Skoči na vsebino

 

Čipiranje m20

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
9 odgovorov v temi
SOAR
SOAR

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e21 325

#1

Zdravo,

 

Motor:

  • m20b25 stroker 2.8l (ojnice m20b20, glavna gred m52b28, prerejeni bati zaradi krajših ojnic)
  • nastavljiva odmična jermenica
  • odmična dBilas 288
  • športni izpušni kolektor 
  • ECU 0 261 200 081

Kupil sem regulator pritiska goriva, ki še ni zmontiran. Rad bi povečal limit obratov nekje na 7000 rpm. Trenutno imam avto 184hp na stock računalniku. Zaradi drugega projekta nebi rad vlagal preveč. Širokopasovna lambda je pokazala OK izgorevanje!

 

Lahko nadgradim obstoječi računalnik? Ima kdo kaj izkušenj z Miller W.A.R čipi? Je kakšna umesna varjanta ali je vse drago in potrebno zamenjave računalnika, ter nastavljanja na dyno?  

 

Hvala za odgovore in predloge. 

 


Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 463
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, AR Spyder `74

#2

Obstoječi računalnik se da nadgraditi-čipati. Seveda mora biti tuner z malo daljšim stažem in malo bolj "stare šole". Recimo pokojni joze2 je to delal. Pozanimaj se pri tunerjih pri nas v SLO, če je kdo to sposoben narediti. Če nočeš preveč vlagati je to sigurno najboljša opcija in še vedno dovolj dobra kar se "powerja" tiče, seveda, če tuner ve kaj dela. Podatke o motorju lahko pošlješ tudi temle v nemčijo :http://www.ebay.de/u...=p2047675.l2559  ...in ti bo zapekel čip, ki ga boš potem vstavil v računalnik namesto tvojega- ampak seveda čudežev ne pričakovati, sploh, ker si se s predelavo precej oddaljil od serijskega motorja in bo motor po vsej verjetnosti zaradi varnosti zalil bolj kot je potrebno. Če bi hotel vse zvleči iz motorja je edina pot standalone z optimizacijo na valjih, ostalo so bolj ali manj (ne)varni  približki... ampak to je takoj 1k€. Miller MAF ni ne tič ne miš, je precej drag, kupiti moraš verzijo z čipom za optimizacijo, deluje pa še na starem m20 tps-u in ozkopasovni serijski lambdi-za resen tuning bolj tako tako..

 

Ali imaš še serijske injektorje ?



Član KOS
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 320
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#3

kakšne injektorje uporabljaš?kako si povečal količino goriva,če si jo sploh?

184hp je občutno premalo....

 

ps serijski injektorji m20b25 so do max.175hp,torej že tovarniško skoraj na limitu...


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


dančo
dančo

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: peklenica (HR)
  • Avtomobil: BMW 324TD,E30 328I(M20)

#4

tisti unichip ali alpina chip so se dost dobro pokazal,probaj dat še AFM od m30b35 pa injektore od tistega motorja 190ccm in tisto že bolj šlo ,tudi jaz mam podobno stvar pa zelo dobro gre... 


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 320
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#5

luftmeser od m30 motorja ne deluje pravilno tako da brezveze....

serijski lmm se da nastavit in je na pravilno narejenem motorju dost za 240konjev...

prvi pogoj že pri majnšem tuningu so večji injektorji..


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


dančo
dančo

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: peklenica (HR)
  • Avtomobil: BMW 324TD,E30 328I(M20)

#6

v katerem primeru ne dela pravilno prosim razloži če si ze začel...


Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#7

luftmeser od m30 motorja ne deluje pravilno tako da brezveze....
serijski lmm se da nastavit in je na pravilno narejenem motorju dost za 240konjev...
prvi pogoj že pri majnšem tuningu so večji injektorji..

od katerega motorja recimo?

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


boosey
boosey

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 490
  • Lokacija: California
  • Avtomobil: E30 325is

#8

kakšne injektorje uporabljaš?kako si povečal količino goriva,če si jo sploh?

184hp je občutno premalo....

 

ps serijski injektorji m20b25 so do max.175hp,torej že tovarniško skoraj na limitu...

Oj TiN, od kod ti ta info? Res me zanima, brez zajebancije. Ker tukaj folk fura TURNER in DINAN čipe z navadnimi injektorji in je večina prepričana, da so "močnejši" injektorji potrebni samo za resnejše posege. Obstajajo kakšni testi?


Prikaži več možnosti


SOAR
SOAR

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e21 325

#9

Širokopasovna lambda je pokazala, da je rezultat najboljši pri 3,5 bar pritiska goriva, kar pomeni da avto izpljune 197,2HP in 270Nm navora na stock računalniku in stock injektorjih. Jaz sm zadovoljen in imam motivacijo za naslednji projekt :)



Urejal SOAR, 25.05.2016, 22:25.

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 320
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#10

Oj TiN, od kod ti ta info? Res me zanima, brez zajebancije. Ker tukaj folk fura TURNER in DINAN čipe z navadnimi injektorji in je večina prepričana, da so "močnejši" injektorji potrebni samo za resnejše posege. Obstajajo kakšni testi?

uporabi google in hitro boš ugotovil da ne govorim na pamet....kot sem rekel max 180hp,govorim za tovarniški reil in ecu.


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti