Skoči na vsebino

 

2002 E39 525d FL Titansilber

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
93 odgovorov v temi
mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#21

Status update: 278.000km.

 

Sedaj lahko že malo pokomentiram gume. Letos sem rizkiral in nabavil nov model Michelin Pilot Sport 4 235/45ZR17 97Y XL, od montaže v marcu pa do danes sem naredil z njimi cca 5000km.

 

Moram reči da je to zelo udobna, draga, mehka guma (tudi na otip) z dobrim oprijemom tako na suhi kot mokri cesti. Kljub mehkobi naj bi zdržala še največ km. Naj bi.

Pri meni je fora, da delam 60kkm letno in mi je življ. doba gume top prioriteta. Bom videl konec sezone koliko jo bo pobralo.

 

Prvih 2000km so gume bile malo glasnejše na AC, predvsem pri 130. Do 120 so bile tihe kot miš, potem pa kar naenkrat začele tulit na določenih asfaltnih podlagah.

No sedaj so se očitno že ulaufale in jih ni več slišat. Fino je tudi to da imajo izredno masiven zaščitni rob platišča.

 

 

Btw, oranžni smerniki ostanejo gor, čeprav vem, da to moti OEM perfekcioniste/poznavalce :) 

 

Še nekaj odtenkov srebrne v spomladanski zeleni

img1485.jpg

 

 

img1483.jpg

 


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Celje

#22

Prekrasen avto :ok

 

Ti pa kot že dva predhodnika resno predlagam, da če ti ni škoda še nekaj evrov, dokupi komfortne ali pa contour sedeže. Ker čeprav osnovni e39 sedeži sploh niso slabi, se pri visoki kilometrini vseeno zelo pozna na udobju vožnje, ker postane res kraljevska.


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#23

A je pri comfort sedežih tudi zadnja klop drugačna?


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Celje

#24

Ne.


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#25

Evo, sem naredil eno sliko. Meni rdeče čeljusti niti ne zgledajo tako slabo. Lepo se zlijejo z rdečimi zadnjimi lučmi.

Bolj me jezi to, da sem kupil drago namensko barvo + primer, vse lepo spucal, prebarval 1x primer + 2x končna barva, sušil 1 teden na peči pa so se pri montaži takoj začele luščiti čim si jih samo grdo pogledal kaj šele malo udaril po njih... Kakor sem rekel, mi je žal da nisem dal v avtoličarju, ki bi verjetno izbral kako bolj obstojno barvo. :)

 

img1138.jpg

 

 

 

Kar se tiče prednjega odbijača.... Argumenti za nadgradnjo na M tech (T Bar) odbijač:

 

1. Trenutne zaščitne plastike spodaj in kolotečne so zrele za menjavo, nove so drage. M tech odbijač sem dobil povsem kompleten z vsemi okolišnimi plastikami in cevmi za hlajenje zavor...

 

2. Meglenke na navadnih odbijačih so za en drek že v startu, kaj šele ko malo razpadejo parabole. M meglenke so dejansko uporabne. Nosilci meglenk na navadnih odbijačih so smešno slabo narejeni, vse pleše naokoli. Shame on BMW. M meglenke so trdno pritrjene na svojem mestu.

 

3. Original navadni rabljeni odbijači, ki so naprodaj, so več al manj vsi spodaj poviti kakor je moj. Dobiti brezhibnega je loterija in lahko čakam več let. Kopijo navadnega odbijača je skoraj nemogoče dobiti z luknjami za pranje žarometov + kvaliteta replik je v povprečju precej slabša.

 

4. Navadni odbijači imajo spodnji del narejen precej neumno, ko ga prvič zapneš za kak robnik in greš vzvratno ga takoj zviješ in rezultat je tak kakor je pri 80% vseh - spodaj visi. M odbijač ima spodnji zaščitni pokrov in kolotečne pritrjeno pametno pod odbijač, da ga pokrije. V primeru da kam rukneš, v večini primerov poči samo kolotečna plastika in jo precej ceneje in hitreje zamenjaš kot cel odbijač.

 

5. Imam fetiš na M odbijače z T-barom in pobarvane letvice  :laugh  Zgleda bolj badass in se bolje poda karakterju avtomobila.

 

lp

a sm jst slep al maš ti vse 4 varnostne šraufe na zadnji desni gumi :D haha kera budala je pa to namontirala, jst bi ga brcnu v jajca...


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#26

Evo slikca starga odbijača ter novga...jst tud razmišljam, da bi zamenu, ker avto zgleda velik lepši....

 

img0293-exterior-1.jpg

 

img1351.jpg


Prikaži več možnosti


Deyo
Deyo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 045
  • Lokacija: Unknown
  • Avtomobil: Bmw

#27

#mstipic lep avto :clap  Naj ti dobro služi :beer

 

Urejaj ga po svojih željah, saj je tvoj avto :ok  Vedno se bo našel nekdo ki bo lapal v prazno...ne oziraj se na take ;)

 

 

lp


:bmw e36 318is coupe; e36 320i; e39 523i :jok ; e39 523i lpg; e60 530i; e39 540iA :coole39 530d "M"
Fact: "There`s no girl that has lines as pretty as the E39 M5!" :-D

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#28

@asmircar1

 

Varnostnih vijakov sploh nimam. Optična varka. Tisti 4 črni so stari navadni, zgledajo malo bolj temni v sredini, un ko se pa sveti je pa nov - tudi navadni.

 

Drugače pa dobra primerjava z zrcaljenjem :) Men je tudi lepši M odbijač, pa tudi M odbijač + plastike + meglenke so precej bolje skupaj sestavljene kot pa pri navadnem odbijaču. 

 

@Deyo

Hvala, uredil sem samo tisto, kar se mi je zdelo nujno in naredi večjo razliko. Nekje je pa vedno meja. To npr. da imam oranžne smernike in svetel strop me sploh ne moti :)


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#29

Bom mogu se jaz presaltat na M odbijace :laugh

Drugace pa komplet original varnostnih vijakov dobis pri meni za 25 EUR. Se ti splaca razmislit, ker tele feltne z novim gumam so vroca roba :ok2
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#30

Mislim da takšne organizirane kriminalce, ki redno šraufajo dol kolesa, ne ustavi niti 5 varnostnih vijakov na vsakem kolesu :)


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 020
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#31

Ustavijo pa vsaj tiste priložnostne lopove, ki imajo 5 min časa ;) s prodajo vsak zasluži.


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#32

@asmircar1

 

Varnostnih vijakov sploh nimam. Optična varka. Tisti 4 črni so stari navadni, zgledajo malo bolj temni v sredini, un ko se pa sveti je pa nov - tudi navadni.

 

Drugače pa dobra primerjava z zrcaljenjem :) Men je tudi lepši M odbijač, pa tudi M odbijač + plastike + meglenke so precej bolje skupaj sestavljene kot pa pri navadnem odbijaču. 

 

@Deyo

Hvala, uredil sem samo tisto, kar se mi je zdelo nujno in naredi večjo razliko. Nekje je pa vedno meja. To npr. da imam oranžne smernike in svetel strop me sploh ne moti :)

vidim ja :) drgač pa si čim prej nabavi varnostne vijake, najdeš e39 po delih ter vzameš dol varnostne vijake ter tist varnostni nastavek,

jst mislim da se da tole dobit za 5-10 evrov, če menjaš za svoje vijake....

 

Kar se pa tiče glede oranžnih žmigavcev, so pa meni všeč bolj kot beli....jst mam bele, pa si želim oranžne :D tko da to je čisto stvar okusa vsakega posameznika.


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#33

Za 5-10 EUR ti jih ne bo dal noben. Sploh pa ne rabi noben 4 navadnih v racun :ok
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#34

Nič bati, jih imam v prtljažniku. :-D  Varnostne vijake sem dobil poleg avta. Prejšni lastnik jih je zamenjal z navadnimi, ima neko fobijo pred pokanjem varnotnega nastavka/vijaka... pa se nisem nikol spomnil dat na kolesa. 


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#35

Status update:

 
Še malo pa bo obrnil 295.000km, km se nabirajo zelo hitro. Avto je zadnjih 30.000km na 195HP mapi in zaenkrat še ni bilo težav, ker načeloma tudi nikoli ne tiščim do konca. Po občutku bi rekel da na original 164HP mapi sem pohodil v drugi, tretji prestavi vedno do konca in je v enakomerno pospeševal, sedaj pa malo pazim z gasom, ker avto kar znori če ga pohodim v drugi. Čuti se da kardan, gume in sklopka malo zašvicajo če ne paziš :)
 
Prejšnji mesec sem menjal pr. selen bloki, PD roka + stablizator, pokrov oljnega filtra (nisem vedel da tako rad poči), zadaj oba stablizatorja končnika, pakne ročne zavore, zajla ročne zavore, cca 400 eur.
Na avto sem prvič do sedaj namontiral tudi strešne nosilce + nosilce za kolo in moram rečit da jih prav pridno koristim za izlete s kolesom po SLO in pri sosedih. Je pa poraba na AC potem +2L.
 
Na prvi strani so slike notranjosti, tam lahko vidite, da imam že nekaj mesecev vgrajen en no-name touchscreen avtoradio - Dynavin kopija. Dela brezhibno, ampak moti me to da je 6,5" in ne 7", ter user interface je mogoče že malo za časom - Winamp classic like.
Pri nakupu radia sem takrat iskal en drug model - Eonon d5124f 7", vendar jih niso več prodajali, njegov naslednik d5166z pa je bil primarno dizajniran za X5 in zato ni več lepo pasal v e39. 
 
No, pred kratkim je Eonon spravil na trg nov model, nov naslednik d5124f specifičen za e39: d5201z 
Skupaj z carino, davkom, poštnino in navigacijo pride cca 350 eur.
 
Če se odločim za nakup novega Eonona, bom tega, ki ga imam sedaj prodal. 
Tako da če je kak interesant za moj rabljen 6,5" touchscreen WinCE radio z GPSNavi/USB/SD/BT/3.5mm stereo, daljincom... se mi naj javi. Poleg dam navodila, kable za e39 pfl, kot tudi za e39 fl.
 
IMG_1822.jpg
IMG_0896.jpg

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#36

Dobr izgleda tale Eonon :ok  A se kaj izboljša zvok? Torej to je vse, bluetooth, TV, NAVI, USB, SD,...? Tole bi se mene imelo, hmmm.


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#37

99% verjetno ima Eonon 7" enake funkcije kot ta 6,5" radio, ki ga imam sedaj, torej:

- Navi (npr. iGo) preko SD slota #1, dela zelo odzivno

- TV (če dokupiš še zunanji modul)

- USB (zadaj je 1 izhod, napelješ priložen USB podaljšek do predala pri sopotniku, tam vštekaš USB stick in je to to)

- SD slot #2 (tega js ne uporabljam, dela pa)

- BT prostoročna telefonija + predvajanje glasbe ipd.

- integracija z tipkami na volanu (to je zelo kul)

- LED osvetlitev tipk se da nastavit da je enake barve kot armatura (po defaultu je že tko)

- kvaliteta in moč outputa zvoka je boljš

- kvaliteta sprejema radio signala se mi pa zdi slabša kot pri original cd/kasetarju

- posebej izhod za Subwoofer če rabiš

- daljinsko upravljanje

- prižge in ugasne se skupaj z kontaktom

- OEM izgled, vsak e39 nepoznavalec v mojem avtu se sprva čudi kako je BMW leta 2002 vgrajeval touchscreene in USB  :laugh

 

Ko se vsedeš v avto z takim radijem, imaš filing da sediš v precej mlajšem, orng opremljenem avtu. Prej ko sem imel pa radio kasetar ... pa ni bilo tega filinga, kvečjemu obratno.

 

Pazi samo če imaš original 16:9 radio ali DSP ozvočenje, potem je nekaj več zafrkancije z vgradnjo, ki je sicer pri navadnih e39 precej enostavna.

 

Takole zgleda Eonon d5124f v e39, v bistvu je tanov model enakega designa:

 

25841ccs-960.jpg

2013-08-18T09-15-17_5.jpg



Urejal mstipic, 06.08.2016, 12:47.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#38

Me je pa Eonon malo minil danes, ko sem se spustil malo podrobno v mnenja razočaranih kupcev po tujih forumih. Sodeč po komentarjih ima Eonon precej vračil zaradi raznih okvar (crknjen ekran po 1 tednu, nedelujoče tipke po 2 dneh, L kanal brez zvoka, neodziven touchscreen, nedelujoč GPS, motnje v FM sprejemu, nedelujoče MF tipke...) Prav tako naj Eonon ne bi vračal celotnega zneska kupnine v primeru vračila.  :crazy

 

Dynavin (N6) naj bi bil razred ali dva višje kar se tiče zanesljivosti, kakovosti in customer servica. Je pa tudi 2x dražji... 


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#39



Me je pa Eonon malo minil danes, ko sem se spustil malo podrobno v mnenja razočaranih kupcev po tujih forumih. Sodeč po komentarjih ima Eonon precej vračil zaradi raznih okvar (crknjen ekran po 1 tednu, nedelujoče tipke po 2 dneh, L kanal brez zvoka, neodziven touchscreen, nedelujoč GPS, motnje v FM sprejemu, nedelujoče MF tipke...) Prav tako naj Eonon ne bi vračal celotnega zneska kupnine v primeru vračila.  :crazy

 

Dynavin (N6) naj bi bil razred ali dva višje kar se tiče zanesljivosti, kakovosti in customer servica. Je pa tudi 2x dražji... 

kitajsko jajce, ki ne sodi v ta avto....jst obožujem oem izgled z cd predvajalnikom....ja mal mi gre na jetra da na cd pride samo 20 kom, ampak imam v planu instalirat dension not, tko da mam lahko pol dodatne funkcije kot so usb, aux, sd, bluetooth, itd....stane pa neki mal čez 200 evrov za osnovni model.

 

Bratranc ko je kupu e46 karavana sploh ni vedu da ma dension not, dokler ni vidu da štrli nek kabl u predalu za rokavice :D

 

Drgač pa tole je moj razgled, ki ga obožujem...edino na jetra mi gredo tiste črte na radiu, ampak tale ribon cable bo kmalu zamenjan...

wp20160304005.jpg


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#40

Kolega je pred kratkim nabavil svojega prvega bavarca - F10 520dA l.2011 in sva danes zjutraj šla na testno vožnjo. Jaz sem vozil njegovo F10, kasneje pa on mojo E39ko.

 
F10 se vozi zelo lepo, avtomatik te hitro razvadi, vožnja zelo udobna kljub 19". Notranjost je prijetnega dizajna, kar me je presenetilo je to, da je bolj podobna E39 kot pa E60 (dizajn ročk, vratnih panel) ter je dokaj prostorna, pogrešal pa sem R6 zvok :)
 
Za mojo E39 je bil presenečen da se tako star model vozi tako lepo, da ima boljši občutek kompaktnosti in mogoče malo boljši feedback iz ceste na volan. Hrup v kabini je nekje tam tam, F10 za odtenek tišji in lepše pobira jame.
 
Še nekaj slik: primerjava modela dveh generacij narazen:
 
IMG_0005.jpg
 
IMG_0006.jpg
 
IMG_0008.jpg
 
 

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti