore bo treba pregledat, sestavit celotno notranjost (tapete, stebrički,sedeži), antena in radio so še zmeraj odzuni in še in še... :D
In za konec se preporočam če gdo ve za koga da bi imel tapete prtljažnika...
LP do naslednjič, N |
Prikaži več možnosti
|
#68
Pozdravljeni forumaši, po precejšni odsotnosti od projekta mi je ratalo narediti osnovo za registracijo... V zadnjih tednih se je veliko dela in materijala vložilo v bavarca, ampak dajmo vse po vrsti... :D
Prvo kar je bilo od zadnjega "šravfanja" narejeno so zadnje zavore, večjih nepravilnosti ni bilo (zamenjane obloge in cilindri malo pred odjavo avta, več kot 3 leta nazaj) razen kar je bilo vse nastavljeno prek zajle ročne zavore... Po tem sem se prejel še enkrat vzmeti, žal po informacijah z Vogtland športnimi vzmetmi ni možno pridobiti papirjev starodobnika, tko da smo originalne fedre obnovili in zmontirali nazaj na avto! Zadaj bo treba enkrat ponoviti vajo z vzmetmi ker sem bil prepričan da imam nabavljene vse gumice (udarna in manšetna), na koncu sem videl da temu ni tako! In končni rezultat...
Zadnji amortizerji so bili še original, sprednji vsaj enkrat zamenjani...
|
Prikaži več možnosti
|
#69
Pri tej operaciji se je naredila tudi zamenjava zavornih gumijastih cevi in obnova sprednjega desnega zavornega cilindra, kateri je po malem začel rositi olje...
Notranjost je dobila tudi svoje, vsaj če govorimo o tapetah in sedežih... Zamenjana je voznikova spodnja obloga sedeža, v prihodnosti je v načrtu tudi sovoznikova, katera za enkrat ni konstrukcijsko slaba ampak se kar drobi od starosti in verjamem da bo v kratkem popustila... Vse je kemicno očiščeno pred vrnitvijo v avto! Naj slike povejo svoje...
In ogrodje...
Zadnja klop je bila res v slabem stanju, večkrat polivana z raznimi tekočinami, res groza ko sem odstranil prevleke... Končni rezultat presenetljivo dobro ohranjeno blago!
Po prvem čiščenju je bilo treba na parih mestih tudi popraviti mal bolj zažrto umazanijo, na koncu je rezultat res 99%... :D |
Prikaži več možnosti
|
#70
Svaka cast
|
Prikaži več možnosti
|
#71
V času sušenja sedežev (katero ni trajalo dolgo zaradi zelo visokih temperatur) smo naredili še par malenkosti glede vzdrževanja... Zamnjano je olje v menjalniku in diferencijalu, zamenjane so obe odbojne gume na sprednjem odbijaču z nosilcem tablice, instaliran je radio z novo električno anteno!
Za enkrat je nastavitev ventilov preložena ker po prvih kilometrih niti ni tok hudo ropotalo, glede na slišano in glede na pridobljene informacije iz raznih medijev o mašinah M10, mislim da ni nekega velkega odstopanja če sploh! M10 niso glih najbolj tihe mašine, a po namestitvi sveže pobarvane "havbe" in vse hrupne in toplotne zaščite se niti ne sliši klenkanje ventilov! Ampak v vsakem primeru v kratkem je načrtovano tudi preverjanje te nastavitve (sveže tesnilo je že nabavljeno)!
Zdaj pa slike kompletnega avta! Dolgo se je delalo in čakalo na ta dan... :D
|
Prikaži več možnosti
|
#72
Za tiste ki ste prebrali celotno temo veste da je pred kratkim zamenjan primarni in sekundarni cilinder sklopke, po nekih 80km vožnje se je primarni (tisti na stopalki) odločil da ne bo več ustvarjal tlaka in posledično je avto bil nevozen 48 ur, do prihoda novega cilindra! Tokrat bomo probali z angleško znamko, ker nemški Febi ni zdržal niti pol leta...
Dela je še veliko, zadnja prema trenutno nima zračnosti, ne na različnih nosilcih pogona ne na podvozju! Takrat se bo vse obnovilo kot spredaj, v načrtu so tudi nastavljive puše. Havbo bo treba še malo fino nastaviti, če nič drugega par mm nazaj, kar je vidno tudi na slikah! Zadnji izpušni lonc je malenkost pregnit okoli luknje za kondenz, tko da bo treba tudi njega zamenjat do naslednjega tehničkega. Nekak bo treba dobiti kompletno notranjost prtljažnega prostora, drugo armaturo in sigurno na še kako malenkost pozabljam...
Za enkrat osebno ZELO zadovoljen, avto se pelje lepo, vse na avtu dela kot je mišljeno, prvi kilometri z nasmehom prevoženi! Najbolj me to veseli da je avto pripravljen za na cesto, in caka na vsako mojo priložnost da se usedem vanj...
Do naslednjič, LP!
Thanks Urejal Schonicu, 09.07.2017, 21:02. |
Prikaži več možnosti
|
#74
Super rihtaš, avto se nahaja v Srbiji? Škoda edino, za prevleke |
Prikaži več možnosti
|
#75
Hvala... Ja avto je za enkrat v Srbiji, upam da mi do konca poletja rata ga pripeljat v Slo! |
Prikaži več možnosti
|
#76
Ornk projekt. Lepo izgleda bavarija
|
Prikaži več možnosti
|
#77
Pozdravljeni, po parih mesecih odsotnosti z foruma je skrajni čes da se ponovno kaj napiše o mojem BMW-ju... Lahko vsem sporočim da je avto prispel v Slovenijo konec septembra, ampak zaradi obveznosti v službi ni bilo preveč časa da se usedem in neki o tem tudi na forumu napišem! Pot je minila z minimalnimi nevšečnostmi, edina težava je nastopila malo pred HR-SLO mejo ko je rotor na razdelilniku rešil da ne bo več sodeloval in se je grdo razstrelil pod kapo! Naslednjih 50 km sem se malo matral da avto obdržim na avto cesti z minimalnimi obrati, v Dobovi (od kod je prijatelj z katerim sva šla po avto) sem eden od starih rotorčkov pogojno popravil in smo se pripeljali do Ljubljane! Imeli smo tudi zavarovano cestno asistenco pri AMZS-ju ampak se nismo odločili za nobena posredovanja, bilo je še par dni dopusta na raspolago tko da me ni preveč skrbelo da se ne bomo pripeljali z lasno močjo motorja! Zdaj pa malo utrinkov z same poti in malo pred njo...
Pred štartom je motorček dobil novo olje in nastavitev ventilov...
Avto cesta proti Beogradu...
Počivališče na Hrvaški (Stari hrastovi)
|
Prikaži več možnosti
|
#78
Par dni po prihodu je prispel drugi rotor in druga razdelilna kapa tko da je avto ponovno bil normalno vozen! Sledilo je kompletno čiščenje po dolgi poti in parkiranje v garažo...
|
Prikaži več možnosti
|
#79
Pred parimi dnevi se mi je ponudila priložnost nakupa "starodobnih" vžigalnih svečk znamke Bosch, točno take specifikacije kot je zahteva BMW m10b18 motor (W6D w200t30 in W8C w145t2) po AvtoDati iz 70tih in 80tih let! Pri tem sem si mislu bi bilo dobro zamenjati tudi vžigalne kable...
Takoj po namestitvi kablov in svečk sem rekel da preverim še kaj je pod razdelilno kapo in PRESENEČENJE, skoraj ista poškodba kot prvič pred mejo na Hrvaškem... Avto je bil čisto narmalno vozen, mogoče da je malenkost začel trokirat in tresti ko je bil motor mrzel in to je vse od sindromov! Kapa in roka niso imele niti 300 km za sabo, tko da če gdo ve kako razlago zakaj prihaja do tega naj mi prosim posreduje svoje mnenje!
Materijal je vsakič bil od znamke FACET, moja edina razlaga je da so tok slabi materijali da ne zdržijo napetost in temperaturo na mestu kjer je upor proti električnim motnjam na rotorju... Danes je vse še iz plastike ki se brez kakršnih problemov lahko topi, če se ne motim so včasih bile te zadeve iz bakelita ki se ne greje in ne topi (seveda govorimo o temperaturah pri normalnem delovanju motorja, ne če greš z brenerjem nad njega) Če ma gdo kak rotorček doma viška ki je narejen še po starih receptih se preporočam, če ne mi ne preostane drugo kot dat veliko več dinarčkov za Bosch-ovo ali Beru robo... Drugač Bavarija je trenutno v garaži na original 14tkah in pokrit z cerado... To mi še nič ni ratalo poslikat, ko bom, objavim, seveda! Lep večer želim... N Urejal Schonicu, 31.10.2017, 22:00. |
Prikaži več možnosti
|
#80
Kaj pa daješ ta FACET notri ker je bolj tako tako kvaliteta materiala.
Original cene in kataloške na pooblaščencu cene so brez DDV.
12111706122 15,38 12111710735 19,98
Kakšnih €???? Razdelilna kapa BERU je 7€ Urejal blackberet, 31.10.2017, 21:58. |
Prikaži več možnosti
|