Skoči na vsebino

 

K: E38 728i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#21

Ta okvarja je najbolj tipična pri 5HP30. Kroglice same niso drage, tako kot je poceni olje recimo v M5, pa lahko zruži celoten motor po 5 jurjev ali več. Posledice pa so. In celotno popravilo. Da rikverc ne prime takoj je prva faza, potem se stopnjuje in na koncu zruži.

Problem teh kroglic, je da ko se obrabijo, pritisk olja za vzvratno prestavo ni pravilen. Potem ljudje dodajajo gas, višajo pritisk in tako vozijo dalje. Posledično lahko pritisk uniči ostale sklope, v še bolj obrabljenem primeru jo potegne skozi kanal in zabije olje kje drugje, ali kroglico kam drugam zabije v menjalniku. Avto v prostem teku lahko pri določenih obratih leze v rikverc, ker ne deluje pravilno.
Najbolj tipično je, da se vklopi več delov skupaj in zruži rikverc prestavo ali kak drug zobnik. Videno na lastne oči. Papa kosi več kot jurja vredni novi.

Cena popravila sesutega menjalnika? Preveč.
Minimalna cena PREVENTIVNEGA popravila je, kot sem opisal. Pri nas se kita ne dobi posebej, pa čeprav ga proizvaja ZF. V ZDa pa lahko prav kit za obnovo valve bodyja kupite, ga imam doma. :crazy  Same kroglice je češko zamenjati, ker bo potem popustilo tesnenje valve bodyja, med platami tesnila ne dobiš več celega narazen. Tako da samo krogel se ne da menjati, oziroma lahko če si največji šalabajzer sveta. Američani celo dajejo kovinske ležaje notri ustreznega premera.
Skratka v kitu so nove vzmeti za valve body, tesnila za plate, vzvod za prestave, ipd.
Potem je tukaj še menjava olja, razen če si tako beden, da staro nazaj natreseš. + filter + tensilo karterja + če potegneš kak vijak, vijak. sam vijak je ene 2€ + DDv, ni panike ane, malenkost. No ko jih kupiš dobrih 25€ je pa to 60€ +-.
Malenkosti, ane?

 

Blackberet, to je uni menjalnik in vandler, ki ga že več let oglašuješ v temi od e38 po kosih? Če nebi bila tako prehuda cena, bi ga že zdavnaj prodal. :ok2


Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#22

10.5l/km...dinamicne voznje...menjalnik in motor ce so vzdrzevani vsaj kokr tok..sta motor in menjalnik odlicna tja do 500.000km brez problema.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#23

Se strinjam češko je zamenjati samo kroglice. Vse ostalo pa nanese xxxx €

Kolikšna te je prišla cena kita?

Na oglas sem že pozabil, pa tudi nebom ga sploh prodajal pa naj bo za kose če/ko ta spreže.Prav tako wandler(saj je nov)


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#24

Saj praktično le kroglic ne moreš zamenjati. Razdret je treba valve body, kar pomeni da stran potegneš tesnila channell plate-a. In ne vem kako bi to recikliral uspešno, oziroma zakaj sploh bi. Tako da vsaj še to rabiš. skratka ta poseg brez 500€ ne gre, če hočeš da menjalnik po njem dejansko deluje, drugače sploh nima smisla.

Da se v nemčiji posebaj dobit dele, egay.
Kit sem kupil ene 5 let nazaj, kot sem pisal pride tam 250€+-. Zdaj sem videl da je pri enemu prodajalcu res ugoden, okoli 150$. + poštnina + carina pa smo tam na 250€ v grobem. Prodanih je pa preko egaya na stotine...le zakaj?

 

10.5l/km...dinamicne voznje...menjalnik in motor ce so vzdrzevani vsaj kokr tok..sta motor in menjalnik odlicna tja do 500.000km brez problema.

:napaka

Jaz sem ti povedal preverjena dejstva in uradno priznane napake, obrabljanje teh kroglic nima veze z vzdrževanjem ampak SLABO KONSTRUKCIJO. Ti pa lahko sedaj avto uporabljaš s šparanjem vzvratne prestave, ali si pa pripravljaš teren ko Jerry, ker se moraš v kratkem znebiti kake take kante, oziroma vprašanje, če si sploh avto res kupil in raje pomirjaš svoje sanje. (BTW 10,5l na kilometer verjamem, jako neugodna poraba, preveri, da ti kje ne odteka gorivo, saj več kot 8km boš težko naredil! :-D)  Vse, kar je od teh tvojih pravljičnih objav, da tiščiš z glavo skozi zid in zavajaš sam sebe. Tebi bo motor in menjalnik tudi brez vzdrževanja držal naslednjih par milijonov kilometrov, dokler se ne zbudiš. :ok2


Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#25

Ti pa si en...kako bi reku...car, ja pravi car si...
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 864
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#26

To je šolski primer, da se starih jajc višjega cenovnega razreda ne splača kupovati. Za tako vzdrževanje, ko gre vse h koncu, še tisti nima, ki je kupil novega.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#27

To je šolski primer, da se starih jajc višjega cenovnega razreda ne splača kupovati. Za tako vzdrževanje, ko gre vse h koncu, še tisti nima, ki je kupil novega.

Ahhhh tako hudo pa ni. Kupi Renoja pa boš videl drago vzdrževanje. Je vsaj bulletproof avto.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#28

Se strinjam. Samo neki kok je vse drago in kok je zdrzevanje in kok se vse kvar...kje je pol fora met staro mocno limozino...samo k jih mas doma in vec k eno..pac si fan...tko da itak da je treba avto vzdrzevt in da to stane..samo vssj vozm se k car...za mal relativno mal dnarja..mel sem F11 2013 kupljen nov in tista 5let in sem bil vsske 4.000 na servisu po racunalniku...pa redni to pa redni to..ko ti yo pptece al mas pa samo tovarnisko 2leti te stane...pa se za avto das 50k plus..zdej pa dve e38 doma :) in mi je kull.uzivam.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Pusko sorry ampak glede na to kako ti kompliciraš s temi zadevami, boš svojo 540i V8 na dan privlekel najprej tam nekje leta 2099, ko boš nalovil vse kroglice in podložke za katere si slišal, da avto brez njih ne bo delal :obrvi

 

Jaz na forumu raje ne komentiram več ko vidim kakšne gluposti se tu gor pišejo, kakšne kuglce neki, ZF 5HP30 dela najmanj 500.000 km brez da ga takneš, še s prvim oljem naredi toliko km! Nazadnje ko sem dal tak avto v kose se mi je menjalnik par let valjal doma, nakar sem ga dal nekomu za 100 eur da ga je odnesel, sicer bi mi še danes gnil v garaži. V bistvu v vsej svoji karieri nisem prodal NITI ENEGA takega menjalnika, le zakaj ne???  :crazy

 

No saj je fajn prebrat kako reportažo o plastičnih kuglcah za 250 eur in podobno da se malo nasmeješ, ampak delat paniko tam kjer je res ni treba in strašit ljudi... dajte se malo zresnit, no  :napaka


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 997
  • Lokacija: Svet

#30

Sploh ne bom bolj natančno pisal in primerjal stroške, ker smo to že tolikokrat, da me glava boli, pa se še ka najdete taki, ki živite v bajkah da je kar vse enako. Te ideje je že peters imel, pa še ob konkretnih preračunih ni dojemal fore, tam smo napisali celega boga. Ni isti izpušni sistem in je že tam razlike par jurjev, ni isto vzmetenje, zavore, ipd. 728i je konkretno cenejša, oziroma ta stavek je krivičen. Manj draga je.

 

Ok, tukaj moram malo posredovat. Mislim, da smo se ze takrat strinjali, namrec vse kar sem jaz trdil je da je vzdrzevanje razlicnih serij z cim bolj podobno motorizacijo in opremo zelo podobno. Kot primer sem dal:

 

E46 328iA

E39 528iA

E38 728iA

 

Za te modele sem trdil da je vzdrzevanje lahko primerljivo. Ka se se danes *naceloma* strinjam in trditev niti ni napacna.

 

Res pa je, sploh zdaj ko imam veliko BMWjev za sabo in se vec servisov in stroskov lahko recem, da je dejstvo da visja ko je serija mnogo visji so stroski. Vse cesar se taknes je drazje, od zavarovanja in porabe naprej do zadnje bremze. Vse je pri visjih serijah drazje. Pa ne samo to, nekateri deli se tudi hitreje obrabijo (podvozje) saj teza pridoda svoje.

 

Skratka vzdrzevanje, PAZI samo vzdrzevanje (brez goriva, cestnin, zavarovanj) ene 7er na nivoju te stane povprecno 500 EUR na mesec. Ko sem tole vrgel v statistike in preracunal sem jih samo prodal. Glavni hec v je v tem da pri starem avtu VEDNO kaj. Lahko servisiras vestno vsakih par mesecov, a vedno sem imel poln A4 list stvari za zrihtati ... Tko to je.

 

Kdor trdi nasprotno, sem pripravljen priti si ogledat njegovo cudno in bomo skupaj naredili tak A4 list. Casa nimam nic, a kot ljubitelj si ga za tak test z veseljem vzamem. Samo javite se?


10.5l/km...dinamicne voznje...menjalnik in motor ce so vzdrzevani vsaj kokr tok..sta motor in menjalnik odlicna tja do 500.000km brez problema.

Za E38 in 740 z rocnim to lahko potrdim iz lastnih izkusenj. Cisto normalna poraba, ce je avto dober primerek in ni veliko mestnih vozenj z dolocenimi elementi varcne voznje je popolnoma mozno imeti tako porabo, hkrati pa voziti tudi razmeroma dinamicno.


To je šolski primer, da se starih jajc višjega cenovnega razreda ne splača kupovati. Za tako vzdrževanje, ko gre vse h koncu, še tisti nima, ki je kupil novega.

Hm, ja pa ne. Ce dobis res dober primerek (npr take 7er ki sem jih sam prodajal) potem bi jih kupil se enkrat. 

 

Ker je pa to redno kot so lasje na stoletniku jih naceloma ne bi, ker je vedno veliko starih grehov za poservisirati. In to potem nanese 500 EUR na mesec.



Urejal _peters_, 14.03.2016, 13:05.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#31

To je šolski primer, da se starih jajc višjega cenovnega razreda ne splača kupovati.

So že ostali napisali, pa bom še jaz. Tako kritično ni, tak avto pa itak kupijo tisti, ki jim predstavlja nekaj zanimivega in so ljubitelji takih kant. Tem je itak jasno, koliko je ura in jim podiranje, sestavljanje, popravljanje predstavlja veselje.
Tisti, ki naivno kupijo tako kanto za pred bajto se bo itak hitro maščevalo. :-D

 

Na živce mi pa gredo zgodbe, ki se po forumu ponavadi trosijo, da je vse zastonj in nasploh najboljše in superiorno, potem pa je situacija taka kot je, naprodaj same podrtije ki mesečno menjajo lastnike, tisti avto ki je pa res vzdrževan pa potlej niti neke cene ne more doseči, ker se ga enači s kantami. Zanimivo bi bilo kdaj prebrat od greeja, koliko je stala njegova sedmica, od nakupa pri Jerryju do danes.
+ zavaja se tiste, ki bi tak avto res radi imeli, pa si predstavljajo vzdrževanje in lastništvo po neki Jerry zgodbi, čepravo on avto kupi, proda in zasluži. Slabega že ne bo rekel za svoj kruh.

Jaz sem se na podlagi teh forumaških zgodb tudi že nategnil kot nadebudni 19 letnik, tako glede zaupanja forumašem, kot o superiornih zgodbicah.

Za omenjeni menjalnik imam tudi lastne izkušnje, dočimer nekateri tukaj le trobijo tjavdan nekaj, kar je še sam proizvajalec uradno opozoril, da ni res.

Komu kdo verjame naj sam presodi in če bo presodil napačno, si je sam kriv, jaz se sekiral ne bom. Na eni strani imaš nekoga, ki si omenjene zadeve leta lasti, podre in razstavi ter sestavi z lastnimi rokami iz čistega hobija in veselja. Marsikaj prebere, sam sproba, ter ti lahko posreduje informacije konstruktorja, tovarne, ki je naredila dotični menjalnik v dokaz dejstev.

Na drugi strani imaš pa dilerja, ki živi od zaslužka nad prodanim in izključno tem. Seveda se zagovarja kot super strokovnjak, na podlagi tega, koliko je takih vozil imel že xy let nazaj. Pa čeprav nekaj mesecev in hitro dalje. Sicer je kul možakar, a dejstva so dejstva. Stvari zna obračati tako dobro, da se niti ne mislim preklat, če mu rečem da ni kredibilen ker samo hvali itak vem da bo takoj se začel posmehovat, da je slaba stran omenjenih motorjev cestnina in kaj podobnega. Jerry, njega ne moreš premagat, on živi od svojih oglasov. :-D Jaz se teh prerekanj v nedogled ne grem, itak večina raje živi v bajkah.
Niti ne štekam kje je problem, pač to je hiba menjalnika, toliko stane in to je to? So faking what? Raje 500€ in mirno dalje xy kilometrov kot pa nov menjalnik, ja?

Ne, ne, raje nič in upati na zgodbico dilerja jerryja, da bo res, ker on pa sigurno bi povedal, če bi bilo kaj potencialno pokvarljivo za ceno pol tržne vrednosti vozila, pa čeprav je to ena povprečna plača? :blackeye

Pusko sorry ampak glede na to kako ti kompliciraš s temi zadevami, boš svojo 540i V8 na dan privlekel najprej tam nekje leta 2099, ko boš nalovil vse kroglice in podložke za katere si slišal, da avto brez njih ne bo delal :obrvi

 

ZF 5HP30 dela najmanj 500.000 km brez da ga takneš, še s prvim oljem naredi toliko km! Nazadnje ko sem dal tak avto v kose se mi je menjalnik par let valjal doma, nakar sem ga dal nekomu za 100 eur da ga je odnesel, sicer bi mi še danes gnil v garaži. V bistvu v vsej svoji karieri nisem prodal NITI ENEGA takega menjalnika, le zakaj ne???  :crazy

 

No saj je fajn prebrat kako reportažo o plastičnih kuglcah za 250 eur in podobno da se malo nasmeješ, ampak delat paniko tam kjer je res ni treba in strašit ljudi... dajte se malo zresnit, no  :napaka

Hola Jerry Andersen! :-D

Čakal sem te, je še trajalo, napačen je naslov teme, pa verjetno v ne V8 teme ne gledaš. :metalc

Evo, moja kristalna krogla se ni motila:

 

ali si pa pripravljaš teren ko Jerry, ker se moraš v kratkem znebiti kake take kante,

Skratka kdaj bo kak primerek naprodaj? :obrvi

Ne skrbi, nisem nič slišal, ampak je to uradni statement tovarne ZF, poleg tega imam, kot se ti ponavadi rad pohvališ, en menjalnik s točno to okvarov "na zalogi". :ok Se lahko sam prepričaš, uradno servisiran, potrjena servisna, kar hočeš v nulo vzdrževan avto, pod 300k kilometrov.

Lahko si pa prebereš ZF poročilo in update o valve bodyju, pa nešteto tem o tem problemu in rešitve, ki se jih vsak, ki resno želi imeti tak avto več let, PREVENTIVNO loti.

Samo tebi to ne gre v račun ker ja, kdo se bo s tem dajal, saj ni ekonomično v smislu prodaje. :)

 

Pa razočaral si me, 500k km, samo?! A ni sedmica za vsaj par milijonov kilometrov, seveda potem, ko ji motor parkrat prekuhaš in se ulavfa, po tvojem mnenju? :laugh

Čakaj, kako ga nisi prodal, če ti je dal 100€, a je bila to napitnina? Seveda bi še kakega prodal, samo nobenega nimaš in nisi imel, to je problem. Saj sem te še jaz sam kake 4 leta nazaj vprašal. :)

Moj avto bi sicer že zdavnaj lavfal in kuril gume naokoli, če bi si jaz vzel čas za to, si ga raje za kaj drugega.

 

 kar sem jaz trdil je da je vzdrzevanje razlicnih serij z cim bolj podobno motorizacijo in opremo zelo podobno.


Za E38 in 740 z rocnim to lahko potrdim iz lastnih izkusenj. Cisto normalna poraba, ce je avto dober primerek in ni veliko mestnih vozenj z dolocenimi elementi varcne voznje je popolnoma mozno imeti tako porabo, hkrati pa voziti tudi razmeroma dinamicno.

Se ti oprašičujem, res je šlo za primerjavo različnih serij vozil s podobno motorizacijo.... kar je v bistvu še bolj čudna ideja, še večja razlika je med karoserijami kot v isti karoseriji in le motorizaciji. :-D 

Me pa veseli, da si le končno priznal dejstva in rekel bobu bob in se osvobodil pravljičarstva. To brez heca, bravo. Eni živijo v zablodi v nedogled. Mi je pa žal, da te je to stalo xyzb €.

Ja, ti govoriš o ročnem menjalniku, mulc pa o avtomatskem.

Pa poglej že to kaj si napisal, iz enega metra razdalje. "Ni veliko mestnih voženj, elementi varčne vožnje".... wadafak, zakaj pol par desetletij staro sedmico in to z največjim V8? Kako komično. Pri tem avtu je zadnji problem poraba, vse ostalo prej. In ja, saj je za tak avotmobil nizka, ampak povprečna 10,5 litrov so pa res sanje. 12+.  sploh ne štekam teh orgazmiranj na nerealne porabe, ko da ni vsakemu jasno da je že 12 prekleto dobra za tak avto. A ni to kao nek ljubiteljski avto? Kjer ni nobenega smisla v "elementih varčne vožnje" ampak o zvoku v nizkih obratih in prenašanju navora preko pogona in karoserije na sedeže ter nasmehu voznika?
Kdor bi rad drkal na pol litra, predlagam golf zwei 1,6 dizel recimo.

 

Zgleda da bom moral počasi dvigniti sidro, ker nima smisla, pravljičarjev očitno ne bo nikoli zmanjkalo.


Prikaži več možnosti
    • frcac in dolenc46 uporabnikom je všeč to sporočilo


therion
therion

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 016
  • Lokacija: Marchburg
  • Avtomobil: E38 728i

#32

Izkusnje v par mesecih od nakupa:

Gre kot strela, sploh v sport modusu. Po mocnejsem pospesevanju ni niti najmanjse potrebe. Kaj sanjate eni, mi ni jasno..

Povprecna poraba od nakupa je 13,6l. Ce se vozi 50/50 mesto/AC. Normalne in ne divjaske voznje. Ce ga vozis le po mestu, se vrti okoli 17-18, preizkuseno, me ziv bog ne preprica v nasprotno. Te zgodbe o 10l ipd....v leru, po hribu navzdol. Ali pa izkljucno voznja 90 km/h in malo AC.

Zavarovanje s 55% bonusom, zavarovano tudi parkirisce in toca in bla bla cca 750 EUR, cestnina malo manj kot 300.

Deli ne pretirano dragi, na Selmarju original diski in ploscice npr 310 EUR komplet OEM.

Kaj tocno bi stalo 500 na mesec, ne vem. Razen, ce je podrtija. Sam sem sicer vlozil kar nekaj, ampak niti blizu temu znesku.

Uporabniku axilary sem ponudil avto in splosne informacije pred cca.tednom dni, ko me je kontaktiral na PS, pa se ni bilo odziva.
Ni ga jutra brez putra..
Prikaži več možnosti


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 581
  • Avtomobil: KEH

#33

Super tema, polna odličnih informacij, pa naj bodo take ali drugačne, meni je vse zanimivo :). Dovolj je ene par uporabnikov s poglobljenim znanjem in izkušnjami in nastane dobro branje. 

 

Ko je že govora o kitu, to je verjetno to? http://www.ebay.com/...0-/190787649289


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 997
  • Lokacija: Svet

#34

Izkusnje v par mesecih od nakupa:

Gre kot strela, sploh v sport modusu. Po mocnejsem pospesevanju ni niti najmanjse potrebe. Kaj sanjate eni, mi ni jasno..

Povprecna poraba od nakupa je 13,6l. Ce se vozi 50/50 mesto/AC. Normalne in ne divjaske voznje. Ce ga vozis le po mestu, se vrti okoli 17-18, preizkuseno, me ziv bog ne preprica v nasprotno. Te zgodbe o 10l ipd....v leru, po hribu navzdol. Ali pa izkljucno voznja 90 km/h in malo AC.

Zavarovanje s 55% bonusom, zavarovano tudi parkirisce in toca in bla bla cca 750 EUR, cestnina malo manj kot 300.

Deli ne pretirano dragi, na Selmarju original diski in ploscice npr 310 EUR komplet OEM.

Kaj tocno bi stalo 500 na mesec, ne vem. Razen, ce je podrtija. Sam sem sicer vlozil kar nekaj, ampak niti blizu temu znesku.

Uporabniku axilary sem ponudil avto in splosne informacije pred cca.tednom dni, ko me je kontaktiral na PS, pa se ni bilo odziva.

Zivijo, lepo da se se kaj oglasis.

 

Seveda te ne bo stalo toliko na mesec, je pa mene.

 

Glede porabe, tocno taka je kot pricakovano. Itak ko je na plin je nekaj vecja. Lahko pa napisem samo ko anekdoto, da sem imel s tem avtom, povprecno porabo iz DE, kjer sem res vozil tam 110 km/h, reci pisi, 6.8l/100 km. Noro.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 997
  • Lokacija: Svet

#35

Se ti oprašičujem, res je šlo za primerjavo različnih serij vozil s podobno motorizacijo.... kar je v bistvu še bolj čudna ideja, še večja razlika je med karoserijami kot v isti karoseriji in le motorizaciji. :-D

Me pa veseli, da si le končno priznal dejstva in rekel bobu bob in se osvobodil pravljičarstva. To brez heca, bravo. Eni živijo v zablodi v nedogled. Mi je pa žal, da te je to stalo xyzb €.

Ja, ti govoriš o ročnem menjalniku, mulc pa o avtomatskem.

Pa poglej že to kaj si napisal, iz enega metra razdalje. "Ni veliko mestnih voženj, elementi varčne vožnje".... wadafak, zakaj pol par desetletij staro sedmico in to z največjim V8? Kako komično. Pri tem avtu je zadnji problem poraba, vse ostalo prej. In ja, saj je za tak avotmobil nizka, ampak povprečna 10,5 litrov so pa res sanje. 12+.  sploh ne štekam teh orgazmiranj na nerealne porabe, ko da ni vsakemu jasno da je že 12 prekleto dobra za tak avto. A ni to kao nek ljubiteljski avto? Kjer ni nobenega smisla v "elementih varčne vožnje" ampak o zvoku v nizkih obratih in prenašanju navora preko pogona in karoserije na sedeže ter nasmehu voznika?
Kdor bi rad drkal na pol litra, predlagam golf zwei 1,6 dizel recimo.

 

Zgleda da bom moral počasi dvigniti sidro, ker nima smisla, pravljičarjev očitno ne bo nikoli zmanjkalo.

Ne ne, glej pravljic ne zelim prodajat in priznam, da sem tudi sam na zacetku malo sanjal ... Pac ucimo se celo zivljenje in tako sem mislil tudi zaradi nekaterih prebranih stvareh na forumu ...

 

Aha sorry, ja z avtomatom je pa druga zgodba ja, razlika je lahko tudi 20% ali pa se vec. In se strinjam, glede na povprecne kilometre teh kant je poraba res zadnji strosek. Ampak vseeno je pa zanimivo o tem debatirati. :)

 

Jaz ko poudarim (ali pa sem poudarjal) nizko porabo teh skatel je samo iz enega razloga, to kako tehnicno superiorni so ti motorji, seveda ce se jih ne jajca po mestu (tam se porabe raje ne gleda) ampak ko se sedmico pozene na relacijo, pa se pokaze kako so motorji TOP in zakaj je BMW BMW. :)

 

Pod crto se pa vec kot strinjam s teboj, da na trgu ni razlike med res dobro vzdrzevanim primerkom ali pa prezvecenim revezem.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

bla bla bla

Pravljičarji? Ahahahaha, tapravi se oglaša :lmao

 

Itak da je dolgo trajalo, za razliko od nekaterih jaz ne živim več na forumu, namesto tega raje delam. Na zalogi nimam nobene E38 in je verjetno tudi ne bom več imel, zadnjo 730d sem zaman ponujal za isto ceno kot sem jo kupil, sem jo dal raje v kose... folk se samo norca dela, ko prodajaš avto! Kar se tiče @gree-ja ima on moj bivšo E38 že kar nekaj let, od večjih stvari je kolikor vem menjal amortizerje in to je to, z avtom ni imel nobenih enormnih stroškov. Toliko kot je on v recimo 5 letih zmetal na tisti avto, povprečen lastnik E60 zapravi pri prvem servisu! 

 

Forumaš @mulc ima tudi že tretjo E38 z bencinskim V8 motorjem, naj on pove če mu je kdaj kaj večjega crknilo. Ti si res specialec, namesto da bi se malo podvizal in zbrskal en menjalnik za 150-200 eur, se boš lotil kompletne obnove in potem pisal članke na forumu, kako je to vse drago... ja itak da je če se lotiš na ta način, saj se da tudi na fičota zmetat 100.000 eur če se človek malo potrudi in to z lahkoto, zakaj bi bil E34 potem kaj drugačen  :crazy

Jaz sem svojo zadnjo E34 535iA kupil za 800 eur, naredil servis za 100 eur in se z njo vozil (ma kaj vozil - dušo sem ji vadil) pol leta oziroma 10.000 km, nakar sem jo prodal za 1100 eur, pa še danes bi se lahko vozil z njo s podobnimi stroški... ampak ne, eni tega ne verjamete, star avto pa ja stane 500 eur mesečno... zakaj raje ne rečeš 5000 eur, se lepše sliši  :crazy  :crazy

 

Saj vem da rad kupuješ kuglce, verjetno si v otroštvu pač zamudil tisti del ko so se sosedovi froci frnikulali, jebi ga, ampak na osnovi ENEGA menjalnika pisat da je to kao standardna napaka in da se vsem zgodi je taka buča da glava peče, sorry... pa USA forumi gor ali dol  :crazy  :crazy  :crazy

 

No saj konec koncev ti nimam kaj za zamerit, je pa smešno kot folk to bere in potem pridejo k meni s problemom in par jurji eurov v žepu ki so jih našparali ker je vse tako grozno drago, jaz jim pa zrihtam drug kos za 100 ali maksimum 200 eur... take stranke so vesele kot radio, vedno se potem vračajo k meni in skupaj se režimo takim bukslom-teoretikom, kot si ti :hihi Za tisti menjalnik ko si me spraševal se pa nekaj spomnim ja, samo kolikor vem sem ti svetoval da si nabavi enega od E39 in potem prevekslaj drobovje (znotraj sta oba enaka, samo ohišji sta drugačni), pred leti je bilo teh avtomatov še kot listja in trave in bi za par 100 eur zlahka rešil problem ampak ne, treba je čakat da te robe res zmanjka, da se boš v stilu @leonaT lahko pohvalil, koliko vijolic si za to zagonil... eh pusat pusat, model si mi ti ;)


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 997
  • Lokacija: Svet

#37

OK, no da se ne bomo samo podajali besede, sem sel se enkrat gledat podatke. Tole bo za marsikoga zelo zanimivo.

 

Mislim, da nihce v SLO nima takih podatkov kot jaz (v smislu dolzine in vestnega belezenja) za E38. Torej dolgorocno lastnistvo E38 izgleda takole v cifrah:

 

Torej v 55 mesecih me je E38 728iA stala skoraj 500 EUR na mesec. Res pa je da je notri VSE (torej ne samo servisi, tukaj sem malo pomesal podatke).

 

Od te cifre je bilo samo gorivo na mesec 110 EUR. (Tukaj lahko vidimo, kako dokaj nepomembna je poraba, res pa je da se gre tej cifri zahvalit predvsem plinu)

 

Mesecna kilometrina je pa bila 1273 km, kar je v bistvu najvaznejsi podatek, ki ostale da v okvir.

 

Kar znese cca. 0,38 EUR na km. Veliko ali pa tudi ne.

 

Torej, dologocno lastnistvo z dokaj povprecnimi kilometri, ki jih v Sloveniji dela dejaven voznik znese 7er 500 EUR. Crno na belem.

 

Ce koga zanima koliko me je prisel pa E65, no tukaj je pa cifra se bolj zabavna. Znese tocno 625 EUR. Res pa je da je doba lastnistva krajsa in verjamem, da bi cena tudi konvergirala k 500 EUR. Ce koga kaj vec zanima za E65 naj pove pa bom se malo bolj natacno napisal. S tem da dodam, da mi pri E65 ni crknilo nic kaj posebnega. 

 

Zdaj si pa predstavljajte imeti E38 in E65 hkrati, recept, da te zapusti zena. :)

 

Sem pa veliko servisiral tudi preventivno, kot vedno moje avtomobile, ampak to zame ni preventivno kot nekaj "za vsak" slucaj temvec sestavni del vzdrzevanja.

 

@Octopus ze ve kaj govori in ima prav.

 

@Jerry tudi po svoje imas prav, a je potrebno tukaj dodati da to velja samo zate (kratko lastnistvo, nobene preventive, deli na zalogi, poznavanje mehanikov, .... Tako, da jaz ti verjamem, da se lahko 7er poceni vozi ampak z veliko pogoji. Tako, da bos imel ga kot prvi avto, delal na tisoce kilometrov na mesec in ga vozil k renomiranemu BMW mehaniku sigurno ne.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • Grilzz je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#38

Ko smo že pri porabi. Meni zadnje čase pije 740iA okoli 10l z tem da se po AC vozim 120km/h na tempomat ker se mi zadnje čase neda več tiščati saj je vožnja najbolj enakomerna pri taki hitrosti. Ter voziš po omejitvah kolikor se le da pa je to to.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


fast & the furious
fast & the furious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: BMW E30, E38 730 dA

#39

Meni je na moji 2001 letnik 730d šel menjalnik. Kupil sem eno 2000 letnik 740i za dele. Gol motor sem prodal za duplo več kot sem plačal tega avta. Menjalnik sem si sam zamenjal. Saj to ni nek bav bav. Zdaj šalta kot nov.
Zdaj se veselo vozim dalje pa še zaslužil sem parsto €. Eni delamo tako.
Avto je imel realnih 240 000. Če koga zanima imam veliko delov za e38
nisam ginekolog, al mogu da pogledam...
Prikaži več možnosti


mulc
mulc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana-Trebnje
  • Avtomobil: 740i e38 M60

#40

Uglavnem...e38 je hud voz..dele se da dobit dost pocen.poraba normalna.motori menjalniki odlicni...have fan
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.