Skoči na vsebino

 

2002 E39 525d FL Titansilber

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
84 odgovorov v temi
mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#1

Pozdrav vsem,

 
ker sem že skoraj 2 leti član tega foruma, sem se odločil da predstavim še svojega bavarca :)
 
Gre za e39 limuzino 525d FL letnik 2002, slovenska - kupljena v Makoma Novo Mesto.
 
Zunanjost: Titansilber metallic
Notranjost: Englischgrün (F4EG), Piano black letvice
Prod. date 2002-03-28 (še malo pa bo imel 14. RD) 
 
Tovarniška oprema:
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 
428 WARNING TRIANGLE 
441 SMOKERS PACKAGE 
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 
522 XENON LIGHT 
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 
661 RADIO BMW BUSINESS 
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 
896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 
 
 
Avto sem kupil z 220.000km, trenutno ima 272.000km. 
Sem 3. lastnik. 2. lastnik je moj sorodnik, 1. lastnik pa njegov prijatelj, tako da kilometri so realni. Znana je tudi vsa zgodovina servisiranja.
 
Avto sem dobil praktično v povsem tovarniškem stanju, brez kakršnihkoli predelav in večjih posegov v motor, 15" letni komplet, radio kasetar...
Ker sem v tej e39ki videl potencial za dolgoročno sodelovanje (beri ljubezen na prvi pogled :love  ) in sem jo kupil za 50.000km letno po AC, sem se odločil da ji poklonim nekaj več ljubezni in pozornosti, kot pa jo je dobivala od prejšnjih lastnikov, hkrati pa sem želel ohraniti avto v čimbolj originalem stanju, brez kakšnih neokusnih predelav, katere te včasih ob pogledu zmrazijo do kosti.
 
Na začetku lasništva sem se takoj posvetil nujnim preventivnim menjavam, saj je prejšni lastnik skrbel le za redno menjavo olja in filtrov, za vse ostalo pa je rekel, da se menja le po potrebi  :laugh
 
V prvih 10.000km sem torej takoj menjal vodno pumpo, jermene, termostat, hardy zglob, grelne svečke, spoliral prednje luči, nekaj pozornosti na podvozje itd.
 
Barva karoserije je še prva - Titansilber Metallic. Spredaj in zadaj na odbijačih se najde nekaj bušk in odrgnin, ki so posledica parkingov pred bloki. Na prednji havbi je tudi že nekaj lukenj od kamenčkov, generalno pa ima lak še izjemno lep lesk. Predvidevam da je to zato, ker ga prejšnji lastnik ni skoraj nikoli opral in s tem posledično naredil z vsakim pranjem nekaj mikro prask v laku. 
 
V najslabšem stanju je zagotovo prednji odbijač, ki me moti že od 1. dneva nakupa. Iz vseh strani je močno odrgnjen, spodaj je počen in vse visi dol. Kolotečne plastike so tudi že načete. Nekaj časa sem iskal enak original rabljen odbijač, vendar sem kmalu ugotovil da so več ali manj vsi prednji FL navadni odbijači v slabem stanju. :blackeye Do ponaredkov odbijačev pa sem precej skeptičen. To je privedlo do tega, da sem kupil rabljen original M Tech odbijač z vsemi kolotečnimi in motornimi plastikami + seveda z T-bar mrežico :) M odbijač je ta moment že povarjen in čaka na termin pri ličarju, nato pa gre v montažo.  
 
Nekateri mi pravijo, da bi sedaj moral montirati še zadaj M odbijač, ampak me nekak ne pritegne tako vizualno kot tudi zaradi nepotrebnih dodatnih stroškov. Dovolj bo samo M odbijač spredaj. Naj bo unikat - M hibrid  :-D
 
Avto začuda nima težav z opaznejšim rjavenjem, kar naj bi bila večja hiba e39k. Po nakupu je bilo treba sanirati poškodovan desni prag in nekaj mehurjev nad zadnjo tablico (verjetno so nastali zaradi vibriranja okvirja tablice). Kar se tiče motorja nimam nobenih pripomb, olja ne pije praktično nič, nikoli mi ga ni bilo potrebno dolivati med servisni intervali. Menjati pa je bilo potrebno grelne svečke, ki so bile še prvogradnja. Vseh 6 je bilo fuč. 
 
Malo dražji poseg je bila preventivna obnova turbine, saj je bila ta že mastna in je močno žvižgala pod nizkimi obrati, zato sem se odločil da to uredim preden odleti kje na AC in sabo vzame še pol motorja. Po obnovi turbine in temeljitemu pregledu zdravja motorja, sem se odločil še za remap na 195 konjev, kar je avtomobilu dalo povsem nov karakter. Pokadi nič več kot prej, potegne in vozi se pa precej bolje. Poraba je ostala nekje enaka kot prej (razen 1. teden, ko sem skoz pritiskal in se mi je smejalo - takrat je bila 1-2L več :ok2  )
 
Ker preživim veliko časa v avtu, sem želel poleg R6 simfonije poslušati tudi nekaj svoje glasbe, kar je ob BMW business kasetarju in serijskemu ozvočenju nemogoče. Kar se tiče ozvočenja, nisem imel veliko pripomb okoli srednjih in visokih tonov, ampak... kar se tiče basov pa je bilo OBUP, res OBUP! :crazy
Oče ima Octavijo MKII z skoraj osnovno opremo in je prava koncertna dvorana napram temu, kar je BMW vgradil serijsko v ta avto. 
 
1. korak je bil menjava radija z rabljenim aftermarket toucschreen WINCE radijem z izhodom 4x50W RMS. 2. korak pa montaža majnega aktivnega subwooferja v prtljažnik.
Več informacij o nagradnji in demonstracijski video na YouTune lahko najdete tu:
 
Avto je prišel na 15" Style 83 kolesih, ki sicer niso zgledali tako slabo, ampak 205/65R15 je enostavno premajhna dimenzija za tako težak avto. Motilo me je zvijanje gume na ovinkih in pobiranje robov gum, kljub optimalni optiki podvozja itd... Prav tako sem naredil upgrade zavor na 530d, kar pomeni večje prednje čeljusti in diski in posledično potem rabiš min. 16" kolesa. Sprva sem kupil zimski komplet style 48 225/55R16 in sedaj še letni komplet style 81 235/45R17 - ki so baje najlepše za FL e39.  :)
 
Kar se tiče osvetliteve, moja e39ka ima tovarniški Xenon, kar je bil eden od odločilnih kriterijev za nakup. Takoj po nakupu sem dal obnoviti zunanji del žarometov (slike before after v nadaljevanju), žarnice so bile menjane tik pred mojim nakupom, zato v bližnji prihodnosti ne pričakujem menjave xenonk. Pred kratkim mi je crknil senzor nagiba na prednji desni roki, luči so svetile v tla. Začasen workaround, dokler ne dobim noega, je bil override elektronike, da ignorira branje vrednosti iz tega senzorja (hvala @Sassho). Letos planiram še obnovo leč za boljšo svetilnost in menjavo nosilcev xenonk, ker imajo že precej lufta.
 
Avto sem rahlo moderniziral z komplet LED osvetlitvijo notranjosti, LED angel eyes spredaj in LED osvetlitev zadnje tablice, kar sicer ni bilo tako poceni, ampak imam vsaj mir z zoprnimi menjavami pregorelih žarnic  -predvsem zadaj nad tablicami, ko je treba vsakič sneti tablico iz okvirja. 
 
Letos je v planu še temljito kemično čiščenje notranjosti, ki je v english green barvi z piano black letvicami. Letvice so lepo ohranjene, prask skoraj nimajo. Gumbi se ne luščijo, nič ne škripa. Sedeži so žal le "comfort". Če bi našel kake lepo ohranjene usnjene v enaki barvni shemi, bi se mogoče odločil za menjavo.
 
Še nekaj, avto je prišel z športnim trikrakim usnjenim volanom, ki mi je zelo všeč tako na otip kot tudi vizualno. Manjkala mu je samo multifunkcija. Nekaj čase sem se prepričeval da je ne rabim, ampak nato pa sem se odločil za nakup rabljene brezhibne blende s tipkami in montažo, ki sicer ni tako enostavna kot nekateri pravijo. Treba je bilo napeljati žice od volana do ECUja in zadeti pravi pin. Je pa to  bila ena boljših in cenejših nadgradenj, povsem sem se razvadil s tempomatom na dolge relacije po AC in upravljanjem glasnosti, BMW petica to enostavno mora imeti.  :)
 
TLDR; za tiste, ki ne marate preveč nakladanja:
Seznam nadgradnj v času mojega lastništva:
- remap na 195HP/450Nm
- komplet menjava zavor z rabljenimi od 530d FL
- LED angel eyes, LED osvetlitev tablic, LED osvetlitev notranjosti
- 6,5" touschscreen avtoradio (kvaliteten kitajc)
- Aktivni kompakten subwoofer JBL BassProII 
- MF tipke
- 16" zimski komplet Style 48
 
V kratkem pride še na vrsto:
- Prednji M Technik odbijač komplet z vsemi plastikami (ta, ki je sedaj gor je zrel za menjavo)
- 17" zimski komplet Style 81
 
 
"Kronološki" pregled izrednih servisov in nakupov, nekaj zadev je bilo menjanih zgolj preventivno:
-220.000 obnova prednjih žarometov 
-220.000 preventivna menjava hardy zgloba
-220.000 preventivno menjavna vodna pumpa
-230.000 menjana pumpica tekočine za pranje šip/luči
-220.000 menjana prednja šipa (po 1 tednu lastništva, pa še pozabil sem jo dodatno zavarovat)  :napaka
-230.000 nove grelne svečke 
-240.000 obnovljen poškodovan prag 
-230.000 menjana Pr. roke in stabilizatorja
-230.000 preventivno menjan termostat 
-230.000 preventivno menjani mali jermeni 
-240.000 16" style 48 platisca z gumami 
-250.000 LED notranjost 
-250.000 LED angel eyes 
-250.000 popravilo rje na prtljazniku 
-260.000 touchscreen avtoradio 
-260.000 menjava gumic na zadnjih rokah 
-260.000 menjava nosilcev motorja 
-265.000 znova menjan termostat (tokrat sem dal OEM)
-265.000 upgrade zavor od 530d (čeljusti, diski, ploščice)
-265.000 original prednji M-tech odbijač (čaka ličarja)
-265.000 preventivna obnova turbine in menjava vakumskih cevi, olj.separator 
-265.000 MF tipke z blendo 
-265.000 remap na 195HP 
-270.000 JBL BassProII subwoofer
-270.000 17" Style 81
-272.000 prednji senzor nivoja Xenon žarometov 
 
Ziher sem še pozabil na kake malenkosti, npr. tesnilo pri voznikovih vratih itd...
 
Koliko je vse to na seznamu prišlo cenovno ne vem točno. Verjetno blizu 3k eur.
 
 
Še slike:
 
Zunanjost:
-Takoj po nakupu:
img0293-exterior-1.jpg
 
img0593-exterior-6.jpg
 
-Pozimi z style 48
img0341fotor-kostanjevic.jpg
 
img20151024091523fotor-e.jpg
 
img20151024091633fotor-e.jpg
 
 
 
Notranjost:
img0906fotor-interior1.jpg
 
 
LED upgrade
 
img0130.jpg
 
img20151022200021-led-ta.jpg
 
 
Montaža JBL BassProII
img0336-subwoofer-1fotor.jpg
 
img0337-subwoofer-2.jpg
 
Touchscreen radio
img0898fotor-radio.jpg
 
Obnova 530d zavornih čeljusti. Drgnil ko bedak 2 večera, mi je blo žal da jih nisem dal kar nekomu speskati ali pa vse skupaj prepustil ličarju:  :crazy
 
img0806-celjusti-1.jpg
 
img0840-celjusti.jpg
 
Sveže obnovljena turbina, pred montažo:  :beer
img0265.jpg
 
 
Montaža MF tipk @Sassho  :ok
img0354fotor-mf-tipke.jpg
 
 
Kompletni M Tech odbijač, čakajoč na obnovo:
img0200.jpg
 
 
Čiščenje Style 81k za novo sezono :)
img0833-style-81-2.jpg
 
 
Xenon before & after
xenon-before.jpg
 
xenon-after.jpg
 
 
Spomladi po montaži letnega kompleta in M odbijača naredim še nekaj novih fotografij na lepših lokacijah :)


Urejal Bavaria fan, 12.03.2016, 18:35.
Popravljeno na željo avtorja.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • peropapero, Mishko in ZigaTurk uporabnikom je všeč to sporočilo


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 576
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#2

Reči naj ti popravijo naslov. Avto je limuzina torej ne more biti 525dt ker t za D pomeni touring:)
Prikaži več možnosti
    • mstipic je všeč


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 576
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#3

Aja pa mem so rdeče čeljusti. Ni to športni avto oz. racer. Moral bi samo ščistit rjo in pobarvati na črno. Toliko da tista rja ne seka iz feltn
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#4

Avto je  :mljask  :mljask  :mljask

 

Manjkajo ti samo še Comfort sedeži, čisto slučajno imam en par za prodat, če rabiš...  :laugh Dam ugodno, razlika bo pa kot noč in dan  :metalc  :ok2


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 047
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: BMW E39 M57D29

#5

Lep, dober avto v dobrih rokah :ok Zimske feltne mu prav lepo pasejo. Drugace pa muzelo sede tudi navaden FL odbijac. Kako bo M bomo videli :-D
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#6

Evo, sem naredil ravnokar še nekaj fotografij LED osvetlitve notranjosti :)

Se opravičujem za slabšo kvaliteto = telefon + tema.

 

Moram reči, da je razlika v svetilnosti v primerjavi z navadnimi žarnicami kar konkretna.

 

img0937fotor.jpg

 

img0956fotor.jpg

 

 

img0958fotor.jpg

 

 

img0961fotor.jpg

 

img0963fotor.jpg


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 047
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: BMW E39 M57D29

#7

Prometno lepo poravnaj :ok
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 708
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#8

Lep avto toda navadne sedeže zamenjaj ker so res poraz


W220 soon
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 638
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: E39 & C4P

#9

Lepo poštimano. Muzika zdaj dobro igra? Original ozvočenje je res poden od podna.

@iKst - Tesla je še daleč od ultimativne in me ne zanima.  :ok

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#10

Danes sem preobul svojega Srebrnega groma v letne copate in se odpravil na manjši izlet :)

 

Avto je prvič v svojem obstoju na 17" platiščih style 81. Mislim da niso bile slaba izbira. 

Gume so nov model Michelina, Pilot Sport 4 235/45/R17 97Y

 

Čakanje v vrsti pri vulkanizerju na zimskih Syle 48...

 

img1032.jpg

 

img1026.jpg

 

 

Takoj od vulkanizerja sva s punco šla h Zbiljskem jezeru na girice  :drink

Malo sem tudi z blatom in makadamom zakalil nove gume, da se bojo bolje držale  :laugh

 

img1035.jpg

 

 

 

img1042.jpg

 

 

img1043.jpg

 

 

 

img1052.jpg

 

 

 

In nato še prihod domov. 

 

img1104.jpg

 

 

img1111.jpg

 

 

Seveda sem moral nato še sprati blat iz gum in platišč  :ok2

img1120.jpg



Urejal mstipic, 19.03.2016, 19:29.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 934
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#11

Zlo lep!


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#12

:eek

 

Ne vem kaj je lepše tastar, avto ali girice  :mljask  :mljask  :mljask  :laugh

 

Napiši prosim katera oštarija je to, moram it probat te girice, videti so slastne :slin  :ok2


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 324
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#13

Upam da ne boš vlaču gor m odbijača. No go,...obdrži taksnega, s style 81 je top, vse ostalo na na rumene smernike in crom letvice je ciganija. Avto poznam.
Prikaži več možnosti
    • Nos je všeč


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#14

:eek

 

Ne vem kaj je lepše tastar, avto ali girice  :mljask  :mljask  :mljask  :laugh

 

Napiši prosim katera oštarija je to, moram it probat te girice, videti so slastne :slin  :ok2

Okrepčevalnica Sidro. Tik ob jezeru. 

 

Upam da ne boš vlaču gor m odbijača. No go,...obdrži taksnega, s style 81 je top, vse ostalo na na rumene smernike in crom letvice je ciganija. Avto poznam.

 

Je že odločeno. Odbijač je že pri ličarju v obdelavi. Letvice bodo v barvi avta, tako da se lepše zlije z ostalo karoserijo in ne bo cigansko  :) Sem že videl tako kombinacijo v živo.

Sample: http://farm4.static....80f51cc65_o.png


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#15

Okrepčevalnica Sidro. Tik ob jezeru. 

Kul, hvala  :mljask :skrbast


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#16

Aja pa mem so rdeče čeljusti. Ni to športni avto oz. racer. Moral bi samo ščistit rjo in pobarvati na črno. Toliko da tista rja ne seka iz feltn

 

Evo, sem naredil eno sliko. Meni rdeče čeljusti niti ne zgledajo tako slabo. Lepo se zlijejo z rdečimi zadnjimi lučmi.

Bolj me jezi to, da sem kupil drago namensko barvo + primer, vse lepo spucal, prebarval 1x primer + 2x končna barva, sušil 1 teden na peči pa so se pri montaži takoj začele luščiti čim si jih samo grdo pogledal kaj šele malo udaril po njih... Kakor sem rekel, mi je žal da nisem dal v avtoličarju, ki bi verjetno izbral kako bolj obstojno barvo. :)

 

img1138.jpg

 

 

 

Kar se tiče prednjega odbijača.... Argumenti za nadgradnjo na M tech (T Bar) odbijač:

 

1. Trenutne zaščitne plastike spodaj in kolotečne so zrele za menjavo, nove so drage. M tech odbijač sem dobil povsem kompleten z vsemi okolišnimi plastikami in cevmi za hlajenje zavor...

 

2. Meglenke na navadnih odbijačih so za en drek že v startu, kaj šele ko malo razpadejo parabole. M meglenke so dejansko uporabne. Nosilci meglenk na navadnih odbijačih so smešno slabo narejeni, vse pleše naokoli. Shame on BMW. M meglenke so trdno pritrjene na svojem mestu.

 

3. Original navadni rabljeni odbijači, ki so naprodaj, so več al manj vsi spodaj poviti kakor je moj. Dobiti brezhibnega je loterija in lahko čakam več let. Kopijo navadnega odbijača je skoraj nemogoče dobiti z luknjami za pranje žarometov + kvaliteta replik je v povprečju precej slabša.

 

4. Navadni odbijači imajo spodnji del narejen precej neumno, ko ga prvič zapneš za kak robnik in greš vzvratno ga takoj zviješ in rezultat je tak kakor je pri 80% vseh - spodaj visi. M odbijač ima spodnji zaščitni pokrov in kolotečne pritrjeno pametno pod odbijač, da ga pokrije. V primeru da kam rukneš, v večini primerov poči samo kolotečna plastika in jo precej ceneje in hitreje zamenjaš kot cel odbijač.

 

5. Imam fetiš na M odbijače z T-barom in pobarvane letvice  :laugh  Zgleda bolj badass in se bolje poda karakterju avtomobila.

 

lp


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#17

Evo, M-tech odbijač ravnokar zmontiran. Se je zavleklo pozno zvečer, ampak mislim da se je splačalo :)

 

Več boljših slik podnevi še sledi.

 

img1350f2.jpg


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • asmircar1 je všeč


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#18

Še nekaj slik novega odbijača zjutraj.

 

img1351.jpg

 

 

 

 

img1354.jpg

 

img1359.jpg

 

 

img1370.jpg

 

 

img1373.jpg

 

 

 

 

 

 

 


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • bmwziga je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 047
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: BMW E39 M57D29

#19

Zdaj me pa motijo oranžni smerniki :-D


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 922
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#20

No ja, res je daleč od čistokrvnega M paketa, ampak to niti ni bil moj namen. :)

 

imho, beli smerniki naredijo avto malo preveč pust, ampak to je samo moje mnenje.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti