Skoči na vsebino

 

K: E38 728i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
axilary
axilary

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e39

#1

Zdravo!  :) 

Zanimam se za nakup serije 7, izključno 2.8i.

Sem resen kupec in sem pripravljen dober avto primerno plačati. 
Ob prebiranju Avtonet.a in ostalih strani zaenkrat ni velikega izbora. Upam, da se kje kakšna skriva in da je lastnik pripravljen deliti informacije o tej bavarski lepotici. 
Za vse informacije in ponudbe bi bil zelo hvaležen.

Kontakt: Marko, 070 576 321


Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 100
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#2

Na avtonetu sem videl 2, eden z ročnim in eden z avtomatskim menjalnikom. Nista neka bisera po moje je kar nekaj napak vendar bi bilo za pogledat, če imaš voljo in čas kupi avto in ga komplet porihtaj, To je moj plan za e38 vendar moram prej našparati denar, računal sem da bi za avto dal cca. 1500-2000€ in vanj vložil še okrog 3000€ morda se motim in bo vložek večji ali pa manjši vendar hočem brezhiben avto. Zna trajati kakšno leto ali dve vendar na koncu se bo vse izplačalo. Gledam pa 2.8i ali 3.0i ker za drugo je cestna taksa in zavarovanje preveliko + stroški vzdrževanja so mnogo večji. Želim ti pa veliko sreče pri nakupu in upam da najdeš res izpraven avto.


Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 432
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#3

Na avtonetu sem videl 2, eden z ročnim in eden z avtomatskim menjalnikom. Nista neka bisera po moje je kar nekaj napak vendar bi bilo za pogledat, če imaš voljo in čas kupi avto in ga komplet porihtaj, To je moj plan za e38 vendar moram prej našparati denar, računal sem da bi za avto dal cca. 1500-2000€ in vanj vložil še okrog 3000€ morda se motim in bo vložek večji ali pa manjši vendar hočem brezhiben avto. Zna trajati kakšno leto ali dve vendar na koncu se bo vse izplačalo. Gledam pa 2.8i ali 3.0i ker za drugo je cestna taksa in zavarovanje preveliko + stroški vzdrževanja so mnogo večji. Želim ti pa veliko sreče pri nakupu in upam da najdeš res izpraven avto.

Zakaj bi bili stroški pri 4.0 večji kot pri 3.0 saj sta oba V8.Kar je vredu pri 2.8 in 3.0 je samo cestnina. Porabi pa recimo 3.0 isto kot 4.0..

Registracija za npr 4.0:

300€ zavarovanje

450€ cestnina

50€ tehnični

 

Se pravi v grobem 800€

 

Za 3.0

Zavarovanje verjetno isto ali podobno recimo 250€

300€ cestnina

50€ tehnični

 

600€

 

Se pravi 200€ razlike.

 

vzdrževanje enako.

Se pravi je letno razlike 200€.

 

Razlika je edino pri 2.8 pa še to samo zaradi porabe cca 10l, 4.0 12l ,3.0 pa naj bi porabil še malo več kot 4.0 zaradi podhranjenosti.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 100
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#4

Aja tako je to, no nisem vedel da je 3.0 V8 motor, sem bil prepričan da je vrstni 6, no potem pa zame odpade 3.0 in pride v poštev samo 2,8. Hvala za info :D



Urejal kristijan123, 05.03.2016, 17:34.

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


axilary
axilary

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e39

#5

v8 je le občutljiva zadeva, zato se išče 2.8, 6cyl, katera zadeva je za dvotonsko ladjo še sprejemljiva, tudi zaradi nepotrebnega divjanja in elegantnega kruzanja po avtocestah.. Lepo napisano 'Blackberet', realno in jasno. Vendar te zavarovanje, tehnični ter cestnina te udarijo po žepu 1x na leto, torej se tistih 200€ ne bi poznalo..gre se za primerno mehansko vzdrževanje ter porabo, katera sta pomojem glavna dejavnika, da obdržiš avto za več let. 


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

@blackberet

 

Te cene zavarovanja so verjetno mišljene za osnovno 55% bonus + komercialni popust.....

tehničnega še nikjer nisem videl za 50eur, pač pa za natanko 35eur +/- popust, razen če menjaš tablice + prometno prideš na 55eur...

cestnina za 2.8 in 3.0 pa bi bila nekje tu ja.

 

Ampak takega avta jaz z osnovnim zavarovanjem na cesto ne postavim...... Zagotovo dam zavarovat parkirišče, divjad, stekla + luči + ogledala....

Takega zavarovanja pa za 300eur ni ne v slo, kaj šele kje drugje... Razen če imate nevem kake dogovore z agenti in vse možne popuste ki se jih da dobit.... Pa še vedno dvomim o tej ceni...

 

Če sam dam za svojo 528i 650eur pa imam 55% bonifikacije in dobim še 30% komercialnega popusta če ima zavarovalnica tisti dan pač lep dan...

 

Vzdrževanje 8cyl motorja  pa nikdar nebo enako z 6cyl motorjem.... Niti cena vzdrževanja podvozja ni enaka.....

 

LP

 

D.



Urejal dragan klep, 05.03.2016, 17:55.

Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 880
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#7

V voz ranga serije 7 velikostnega reda e38 nikakor NE spada R6 motor.

Ni mi jasno kje je problem pri vseh vas zaradi 3.0 V8 motorja ?!?!

Sem ga sam vozil 40.000 km in ne širite krive vere, da avto gre slabše kot 2,5i ali 2,8i. Je pa res, da nima za burek proti 4.0 V8.

Vzdrževanje 3,0 V8 napram 2.8 R6: 1 liter več olja, 2 svečki in 2 cinšpuli več, podvozje in bremze enake,

zavarovanje in cestnina enaka. Poraba manj kot 1,5l razlike.

V vsakem primeru je pa V8 bolj suveren na cesti kot R6 - da ne govorimo o zvoku - če V8 malo odpreš se ti kar sline cedijo.

 

primer:

 

Če gledaš na stroške, raje kupi serijo 5 e39 (kakšno 530d). Več izbire avtomobilov in več rabljenih rezervnih delov.

 

  Če bi pa rad imel avto, ki je nekaj posebnega in je manj zakompliciran kot e38 (elektronika, podvozje) pa izberi to (e32):

 

http://www.avo.net/_...ik mala regi...

 

Ali še bolje - pred kake 14 dnevi se je še prodajal temno zeleni 730i v8 - naloudan z opremo do stropa za 2 jurja.

Boš ga lahko dobil certifikat za redko starodobno vozilo in boš za 280 EUR zavarovanja imel zavarovano vse: šipe, luči, ogledala in obvezno zavarovanje brez bonusa.

 

Enostavno se idi peljat z več avti in boš videl kaj ti najbolj ustreza in kaj si lahko privoščiš.

 

Ne glede kako ti je kak avto legendaren. Serija 7 je serija 7 - nikoli ni bila poceni!

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 616
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#8

v8 je le občutljiva zadeva, zato se išče 2.8, 6cyl, katera zadeva je za dvotonsko ladjo še sprejemljiva, tudi zaradi nepotrebnega divjanja in elegantnega kruzanja po avtocestah.. Lepo napisano 'Blackberet', realno in jasno. Vendar te zavarovanje, tehnični ter cestnina te udarijo po žepu 1x na leto, torej se tistih 200€ ne bi poznalo..gre se za primerno mehansko vzdrževanje ter porabo, katera sta pomojem glavna dejavnika, da obdržiš avto za več let. 

Ob tole se pa moram spotaknit .. če je že kaj občutljivo je to M52 2.8 motor, osmaki teh serij so praktično bulletproff.. 2.8 vsekakor ni slab motor, ravno nasprotno. Ampak dobro poskrbi za hladilni sistem, saj je to slaba točka. Manj občutljiv pa je vsekakor V8.

Kontaktiraj forumaša Theiron, če je pripravljen prodati 728i, mogoče pa, nikoli ne veš  :ok


Prikaži več možnosti


Gore-M
Gore-M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 615
  • Lokacija: Zreče
  • Avtomobil: E60 530d

#9

V8 je zakon, pa naj reče kdo kar hoče.... Sam imam E38 4.0 in si sploh ne predstavljam manjšega bencinskega motorja v njem..... 


Objavljena slika BMW Power
Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#10

Poraba tm tm...okol 10l/100km..pr 730i in 740i. Stroski vzdrzevanja tut...mal te pr cestnini samo se splaca teh 200€. Pomojem je tut 728i strosek zelo blizu samo da 728i nikamor ne gre..za dedke :)
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 100
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#11

Kaj pa kakšne morebitna okvare pri 2.8 ali pa 3.0 motorjih? Po moje po kakih 300k km more kaj bit, ali se motim? 

Kaj pa avtomatski menjalniki? 


Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 432
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Glede zavarovanja sem govoril za -50% plus še popusti komercialni itd. za osnovno zavarovanje. Roko na srce ,bodimo realni za zavarovalnico avto ni vreden nič in če si razbiješ stekla itd. naraste vrednost celega avtomobila. Če razbijem stranske dvojne šipe katera zavarovalnica mi jih bo krila še manj pa zrihtala ker se ji nedobi več.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#13

Okvare oz. stvari se obrabijo...isti smorn 728 ali 730 al 740..avt. menjalnik pravjo da zdrzu 300.000 kar je itak ze kr..glede na to da je avto star 15 let ali vec...ponavadi gredo termostat, hladilnik, polz, ksni armotizerji, tesnilo glave...malenkosti :) drugac ok.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#14

Jaz za mojo E65 placam za osnovno plus potniki plus stekla luci ogledala parkirisce asistenca tavelika 304€
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 432
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#15

Jaz za mojo E65 placam za osnovno plus potniki plus stekla luci ogledala parkirisce asistenca tavelika 304€

730d


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


greee
greee

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 984
  • Lokacija: Izlake
  • Avtomobil: bicikla

#16

E38 mora biti 4.0...vzdrževanje zna biti za pedantnega lastnika drago ne glede na motorizacijo.


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 624
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#17

Jaz za mojo E65 placam za osnovno plus potniki plus stekla luci ogledala parkirisce asistenca tavelika 304€

 

Mi morda daš kontakt tvojega agenta? sam imam namreč vse popuste ter kak kilowat manj pa me 304eur stane golo zavarovanje + potniki brez odkupa prve škode, asistence, luči ali česarkoli podobnega.


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 531
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#18

Jaz za mojo E65 placam za osnovno plus potniki plus stekla luci ogledala parkirisce asistenca tavelika 304€

Tole je zelo ugodno, jaz imam za 530i 420 € (stekla, luči, ao, ao+ in divjad, ter osnovna asistenca). Pa imam isto 50% popusta in še popust za vozniška leta. Katera zavarovalnica je to? Se opravičujem za OT.


Prikaži več možnosti
    • RobertH je všeč


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 544
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#19

Poraba tm tm...okol 10l/100km..pr 730i in 740i. Stroski vzdrzevanja tut...Pomojem je tut 728i strosek zelo blizu

 

Okvare oz. stvari se obrabijo...isti smorn 728 ali 730 al 740..avt. menjalnik pravjo da zdrzu 300.000 kar je itak ze kr..glede na to da je avto star 15 let ali vec...ponavadi gredo termostat, hladilnik, polz, ksni armotizerji, tesnilo glave...malenkosti :) drugac ok.

To pa so zopet ene pravljice za lahko noč.

10 poraba na sedemki V8, to še z ročnim menjalnikom ne boš dosegel, kamoli avtomatskim. Razen če se voziš le na AC za kamijoni. Pobožna želja, že na spritmonitorju je komaj eden s porabo pod 11, pa še to ma verjetno vse napačno vpisano. Od 12 naprej pa ja.

 

Stroški vzdrževanja enaki šestaku, še bolj pobožna želja.

Ne vem zakaj sploh moremo pisat vedno eno in isto, če nekdo hoče količkaj soliden avto, je že šestak drag, kamoli osmak. Tako pač je, BMW in to 7er. Komur to ni jasno ali avto krpa s poceni egay šaro in ga komaj vozi, ali pa proda po par mesecih, pa je že to podrtija. Prodajajo se itak primerki po par jurjev, brez katalizatorjev, podvozja v riti, ipd. Ali pa je kupil ohranjen primerek leta nazaj.

V8 je recimo manj občutljiv na temperauro kot 2.8 šestak, okej, ampak to velja za pregrevanje in pokanje glav, nikakor pa za hladilni sistem. V8 proizvede konkretno več toplote, vse je bolj natlačeno notri in gre vse k vragu. Po dveh desetletjih so original hladilniki napihnjeni, cevi so švoh, plastični deli okoli hladilnih elementov so se napol samoreciklirali in vprašanje časa kdaj kaj odleti. Visko sklopke so bolj za okras, po možnosti se od stanja pri miru zaklenejo in pol so pa primeri tiste uboge e39 540i, ki je zamenjala ene pet lastnikov pa tri forumaše ali še več, pa še vedno udrtine v havbi od razletenega viskota. Dejstvo.

Sploh ne bom bolj natančno pisal in primerjal stroške, ker smo to že tolikokrat, da me glava boli, pa se še ka najdete taki, ki živite v bajkah da je kar vse enako. Te ideje je že peters imel, pa še ob konkretnih preračunih ni dojemal fore, tam smo napisali celega boga. Ni isti izpušni sistem in je že tam razlike par jurjev, ni isto vzmetenje, zavore, ipd. 728i je konkretno cenejša, oziroma ta stavek je krivičen. Manj draga je.

 

Menjalnik "praujo ja".... gostilničarji in dilerji. ZF, proizvajalec menjalnikov je pa za 5HP30, ki ja v 740i že leta nazaj izdal uradno izjavo, da ti menjalniki crkujejo zaradi serijske napake plastičnih kroglic v valve bodyju. VSI. prej ali slej, odvisno od vožnje, folk to itak ne popravlja ker je pri naših "mehanikih" za menjalnik itak vse drago ko pes, pa nihče ne razdira, le lifrajo na sever in vgrajujejo nazaj not. Le če se sam lotiš. PA še to bo preko 500€, imam ta kit doma, evo ti iz glave računice: ZF kit ki ga dobiš le v ZDA pride preko 250€ s poštnino, še najcenejše olje te bo hitro prišlo vsaj 100€ za delno menjavo, potem tesnilo in filter menjalnika preko 70€, raznorazna tesnila še na menjalniku in to brez vijakov karterja.... 500€ samo material. Toliko o superiornih menjalnikih v 740i in tristotisoč. Večina se jih prej poslovi ali pa delajo tako bogo da je groza. Tudi ročni imajo svoje muhe, a so vseeno bolj žilavi.

 

Tesnilo glave pa amortizerji so malenkosti ja... sploh pri V8, ane? Če imaš EDC bo en amortizer prišel 1.500€. EN KOS. Malenkost? No saj, zato pa to nihče ne zamenja, lahko daš notri še vedno okej sachs po kakih 80€ kos ali pa recimo bilstein B4 za kakih 450€ kit. Ni pa to nikoli več tisto, kar je prišlo iz tovarne ampak kompromis.

Tesnilo glave sta pa v bistvu dva in je po 100€ kos. Je pa to le tesnilo in pra nič drugega. Ne delo ne nič. Pa ga ni malo. + ne vem od kdaj je podiranje in menjavanje tensila glave na V8 malenkost.

 

 

 Roko na srce ,bodimo realni za zavarovalnico avto ni vreden nič in če si razbiješ stekla itd. naraste vrednost celega avtomobila. Če razbijem stranske dvojne šipe katera zavarovalnica mi jih bo krila še manj pa zrihtala ker se ji nedobi več.

Te realnosti na forumu itak ni, ampak so pravljice, kako tolažit samega sebe in kako so ti avtomobili zastonj, pol pa same podrtije naokoli.

Za navadno steklo na e34, zavarovano je bilo prvič od zavarovalnice pogoj, da ni originalno nazaj vgrajeno, pa se slikaj. Drugič je bilo pa vse skupaj omejeno na 600€, nad to se pa jebi, ekonomska totalka. In to za konkretno naložen 95 letnik. Mi je komaj uspelo vse skupaj spravit, pa še sam sem plačal in odbitno franšizo in zavarovanje.

Na sedmici je pa vse še večja groza, kasko bo itak drag v nebo, tako kot vse ostalo.

Če imaš termopan stekla in kako razbiješ ti jih bog ne bo poplačal, ima blackberet čisto prav.

 

Jaz za mojo E65 placam za osnovno plus potniki plus stekla luci ogledala parkirisce asistenca tavelika 304€

Res hudo dobra cena, ali si se pa kaj zatipkal? :-D Jaz sem prekopal celega boga, imam prav tako -55%, le enega voznika in vse možno od popustov pa imam za m43 daily e34 in to letos brez česarkoli dodatnega, ker sem stekla dal ven, 280€ :blackeye Pa avto že več kot mesec stoji v garaži.

EDIT: Lahko o zavarovalnici nadaljujemo v bolj primerni temi.



Urejal Octopus, 11.03.2016, 15:12.

Prikaži več možnosti
    • stone, yamasaki, gasparri in 3 ostalim je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 432
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

Se strinjam z @Octopusom

Glede zavarovalnice pa lahko je nevem kakšen avto ,če je star ga več kot osnovno ne zavarujem. 

Glede kroglic pa mislim da nima tega problema samo 5hp30 ampak tudi drugi. Te kroglice so notri(mislim da so 3) ,problem pa je v rikverc da včasih neprime takoj in ker so plastične postanejo ovalne in netesnijo več tako dobro. Te kroglice niso tako drage. 

Drugače pa je 5hp30 neuničljiv menjalnik ,jaz še nisem videl nobenega da bi crknil. Sam sem imel 3 po 400.000km. Enega imam še na rezervi.

Je pa res da wandler lahko gre kateri je obnovljen 500€. Menjava olja je tudi par 100€.

Uglavnem,če potegnem črto poceni 7er V8 res ni.

http://www.bimmerboa...ms/posts/351965

5HP30%20check%20ball%20sizes-new%20vs%20



Urejal blackberet, 12.03.2016, 19:38.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.