mislim da to ni balast. Gre za "vžigalni element". Kataloška 63126904548.Si siguren, da je tak?
Se spomnim teh balastov na E46 PFL, ampak so bili po spominu vsi pritrjeni spodaj direktno na luč, brez kabla...
Vprašanja o E46
#8221
|
Prikaži več možnosti
|
#8222
Zdravo, danes sem menjal stransko ogledalo in opazil, da na prejšnem sploh niso bili priklopljeni kabli. Ko sem odstranil stranico in poiskal priklop, sem opazil, da ima le 2 pina med tem ko ima ogledalo 5 žic. Ima kdo kakšne informacije o tej razliki ter kako bi se tega lotil? |
Prikaži več možnosti
|
#8223
Hay!
... prejšnje ogledalo je bilo ogrevano in električno pomično steklo novo pa je poleg tega še ele. zložljivo.... lp joda ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8224
|
Prikaži več možnosti
|
#8225
Kolikor se jaz spomnim ima navadno ogledalo 5 žic, zložljivo pa še precej več. Najprej preveri, če je tole ogledalo z dvema žicama sploh original. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#8226
Sem preveril in je OEM ogledalo. |
Prikaži več možnosti
|
#8227
OK, potem rabiš pa shemo ali pa nekoga, ki se malo spozna na štrom The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#8228
Ima kdo doma kaksno karoserijo e46 touring brez rje? Lahko manjka vso podvozje, masinerija in notranjost.. vazno je, da je lupina cela, z vrati in havbami..
Ps, ce ima sibedah se toliko bolje ![]()
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8229
Mene zanima kaj je to e46 1,9 - 318 i:
1. Spredaj sploh levo nekaj poka najprej malo in čez jame ko pa se avto zagreje pa vedno bolj tudi ob speljevanju in počasni vožnji, po AC nič... 2. Ob speljevanju sploh v ovinek oz manevriranju na parkingu ( pri hladnem oz zelo zagretem motorju bolj - drugače ni pravila ) avto trese ob seplevanju in to kr močno kot da bi začel poskakovat ipd. Sklopka prime relativno visoko...
kaj bi bilo to ?
|
Prikaži več možnosti
|
#8230
Pozdravljeni!
Ima kdo dobrega "kleparja", za nastavit razmake med karoserijskimi deli (bil barvan blatnik in vrata, posledično dol odmontirano), kasneje ni bilo "u nulo" skupaj sestavljeno.
Najraje v 01 regiji, če poznate koga.
Cena mi ni bistvena, da bo le odlično opravljeno delo.
Še najraje bi kar koga, ki pozna konkretno BMW vozila in recimo dela na fuš.
Hvala za uporabne info! |
Prikaži več možnosti
|
#8231
Da ni ta konektor za visokotonec slučajno? Kolikor vem imajo vsi bavarci električna ogledala, ogrevana pa ne. Samo z dvema žicama pa to ne gre.
1. Eden od krogelnih končnikov je vzel konec. Na dvigalo pa preverit kateri. 2. Vstrajnik- sklopka. Pomaga če nekajkrat spelješ v tretji, da malo zakuriš površine. Urejal Coti, 23.09.2020, 20:44. |
Prikaži več možnosti
|
#8232
Jaz tudi že ves čas študiram, kako za vraga lahko dela že samo pomik gor-dol in levo-desno samo na dve žici... pa sem bil raje tiho, ker se na štrom ne spoznam The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#8233
Pozz mam problem z nihanjem obratov sicer nihajo samo ko auto prizgem mrzel in traja ene 20 sekund potem se zgodi zadnji nih ki se slis k da skor ugasne masino , potem se pa normalizira in nobenga nihanje ni vec , do naslednjega zagona , kje naj zacnem ?? Aja gre pa za 323ci m52tub25 99letnik
|
Prikaži več možnosti
|
#8234
To te zafrkava senzor pretoka zraka. Probaj ga izkljucit (takrat avto laufa na tovarniskih nastavitvah) in ce bo avto normalno delal, je ta senzor fuč. Mislim da mu recemo Lmm. Nahaja pa se na cevi ki pride od zračnega filtra v motor. Viden takoj ko odpres havbo. Urejal branevrankar, 26.09.2020, 06:43.
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8235
Vanos boš moral pretesnit, to so značilni simptomi. Na forumu je o tem dosti pisal MehMan, poišči njegovo temo. Ni komplicirano, lahko sam narediš. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#8236
Če nihanje po odklopu maf-a ne bo izginilo, se ti splača preveriti če ni slučajno zamašena cev sipke za olje na mestu, kjer se pridruži gumijasta cev iz oljnega separatorja - CCV. Če se ti ne bo dalo razstavljati (ni zares veliko dela), lahko pogledaš če je motor masten pod tem stikom (če je zamašena ti bo tu verjetno ven udarilo olje). |
Prikaži več možnosti
|
#8237
LMM nima veze s tem. Če je LMM zanič bo motor dušilo, ne bo dobro vlekel ne hladen in ne topel. Če obrati nihajo samo ko je hladen, potem pa nehajo je to vanos. Vsaj tako je bilo pri meni in pri MehManu.
The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#8238
Hm zanimivo. Meni še ni odpovedal, je pa zato kolegu na m52tu. Tam je avto mrzel delal po 3-4 cilindrih. No pa saj ga nič ne stane da odklopi tisti kabel. Z vanosom je malo več dela.. :D |
Prikaži več možnosti
|
#8239
Zdravo, zadnja dva mesca opažam da ob mrzlem vžigu, oz. ko par ur avto stoji, lučka za pritisk olja rabi cca 2s da vgasne, z glave motorja tudi slišim klakak, ki preneha takrat ko se lučka vgasne. Sumim na nepovratni ventil v ohišju oljnega filtra. Se je že kdo soočal z tem, je potrebno menjati celotno ohišje ali se da menjati samo ventil? Na internetu sem zasledil da nekateri menjajo samo ventil ampak je vse bol bogo opisano... Motor je 2.0, m52tub. |
Prikaži več možnosti
|
#8240
Zdravo, jaz sem kupo od Mstylinga smernik (https://www.mstyling...brio-mat-crni-1) in ko sem se loto vgradnje mi niso hoteli iti noter do konca in zdaj nevem kaj je problem. Avto je E46 328ci l. 1999
![]() |
Prikaži več možnosti
|