Skoči na vsebino

 

Letni stroški E92 M3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
187 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 761
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Ce nardis 2000km letno je jurja za servise dovolj. Sam s takim avtom nardis tok na lep poletni vikend ne pa v celem letu...
Prikaži več možnosti


tipmisle
tipmisle

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 447
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Honda EJ9 1.4i, 545i

#2

Ce nardis 2000km letno je jurja za servise dovolj. Sam s takim avtom nardis tok na lep poletni vikend ne pa v celem letu...

Sori lej, ni mi jasno, če je avto normalno delujoč zakaj bi dal 1k za servise pri 2000km letno? Za izredne stroške 1k ni nič za tak avto gre kar veliko več denarje če je resna napaka, ampak za redne servise mi pa res ni jasno, če mi lahko pojasni nekdo.


From A to BMW.

Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 761
  • Lokacija: Ljubljana

#3

Recimo zamenjas olje in zavore spredaj pa je jurja.
Prikaži več možnosti


tipmisle
tipmisle

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 447
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Honda EJ9 1.4i, 545i

#4

Dobro menjava olja je 300€ in to se menja vsako sezono. Na 2000 pa dvomim da boš menjal bremze, lahko pa da se motim.



Urejal tipmisle, 17.03.2016, 22:21.

From A to BMW.

Prikaži več možnosti


Undisputed
Undisputed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: renault 5

#5

Dobro menjava olja je 300€ in to se menja vsako sezono. Na 2000 pa dvomim da boš menjal bremze, lahko pa da se motim.

Se vidi, da tisti ki nimajo v lasti tega vozila nimajo pojma kakšen je to letni strošek, če želiš seveda tako vozilo ohranjati na nivolju.

 

Mene je vzdrževanje v letu 2015 z M3 e92 za cca. 10.000km koštalo cca. 10.000 -11.000€.

 

- 2000€ gorivo

- 1500€ kasko

- 600€ cestnina

- 4500€ menjava ojničnih ležajev, potrosni material ki se je zamenjal ob odpiranju motorja, delo mehanika, preventivno zamenjane komponete in tesnila ki sodijo zravn, menjava vseh tekočin in olja

- oljni servis 400€

- stabilizatorji 200€

- akumulator 150€

 

Gume, in ostali potrošni material sploh ne štejem, ker mnogo tega še dodatno zapraviš pa pozabiš enostavno. Tako, da pametovanje kako in kaj pri tem vozilu je brezvezno dokler si ga ne lastiš. Zanimivo je tudi to, da lahko kupiš super ohranjen primerek, in vse duleje extra odlično, pa ti po 500km uporabe samo vozilo zaropota in gre vse v motorju. Vozilo je zelo zanimivo, ampak ko kupuješ je dobro kupovati samo vozilo ki ima dokazila o menjavi vsega nastetega oz. vzdrževanja, ali pa še bolje da se pozna osebno mehanika, kateri lahko potrdi menjavo vsega prej omenjenega, pa še takrat ti reče ''ni garancije, to je M, vozi 320d pa bo vse za ziher'' :D veselo gledanje in nakupovanje M3 :D



Urejal Undisputed, 21.03.2016, 14:36.

Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan, Newton, Pepsi in 2 ostalim je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 556
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#6

čakte mal...

 

kaj pa drgač tankate v M3 če ne bencin? res ne razumem, kako lahko štejete v strošek vozila na letni ravni gorivo, a drgače gre M3 na vodo in je bencin kot neka super dobrina za motor?

 

od vsega naštetega si imel 5200 eur na letni ravni od tega si pač naletel na 4500 strošek za ojnične ležaje itd....ker drugače se menja na kok 100.000km? to pa je na koliko mogoče na 3-4 leta?

 

potem bi jaz lahko napisal, da je mene 335i v 1 letu koštal cca 2500 eur...pa bolje da ne naštevam kaj vse sem naredil... pa tu ni všteto gorivo, cestnina, kasko, gume, platišča, premontaže platišč in senzorjev, motorno olje, filtri... ker potem sem hitro na 6.000-7.000 eur....



Urejal bancnik, 21.03.2016, 19:44.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • jocker, re5pector in Mishko uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 761
  • Lokacija: Ljubljana

#7

No dejstvo je da sa jurja se ne mores goih dost preganjat z m3. Jest bolj verjamem lastniku kot forumasen ki so m3 sam na netu videli. Tak avto pac stane.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 675
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8

Meni torej po tej logiki stroški bivanja na letni ravni znašajo XY.000 eur, ker sem letos nabavil flet za XY jurjev... ti mater, še sam nisem vedel da sem večdesetkratni milijonar, lol


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • jocker in tipmisle uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 761
  • Lokacija: Ljubljana

#9

Sam vsak let je nekaj, drugo leto bo pa kaj drugega za poštimat. Če narediš 2000km mogoče res ne, samo potem je bedasto met tak avto. Če pa nardiš 15.000km letno pa je vsako leto komplet gum in zavor za zamenjat, kar je konkretno več kot jurja...nima veze, vsak naj dela kar hoče, kaj se bomo kregali.


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 556
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#10

Meni torej po tej logiki stroški bivanja na letni ravni znašajo XY.000 eur, ker sem letos nabavil flet za XY jurjev... ti mater, še sam nisem vedel da sem večdesetkratni milijonar, lol

 

pozabil si še prišteti obratovalne stroške stanovanja, amortizacijo ipd ipd ipd...kaj milijonar...bilijonar :D


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 086
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#11

Se vidi, da tisti ki nimajo v lasti tega vozila nimajo pojma kakšen je to letni strošek, če želiš seveda tako vozilo ohranjati na nivolju.

 

Mene je vzdrževanje v letu 2015 z M3 e92 za cca. 10.000km koštalo cca. 10.000 -11.000€.

 

- 2000€ gorivo

- 1500€ kasko

- 600€ cestnina

- 4500€ menjava ojničnih ležajev, potrosni material ki se je zamenjal ob odpiranju motorja, delo mehanika, preventivno zamenjane komponete in tesnila ki sodijo zravn, menjava vseh tekočin in olja

- oljni servis 400€

- stabilizatorji 200€

- akumulator 150€

 

Gume, in ostali potrošni material sploh ne štejem, ker mnogo tega še dodatno zapraviš pa pozabiš enostavno. Tako, da pametovanje kako in kaj pri tem vozilu je brezvezno dokler si ga ne lastiš. Zanimivo je tudi to, da lahko kupiš super ohranjen primerek, in vse duleje extra odlično, pa ti po 500km uporabe samo vozilo zaropota in gre vse v motorju. Vozilo je zelo zanimivo, ampak ko kupuješ je dobro kupovati samo vozilo ki ima dokazila o menjavi vsega nastetega oz. vzdrževanja, ali pa še bolje da se pozna osebno mehanika, kateri lahko potrdi menjavo vsega prej omenjenega, pa še takrat ti reče ''ni garancije, to je M, vozi 320d pa bo vse za ziher'' :D veselo gledanje in nakupovanje M3 :D

LOL

 

Cestnina ni vzdrževanje, gorivo - lahko debatiramo , cestnina ni vzdrževanje. Ura ki si jih porabil da si se vozu tudi ne.


Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


Undisputed
Undisputed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: renault 5

#12

LOL

Cestnina ni vzdrževanje, gorivo - lahko debatiramo , cestnina ni vzdrževanje. Ura ki si jih porabil da si se vozu tudi ne.



Kot sem napisal prej me je v letu 2015 koštalo veselje toliko. Kot je prej nekdo bolj sirokogled napisal, to leto bo pa potrebno menjati komplet zavore. Pred tem velikim servisom, sem menjal motorje loput, ki sta oba cca. 2000€ z menjavo. Ostala vozila, ki niso M se sploh ne steje. Kaksen 335i ipd. Pa to se v sanjah ne more primerjati z vzdrzevanjem M3. To je enako kot bi rekel da me je prislo za mojo 640d strosek za celo leto 2015 samo 2200€. Od tega 1500 kasko cestnina cca 300, in oljni servis 500. Goriva sploh ne stejem, premalo kuri :D

Po izracunih je bilo vzdrzevanje motorja s1000RR drazje kot 640d :)

Nasplosno, kaj je potem za vas vzdrzevanje vozila ce niso redni servisi, gorivo, cestnina, kasko, izredni servisi. Jaz pa stejem vse pod vzdrzevanje kar moram obvezno placati, ce zelim ulorabljati. Se pravi ce ne tankam ne morem vozit, ce ne servisiram se pokvari, ce nimam zavarovanja se nemorem voziti, ce nimam gum ne morem na cesto.
Spostujem vsako mnenje sam mislim, da imate malo zgreseno, ker vse to je potrebno ce ga zelis imeti oz. voziti. Primer je isti kot bi rekel, ne potrebujem oblacil, saj grem lahko kar gol na cesto, pa nevem ce te bodo policisti veseli na cesti ce bos gol? Nevem meni je vse vzdrzevanje tisto kar je nuja za placat! :)

Urejal Undisputed, 22.03.2016, 00:08.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 687
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#13

Vzdrževanje je servisiranje, pa naj bo še čiščenje, ipd. Vse ostalo, kar si naštel, je pa lastništvo :ok2


Prikaži več možnosti
    • turoby je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 35 883
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#14

Torej na letni ravni znaša vzdrževanje M3 cca:

 

- 2000€ gorivo

- 1500€ kasko

- 600€ cestnina

 

+ 1000 € nepredvidljivo.

 

Torej cca 5 jurčkov. No to pa je luksuz. S tem, da Gorivo lahko prilagajaš po meri.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Undisputed
Undisputed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: renault 5

#15

Torej na letni ravni znaša vzdrževanje M3 cca:

- 2000€ gorivo
- 1500€ kasko
- 600€ cestnina

+ 1000 € nepredvidljivo.

Torej cca 5 jurčkov. No to pa je luksuz. S tem, da Gorivo lahko prilagajaš po meri.

Pod 1000€ racunaj kar samo oljni servis in kaka malenkost. Kot sem omenil so nepredvidljivi stroski veliko visji zneski. Samo en motorcek loput je 1000eur, sta pa 2. Nato ojnicni in stvari poleg, kar spet povlece za sabo stroske. Ko naredis servis ojnicnih, cez 2000-3000km zopet oljni servis preventivno itd. Tu ti poleg vsega nastetga zopet mehanik najde nekaj dodatno za zamenjat. Vsaj kak kos podvozja. Ma skos je nekaj. :)

Urejal Undisputed, 22.03.2016, 07:13.

Prikaži več možnosti


Undisputed
Undisputed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: renault 5

#16

Vzdrževanje je servisiranje, pa naj bo še čiščenje, ipd. Vse ostalo, kar si naštel, je pa lastništvo :ok2


Meni so to vse vzdrzevalni stroski. Ce kupim kremo sebi ali vozilu je to vzdrzevanje. Saj gre brez, ampak hocem imeti mehko kozo oz usnje.

Lahko pregledam tudi fakture za 2014 pa mislim, da nebo nekega velikega odstopanja.

Naj se javi se kak lastnik M3 e92, ki dela vsaj 10.000km pa naj sam pove. Vrjamem, da bo povedal isto. Toliko to kosta, pa naj vzdrzevanje to je ali ni. Ali pa bo vozilo stalo doma pokrito s ponjavo v rezervnem programu, pa da sosed ve da ga imas, no ja "to je za mene lastnistvo" :D

Urejal Undisputed, 22.03.2016, 07:21.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 35 883
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#17

Pod 1000€ racunaj kar samo oljni servis in kaka malenkost. Kot sem omenil so nepredvidljivi stroski veliko visji zneski. Samo en motorcek loput je 1000eur, sta pa 2. Nato ojnicni in stvari poleg, kar spet povlece za sabo stroske. Ko naredis servis ojnicnih, cez 2000-3000km zopet oljni servis preventivno itd. Tu ti poleg vsega nastetga zopet mehanik najde nekaj dodatno za zamenjat. Vsaj kak kos podvozja. Ma skos je nekaj. :)

Ja no, sam če ga uporabljaš kot daly drive. Če pa ne, so pa stroški precej manjši no. Tudi ne rabiš ga met čez zimo registriranega. Sej kako je z zavarovanjem, če ga iz prometa čez zimo odjaviš? Je to sploh mogoče?


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • tipmisle je všeč


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#18

Kot sem napisal prej me je v letu 2015 koštalo veselje toliko. Kot je prej nekdo bolj sirokogled napisal, to leto bo pa potrebno menjati komplet zavore. Pred tem velikim servisom, sem menjal motorje loput, ki sta oba cca. 2000€ z menjavo. Ostala vozila, ki niso M se sploh ne steje. Kaksen 335i ipd. Pa to se v sanjah ne more primerjati z vzdrzevanjem M3. To je enako kot bi rekel da me je prislo za mojo 640d strosek za celo leto 2015 samo 2200€. Od tega 1500 kasko cestnina cca 300, in oljni servis 500. Goriva sploh ne stejem, premalo kuri :D

Po izracunih je bilo vzdrzevanje motorja s1000RR drazje kot 640d :)

Nasplosno, kaj je potem za vas vzdrzevanje vozila ce niso redni servisi, gorivo, cestnina, kasko, izredni servisi. Jaz pa stejem vse pod vzdrzevanje kar moram obvezno placati, ce zelim ulorabljati. Se pravi ce ne tankam ne morem vozit, ce ne servisiram se pokvari, ce nimam zavarovanja se nemorem voziti, ce nimam gum ne morem na cesto.
Spostujem vsako mnenje sam mislim, da imate malo zgreseno, ker vse to je potrebno ce ga zelis imeti oz. voziti. Primer je isti kot bi rekel, ne potrebujem oblacil, saj grem lahko kar gol na cesto, pa nevem ce te bodo policisti veseli na cesti ce bos gol? Nevem meni je vse vzdrzevanje tisto kar je nuja za placat!
:)

Ja, tudi jst mislim, da je to kr pravo mišljenje. Če komu ravno ne paše beseda "vzdrževanje", se pač lahko reče tudi kolk te uporaba avta letno stane ... in tukaj šteje vse, od cestnine do dišeče smerekice. 


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti
    • Undisputed in jast uporabnikom je všeč to sporočilo


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#19

Ja no, sam če ga uporabljaš kot daly drive. Če pa ne, so pa stroški precej manjši no. Tudi ne rabiš ga met čez zimo registriranega. Sej kako je z zavarovanjem, če ga iz prometa čez zimo odjaviš? Je to sploh mogoče?

Dobiš povrnjeno, samo moraš odjavit zavarovanje, ker je permanentna polica, se ne zgodi avtomatsko, če odjaviš avto iz prometa. Pa tablice moraš deponirat, če nimaš tistih po naročilu.


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Undisputed
Undisputed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: renault 5

#20

Ja no, sam če ga uporabljaš kot daly drive. Če pa ne, so pa stroški precej manjši no. Tudi ne rabiš ga met čez zimo registriranega. Sej kako je z zavarovanjem, če ga iz prometa čez zimo odjaviš? Je to sploh mogoče?

Mogoce je, vendar kraja vozila oz. kakrsna koli poskodba vozila plačas sam iz svojega žepa. jaz ga imam kar celo leto, ker se mi neda zajebavat, ko pride do problema. :)


Prikaži več možnosti