Skoči na vsebino

 

E30 Buying guide by Eddy

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
52 odgovorov v temi
Žune
Žune

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 915
  • Lokacija: Šiška
  • Avtomobil: E30 320i l.87 92kw/125km

#21

Prav tako preveri morebitne razlike v niansah barve,če so očitne prevelike razlike med posameznimi karoserijskimi deli je bil avto nekvalitetno pobarvan.


Yo Edo tukaj si se malo nerodno izrazil, ker tole pomeni edino in samo da so zgrešili odtenek in ne da je nekvalitetno pobarvan. Drugače pa dobro spisan članek. :ok

@Monaco: To pokajo injektorji in je kar standard pri E30. :-D

Lp! Žune
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 155
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#22

:-D hehe, na enem tujem forumu (preden je obstajal tale) mi je en napisal v odgovor glede klikanja tale odgovor => "welcome to the ticking club" :laugh

Standard na R6 M20 motorjih :ok
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 752
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#23

Meni je ta zvok prav všeč postal...samo da je šestvaljnik...to malenkost že preživimo :laugh
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#24

Jaz bi pa samo en popravek dodal k Eddijevim nasvetom; Gre pa za LSD oz. test le tega. LSD pomeni LIMITED SLIP DIFFERENTIAL in že ime samo pove da je vrtenje kolesa brez oprijema LIMITIRANO (v tem primeru se 25% navora prenese na kolo brez gripa), ne pa eliminirano. To pomeni da se v ovinku notranje kolo kljub LSD-ju zna zavrtet v prazno, ampak manj kot brez LSD-ja.
LSD je dobra stvar, ampak ne dela čudežev. Konec koncev se na kolo brez oprijema prenese "samo" 25% navora, in kaj lahko se zgodi,da teh 25% ni dovolj da kolo brez oprijema ne zdrsuje.... :ok


LSD samo po sebi še ne pomeni 25%, toliko da ne bo pomote, ko govorimo o LSD-ju na splošno :)

Se pridružujem ostalim pohvalam :ok :ok :ok



Saj tega nisem rekel. Ampak ponavadi imajo BMW špere 25% zaporo.
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


Drifter
Drifter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 347
  • Lokacija: sLOVEnija
  • Avtomobil: tri superce pa sixpack :)

#25

Jaz bi pa samo en popravek dodal k Eddijevim nasvetom; Gre pa za LSD oz. test le tega. LSD pomeni LIMITED SLIP DIFFERENTIAL in že ime samo pove da je vrtenje kolesa brez oprijema LIMITIRANO (v tem primeru se 25% navora prenese na kolo brez gripa), ne pa eliminirano. To pomeni da se v ovinku notranje kolo kljub LSD-ju zna zavrtet v prazno, ampak manj kot brez LSD-ja.
LSD je dobra stvar, ampak ne dela čudežev. Konec koncev se na kolo brez oprijema prenese "samo" 25% navora, in kaj lahko se zgodi,da teh 25% ni dovolj da kolo brez oprijema ne zdrsuje.... :ok


LSD samo po sebi še ne pomeni 25%, toliko da ne bo pomote, ko govorimo o LSD-ju na splošno :)

Se pridružujem ostalim pohvalam :ok :ok :ok



Saj tega nisem rekel. Ampak ponavadi imajo BMW špere 25% zaporo.


Me know that good, other understand not if they know not or think not much :-D :wink
971779.png Understeer is when the driver is scared! Oversteer is when the passengers are scared!
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#26

:rofl
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 752
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#27

No pa še o podvozju E34 (ki je mimogrede nekaj svetlobnih let pred E30)
To podvozje ima veliko več skupnik točk z E39 kot E24.
Ima res nekoliko občutljivo prvo premo (seveda se to ne opazi pri redno vzdrževanih primerkih), vendar je to le zato, ker je veliko bolj natančno vodena (cena za kontrolo).

E32 in E34 sta prva bavarca s sodobnim podvozjem.


khmm....glede na to da stojim za svojim jezikom bi pripomnil nekaj: pokaži mi lastnika E34 ki gre v ovinek z enako hitrostjo kot grem jaz z E30...ga ni junaka,razen če govorimo o M5...
Pa tukaj govorim o grip vožnji,ne driftanju.Lahko da je naprednejša,vendar je trojkica tudi malo manj kot pol lažja,in z obnovljenim podvozjem si upam veliko hitrosti v ovinek ponest,pa vem da me ne bo nikamor odneslo.
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 174
  • Lokacija: ...

#28

Do hitrosti 50km/h je E30 lahko hitrejši (bolj okreten) 50-100 sta si enekovredna, od 100 naprej je E34 nekaj svetlobnih let pred E30
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 174
  • Lokacija: ...

#29

Saj res moje trditve so iz lastnih izkušenj sem imel štiri E30 in eno E34 (tri leta)
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#30

Do hitrosti 50km/h je E30 lahko hitrejši (bolj okreten) 50-100 sta si enekovredna, od 100 naprej je E34 nekaj svetlobnih let pred E30


Tukaj bi se tudi jaz strinjal z Robertom; E34 ima dosti boljšo lego kot E30. E30 je nostavno zadaj prelahka, medtem ko ima E34 idealno razporeditev teže....Če pa govorimo o prenovljenem podvozju v E30, potem pa moraš tudi primerjat z E34 ki ima prav tako prenovljeno podvozje...drugače ni fer primerjava.

Tudi jaz govorim iz lastnih izkušenj (E30 je v družini (očetova) že 12 let, pa tudi sam sem jo (nekdaj) imel. E34,E32,E31,E39,E38,E36(vse z novejšim podvozjem) pa itak lastim (ali sem lastil) že nekaj let.... :ok


E30 je dino v driftu boljša (prej ga spraviš v drsenje) od E34, in to ravno zaradi (pre)lahkega zadka... :ok
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#31

Najprej hvalite podvozje od E34, potem pa pravite da je problem pri E30 lahek zadek, kaj ima to veze z podvozjem :laugh

Podvozje zadaj je pri E34 zelo podobno E30 le vzmeti so pri E34 na amortizerjih, spredaj pa je jasno razlika velika. Ampak sprednji del pri E30 je na E36 in E46 ostal praktično enak, spremenili so ga le zadaj. Če bi bil slab sprednji del ne vem zakaj bi ga potem pustili še dve generaciji naprej.
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 174
  • Lokacija: ...

#32

Zadnja prema E34 in E30 podobna. :confused
No ja kot presta in palčka (slana)

Vpetje preme, postavitev stabilizatorja, čvrstost, in kot že omenjeno amortizer in vzmet vpeta v skupni točki.
Velika razlika.
E30 je veliko bolj podobno E21 (kar je tudi logično, razen skupnega vpetja vzmeti in amortizerja) kot E34.
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#33

Najprej hvalite podvozje od E34, potem pa pravite da je problem pri E30 lahek zadek, kaj ima to veze z podvozjem :laugh


S podvozjem direktno ne, ima pa veze z lego avtomobila-o kateri je govora. :ok Ne vem kaj ti tukaj ne gre skupaj..... :confused :)
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#34

Zadnja prema E34 in E30 podobna. :confused
No ja kot presta in palčka (slana)
Vpetje preme, postavitev stabilizatorja, čvrstost, in kot že omenjeno amortizer in vzmet vpeta v skupni točki.
Velika razlika.
E30 je veliko bolj podobno E21 (kar je tudi logično, razen skupnega vpetja vzmeti in amortizerja) kot E34.


Razlike v dizajnu so precej majhne. Če pa tiste malenkostne razlike pomenijo tako veliko prednost za E34, potem je pa to zgolj problem nastavitev in optimizacije, ne pa dizajna.
Glede na to da omenjaš da je velika razlika kje je vzmet. Mi znaš razložiti kako se to pozna in zakaj?

S podvozjem direktno ne, ima pa veze z lego avtomobila-o kateri je govora. :ok Ne vem kaj ti tukaj ne gre skupaj..... :confused :)


Na začetku je bilo omenjeno da ima E34 boljšo lego zaradi podvozja, zato sem napisal kaj ima tu veze podvozje, če potem govorite o porazdelitvi teže. Drugače pa si čisto pravilno napisal.

Nikakor ne iščem prepira, zanimajo pa me argumenti zakaj bi imel E34 boljšo lego zaradi podvozja, kar se tiče porazdelitve teže nam je vsem jasno kako je.

Izhajal sem pa iz ROBERTHOVE trditve na drugi strani, da ne bo kdo rekel da nekaj v prazno mlatim:

No pa še o podvozju E34 (ki je mimogrede nekaj svetlobnih let pred E30)


Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#35

Hmm Eraser, res ne razumem kaj ti ni jasno....
:confused :) Dejstvo je, da na lego avtomobila vpliva XY faktorjev...Med njimi sta tudi (in predvsem) podvozje (sama konstrukcija), in prav tako porazdelitev teže med prednjo in zadnjo osjo. Vsi vemo da ima avto z idealno porazdelitvijo teže načeloma boljšo lego od tistega,kjer je spredaj recimo 65%, zadaj pa 35% teže.
Torej E30 je od E34 slabša vsaj v dveh lastnostih glede lege na cesti; ima slabšo (zastarelo) konstrukcijo (ali dizajn če želiš) podvozja, za povrhu ima pa še slabo (za lego) porazdeljeno težo med prednjo in zadnjo osjo. In te dve lastnosti SKUPAJ (pa še katera druga najbrž) sta krivec da E30 leži na cesti slabše kot E34. Torej toliko imata (vsaj za moje pojme) skupnega konstrukcija podvozja in porazdelitev teže....

Če si me pa hotel kaj druga vprašat, pa te nisem prav razumel, pa te prosim da še enkrat razložiš v katere izjave točno dvomiš....

Na tvoje vprašanje zakaj naj bi imel E34 boljšo lego zaradi podvozja, pa ti lahko povem samo tole; kot ti je Roberth že povedal (in najbrž tudi sam dobro veš), je podvozje na E30 že zdavnaj zastarelo. Sicer je čisto klasično (za tisti čas), ampak E34 ima neprimerno boljše (bolj filigransko natančno in modernejše) podvozje.
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#36

Mogoce nova tema: "Lega na cesti E30 vs. E34" ? Ker ne gre ravno v tole temo vodnika pri kupovanju E30k...
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 174
  • Lokacija: ...

#37

Lahko še eno vprašanje, ko so mojstri že tukaj? :ok2

Podvozje od e30 se zdi zelo trpežno - precej bolj od e34 (njeno se vleče še verjetno iz časov stare serije 6 :crazy), ki ima zelo občutljiv sprednji konec... Kako to? Kakšne so v bistvu razlike med njima?

Da je e34 preobremenjen zaradi teže in da je zadnji konec težji, razumem :ok2, ampak verjetno ni samo v tem razlog?


No pa še o podvozju E34 (ki je mimogrede nekaj svetlobnih let pred E30)
To podvozje ima veliko več skupnik točk z E39 kot E24.
Ima res nekoliko občutljivo prvo premo (seveda se to ne opazi pri redno vzdrževanih primerkih), vendar je to le zato, ker je veliko bolj natančno vodena (cena za kontrolo).

E32 in E34 sta prva bavarca s sodobnim podvozjem.


Ne bom rekel, da je zadnja prema E34 nekaj takega kot pri Mercedesu model 190 z multilink zadnjo premo. Je pa velik preskok naprej.

Mene je pogrelo to primerjanje z podvozjem stare šestice (meni izredno ljubega avtomobila - ampak ne zaradi dobrega podvozja)
E30 je avto ki ima osnovo iz leta 1982 in je za ta leta dober (ne odličen) in E34 iz leta 1988 in E32 iz leta 1986 sta neprimerno bolj dodelana in sodobna od E30.

BTW zelo enostavno je iztrgati en stavek iz konteksta in potem ga obračati po svoje.
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#38

Roberth, sorry za živce :ok2.

Bral sem o testiranju motorja M70 (in še celega kupa komponent serije 8) v stari seriji 6, in ker ima osmica isti sprednji konec kot e32/e34 sem sklepal, da je podobno podvozje tudi v e24 :)
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#39

Na tvoje vprašanje zakaj naj bi imel E34 boljšo lego zaradi podvozja, pa ti lahko povem samo tole; kot ti je Roberth že povedal (in najbrž tudi sam dobro veš), je podvozje na E30 že zdavnaj zastarelo. Sicer je čisto klasično (za tisti čas), ampak E34 ima neprimerno boljše (bolj filigransko natančno in modernejše) podvozje.


Se strinjam z zadevami ki si jih napisal v zgornjem delu ki ga nisem priložil.

Edino s temle da ima E34 precej bolj moderno podvozje od E30 se ne strinjam najbolj. S tem ne trdim da je podvozje od E30 moderno, se strinjam da je konstukcija stara.
Vendar pa je konstrukcija E34 podvozja zadaj zelo podobna E30. Tega ne govorim kar tako, sem razkosal dva E34 in sem si vseskupaj kar podrobno ogledal. So določene majhne razlike, ampak koncept je pa isti.
Gre za "semi-trailing" roke, ki so pri obeh na enak način vpete na most, most je enako vpet na karoserijo preko pokončnih silenov, vpetje diferenciala je sicer nekoliko drugačno, ampak to nima velike veze. Drugače je predvsem to da so vzmeti pri E34 na amortizerju, je pa samo prijemališče amortizerja na roki podobno. To da ima večji vpliv amortizer mislim da je jasno.
Torej zadnji del podvozja je konceptualno povsem enak, tako da ne vidim kje bi bila tukaj kakšna sodobnost.

Kar se pa tiče spredjega dela je pa čisto drugačen, ampak ne vem zakaj bi bil tako sodoben. Pač tipičen je za petice, saj je podoben tudi pri E28 in E39. Pač po dve roki na eni strani in polž s špurštango pri E28 in E34, ter letev pri E39. Medtem ko prednji del od E30 je ostal precej podoben tudi pri E36 in E46. Torej "bumerang" in volanska letev.

Pač glede na zgornja dejstva, ki mislim da niso napačna, se mi trditev da je E34 podvozje svetlobna leta pred E30 ne zdi ravno upravičena. Lahko da je boljše in sodobnejše, ampak dvomim da toliko kot ga vidva poveličujeta :laugh

Pa brez zamere :beer
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#40

Ne bom rekel, da je zadnja prema E34 nekaj takega kot pri Mercedesu model 190 z multilink zadnjo premo. Je pa velik preskok naprej.
Mene je pogrelo to primerjanje z podvozjem stare šestice (meni izredno ljubega avtomobila - ampak ne zaradi dobrega podvozja)
E30 je avto ki ima osnovo iz leta 1982 in je za ta leta dober (ne odličen) in E34 iz leta 1988 in E32 iz leta 1986 sta neprimerno bolj dodelana in sodobna od E30.
BTW zelo enostavno je iztrgati en stavek iz konteksta in potem ga obračati po svoje.


Kar se tiče Mercedesa ne poznam, pravtako ne vem kako je s šestico.

Ni mi pa jasno kje pri zadnji premi od E34 vidiš tak velik preskok v primerjavi z E30. Bistveno večji predskok med konstukcijo zadnje preme je med E39 in E34 kot pa E34 in E30.

Za vse ostale stvari ti dam prav da sta E34 in E32 tehnološko precej boljša od E30, ampak pri zadnji premi pa enostavno ne vidim kje bi lahko bila ta odločilna razlika.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.