Nemški predelovalec BMW-jev AC Schnitzer iz mesta Aachen bo na letošnjem ženevskem salonu, ki bo potekal od 3. do 13. marca, predstavil svojo verzijo serije 2. Model ACL2 temelji na BMW M235i, ki je bil izdatno predelan.
Avto je občutno širši, kar nakazujejo poudarjeni, po meri izdelani blatniki, predelan je prednji in zadnji odbijač, na A stebričku so komaj opazna miniaturna stranska ogledala za boljši količnik zračnega upora, na pokrovu prtljažnika pa je nameščen spojler, ki se ga ne bi sramovali niti resni dirkalniki.
Pri AC Schnitzerju pa niso poskrbeli samo za videz, ampak so posegli tudi v drobovje avtomobila. Motor se po njihovi predelavi lahko pohvali s kar 419 kW (570 KM) moči, vendar zaenkrat še niso razkrili podatka, kateri motor so vzeli za osnovo. Morda je bil to motor N55, ki poganja M235i ali pa so se odločili za kaj bolj eksotičnega. Ženeva se hitro bliža, tako da bo tudi ta informacija kmalu razkrita.
Ker se pri AC Schnitzerju zadev ne lotevajo polovičarsko, ne čudi podatek, da je avtomobil 150 kg lažji od M2, njegovo razmerje med težo in močjo pa je 2,54 kg/KM. To pomeni, da avto tehta 1.448 kg.
Ob vseh teh številkah ne moremo mimo še ene zelene zverine, ki je nastala v delavnici istega tunerja davnega leta 1995. Je še kdo posumil, da je ACL2 morda vnuk legende?
Govora je seveda o modelu ACS3 CLS II, ki ga je poganjal motor s 350 KM in 355 Nm navora, ki je avto do 100 km/h pognal v 5.1 s ter suvereno pospeševal do končne hitrosti 290 km/h. Osnova za predelavo je bil BMW E36 M3 coupe, katerega težo so znižali z izdatno uporabo lahkih materialov. Kdo ve, morda pa je BMW M idejo za E46 M3 CSL dobil ravno zaradi zelenega dedka.
Ni kaj, mojstri iz AC Schnitzerja tudi po 20 letih še vedno dokazujejo, da so njihove ideje prav tako nore kot so bile včasih. Komaj čakamo, da vidimo, kaj so nam še pripravili.
Klikni tukaj za ogled celotne objave