Skoči na vsebino

 

E30 Buying guide by Eddy

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
52 odgovorov v temi
Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 750
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#1

Nekaj malega izkušenj sem nabral ob ogledih avtomobilov raznih znamk,vendar se je moje srce ustavilo pri E30,tako da bi rad komu pomagal pri nakupu željenega modela z parimi nasveti in znanimi napakami teh avtomobilov.

1.Najdi avto po tvojih kriterijih,zmeni se za ogled obenem pa lastnika prosi da avto pusti hladen(naj ga ne prižiga vsaj 6 ur).Zaželjeno je še da je avto čist.

2.KLEPARSKO LIČARSKI DEL:Ob prvem stiku z avtomobilom je pomembno da se preverijo karoserijske zračnosti,vrata,blatniki,pokrov motorja in pokrov prtljage imajo cca 3mm zračnosti med sabo po celi liniji,kar je več ali manj pomeni nekvalitetno kleparsko popravilo.Prav tako preveri morebitne razlike v niansah barve,če so očitne prevelike razlike med posameznimi karoserijskimi deli je bil avto nekvalitetno pobarvan.Ob tej misli naj dodam da so rdeče E30ke zelo podane bledenju barve,do neke mere se da to popraviti z kvalitetnim mukotrpnim poliranjem.Preveri odpiranje in zapiranje vseh vrat,le-to mora potekati brez upora,preveri še zračnost v tečajih vrat.Tečaji nesmejo imeti zračnosti ob horizontalnem gibanju vrat.Preveri še pod pokrovčkom tanka sledi barvanja,ponavadi se ličarji tam ne potrudijo dovolj in se vidi oster rob kjer je ličarski zaščitni trak bil.Preveri ohranjenost in obrabo pnevmatik po robovih,pnevmatike povedo veliko o stilu vožnje.

3.RJA: veliki prijatelj E30 avtomobila.Najbolj znane lokacije prerjavena so:
-pod sprednjim vetrobranskim steklom,
-ohišja amortizerja spredaj in zadaj(zadaj še posebej)
-vezna stena v motornem prostoru ki povezuje sprednjo vezno steno z kolotekom,
-obrobe blatnikov spredaj in zadaj,
-pragovi,povečini spodnji del(potrebno se je skloniti da bi se opazilo),tukaj naj še dodam da so avtomobili z plastičnimi pragovi čez originalne še bolj skloni rji,
-spodnja zadnja vezna stena pod odbijačem,
-notranji rob pokrova prtljage,
-zadnja "stena" nad registrsko tablico,
-robovi vrat,predvsem spodnji robovi,
To so nekako vsa ključna mesta ki jih je potrebno preveriti,če najdeš dodatno rjo na avtomobilu na nespecificiranih lokacijah je lahko posledica slabega popravila karamboliranega vozila.

4.NOTRANJOST:Vsedi se v avto in se razglej okoli sebe najprej.E30 ima načeloma kvalitetno izdelano notranjost,vendar z parimi črički ki znajo pit kri ob vožnji.Recimo sredinska spodnja konzola okoli ročice menjalnika se ponavadi oglaša z neprijetnim zvokom,prav tako konzola okoli ročne zavore.Predal pred sovoznikom je tudi znan po "japonskih" zvokih ob odpiranju in zapiranju.Kljuka predala zna počit,ponavadi ravno takrat ko je predal zaprt.Preveri osnovne stvari kot so: delovanje stikal,brisalcev,luči,notranje osvetlitve(lučka v predalu ne dela če ni kontakta),probaj vžigalnik in poglej če dela osvetlitev pepelnika,potegni ročno in ob tem preveri če je nastavljena previsoko(dodaten strošek mehanika..),probaj stekla če se premikajo brez kakšnih čudnih zvokov in upiranja(tako električna kot ročna),probaj z notranje strani odpreti vsa vrata,probaj še nastavit sprednja sedeža v čim več pozicij.Poglej strop in barvo stropa pod senčnikom,če je diferenca v barvi opazna se je v avtu veliko kadilo.Obrabljenost pedalk,volana in prestavne ročice naj bo primerna kilometrom.Sedeži,predvsem vozniški je podvržen strganinam in dostikrat je vozniški sedež nagnjen pretirano v desno in dol,kar sešteje skupaj slab položaj za volanom.Potipaj tla avtomobila spredaj in zadaj,če je kaj mokro pomeni rja..

5. MOTOR:.Tukaj bom govoril samo o šestvaljnih motorjih ker sem okoli njih malo bolje praktično in teoretično izobražen.Motorji so bulletproff v delovanju,le malenkosti znajo iritirat lastnike.Zaželjen je lep motorni prostor,predvsem suh in prašen,preveč lep in opran motor zna biti slabo zatesnjen,kar spet stane precej.Poglej posodico za zavorno tekočino najprej in vprašaj lastnika kdaj je nazadnje menjal zavorno olje...zmeden pogled lastnika zna pomeniti slabo vzdrževan avto.(malenkosti največ povedo..)
Vžgi motor in ob tem glej kontrolno lučko za olje,če imaš koga s seboj naj gre zadaj gledat izpuh.Lučka za olje mora ugasniti v sekundi,če ne ugasne takrat je že slabši pritisk olja v motorju.Odpri pokrov motorja in poslušaj motor,dobro vzdrževan motor mora imeti miren tek,tako hladen kot topel,brez šumov in zaganjanj.Ko je motor še hladen preveri pritisk v ceveh hladilnega sistema,cevi nesmejo biti trde kot kamen,ampak se morajo dati stisniti vsaj 1,5cm(okvirno...).Potem preveri če padejo vrtljaji motorja ko odstraniš čep za dopolnitev olja,vrtljaji morajo konkretno pasti,vendar avto ne sme ugasniti,prav tako je slabo če se zvok motorja in tek ne spremenita.Takoj stran od motorja če je stvar taka!
Ko se motor ogreje na delovno temperaturo(po števčku na sredini)mu dodajaj plin pod pokrovom motorja in opazuj barvo izpušnih plinov,zdrav motor mora ob polni obremenitvi malo črno pokadit zaradi nastavljene bogatejše mešanice ob obremenitvi,plav ali bel dim pomeni stroške obnove motorja.Pozabil sem povedat da se pri vseh M20 motorjih slišijo injektorji precej,tako da to ni neka drastika,je pač normalna stvar...
Premakni avto malo stran od njegove lokacije in preveri če kakšna tekočina pušča.Kolikor sem pogledal te avtomobile imajo vsi probleme z semeringi na glavni gredi in menjalniku,tako da to je za postavit v stroške servisa.Ni slabo se še pogovoriti z lastnikom glede vzdrževanja,te motorji imajo še nažalost zobati jermen,ob menjavi se mora nujno menjat še napenjalec in vodna črpalka ki zdrži okoli 80k km potem se začne oglašat,kar pomeni zamenjavo!Če ima lastnik dokmentirano zgodovino servisnih opravil in popravil se usedi in detaljno preberi račune,servisne listke itd...povedo ogromno o vestnosti lastnika in stanju motorja..

6.VOŽNJA:: Če si še ogret za avto,motor in karoserija zgledata OK je naslednji korak tesna vožnja!Verjetno bo lastnik vztrajal da gre zraven kar je glede na lastništvo avtomobila razumljivo.Le tiho naj bo,naj ne prižiga radia in naj se ne meša v testno proceduro(jaz sem s svojim driftal že na testni vožnji-test LSDja...).
Sklopka je pri teh motorjih hidravlična,kar pomeni da mora biti mehka in prijemat nekje na sredini,če je trda in prijemlje na koncu giba pedalke je potrebna zamenjava.Ko spelješ prestavi v 2.prestavo in pohodi plin.Na ta način boš najlažje slišal in čutil zračnosti v nosilcu kardana ali celo diferecialu.Zračnosti in pokanja z pogonskega sklopa načeloma nesme biti.Avto pelji v različnih območjih vrtljajev,tako 2,0 kot 2,5 se peljeta lepo tudi v 5. prestavi pri 1000vrt/min kar nanese 50km/h.Avto mora povlečt močneje šele nad 4000rpm in mora vlečt brez cukanja do blokade.Prestavljat se mora brez škrtanja,čeprav imajo večinoma vsi kakšen sinhron v slabšem stanju kar pomeni upiranje hitremu prestavljanju,ponavadi z "lepim" kovinskim rožljanjem.Zavore najprej malo ogrej potem pa zaviraj z malo višje hitrosti (prepričaj se da ni za teboj nikogar) obtem pa spremljaj doganje za volanom,avto nesme vleči nikamor,zavore nesmejo povzročati tresenje volana,niti sprožati kakšne čudne zvoke drgnjenja železa ob železo.Če ima avto LSD je priporočljivo preveriti njegovo delovanje(večina lastnikov se tukaj prestraši)...dober LSD mora tako na mokrem kot na suhem razdeliti vrtilni moment na oba kolesa tako da notranje kolo v ovinku nesme spodrsavat.Preveri tudi gretje in hlajenje ter preklopne lopute za vetrobran,sredinske in spodnje grelne odprtine,E30 greje zelo dobro tako da če piha kaj manj kot zelo vroče je verjetno cel sistem slabo prezračen.
Med samo testno vožnjo opazuj števček temperature pazljivo.Ko se ustaviš se bo mogoče premaknil milimeter čez sredinsko oznako,kar je več ni dobro(čeprav v navodilih avtomobila piše da se lahko segreje do predzadnje črtice na merilniku).Ko končaš tesno vožnjo avto pusti na mestu delovat nekaj časa,potem ga ugasni,počakaj minuto ter ga poskusi ponovno vžgat.Če ne vžiga topel brez problema načrtuj obisk pri mehaniku..

7.RAZNO: Debata z lastnikom je dobrodošla stvar,predvsem se zanimaj na porabo in zmogljivosti da dobiš približno oceno tega kako je bil avto vsakodnevno vožen.Če se lastnik hvali da koplje v 3.prestavi in da je končna čez 240 je bil avto verjetno gonjen,kar pa ni niti tako slabo.Te avtomobili delajo brezhibno če so redno vzdrževani in tudi kilometraža čez 300000km ne predstavlja kakšnih težav.
Tako kot vsak motor je tudi šestvaljnik v E30 občutljiv na hladno obremenitev,tako da to odsvetujem pa naj se ti še nevemkako mudi.Znani so problemi z pregrevanjem avta in počenimi glavami kar pripisujem nemarnemu vzdrževanju,ni pa odveč redno menjavat hladilno tekočino(najmanj na dve leti) in skrbeti za brezhiben hladilnik in cevi.Visko je pravtako pomembna enota tako da je potrebno poskrbeti za njegovo brezhibno delovanje...
Poraba olja je bolj dejstvo kot izjema,poznam par avtomobilov ki ne porabijo veliko olja,ostali pa stoprocentno porabijo več kot 2l na 10000km,kar pa spet še ni razlog za preplah,če motor ne kaže drugih znakov utrujenosti je to še najmanjši problem.

8.NAKUP IN LASTNIŠTVO: No če sem kaj pomagal pri nakupu z telimi nasveti me veseli.
Predlagam obisk mehanika po obisku in zamenjavo parih stvari ki bistveno pripomorejo k varnosti in brezhibni vožnji tvojega E30.
Zamenja naj ti selen bloke na podvozju,te bistveno izboljšajo lego vozila in popravijo vodljivost,zamenjaj nosilce motorja in menjalnika ker so v 90% primerov pred smrtjo,naj ti naredi malo obsežnejši servis(če še ni bil zamenjan še zobati jermen z napenjalcem in vodno črpalko) ki naj vključuje zamenjavo vseh olj(tudi zavornega),hladilne tekočine in preveri naj stanje zavor,amortizerjev in končnikov.
Če se to naredi na E30 avtomobilu se avto obnaša na cesti poetično,pelje se bolje kot večina novejših avtomobilov tega ranga,zvočna kulisa je perfektna v šestvaljni različici,in srečni lastnik je zadovoljen. :-D

Upam da se je komu dalo sploh prebrati tole,in da bo tale esej komu pomagal pri nakupu :ok

Lp Eddy
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 843
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#2

Eddy! :ok :metalc

Kapo dol za tale spis.
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 323
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#3

Prebral :ok2

Never know when it can come in handy. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#4

Zelo fajn!

Predvsem pa je večina zelo dobro uporabna pri nakupu kateregakoli 6 valjnika :ok
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 728
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#5

Super zadeva. :ok
Eddy. :beer
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 785
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#6

A za notranji cilider skolpke si napisal :confused da rad gre da nej pogledajo ce je kej masten ... :ok2
LP Pirc
Prikaži več možnosti


SLP
SLP

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 764
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: BMW

#7

:bow :ok
Prikaži več možnosti


oracle
oracle

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 196
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 530dA, X1 Xdrive 2.0dA

#8

svaka čast!
Fotografiraj!
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#9

Lahko še eno vprašanje, ko so mojstri že tukaj? :ok2

Podvozje od e30 se zdi zelo trpežno - precej bolj od e34 (njeno se vleče še verjetno iz časov stare serije 6 :crazy), ki ima zelo občutljiv sprednji konec... Kako to? Kakšne so v bistvu razlike med njima?

Da je e34 preobremenjen zaradi teže in da je zadnji konec težji, razumem :ok2, ampak verjetno ni samo v tem razlog?
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 750
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#10

Podovozje se zdi zelo trpežno,vendar če ni M podvozje z Bilstein amortizerji in MTehnick fedri je že primerno za obnovo...jaz sem na svojem šele po obnovi in tršanju amortizerjev spoznal kako dober avto je to.
Sprednje roke so krhke,že majhen dotik robnika jih zvije konkretno,pameten upgrade je od E36 roka ki je identična,le končniki so močnejši,in zadeva je malo trša.
Samo še vedno velja obnoviti podvozje kompletno naenkrat da se vidijo čari vožnje z E30.

Pirc osebno še nisem videl da gre notranji cilinder po gobe,zna iti zunanji sklopkin cilinder,jaz sem svojega nadomestil z cilindrom od E34 535 ki mora po mojem biti malo močnejši.
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#11

Ce z "notranji" mislita glavni(pri pedalu) je meni crknil in sem ravnokar menjal... Glavnega in pomoznega :ok Glavni 12k, pomozni 6k...
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#12

Jaz bi pa samo en popravek dodal k Eddijevim nasvetom; Gre pa za LSD oz. test le tega. LSD pomeni LIMITED SLIP DIFFERENTIAL in že ime samo pove da je vrtenje kolesa brez oprijema LIMITIRANO (v tem primeru se 25% navora prenese na kolo brez gripa), ne pa eliminirano. To pomeni da se v ovinku notranje kolo kljub LSD-ju zna zavrtet v prazno, ampak manj kot brez LSD-ja.
LSD je dobra stvar, ampak ne dela čudežev. Konec koncev se na kolo brez oprijema prenese "samo" 25% navora, in kaj lahko se zgodi,da teh 25% ni dovolj da kolo brez oprijema ne zdrsuje.... :ok

Za test LSD-ja oz. test učinkovitosti oz. izrabljenosti le-tega bi jaz raje svetoval ta postopek; Z dvigalko se dvigne ena stran avta, tako da je eno pogonsko kolo v zraku (menjalnik je v leru). Z roko poizkusiš zavrteti to kolo, in če LSD ni iztrošen, je potrebno kar veliko moči v rokah(mora bit kar konkretno deda v tebi), da kolo zavrtiš za cca 1/4 obrata. Če se kolo da zavrteti z manjšo silo (recimo z eno roko), potem je LSD že iztrošen.... :ok Na ta način dobiš najbolj kompetenten občutek ali je LSD še O.K. ali ne. Pri testu ki ga pa Eddy navaja, pa je preveč zunanjih faktorjev ki vpliva na to ali se bo notranje kolo zavrtelo v prazno ali ne (gume, hitrost vozila, zasuk volana, kot ovinka, sama podlaga, moč motorja, itd.itd.) Torej za preizkus učinkovitosti LSD-ja za enega laičnega potencialnega kupca jaz raje svetujem zgornji (moj način) test, medtem ko en polprofi ali profi potencialni kupec pa itak že med samo vožnjo lahko približno ugotovi koliko procentno še LSD deluje...


Drugače pa , Eddy, dober vodič si spisal... :ok
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


Drifter
Drifter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 347
  • Lokacija: sLOVEnija
  • Avtomobil: tri superce pa sixpack :)

#13

Jaz bi pa samo en popravek dodal k Eddijevim nasvetom; Gre pa za LSD oz. test le tega. LSD pomeni LIMITED SLIP DIFFERENTIAL in že ime samo pove da je vrtenje kolesa brez oprijema LIMITIRANO (v tem primeru se 25% navora prenese na kolo brez gripa), ne pa eliminirano. To pomeni da se v ovinku notranje kolo kljub LSD-ju zna zavrtet v prazno, ampak manj kot brez LSD-ja.
LSD je dobra stvar, ampak ne dela čudežev. Konec koncev se na kolo brez oprijema prenese "samo" 25% navora, in kaj lahko se zgodi,da teh 25% ni dovolj da kolo brez oprijema ne zdrsuje.... :ok


LSD samo po sebi še ne pomeni 25%, toliko da ne bo pomote, ko govorimo o LSD-ju na splošno :)

Se pridružujem ostalim pohvalam :ok :ok :ok
971779.png Understeer is when the driver is scared! Oversteer is when the passengers are scared!
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 172
  • Lokacija: ...

#14

Lahko še eno vprašanje, ko so mojstri že tukaj? :ok2

Podvozje od e30 se zdi zelo trpežno - precej bolj od e34 (njeno se vleče še verjetno iz časov stare serije 6 :crazy), ki ima zelo občutljiv sprednji konec... Kako to? Kakšne so v bistvu razlike med njima?

Da je e34 preobremenjen zaradi teže in da je zadnji konec težji, razumem :ok2, ampak verjetno ni samo v tem razlog?


No pa še o podvozju E34 (ki je mimogrede nekaj svetlobnih let pred E30)
To podvozje ima veliko več skupnik točk z E39 kot E24.
Ima res nekoliko občutljivo prvo premo (seveda se to ne opazi pri redno vzdrževanih primerkih), vendar je to le zato, ker je veliko bolj natančno vodena (cena za kontrolo).

E32 in E34 sta prva bavarca s sodobnim podvozjem.
Prikaži več možnosti


gasparri
gasparri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 570
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: cl

#15

Vse pohvale!
Res veselje je brat take članke, ko veš, koliko volje in veselja moraš met, da si nabereš takih izkušenj!
Bravo :)
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 405
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#16

Vedno več majstrov take rabimo :metalc :respect To cenim :)

Vidi pa se da izkušnje naredijo človeka, človek pa izkušnjo :-D

Lep pozdrav! :ok
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 750
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#17

Jaz bi pa samo en popravek dodal k Eddijevim nasvetom; Gre pa za LSD oz. test le tega. LSD pomeni LIMITED SLIP DIFFERENTIAL in že ime samo pove da je vrtenje kolesa brez oprijema LIMITIRANO (v tem primeru se 25% navora prenese na kolo brez gripa), ne pa eliminirano. To pomeni da se v ovinku notranje kolo kljub LSD-ju zna zavrtet v prazno, ampak manj kot brez LSD-ja.
LSD je dobra stvar, ampak ne dela čudežev. Konec koncev se na kolo brez oprijema prenese "samo" 25% navora, in kaj lahko se zgodi,da teh 25% ni dovolj da kolo brez oprijema ne zdrsuje.... :ok

Za test LSD-ja oz. test učinkovitosti oz. izrabljenosti le-tega bi jaz raje svetoval ta postopek; Z dvigalko se dvigne ena stran avta, tako da je eno pogonsko kolo v zraku (menjalnik je v leru). Z roko poizkusiš zavrteti to kolo, in če LSD ni iztrošen, je potrebno kar veliko moči v rokah(mora bit kar konkretno deda v tebi), da kolo zavrtiš za cca 1/4 obrata. Če se kolo da zavrteti z manjšo silo (recimo z eno roko), potem je LSD že iztrošen.... :ok Na ta način dobiš najbolj kompetenten občutek ali je LSD še O.K. ali ne. Pri testu ki ga pa Eddy navaja, pa je preveč zunanjih faktorjev ki vpliva na to ali se bo notranje kolo zavrtelo v prazno ali ne (gume, hitrost vozila, zasuk volana, kot ovinka, sama podlaga, moč motorja, itd.itd.) Torej za preizkus učinkovitosti LSD-ja za enega laičnega potencialnega kupca jaz raje svetujem zgornji (moj način) test, medtem ko en polprofi ali profi potencialni kupec pa itak že med samo vožnjo lahko približno ugotovi koliko procentno še LSD deluje...


Drugače pa , Eddy, dober vodič si spisal... :ok


Hvala na popravku,verjel ali ne se sploh nisem spomnil te metode testiranja,ker sem že dobil občutek kdaj špera dela,kdaj pa ne :laugh
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 432
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#18

Kaj misliš s tem, da se slišijo injektorji? "rozljanje" nekje z območja odmične gredi?
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 750
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#19

Injektorje boš slišal že ko boš verglal avto k življenju...prav klikajoči zvoki se slišijo...ventili se spet drugače slišijo,vendar se dostikrat ta dva zvoka zamešata med ljudmi ki poslušajo.
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 432
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#20

Že druga 320i iz katere se iz glave sliši neko rožljanje, ki spominja na glas motorja Golfa II D :laugh Pa nimam pojma a je to to ali je kaj narobe (nisem še slišal kakšne brez tega glasu, zato sprašujem)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.