Skoči na vsebino

 

Obnova legendarnega BMW starodobnika E28 518 carburetor

* * * * * 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
207 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 709
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#101

Cin gre v pozabo, ker je drag in je z njim tezko delat in ne zato, ker bi bil slab. Po-cinjen in pobarvan del nikol ne bo razpokal ali se posedel za razliko od kita. 

Tako je, to je star postopek, ampak kvaliteten, če je mojster vešč svojega poklica. Pri oldtimerjih večjih vrednosti se pomojem še vedno obnese  :ok


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 812
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#102

Tako je, to je star postopek, ampak kvaliteten, če je mojster vešč svojega poklica. Pri oldtimerjih večjih vrednosti se pomojem še vedno obnese  :ok

Obnesel se bi povsod pomojem samo ni racunice z uram in materialom pomojem :) 


LP Pirc
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 709
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#103

Obnesel se bi povsod pomojem samo ni racunice z uram in materialom pomojem :)

OK, kaj je pa potem boljša alternativa? Zaradi mene ni treba povedat, jaz bom to izvedel ob prvem obisku enega od mojstrov restavratorjev ki jih poznam (če ne prej pa takrat, ko bom delal svoj avto), lahko pa poveš zato, da bodo drugi vedeli - vsaj jaz povem tisto kar vem, ker se mi zdi fer pomagat ljudem, da se čimveč starodobnikov porihta  :ok2


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 611
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#104

Ce sem kdaj imel kak mehur rje kje ? :laugh Po mojem nisi sel pravemu to razlagat. 

 

Mesas hruske in jabolka, popravilo majhnega "tartufa" ne bo imelo tezav s posedanjem kita. Kitanje celega avta in cakanje, da se le ta posede pa je pocarija.

 

Sanacija rje z moje strani se dela na stik in se ta stik temu primerno povari, zbrusi in nato porozne dele oz. luknjice pocini. Konci se menjajo celi in poklepajo celi. Temu se rece obnova in restavriranje. Vse neravnine se poravna. Razeno varjenje na prekrivanje in podobno packanje pac ne sodi k obnovi.  

Kita more it gor minimalno oz. nic toliko, da se zapre kaksna manjsa luknjica. Ce se kita ravne povrsine bo le ta z leti napokal in bodo povrsine z leti ratale cele vegaste. ker se kit krci.  

 

Ce se dela zadeva tako kot se zagre se avto pred obnovo speska po robovih. Potem se vse rjave dele zamenja, neravnine/udriten/ipd. poravna in ustrezno kleparsko sanira. Nato se zguli rocno do pleha in po potrebi se kej popravi. Nato pa gre lahko na licarsko pripravo ce je tako narejen ne bo kita praticno nic. 

 

Lahko ti iz prakse povem kako je zgledalo, ko smo popravljali dirkalni starodbnik iz italije. Po ciscenju je imel 13kg manj toliko kita je slo dol pa je navzven izgledal cist ok. 

 

Nisem želel v koš dajat tvojega znanja ali izkušenj. Pač za popravek kot sem ga opisal je za moje pojme smotern če je škoda rje majhna, torej kje kak mehurček. V primeru škode kot si jo opisal ti, je pristop, ki ga zagovarjaš pravilen in sem tudi sam takega mnenja. Tudi sam zagovarjam kleparijo stik na stik, ker sem videl že nič koliko flik pristopa "pleh prek pleha" tudi na moji e12 je kaka taka flika. In na notranji strani flike je rja. Drugače pa sem pri cenejših popravilih zadnje čase opazil, da namesto cina samo namažejo s kakšnim silikonom, diht maso ali čim podobnim.



Urejal E39-530d, 02.02.2018, 12:55.

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 978
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#105

Kaj pa predlagaš namesto cinjenja, kaj se zdaj uporablja, je tehnologija na tem področju kaj napredovala? Mojstri stare šole so cinili, od takrat naprej pa nisem več redno spremljal dogodkov, tako da nisem na tekočem, čeprav kaj dosti se pomojem ni spremenilo. Je kdo probal t. im. "tekočo kovino"? Mene je vedno zanimalo kako bi se obnesla, a nisem imel niti časa niti delavnice, da bi to probal... zaenkrat.

Američani so nekaj nagruntal, "cinjenje" brez cina. Baje ima malenkost vecje talisce kot "oldschool" cin (70% cina in 30% kositra), lasnosti ima podobne in manj škodljiv za zdravje.

Glede tekočih kovin pa nimam izkušenj, enkrat sem zelel kupit in testirat, kako se obnasa, samo potem nisem testiral. Vem pa da so na epoxi osnovi, kjer so potem dodani razni kovinski oksidi.
Ne verjamem, da kdo uporablja to kot "filler".

Urejal Fleko, 03.02.2018, 10:07.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 812
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#106

Američani so nekaj nagruntal, "cinjenje" brez cina. Baje ima malenkost vecje talisce kot "oldschool" cin (70% cina in 30% kositra), lasnosti ima podobne in manj škodljiv za zdravje.

Glede tekočih kovin pa nimam izkušenj, enkrat sem zelel kupit in testirat, kako se obnasa, samo potem nisem testiral. Vem pa da so na epoxi osnovi, kjer so potem dodani razni kovinski oksidi.
Ne verjamem, da kdo uporablja to kot "filler".

Ti vrjetno ogovris o cinu brez svinca "ROHS" . To se zdej uporablja povsod. Se pa te materiali slabse "zlivajo". 


Nisem želel v koš dajat tvojega znanja ali izkušenj. Pač za popravek kot sem ga opisal je za moje pojme smotern če je škoda rje majhna, torej kje kak mehurček. V primeru škode kot si jo opisal ti, je pristop, ki ga zagovarjaš pravilen in sem tudi sam takega mnenja. Tudi sam zagovarjam kleparijo stik na stik, ker sem videl že nič koliko flik pristopa "pleh prek pleha" tudi na moji e12 je kaka taka flika. In na notranji strani flike je rja. Drugače pa sem pri cenejših popravilih zadnje čase opazil, da namesto cina samo namažejo s kakšnim silikonom, diht maso ali čim podobnim.

Govora je blo o posedanju kita, kar se dogaja na velikih povrsinah in ne o "flikcah". Kot sem ze napisal mesas hruske in jabolka.  

 

Ok to je pa sploh tema ... 



Urejal Pirc, 04.02.2018, 19:47.

LP Pirc
Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 978
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#107

Ti vrjetno ogovris o cinu brez svinca "ROHS" . To se zdej uporablja povsod. Se pa te materiali slabse "zlivajo".

Jao, kere nabuloze pišem. Ja mišljeno je cin brez vsebnosti svinca in ne cin brez cina  :crazy

Ne vem, kje vse se uporablja, ker bolj ali manj berem samo US literaturo in forume. Tam se še kaj pametnega zve. 


Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 812
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#108

Jao, kere nabuloze pišem. Ja mišljeno je cin brez vsebnosti svinca in ne cin brez cina  :crazy

Ne vem, kje vse se uporablja, ker bolj ali manj berem samo US literaturo in forume. Tam se še kaj pametnega zve. 

ROHS je zdej veljaven za vse, kolikor je meni znano, tako da kakrsna koli proizvodnja mora uporabljat izdelke brez svinca. Za domaco uporabo pa so se dovoljeni. 

Se pa izdelki s svincem veliko lepse "razlivajo". 


LP Pirc
Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 538
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#109

Ne vem, kakšno proizvodnjo imaš ti v mislih, ampak pri nas stružimo t.i. avtomatsko jeklo s svincem, se lepše obdeluje. Ni nobene prepovedi glede tega. Če je kje drugje, pa ne vem.


Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 812
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#110

Ne vem, kakšno proizvodnjo imaš ti v mislih, ampak pri nas stružimo t.i. avtomatsko jeklo s svincem, se lepše obdeluje. Ni nobene prepovedi glede tega. Če je kje drugje, pa ne vem.

Govora je o cinjenu. Za cinjenje oz spajanje vezij in podobnega je v veljavi ROHS standard, ki prepoveduje uporabo svinca, kolikor sem seznanjen.

Za orodja, pa je vrjetno dovoljen. 


LP Pirc
Prikaži več možnosti


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#111

Pozdravljeni forumaši,

 

po 18tih objavah v zvezi raznih metod popravila/glajenja pločevin na motornih vozilih mislim da je ok da se z tem v tem članku tudi zaključi... Kot ustvarjalec te teme/članka nikakor ne vidim razloga za prisotnost takih debat...

Nikoli nisam in še zmeraj ne bežim od konstruktivne kritike ali pohval na moje delo, stem razlogom tudi objavljam in delim svoje izkušnje! Vsi mi poznamo metode kako se obnavlja avto za v garažo/rastavo in kako avto za tehnično brezhibnost in dokaj lep izgled!

Od samega začetka je moj načrt (misli da sem enkrat to tudi omenil) da naredim avto ki bo pred vsem meni všeč, do bo 98% brez rje in tehnično brezhiben za občasne užitke v vožnji! Osebno me ne motijo sem pa tje kaka udrtinca na vratih ali na kakem spoju potečena barva, ker vem da ta moj BMW E28 nikoli ne bo vreden več kot par tisočakov... Če bi pa na isti način pridobil m5 izvedbo ali vsaj 535 z ogromno opreme, mi lahko vsi verjamete da bi bila obnova x10 v delu in denarju! Sam pol tak avto tudi prinese neki z časom...

 

Brez zamere vsem poznavalcem teh tehnik popravila pleha, naj se odpre nova tema in pol vsi veselo na delo z pisavam in objavam...

 

In kot vedno, LP vsem... :)



Urejal Schonicu, 07.02.2018, 09:56.

Prikaži več možnosti
    • gs 1200, peropapero in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#112

Pozdravljeni,

po parih zelo mrzlih mescih in nezmožnosti kakršnih koli popravil v garaži, se je vreme popravilo, delo z spomladansko menjavo gum na šihtu umirilo, tko da se spet po malem dela na bavariji!

Tokrat gre uplinjač na remont...

Zamenjalo se bo vse tko kot pride v setu za obnovo in še povrh bakelitno/gumijasto sedlo med sesalnim kolektorjem in uplinjačem!

 

41800082512_2d74f5f24a_h.jpg

 

41800083082_964bc75271_h.jpg

 

41800081172_210a933e49_h.jpg

 

40036059370_cd1db8ff90_h.jpg

 

Za enkrat uplinjač počiva v autu ker je serviser do naslednjega ponedeljka na dopustu, kot mi je obljubljeno se bo vse rastavilo in ultrazvočno očistilo, sestavilo in osnovno nastavilo!

 

40035891330_c8e50454dc_h.jpg

 


Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#113

Kateri kit in kje si ga nabavil (za obnovo vplinjača)?



Urejal jetam, 02.05.2018, 11:53.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#114

Najprej cestitke za dosedanje delo - tako mi je vsec, da tudi mene prijema, da bi si omislil kaj podobnega. :beer

Bi pa - ce bi bil na tvojem mestu - opustil ideje o turbu, o menjavi uplinjaca, o nizjem podvozju, o LED diodah za osvetlitev tablice in podobno. Je prevec "originalen", in to originalnost bi z netovarniskimi zadevami unicil. Sicer gre le za moje mnenje, se vseeno velja your car, your rules. :ok

 

Srecno in varno z njim! :ok2


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 109
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#115

Najprej cestitke za dosedanje delo - tako mi je vsec, da tudi mene prijema, da bi si omislil kaj podobnega. :beer
Bi pa - ce bi bil na tvojem mestu - opustil ideje o turbu, o menjavi uplinjaca, o nizjem podvozju, o LED diodah za osvetlitev tablice in podobno. Je prevec "originalen", in to originalnost bi z netovarniskimi zadevami unicil. Sicer gre le za moje mnenje, se vseeno velja your car, your rules. :ok
 
Srecno in varno z njim! :ok2


Meni je pa glih s temi predelavami usec.. Original mi ni noben bmw lep.. Usaj na podnu pa s felgam mora bit :)
E46__wagon
Prikaži več možnosti
    • Schonicu je všeč


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#116

Kateri kit in kje si ga nabavil (za obnovo vplinjača)?

Kit za obnovo je naročen prek eBay-a, pri prodajalcu alfa1750! Trenutno je najbolj obsežen paket in po dokaj ugodni ceni (cca 40 eur z poštnino), drugač je v italiji izdelan paket pride pa v približno enem tednu z Nizozemske... Lp :)


Prikaži več možnosti


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#117

Najprej cestitke za dosedanje delo - tako mi je vsec, da tudi mene prijema, da bi si omislil kaj podobnega. :beer

Bi pa - ce bi bil na tvojem mestu - opustil ideje o turbu, o menjavi uplinjaca, o nizjem podvozju, o LED diodah za osvetlitev tablice in podobno. Je prevec "originalen", in to originalnost bi z netovarniskimi zadevami unicil. Sicer gre le za moje mnenje, se vseeno velja your car, your rules. :ok

 

Srecno in varno z njim! :ok2

Hvala za podporo in všečnosti do avta in teme... :)

Ideja o turbo predelavi je opuščena zaradi financ (vsaj za enkrat), menjava uplinjača bo prišla samo v primeru da se z obnovo originalnega Pierburg-a ne odpravijo trenutne težave pri zelo mrzlem zagonu in občasno pri normalni vožnji! Za vse ostalo kar je "neoriginalno" se lahko povrne v dveh urah mehaničnega posega! Večjih posegov trenutno ni v načrtu, za letos je plan da se zrihtajo vsi papirji za prenos na Slo tablice in pred vsem še ene par nevšečnosti glede same tehnične uzdržljivosti (uplinjač, vsaj 95% tesnost motorija in ša kakšna drobnarija bi se najdla)...

 

Hvala še enkrat in LP...



Urejal Schonicu, 02.05.2018, 17:22.

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#118

Aha, torej obstaja tehten vzrok za zeljo po menjavi uplinjaca - tega prej nisem zasledil, mislil sem, da gre zgolj za friziranje.

 

Hvala, da delis dogajanje s projektom z nami! :ok



Urejal zok, 02.05.2018, 18:58.

Prikaži več možnosti
    • Schonicu je všeč


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#119

Pozdravljeni,

kot prvo bi se še enkrat rad zahvalil določenim osebam za podporo pri mojem delu, kot tudi vsem ki spremljate! Par dni nazaj sem zasledil da je moj članek najbolj obiskana tema v e28 podgrupi tega foruma! Zelo ponosen... :-D Hvala še enkrat...

 

Zdaj pa o napredkih in popravilih...

 

Uplinjač se za enkrat še čaka, zatrjeno mi je bilo prek telefona da bi moglo biti vse sestavljeno do konca naslednjega tedna, po najboljših ocenah je možen prevzem ˝že˝ v sredo (30. maj). To me ni odvrglo od določenih drugih malenkosti ki so še zmeraj na tapeti za zamenjavo/popravilo!

 

Tokrat se je zamenjal filter goriva, prava priložnost ker je celotni bencin izhlapel... :-)

 

42319090202_527a9eb965_h.jpg

 

42319092132_26362d9657_h.jpg

 

Zamenjala se je tudi zadnja ˝stara˝ zadeva v celotnem elektronskem sistemu vžiga in iskre - vžigalna tuljava (plus nova zaščitna kapa)...

 

41465306245_566ed11c1a_h.jpg[/url]

 

41644763534_0b8d8d1c34_h.jpg[/url]

 

Kot tudi, narejene so priprave na novi/obnovljeni uplainjač! Sesalni kolektor je delno razmaščen in flančna zbrušena da se novi blažilec lepo uleže...

 

41465303405_3726b1ca45_h.jpg

 

28494300808_b75ad9a956_h.jpg


Prikaži več možnosti


Schonicu
Schonicu

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Pod Alpami
  • Avtomobil: BMW 518e e28

#120

Nabavljen je tudi set tesnil z semeringom glavne gredi za zatesnitev čelne strane mašine kot tudi tesnilo oljnega korita (ko poslikam objavim)...

 

Vse to me še čaka, predpogoj je da je bavarija vozna in veliko lažje bo če bo na kakem dvo stebernem dvigalu...

 

Danes sem tudi naletel na eno težavico, planirana je bila zamenjava gumijastega blažilca ki pride na kljun konstrukcije zračnega filtra, stem da se je polovica na samem filtru z notranje strani tok zapekla (zarjavela) da vragec nikakor ne popusti! Reč je pa o tej zadevi...

 

42319088172_991be10baf_h.jpg

 

Našpricu sem ga z WD-40 in če ne bo popustilo čez par dni, nesem ga v službo, pogrejem z indukcijo in bo sigurno odšravfano! :hudic

 

Naročena je tudi nova visoko napetostna opozorilna nalepka... :-D

 

27499219087_48cc35c2e8.jpg

 

Z nestrpnostjo čakam naslednji viken in držim fige da bo vse laufalo tko kot mora, če bo testna vožnja uspela, natankam, vinjeto gor in gremo do morja mal noge namočit in pivo ali dva spit!

 

Lp do naslednjič... :ok


Prikaži več možnosti
    • LEO37, x-driver in zok uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.