Gledam platišča z ET 35 ? so pa 18 col
Sorodna TEMA ...
#22
Meni se pa zdi da mi ponoči vsa rdeča osvetlitev sveti premalo močno. Pri rottiju sem videl da je imel MF tipke, stikalo za luči, stikala za pomik stekel in knofa za trikotnik ter zaklepanje vrat enako močno osvetljena kot gumbe in črke na radiju ter številke na števcu. Kako je ta osvetlitev sploh narejena, se kje nahaja glavna žarnica od katere so v posamezna stikala speljana optična vlakna? Bi probal z menjavo, ali pa je mogoče problem kje drugje? |
Prikaži več možnosti
|
#23
Saj to ni YUGO, da bi imel v E46 optična vlakna in centralno žarnico ... ![]() V E46 imaš LCM modul, ki regulira svetlost LED po vseh stikalih in možnih kotičkih z enim signalom (elektroniki bodo vedli, da je to PWM). In ta modul ima na sebi fotosenzor, ki zazna svetlobo okolice, in prilagodi svetilnost množici LEDic po avtu. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#24
Ampak saj je lepo osvetljena armaturna... vse je lepo vidno... jaz imam še regulator na sredini, ker preveč sveti pri števcih...
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Take feltne grejo na E46 (jih imam jst na svojem ... spredaj 225, zadaj 245 gume), samo ti bo hitro podrsalo zadaj, če boš imel koga na zadnji klopi. Moraš pa dati spredaj največ širino feltne 8J, ker z več boš imel težave s homologacijo, saj 8.5J že malo ven štrli. Urejal Rottie, 02.10.2011, 00:41. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
Jst imam un regulator za osvetljitev na max. nastavljen. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
Kako lahko imaš na max saj sveti pri števcih zelo zelo močno:) (Jaz sem imel na vseh avtih regulator na stredino ali pa še manj odvisno od avta) Lahko zato imam tak občutek, da preveč sveti... ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
Tako hitro že podrsa samo če imaš 1 - 2 potnika več na zadnjem sedežu? potem grem raje na 17 col ![]() ![]() Aja ma zadaj si imel 245 jaz bom imel 225 lahko ko bom kupil nove gume bom kupil 235 max. Ampak z 225 bo prav tako drsalo z 2 potniki na zadnem sedežu? Urejal Bostyan87, 02.10.2011, 00:50. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Meni je všeč, če bolj sveti in me ne moti.
17 ali 18 col je vseeno ... problem je ET, ker z ET 35 guma pride preveč ven. Bo pa s širino gume 225 zihr manj možnosti, da podrsa, saj je guma na vsaki strani 1cm ožja kot pri meni. Drugače pa ti bi jst svetoval, da raje vzameš feltne z ET kot ga je predpisal BMW, pa ti ne bo drsalo in boš lahko imel zadaj širše gume kot spredaj, kar zgleda lepše kot vse 4 enake, pa še pri oprijemu se pozna tiste 3 cm gume, če daš kot je predpisano 255 zadaj. Urejal Rottie, 02.10.2011, 01:27. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Trenutno imam 205/55/16 tako, da 225/40/18 bo sigurno lepše
![]() Vem da 255 zgleda res lepo... ko gledaš avto od zadaj pa širino gum ![]() kaj pa, če bi dal gor čez nekaj časa (ko bi bile te obrabljene) 235/40/18 zadaj bi tudi drsalo, če bi imel 2 potnika odzadaj? z ET35 (imam na voljo taka platišča) |
Prikaži več možnosti
|
#31
Sem našel tisto stikalo in sem imel naštimano skoraj na minimum. Zdaj je tako kot hočem
![]() Urejal defasturias, 02.10.2011, 19:49. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Težko ti rečem kaj bo drsalo in kaj ne pri že tako mejnem ETju. Boš moral kr sam preizkusit. Širina gume se ti bo zadaj poznala tudi pri vožnji, ne samo izgledu (manj zdrsovanja pri širši gumi). ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Ja bom že testiral, če bo drsalo...
Ja trenutno imam gume 205/55/16, na platiščih, ki jih bom kupil so gume 225/40/18 in ko bodo te obrabljene sem mislil potem kupit gume 235/40/18 zadaj (oz. do take mere dokler ne bi drsalo)... spredaj je 225 ok? |
Prikaži več možnosti
|
#34
Meni ne drsa, samo jst nimam serijskega podvozja, ampak precej trše, tako da kako bo na serijskem, ne vem reči. Pa tako za te feltne, kot nestandardne dimenzije gum boš moral delat homologacijo. Urejal Rottie, 03.10.2011, 00:12. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#35
225/40/18 so "original" ?
Za več moram točno pogledat kaj mi piše v homologaciji... |
Prikaži več možnosti
|
#36
Ja, spredaj, zadaj morajo biti 255/35/18. Za vse štiri 225/40/18 moraš delat homologacijo ... samo mislim, da ne bi smelo biti težav, je pa dodaten strošek. Sicer pa itak jo boš moral delat za feltne, tako da potem samo še gume zraven vpišejo. Si preveril širino felten? Imaš 8J ali 8.5J? Ker slednjo boš težko dobil čez homologacijo, ker že malo ven štrli spredaj. Urejal Rottie, 03.10.2011, 00:24. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#37
V oglasu ne piše mislim, da so J8 kje pa točno pogledam to na platišču na kraki? in koliko pride homologacija ?
Urejal Bostyan87, 03.10.2011, 00:28. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Še to me zanima ko kupim platišča rabim tudi papirje od platišč oz. lasnik platišč mi mora dati tudi papirje...
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Tle boš moral imet pa precej sreče. Papirje dobiš ko kupiš nova platišča in potem se rada izgubijo oz. ko sem jaz pri prejšnjem avtomobilu delal homologacijo za platišča, so papirji kr lepo pri g. Lovcu ostal ..... Lahko pa malo googlaš in najdeš certifikate za bodoča platišča ... če se ne motim, obstaja tut na forumu tema oz. kr nekaj tem o certifikatih za platišča Urejal tratnika, 03.10.2011, 13:24. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Samo povem, da si nebo kdo delal poti za bv... ker sem šel pogledat te platišča... Že po telefonu je rekel, da so platišča vredu pač, da imajo kakšno manjšo prasko (normalno saj niso nove), da so že centrirana, da jih ni treba vozit vulkanizerju... ker sem mu rekel, da bom kar tam dal gor platišča, da se bomo zapeljali do vulkanizerja je rekel ma saj boš že doma dal gor platišča (zakaj ker je vedel da so zvita
![]() ![]() Cena platišč pa je 400€ + 120€ popravljanje (mogoče je manj nevem) + potni stroški približno 600€ Vem, da kromiranih platišč za 400€ + gume ne dobiš ampak, raje kupim navadne ALU ravne kot pa kromirane zvite ![]() Oxigin CROM Urejal Bostyan87, 03.10.2011, 21:46. |
Prikaži več možnosti
|