Skoči na vsebino

 

Zakaj je tudi le 20d popolnoma dovolj?

* * * * * 2 glasov

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
1445 odgovorov v temi
_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 879
  • Lokacija: Svet

#1

Da ne bo prevec off topica, dajmo premaknit debato v to temo. Tale post je odlicno izhodisce:

 

 

Ne strinjam se z tvojo razporeditvijo energentov, se pa strinjam, da vsakemu svoje. Meni je naklučje prineslo 2 dizla, upam da mi pa sreča prinese enga bencinarja in obvaruje pred električnin.  :P

Lp

Meni je pa prineslo dva dizla nacrtovanje. Kot receno, na forumu je veliko prevec anti dizel propagande, in to popolnoma neupraviceno. Rad bi da se razmislja malo sirse, da sta tako dizl kot bencinar (in tudi elektrika! i3 je zakon!) zelo ustrezna motorja, pac kaj pa izberes je pa veliko odvisno od uporabe in zelja.

 

Nikakor pa ni 2.0 dizl jajc, kot nekateri dobesedno nabijate. Brez argumentov. Jaz trdim ravno nasprotno.

 

Zakaj je 20d zakon?

- popolnoma zadovoljiv (visok) navor

- lepo se jih da chipat (po njem ima marsikateri motor navor na nivoju V8 izpred 10ih let)

- so lazji od vecjih bratov

- razmerje moc/teza zelo ugodna

- zmozni so tudi obcasne ljubiteljske sportnje voznje saj imajo dokaj lepo krivuljo navora (sploh po cipanju!)

- obstajajo bi turbo variante (ki se izkazejo s skoraj bencinskim karakteristikami ob veliko vecjem navoru in nizji porabi)

- nizja cestnina

- mnogo nizja poraba

- nizki obrati v sesti prestavi

- modern dizl gre is se ga lahko vozi tudi v cisto nizkih obratih

- nizji stroski vzdrzevanja (samo 4 cilindri, manj olja, vsega manj ...)

- cenejsi deli (zaradi mnozicnosti)

- ker je nizja poraba se da delati tudi po 1200km in vec (prispramo cas s tankanjem, sploh ce smo na poti na kaksen sestanek to pomeni veliko)

 

Da pa bom cim bolj objektiven pa se slabosti:

- zvok (v prostem teku, med voznjo je cisto OK)

- ketne

- turbine

- dpf, erg (saje)

 

Kot receno, tudi sam sem bil "zrtev" forumaskega hujskastva proti 20d dizlom in po letih me je vseeno matralo kako izgleda imeti in voziti 20d. V ta namem sem namenoma kupil vstopni model 318d E91 in sem bil nad njim navdusen - in sem se vedno. Nekaj ima to opraviti da je 3er (popolnoma dovolj udoben avto, s tem da je mnogo bolj sporten, kot visje serije) in veliko tudi s tem da je 20d dizel. Poglejte zgornje pluse in najdem se v vsakem izmed njih.

 

Kaj bi rad sporocil? Ni nobena sramota imeti in uzivati v 20d dizlu. Jaz sem imel najvecje serije, vedno velike motorje in sem cisto zadovoljen z 20d dizlom. Tako, da ga priporocam vsem!

 

Razen, jasno je potrebno povedati, dizel ni primeren za:

- veliko kratkih vozenj

- obsedence z visokimi obrati

- obsedence z zvokom

 

Prosim za konstruktivno debato. Z argumenti.



Urejal _peters_, 11.05.2016, 07:04.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • dgj in Bavarious uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 055
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#2

Še ena benz vs dizl tema. What could go wrong?

Če bo debata kulturna se jo lahko komot greste, čeprav saj veste da ne boste skup prišli, ne?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • Deyo in Misto uporabnikom je všeč to sporočilo


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 879
  • Lokacija: Svet

#3

Še ena benz vs dizl tema. What could go wrong?

Če bo debata kulturna se jo lahko komot greste, čeprav saj veste da ne boste skup prišli, ne?

Tako je, upam da bo debata kulturna.

 

In tukaj se gre za se bolj specificno temo kot splosno dizl vs benz. Namrec hec je v tem, da jaz trdim, da je ze 20d vrh glave, ko jih nekateri dajejo v nic - tipicno brez argumenta.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 055
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#4

Jaz osebno se s teboj strinjam, je pa seveda odvisno od tega kakšne zahteve imaš in kaj vidiš kot premium.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 752
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#5

Zakaj je 2.0 d povsem dovolj? Ker ima peters 2.0 d mašino :ok2 , ko bo menjal za 3.0 bo pa drugače :cool


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti
    • Pepsi in anze21 uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 339
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Seveda je dovolj. Tud 1.6 je dovolj. Ni pa to kaksno veselje. Hrenovka je tud dovolj za kosilo, pa vcasih nam tud kak biftek zapase.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, kn3z007, bvogri in 5 ostalim je všeč


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 740
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#7

Tudi joške ne rabijo biti velike, da lahko uživaš v ženski, vendar ima večina raje večje. 

 

Brezvezna tema, peters odkrivaš toplo vodo.


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti
    • mitja155, Gale, Pepsi in 7 ostalim je všeč


avalanche
avalanche

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 397
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: T5

#8

In v čem je poanta te teme? Izbira pogonskega agregata ni stvar objektivnih argumentov ampak izključno subjektivnih osebnih preferenc. Zame je pač 2 litrski dizel bedna jajca in nihče na tem svetu me ne bo prepričal obratno. Nekomu, ki mu je avto pač prevozno sredstvo, je povsem dovolj. V redu, ane, kakor komu paše. Ne bom ga pa napadal, da nima nobenih argumentov, da se moti, da kako lahko živi brez zvoka motorja...

 

Ampak če že želiš debato, imaš prav sam probleme s tem, kar očitaš vsem drugim. Prosiš za objektivne argumente, sam vedno navajaš zelo subjektivne. Povsem dovolj navora? Mogoče zate. Čipata se da tudi vsakega turbo bencinarja. Kako gredo skupaj poceni vzdrževanje ter turbine, verige, egr...?

 

Še vedno ne vem, kaj hočeš sporočiti. Če si zadovoljen z 20d, ga vozi. Nikogar pa ne zanima, zakaj ga imaš, kakšen so tvoje preference in kakšne prednosti vidiš v tem. Jaz pač ne vidim nobene, zato ga nimam. In nikakor ne rabim argumentirat tega.


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 879
  • Lokacija: Svet

#9

Tudi joške ne rabijo biti velike, da lahko uživaš v ženski, vendar ima večina raje večje. 

 

Brezvezna tema, peters odkrivaš toplo vodo.

Ne meni se ne zdi brezvezna. Meni se zdi da je potrebno tukaj na forumu razbiti mit, da je 20d mlincek, jajc, rahiticen motor. Ker NI res. Lahko samo pogledamo tovarniske podatke, sploh proznost. Mocni 2.0d mocno sisajo 3.0 benziranje v proznosti ... Kaj pa je v realnem prometu najbolj vazno - proznost (z drugimi besedami, navor).


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 752
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#10

Mene pri 2.0 d najbolj moti zvok, res ko traktor, same zmogljivosti in vozne lastnosti teh mlinčkov pa so čisto spodobne za normalno vožnjo.


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 879
  • Lokacija: Svet

#11

Zakaj je 2.0 d povsem dovolj? Ker ima peters 2.0 d mašino :ok2 , ko bo menjal za 3.0 bo pa drugače :cool

Prosim bodi konstruktiven. Zafrkavanje je tukaj nezazeljeno. 

 

Drugace pa - 3.0 masino sem tudi ze imel. Krasna, a 20d je tudi, ob mnogo manjsih stroskih.

 

V tem je hec.

 

Da se razumemmo - to temo je potrebno razumeti tudi v kontekstu price/performance.

 

Pa ne samo to - velike krave (ki imajo ponavadi velike motorje) so popolnoma "nesportne", lepo se peljes z njimi, cez ovinke ... Dolgcas.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 740
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#12

Ne meni se ne zdi brezvezna. Meni se zdi da je potrebno tukaj na forumu razbiti mit, da je 20d mlincek, jajc, rahiticen motor. Ker NI res. Lahko samo pogledamo tovarniske podatke, sploh proznost. Mocni 2.0d mocno sisajo 3.0 benziranje v proznosti ... Kaj pa je v realnem prometu najbolj vazno - proznost (z drugimi besedami, navor).

 

Ti glej tabele, podatke, meri porabo, uživaj v 2400rpm, ki jih imaš na voljo, si že dolgo idealen karakter za mini dizla, že od sedmice s plinom dalje.  :ok

Gledaš na avtomobile zelo racionalno in sam koncept efikasnosti in varčevanja te veseli- super! Sem vesel zate, ampak v subjektivnem, čustvenem, duševnem delu odnosa do avta, pa mene osebno vsi 4cyl. dizli pogrnejo do konca.  Tudi 2,3d ki si ga lastiš. Je pa tehnično super mašina, zelo potentna in skromna s porabo, to ti nihče ne zanika.


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti
    • bvogri, Falco, Pepsi in 3 ostalim je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 219
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#13

Brezvezna tema, peters odkrivaš toplo vodo.

Res je. 

@_peters_ je najprej je na mrtvo zagovarjal, kako je vzdrževanje sedmice poceni, potem je bil alfa in omega plin, zdaj je to dizel. :skrbast

Ampak OK, dobra stran tega je, da s časom vedno pride do pravega spoznanja. :ok2


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • stone in Warden uporabnikom je všeč to sporočilo


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 056
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#14

ker večinoma ljudje po AC vozijo na prihitevalnem pasu 120 km/h, je 1.0 dovolj.  Vsi šparajo zato pa smo kjer smo, država revežev. V glavi je treba premakniti na, več je boljše je. 



Urejal mika2023, 11.05.2016, 08:08.

Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti
    • Eddy je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 831
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#15

Da se razumemmo - to temo je potrebno razumeti tudi v kontekstu price/performance.

 

Pa ne samo to - velike krave (ki imajo ponavadi velike motorje) so popolnoma "nesportne", lepo se peljes z njimi, cez ovinke ... Dolgcas.

res je...2.0d je dolgčas :laugh

 

2.0d je jajc :fight  :laugh  :laugh :laugh  :laugh  

 

imel sem 2.0 tdi in se je lepo obnesel, za relacijo za potovalno hitrost 150-170 km/h je super, vse ostalo pa...brez besede. tisti, ki želi prišparati na porabi in hoče biti kot vsi "ostali" je 2.0 d več kot preveč.

 

definicija ostali: vsi tisti, ki se jim v življenju nikamor ne mudi, uživajo v vožnji ob opazovanju okolice in morda kdaj pa kdaj se težko odmaknejo z levega pasu na desnega :laugh


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 740
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#16

Res je. 

@_peters_ je najprej je na mrtvo zagovarjal, kako je vzdrževanje sedmice poceni, potem je bil alfa in omega plin, zdaj je to dizel. :skrbast

Ampak OK, dobra stran tega je, da s časom vedno pride do pravega spoznanja. :ok2

A ni bila nekje vmes še x vs rwd debata ?  :-D


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 117
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW e90 320d ®

#17

2.0 diesel je OK. Sem imel že dva avta z tem motorjem. Ups, še zdaj ga imam :)

Ima ugodno porabo in moč.

Zvok je obupen, pač diesel.

Raje bi pa imel bencinarja,vsaj 2.5

Samo mi je žal denarja za bencin.

Bencinarja mogoče enkrat kupim kot drugi avto.

Takega poceni, da ga ne bo škoda.

 

 

:blabla



Urejal SHAdOW, 11.05.2016, 08:10.

Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 752
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#18

Prosim bodi konstruktiven. Zafrkavanje je tukaj nezazeljeno. 

 

Drugace pa - 3.0 masino sem tudi ze imel. Krasna, a 20d je tudi, ob mnogo manjsih stroskih.

 

V tem je hec.

 

Da se razumemmo - to temo je potrebno razumeti tudi v kontekstu price/performance.

 

Pa ne samo to - velike krave (ki imajo ponavadi velike motorje) so popolnoma "nesportne", lepo se peljes z njimi, cez ovinke ... Dolgcas.

Kako naj bom konstruktiven, ko pa se primerja borovnice z lubenicami? Ja borovnice so male, lušne, imajo zelo kvalitetno barvo, ki ne gre z oblačil, lubenice so velike in okorne, imajo veliko vode, so uporabne za strelske vaje kot za druge namene (prehrambene), recimo borovnice niso primerne za strelske vaje ker so premale itd..., tako smiselna se mi zdi ta primerjava...


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti
    • beemwe39 je všeč


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 352
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#19

Moj argument zakaj nimam dizla...službo imam od doma oddaljeno 1 km, če grem peš. Če grem peš, mora bit vreme suho, drugače sem blaten, pozimi še tudi tu in tam gre, ko je dosti snega. Drugače se moram žal peljati ta kilometer do službe. Za dizla je to smrt, sploh če ne bi imel webasta. Še za bencinarja ni to najboljše. Letno naredim cca. 10k km. Največ relacij imam tam nekje do 15 kilometrov, ko se vozim k punci, dvakrat na mesec službeno v 30 km oddaljen kraj.

Dvakrat/trikrat na leto na morje, kakšna Nemčija vmes pade, to je pa tudi to.

 

Potrebe po dizlu ni...no tudi po 3.0 bencinarju je ni, ampak vsakič ko se vsedem v avto sem zadovoljen, z velikim veseljem se vozim, če mi danes v službi rečejo, pojdi v Milano, se mi smeji okoli glave, samo da se lahko vozim s svojim avtom, kljub temu, da mi ostane manj potnih stroškov.

 

In tukaj so tudi malenkosti, velikokrat me ljudje vprašajo kaj imam pod haubo in so kar malo začudeni, wau, 3.0 bencinar, taki so pa redki. Ali pa, končno nekdo, ki še spoštuje pravi bmw pedigre, itd... In se mi spet malo smeje. Ampak dosti subjektivizma... Dokler si lahko tak avto privoščim, ga bom vozil, ampak nadomestek (čeprav vem, da bom težko našel nadomestek svojega avta) bo isto bencinar, vendar kaj manjšega bolj "racionalnega", dizla si enostavno ne morem/upam privoščit.

V srcu bo pa vedno ostala želja po 3.0 +.... aja, spet sem subjektiven... se opravičujem.


Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 902
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#20

Vsaka mašina v avtu je popolnoma dovolj, tako da je že naslov teme zgrešen. Če delaš veliko kilometrov in se ti dolgoročno splača imeti dizel voz kljub dražjemu vzdrževanju, potem je to tudi edini razlog zakaj bi si omislil dizelmobil, drugače ne vidim zakaj bi si kdo omislil voz na dizel gorivo...sploh z ročnim menjalnikom ko se nakvačkaš še toliko bolj. Avtor teme je pa znan po opevanju svojih vozov, tko da nič novega.



Prikaži več možnosti