Skoči na vsebino

 

Vprašanja o E46

* * * * - 6 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
8510 odgovorov v temi
fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 131
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#8481

Kaj bi bil vzrok e46 320i karavan tezko gre v peto prestavo? Moram cist v desno porinit rocko, ucas tud zaškrta?
E46__wagon
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 498
  • Lokacija: Neckarsulm,DE
  • Avtomobil: Fußwagen

#8482

Fedrce v menjalniku
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 910
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#8483

Kako stoji šalthebl v hladnem oz. zimskem vremenu? Je lepo na sredini al mu je treba do tam pomagat?

Če tako, potem sta dve puši in batka za zamenjat ob strani menjalnika ...


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 131
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#8484

Nwm ko ga mam komaj pol meseca.. Zdj je na sredini
E46__wagon
Prikaži več možnosti


AsdAsd
AsdAsd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 102
  • Lokacija: Štajerc
  • Avtomobil: E46 320i

#8485

Je pri meni isto, ko je avto hladen gre prvič v 5. prestavo zelo težko, potem gre normalno, tudi ročka stoji na desno in ne na sredini. Problem naj bi bil tak kot sta rekla @airmike in @tratnika, ampak kolikor vem mora menjalnik za to ven...



Urejal AsdAsd, 06.06.2021, 18:47.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8486

Kaj bi bil vzrok e46 320i karavan tezko gre v peto prestavo? Moram cist v desno porinit rocko, ucas tud zaškrta?

Če se ti to dogaja ves čas, tudi ko se menjalnik segreje, je verjetno problem v krivem vzvodovju, lahko da je kaj po šalabajzarsko skupaj sestavljeno, napačno vzvodovje (od drugega modela avta, prirejeno za tvojega), itd. Skratka verjetno je problem v vzvodovju, če gre v peto težko samo na začetku in potem ročka ni več v nevtralnem položaju, so pa tiste puše, ki jih je omenil @tratnika.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#8487

kaj je to ? e46 1,9 318i.. ko je hladen  je brez moči duši ga ne vleče noti v prvi....... komaj pelje - prtemika.  drugače dela,lepo. ko je ogret malo boljše...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8488

kaj je to ? e46 1,9 318i.. ko je hladen  je brez moči duši ga ne vleče noti v prvi....... komaj pelje - prtemika.  drugače dela,lepo. ko je ogret malo boljše...

Verjetno lambde, odgovor bo dal tester.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#8489

kolk labmd pa ma ta fosil iz 2000 ?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8490

kolk labmd pa ma ta fosil iz 2000 ?

Najverjetneje dve, za motor je bolj pomembna tista pred katalizatorjem. Ampak kot rečeno ni nujno da je to to, zato je priklop na tester obvezen.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 131
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#8491

E46 320d števec crknu kaj je lahko uzrok?
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8492

E46 320d števec crknu kaj je lahko uzrok?

Kateri del števca?


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 131
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#8493

Km obrati
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8494

Km obrati

Kilometri in obrati hkrati? Porukaj kontakte, če to ne bo delalo boš pa verjetno rabil drug števec. Paše samo od 320d.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 131
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#8495

Kilometri in obrati hkrati? Porukaj kontakte, če to ne bo delalo boš pa verjetno rabil drug števec. Paše samo od 320d.


318 d je sm se zmotu.. Pase od 320d tud?
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: reno

#8496

Pri enem avtu, ki sem ga imel (ne BMW) je preč padla masa za števcem, in zato ni delal. Vredno preveriti.


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 539
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#8497

Števec ni kar tako zamenjat, treba ga je kodirat. Smo že probavali pa so vse žive lučke gorele, ker ni bil od avta z enako opremo.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 129
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#8498

Števec ni kar tako zamenjat, treba ga je kodirat. Smo že probavali pa so vse žive lučke gorele, ker ni bil od avta z enako opremo.

Načeloma to drži. Če želiš da je narejeno tako kot je treba, ga je treba skodirat. Ampak večina E46 nima na trgu nobene cene več in pomojem nima nobenega smisla plačevat za popravilo števca recimo 20% vrednosti avta. V osnovi je treba samo pazit da je nadomestni števec od enakega modela vozila podobnega letnika, z enakim pogonskim gorivom in enakim številom valjev motorja. Druga stvar ki je pomembna je to, da je proizvajalec števca (recimo VDO) isti. Števec je ob nakupu najboljše preizkusit na licu mesta, v takem primeru takoj veš, pri čem si. Ne vem kakšne lučke so tebe zmotile, ampak glavne lučke na števcu so tiste od ASC/DSC, tiste delajo v vsakem primeru normalno brez programiranja, ostale pa niti niso toliko pomembne - ponavljam, govorim za poceni avto, ki ima pred sabo itak samo še par let življenjske dobe. Niti ni pomembno ali je števec od avtomatika ali od ročnega menjalnika, jaz še v življenju nisem preveril na števcu v kateri poziciji je ročka avtomata, vedno to naredim tako da pogledam direkt ročico, tiste oznake so torej brez smisla. Je pa treba bit pozoren na to, da sta oba števca od avta z enakim rezervoarjem goriva in z enakimi oznakami količine goriva na števcu. Če so oznake enake, bo pasal. Ko ga namontiraš za test (kar vzame vsega 5 minut dela) preveriš če vsi števci delajo, to je to. Pri nekaterih modelih sicer v primeru da števec ni skodiran pred števcem kilometrov gori pika, ki opozarja da ni vse tako kot mora bit, ampak kot rečeno, pri avtu za par 100 eur raje gledam piko, kot da si delam nepotrebne stroške.

 

Evo, to je na kratko vodič za poceni zamenjavo števca. Poceni zato ker če bi forumaš želel zadevo zrihtat tako kot je treba (kar je seveda dražje) niti nebi spraševal na forumu, ampak bi peljal avto recimo k forumašu @ALFAinBMW, ta bi zadevo porihtal kot se šika. Ker pa sprašuje, smatram da ga zanima poceni rešitev in jaz sem jo zato napisal.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


DrPwner
DrPwner
  • Uporabnik
  • Sporočil: 250
  • Lokacija: Zasavje-Hrastnik
  • Avtomobil: e46 320d

#8499

Lep pozdrav

 

Imam težavo z čudnim zvokom (nevem kako bi ga opisal. nizki toni, vibracije,... vse skupaj) ko se peljem po avtocesti od 110-120km/h naprej. Ko pritiskam na plin oz. imam vklopljen tempomat se to zelo sliši. Je glasno in zelo moteče. Ko pa spustim gas pa zvok zgine. Običajno se peljem v 6 prestavi na cca 2500 obratov.

 

Probal sem tudi voziti v 3 in 4 prestavi na ca 80-90km/h in tega zvoka ni bilo slišati oz zelo tišji (se je pa opazil, čeprav v mnogo manj).

 

Sicer se nespomnim dobro, ampak se mi zdi, ko sem imel zimske gume (standardne 16tke) tega zvoka/vibracije ni bilo. Trenutno se vozim na letnih 18" deljene dimenzije.

Menjal sem vztrajnik in sklopko, ker sta bila že slaba in sem tudi pričakoval malo, da bo zvok izginil, ampak ni :(

 

Avto ima cca 380k km. Imate kako idejo kaj bi bilo? Malo sumim na turbino, ker je še prva. Čudno mi je da se ta zvok pojavi (v mnogo močnejši obliki) šele po 110-120km/h in popolnoma zgine če nepritiskam na gas oz. nimam prižganega tempomata

Avto je 320d 2004 cca 380k km (avto ima swirl flaps delete in EGR delete)

 

Hvala

Lp

Milan



Urejal DrPwner, 15.06.2021, 13:22.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 539
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#8500

Je zvok bolj povezan/odvisen z obrati motorja in težko nogo ali bolj z hitrostjo? Če je s hitrostjo je lahko slabo/narobe zmontirana plastika pod motorjem in začne vibrirati pri večjih hitrostih.



Urejal Coti, 15.06.2021, 21:22.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.