Skoči na vsebino

 

Zakaj je tudi le 20d popolnoma dovolj?

* * * * * 2 glasov

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
1445 odgovorov v temi
bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 831
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#41

Poglejmo na zadevo takole, seks menda poznamo vsi a ne? Za dosego vrhunca je na voljo več načinov, 2.0 tdi motor lahko simbolizira "desno ali levo roko", 4.0 bencinar pa seks s krasno, lepo, mlado, prsato žensko..., torej, na oba načina dosežemo cilj...,samo pot do cilja je pa precej precej drugačna..., torej, kdo navija za 2.0 tdi? :ok2

am...piflarji? :laugh  :laugh :laugh  :laugh  :laugh  ker pozna samo 1 formulo do cilja :ok2


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • andy je všeč


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 901
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#42

Poglejmo na zadevo takole, seks menda poznamo vsi a ne? Za dosego vrhunca je na voljo več načinov, 2.0 tdi motor lahko simbolizira "desno ali levo roko", 4.0 bencinar pa seks s krasno, lepo, mlado, prsato žensko..., torej, na oba načina dosežemo cilj...,samo pot do cilja je pa precej precej drugačna..., torej, kdo navija za 2.0 tdi? :ok2

Nekateri bi čipali TDIja (po tvoje desno roko), da bi bil občutek bližji filingu  :laugh .


Mogoče so tile rezultati bolj relavantni?

 

http://www.zeperfs.c...el3613-1336.htm

 

Vzemi na znanje da je razlika 34 konjev in tudi precej ccm. Če pa bi dal dizla čipat, pa bi bila zgodba še malce drugačna.

 

S tem, da tema ni o tem, da je 2.0d boljši ampak da je čist zadosten. 

No, ta link je že bolj realen kar se pospeškov tiče ;)...seveda so te desetinke nepomembnne A če so že v štartu narobe predstavljene je še toliko bolj mimo debata o nekih pospeških. Če in če je pa brezveze uporabljati tam kjer ni potrebno, ker potem je hitro še bolj zgrešena debata od že tako zgrešenega naslova teme.



Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 200
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#43

Ne vem kje si ti to prebral... Z Lune spremljaš forum pa se bol slabo vidi? Ali je matematika gor drugačna? Pri nas je 6,6 že kar nekaj časa več kot 5,3.  :ok2


 

poglej si še enkrat kaj si napisal spodaj 320d 5,0.. ampak primerjati 335i z 320d  :crazy  :crazy  in to v primerjavi pospeškov verjetno v 6 prestavi. Oprosti ampak  bi bilo boljše , če bi si tisti post prišparal  :ok



Urejal ily, 11.05.2016, 11:35.

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 901
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#44

To dela navor. Bencinar rabi obrate, da se premakne, te pa dobiš ob prestavi nižje in ne v isti, kot dizel. Kick down pa zopet dela čudeže... tko da te tabelce...hmmm, kaj pa vem...niso ravno neko merilo.

No ena zanimiva primerjava če že tako radi zagovorniki dizlov omenjate ta navor ;):

 

http://www.zeperfs.c...duel452-100.htm

 

280Nm vs 400Nm...pa so pospeški 400Nm po celi črti slabši od 280Nm ..seveda da se gleda optimalne pospeške ;)



Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 219
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#45

Veljo, to so 20 let stari podatki. Dizelski motorji so v zadnjem času zelo napredovali. Aktualni 535d je tudi ljubitelju bencinskih hlapov zanimivejši od 535i. Gre bolj, porabi manj. Odzivnost je pri obeh povprečna (turbo lag), ampak so zadevo zelo dobro omilili z menjalniki, ki so res hitri. In na primer, F30 320dA z 200 KM se pelje odlično, kratke prestave, hiter menjalnik, ki se dobro obnese tudi pri zahtevnejši vožnji (zaviranje, pospeševanje in prestavljanje sredi zavojev).

 

528i danes žal ni več nič posebnega, vsak 2.0 TDI mu do 200 km/h suvereno sledi. Pri priganjanju sicer pokaže zobe, ampak reakcijski čas daje dizlu prednost. No, ima pa, kljub starosti, še vedno edinstven občutek za volanom in seveda nadpovprečno lego za ta razred. :-D

 

Mene so navdušili, priznam. Novi avtomatski menjalniki so dizlom močno popravili vtis. Kaj bo to prineslo na dolgi rok, še ne vemo. Popravila so vsekakor nerodna, nekatera celo tako zelo, kot bi jih nalašč neumno skonstruirali.

 

Potem je tu še neumna zakonodaja, ki "pospešuje" prodajo nižjekubikažnih motorjev, tako da na koncu je izbira res nerodna. Ampak dejstvo je, da si z novim 320dA hitrejši kot s 528i. S tremi litri manj. 

 

PS: govorim seveda za aktualne serije, nekateri manj zmogljivi dizli v E90, sploh v začetnih serijah, so v mojih očeh bili velik korak nazaj.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 209
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#46

poglej si še enkrat kaj si napisal spodaj 320d 5,0.. ampak primerjati 335i z 320d  :crazy  :crazy  in to v primerjavi pospeškov verjetno v 6 prestavi. Oprosti ampak  bi bilo boljše , če bi si tisti post prišparal  :ok

In s čipanjem, ki je v principu zelo nizek strošek predelave, dobimo še boljše rezultate v prid 2.0d. Mislim, da se zelo približa 3.0d za katerega pa velja:

 

E90 320d 80 - 120km/h = 5,0s 

 

Res da sem se zatipkal pri 320d (namesto330d) ampak če bi prebral cel post bi tudi ti videl kaj sem imel v mislih.


I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 618
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#47

PPK pri E90 335i 80-120 km/h= 4,9s ( bmw podatek), 511.14 nm navora.

 

noben čipan 320d nima preko 470 nm navora.

 

bite me :ok2

 

To se mi zdi pa kar preveč...moj Mini ima izmerjeno najslabšo meritev 4.3s, je bilo že tudi 4.0 na zimskih gumah, 1150kg, 210hp in 317nm navora....v tretji pa med 3.1 in 3.3s. Vse merjeno preko OBD2 testerja.

 

lp,m


Prikaži več možnosti


MihaK3
MihaK3

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 628
  • Lokacija: Ljubljana

#48

Ja no, seveda je na nekem nivoju dovolj. Od BMW-jevih 2.0 d motorjev zadnje generacije sem vozil 318dTA, 320dA GT, 420dA in 525dXA in noben ni bil ravno nepremičnina, predvsem pa se odlično ujamejo z 8-stopenjsko avtomatiko. Sploh 525 je bil zelo suveren in pa zaradi najboljše zvočne izoliranosti izmed teh, tudi praktično nisi zaznal traktorskega zvoka (v kabini). In ja, predvsem v primeru, da kupuješ nov avto (katerega ne nameravaš imeti več kot 5-7 let in z njim ne narediti več kot 200k), te bo enak avto z 2.0d motorjem celokupno (brez kake velike izredne okvare) gotovo prišel ceneje kot primerljivo zmogljiv bencinar. Vendar pa v primeru, da kupuješ avto iz druge roke in sploh če ne delaš veliko km, pa je stvar že precej drugačna. Sicer pa tudi mene pri 4-cyl dizlih najbolj moti zvok in če se bom kdaj oziral po dizlu, bo to gotovo 6-cyl (če se bo še kakšnega dobilo, ker trend gre v smer 1.0 motrojev s po dvemi turbinami na valj...)


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Svet

#49

 

PS: govorim seveda za aktualne serije, nekateri manj zmogljivi dizli v E90, sploh v začetnih serijah, so v mojih očeh bili velik korak nazaj.

Kaj tocno mislis s tem? Glede zanesljivosti turbin in sklopk? Drugega jim ni ocitati ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 219
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#50

Ne. Občutek med vožnjo je neroden. Ne vem več, katerega leta, mislim, da je bilo 2005, sem preizkusil takratni 320d, 177KM, če me spomin ne vara. Obupen občutek pri speljevanju. Ali pa zveznost pospeševanja. Ko si se takrat presedel v 10 let starejši bencinski šestvaljnik, si šel nazaj v prihodnost. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Svet

#51

Res je. 

@_peters_ je najprej je na mrtvo zagovarjal, kako je vzdrževanje sedmice poceni, potem je bil alfa in omega plin, zdaj je to dizel. :skrbast

Ampak OK, dobra stran tega je, da s časom vedno pride do pravega spoznanja. :ok2

Glede poceni vzdrzevanja, priznam, sem ustrelil mimo, predvsem v tej smeri, da je vzdrzevanja kateregakoli BMWja - drago.

 

Glede moje evolucije. Poglej. Prilagodim se situciji. Delam prevec kilometrov za benciranja, novejsih bencinarjev se niti ne da dati na LPG, hkrati pa imajo novejsi bencinarji iste probleme kot dizli, saj so vedno bolj podobno skonstruirani .. Vkljucno s problemom saj ... (lean gorenje!)

 

Ti si lepo zgoraj povzel trenutno situacijo - enostavno velike kubature ne samo da jih skoraj ni vec, drzava jo aktivno onemogoca. Tako, da na nek nacin, zal, tehnologija ki je povozena.

 

Tako, da sem se odlocil, da je se najboljsa varianta dizl. Hkrati pa kot sem napisal, res me moti, ko se na forumu tako slabsalno pise o 20d, samo iz tega razloga sem se oslocil, da naredim 20d boljso "reklamo".

 

Tisti ki vidi pa v tem, moje hvaljenje se pa mocno moti, saj poskusam biti (skoraj) vedno objektiven. In ti lahko napisem tudi slabosti ...

 

Drugace pa - kaj mi je res TOP je pa elektrika ... Ampak to je ze druga tema.


Ne. Občutek med vožnjo je neroden. Ne vem več, katerega leta, mislim, da je bilo 2005, sem preizkusil takratni 320d, 177KM, če me spomin ne vara. Obupen občutek pri speljevanju. Ali pa zveznost pospeševanja. Ko si se takrat presedel v 10 let starejši bencinski šestvaljnik, si šel nazaj v prihodnost. :-D

Aha no. Lahko povem za mojega 318d, zveznost pospesevanja je bila in je se vedno (ampak manj po cipanju) kot si napisal.

 

Glede obcutka med voznjo pa meni zelo ustreza in mi je med boljsimi, pa sem vozil in imel marsikaj.

 

Problem pri bencinarju, recimo pri 330xi je bil pri meni samo eden. Obupno kratke prestave. V peti (najvisji) je avto vozil pri normalni avtocestni hitrosti okoli 4000 obratov. Noro. Je bil pa v vseh ostalih pogledih res super. Ampak si predstavljate se voziti 1000km v dnevu ali dveh na 4000+ obratov? Cez ovkinke super, na AC? Beda.

 

Idealnega avta pac ni. So samo priblizki.


Ena in edina prednost 2.0 diesel je poraba,to je vse. Tisti, ki ga tako pretirano hvali,druga verjetno ni imel. Ne favoriziram ne bencin ne diesel, le pod havbo mora biti kaj več,kot kavni mlinček

Ne gre za to da je 20d dizel zelo dobra izbira iz vecih kotov. Za to gre. Da nikakor ni slab motor, sploh najnovejsi so ze obupno dobri.


Poglejmo na zadevo takole, seks menda poznamo vsi a ne? Za dosego vrhunca je na voljo več načinov, 2.0 tdi motor lahko simbolizira "desno ali levo roko", 4.0 bencinar pa seks s krasno, lepo, mlado, prsato žensko..., torej, na oba načina dosežemo cilj...,samo pot do cilja je pa precej precej drugačna..., torej, kdo navija za 2.0 tdi? :ok2

Haha. Sem imel 4.0 motor. Pa ne enega. Pa ti lahko povem, da je 20d dizel tudi ena lustna seksi najstnica.  :beer


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 209
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#52

Glede poceni vzdrzevanja, priznam, sem ustrelil mimo, predvsem v tej smeri, da je vzdrzevanja kateregakoli BMWja - drago.

 

Glede moje evolucije. Poglej. Prilagodim se situciji. Delam prevec kilometrov za benciranja, novejsih bencinarjev se niti ne da dati na LPG, hkrati pa imajo novejsi bencinarji iste probleme kot dizli, saj so vedno bolj podobno skonstruirani .. Vkljucno s problemom saj ... (lean gorenje!)

 

Ti si lepo zgoraj povzel trenutno situacijo - enostavno velike kubature ne samo da jih skoraj ni vec, drzava jo aktivno onemogoca. Tako, da na nek nacin, zal, tehnologija ki je povozena.

 

Tako, da sem se odlocil, da je se najboljsa varianta dizl. Hkrati pa kot sem napisal, res me moti, ko se na forumu tako slabsalno pise o 20d, samo iz tega razloga sem se oslocil, da naredim 20d boljso "reklamo".

 

Tisti ki vidi pa v tem, moje hvaljenje se pa mocno moti, saj poskusam biti (skoraj) vedno objektiven. In ti lahko napisem tudi slabosti ...

 

Drugace pa - kaj mi je res TOP je pa elektrika ... Ampak to je ze druga tema.

Točno to. 

 

Škoda, da na forumu ni nikogar ki si lasti Veyrona, da bi lahko vsem lastnikom m3 povedal kakšna jajca vozijo, potem pa bi se našel _peters, ki bi ga hotel prepričat, da se da tudi v m3-ki uživat za veliko manj denarja.



Urejal Bavarious, 11.05.2016, 12:20.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Svet

#53

Točno to. 

 

Škoda, da na forumu ni nikogar ki si lasti Veyrona, da bi lahko vsem lastnikom m3 povedal kakšna jajca vozijo, potem pa bi se našel _peters, ki bi ga hotel prepričat, da se da tudi v m3-ki uživat za veliko manj denarja.

Sej to je res, drugace pa imas prav, ce imas polno vreco denarja, pol go for V8 (samo mora biti turbo, drugace je danes ze premalo in te lahko se kaksen 20d vrze dol).


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • Bavarious je všeč


*hawk*
*hawk*

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 394
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Marsikaj

#54

Osebno mi je zdj e90  335d taman. Sem pa vozil 2.0d že v f10,pa trojkah in  v ničemer ni nek presežek,tudi v porabi ne,če ga voziš tako kot si vajen z večjimi kubaturami. Edina stvar kjer jst vidim nekakšen + je v cestninjenju + zavarovanju.  Itak bodo kmalu nabili 5-6 turbotov na 1.0 motorje bodo meli hude pospeške in 600Hp. Motor bo pa treba menjati ob vsakem servisnem intervalu in ga boš lahko kupil v mercatorju na pike. 


Prikaži več možnosti
    • powerslide je všeč


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#55

A se ni ravno peters vedno norce delal iz dizlov in hvalil bencin in kombinacijo bencin + plin? Očitno je nekdo kupil 2.0 dizla in išče uteho.

 

Sicer pa BS 2.0dizl je pač spodoben avto ki dobro leti in malo skuri (cca 7-8L/100km), ga pa ni nihče kupil zato ker bi bil moker pred prodajalno ob napisu x20d ali 2.0tdi.

Nizki stroški, spodobna vožnja in to je to. Zakaj? Zato ker so prioritete drugje ali pa denarja ni več ali pa je enostavno najbolj racionalna odločitev (npr, da imaš 2.0d za vsak dan za poslovne poti, doma pa še npr eno E30 cabrio za po mestu in za vikende).

 

Razen dizl variante še razumem v terencih in večjih SUVih ki jih je vsaj meni lepše voziti z dizlom v nosu, ostalo je pa bolj tako tako.

Če bi lahko izbiral za službeni avto med nekaj let starimi Audi RS4, BMW M3, Alfo Giulio QV se sigurno ne bi na koncu odločil za novejšo/novo Škodo Superb 2.0tdi. In dvomim, da bi se kdorkoli drug, sploh nekdo ki piše po avtomobilskem forumu.



Urejal Pepsi, 11.05.2016, 12:49.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti
    • anze21 in Hoonigan uporabnikom je všeč to sporočilo


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 901
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#56

Veljo, to so 20 let stari podatki. Dizelski motorji so v zadnjem času zelo napredovali. Aktualni 535d je tudi ljubitelju bencinskih hlapov zanimivejši od 535i. Gre bolj, porabi manj. Odzivnost je pri obeh povprečna (turbo lag), ampak so zadevo zelo dobro omilili z menjalniki, ki so res hitri. In na primer, F30 320dA z 200 KM se pelje odlično, kratke prestave, hiter menjalnik, ki se dobro obnese tudi pri zahtevnejši vožnji (zaviranje, pospeševanje in prestavljanje sredi zavojev).

 

528i danes žal ni več nič posebnega, vsak 2.0 TDI mu do 200 km/h suvereno sledi. Pri priganjanju sicer pokaže zobe, ampak reakcijski čas daje dizlu prednost. No, ima pa, kljub starosti, še vedno edinstven občutek za volanom in seveda nadpovprečno lego za ta razred. :-D

 

Mene so navdušili, priznam. Novi avtomatski menjalniki so dizlom močno popravili vtis. Kaj bo to prineslo na dolgi rok, še ne vemo. Popravila so vsekakor nerodna, nekatera celo tako zelo, kot bi jih nalašč neumno skonstruirali.

 

Potem je tu še neumna zakonodaja, ki "pospešuje" prodajo nižjekubikažnih motorjev, tako da na koncu je izbira res nerodna. Ampak dejstvo je, da si z novim 320dA hitrejši kot s 528i. S tremi litri manj. 

 

PS: govorim seveda za aktualne serije, nekateri manj zmogljivi dizli v E90, sploh v začetnih serijah, so v mojih očeh bili velik korak nazaj.

Gerchy, seveda so nove mašine drug svet napram starim, da o avtomatiki ne govorimo a realno gledano je tu gor uporabnikov s temi starimi mašinami večina in zato sem dal primerjavo starih kant (če ne zatiskamo oči resnici :laugh).

Mislm da nihče realen gledajoč ne oporeka napredka a tudi treba vzeti v zakup da kaj bo s temi mašinami čez 5-10 let v uporabi danes še nihče ne ve. Če odštejemo ketne in ostali očitno potrošni material pri novodobnih strojih.

Gledanje desetink za primerjavo hitrosti je v praksi itak neuporabno, ker nekaj je vožnja in nekaj je občutek v vožnji. Svoje kante žal npr. ne zamenjam za novega dizel pasata neglede na pospeške in menjalnik...al sem jaz čuden al je pa ta svet čuden kamor gre  :ok2 .



Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 056
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#57

če je od 1999 dizel 2.0d iz 136KM prišel na 200 KM z dodatno turbino.

Kam je pa prišel 3.0d?

Ali večje mašine niso nič napredovale?


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 831
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#58

če je od 1999 dizel 2.0d iz 136KM prišel na 200 KM z dodatno turbino.
Kam je pa prišel 3.0d?
Ali večje mašine niso nič napredovale?


Iz 204hp na 320hp

Urejal bancnik, 11.05.2016, 13:04.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Svet

#59

A se ni ravno peters vedno norce delal iz dizlov in hvalil bencin in kombinacijo bencin + plin? Očitno je nekdo kupil 2.0 dizla in išče uteho.

 

Pepsi, ce sem se kdaj delal norca iz 20d, sem se izkucno zaradi tega ker sem bil ocitno zaveden. Pac nisem vedel, kako dobre masine so to.

 

Se enkrat 20d dizla sem kupi nacrtno, namensko, zato nobene utehe. Le zelim razsiriti moj pogled - da nikakor niso jajca (kot velja generalno mnenje na forumu). Vem da sem dregnil v osje gnezdo, a to je bil tudi moj namen.

 

Zelo sem razmisljal o N52 (ker sem si ga res zelel), nato pa prisel do zakljucka, da cas ocitno sel mimo. Mnogo boljsa varianta je bi turbo 20d. Moj zakljucek. Moje menje. Bi pa za ta denar dobil kolikor hoces 3.0 in tudi V8 ... Vzdrzevanje pa kosta ohoho povsod. Lahko izdam malo statistik ce koga zanima.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Svet

#60

Evo vam dam en zanimiv filcek, se en biser od avtomobila - F20 125d:

 

https://www.youtube....h?v=TDeA_ELOGuw



Urejal _peters_, 11.05.2016, 13:19.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti