Skoči na vsebino

 

Nakup 525d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
89 odgovorov v temi
jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 010
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#81

Meni so na servisu rekli, da priporočajo menjavo verige pri 200 000 km. 

servis BMWSlo pa pravi, da je najbolj pri 120.000km...  :laugh  :laugh


Prikaži več možnosti


frizo
frizo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10 530d

#82

- tudi sam kupujem f10 oz f11 zanima me tipka za nacin voznje ob menjalniku. Je to kaj pametnega oz. koristnega ali samo 1 vecja moznost okvare?
- zakaj imajo nekateri f serije nad gumbom za gretje sedezev nek gumb za usmerjanje ventilacije drugi pa tega nimajo?
- kaksen je rocni menjalnik za vozit ali se ga sploh splaca izbrat glede na to da avtomatik dela bp
- nekateri volani imajo pod trobljo krom letvice ali je to samo slabsa oprema ce je ni ?
hvala

- gumb za način vožnje spremeni trdoto volana, odzivnost stopalke za plin in menjalnika ter trdoto vzmetenja (v kolikor ima avto nastavljive amortizerje)

- vse F10 morajo imeti gumb za usmerjanje ventilacije imaš pa 2 izvedbe klime. Tista ki ima krom na zračnikih ima razširjene funkcije

- ročni menjalnik mislim da nima nekega smisla v takšnem vozilu

- volan s krom letvico je športna izvedba, Je malo manjši in debelejši


Prikaži več možnosti


discover0709
discover0709
  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw 5

#83

Hvala za odgovore
Prikaži več možnosti


Uzivac
Uzivac

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 590
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 530xD G30

#84

Ne vem kaj je z to verigo. Osebno ne poznam nikogar ki bi s tem imel težave, pa poznam kar nekaj lastnikov Bmw-jev z 6 valjnim motorjem.

Kot se mi zdi gre za tisto :

prijatlov prijatelj je od prijateljevega soseda slišal, da je tam nekje nekomu na bmwju nagajala veriga.

Ko sem imel golfa 2 - daleč nazaj konec 80-ih so krožile podobne govorice za famozno bosch pumpo, ki menda kar naprej crkuje in je grozno draga. Ni mi crknila kljub 300 000 km. Še več nikoli nisem nikogar slišal da bi rekel :  meni je crknila.

 

L.P.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 558
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F10 3.0d

#85

Če že sedem let nisi imel stroška z avtom, pomeni, da se bo naenkrat začelo. Pač nič ni večno, je pa mogoče bolje, da servisiraš nekaj, kar ti je vsaj pri srcu. Potem, če že kupuješ, tudi jaz svetujem šestvaljni dizel, je čisto drugo doživetje za vozit in za poslušat. Nadalje, če boš pretirano bral razne anekdote na tem forumu, ne boš kupil bmw sploh. Ker se boš usral od raznih čudes glede okvar. Zdaj, ali so to avti, ki imajo na števcu stodvajset tisoč km, v resnici pa jih imajo petstodvajset tisoč; ali pa jih veliko zares ne začuti avta in ga vozijo kot pač ga. Ne vem. Opažam pa pri par znancih, da je veliko bolj kot neka ketna, škodljiv odnos lastnika do avta. Avto ima lahko še toliko moči, ampak agresivno upravljanje bo vedno škodljivo. Je pa tudi to, da bmw ima kvare, ampak se zlahka pometejo pod preprogo, ker te avte kupujejo tisti, ki imajo denar in so manj občutljivi, ker itak samo kaj drugega dokupi. Verjetno ima bmw tudi zato spodobno bazo Buyback avtov. (teh avtov ne kupovat)

 

Sicer imaš pa, kot si omenil, še vedno opcijo varnega pristana pri Lexusu, kateri pri naši mentaliteti sicer ni priljubljen, ga pa zanesljivo kupujejo izključno ljudje, ki potem ne izstopjio ven v prelepi črtasti poliester trenirki in s pozlačenimi supergami (v primeru punc). Nazadnje sem zadnjič doživel takšen nivojski preskok avto - človek na petrolu na barju. Tankam, zraven pripelje zadnji model A6, mislim da švicarske tablice, potem pa iz avta izskoči družina: dec v črtasti nikakvi razvlečeni majici z nagubano plastično trenirko, otroci kot da je maškara v juniju, baba pa spet neke nikakve hlače in pa neko roza majico, ki ji je omogočala razkazovanje vampa; majica verjetno barvno še h gatam ni pasala. Obvezno je šla na potovanje seveda tudi baka, to je pa že težko opisat, je pa očitno, da je okus lahko dedna zadeva. V glavnem, tak jaz niti spim ne doma. Zares me je zadelo do dna duše, ustvarjalci tega A6 niso imeli v mislih takih uporabnikov.

 

Nazaj k lexusu, kolikor vidim na mobile, so že tudi novi (nemodificirani) modeli GS za pod 30 tisoč eurov, s štiri ali šestvaljnim bencincem. V bistvu bom o tem kdaj razmislil še sam..


Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 174
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#86

Če že sedem let nisi imel stroška z avtom, pomeni, da se bo naenkrat začelo. Pač nič ni večno, je pa mogoče bolje, da servisiraš nekaj, kar ti je vsaj pri srcu. Potem, če že kupuješ, tudi jaz svetujem šestvaljni dizel, je čisto drugo doživetje za vozit in za poslušat. Nadalje, če boš pretirano bral razne anekdote na tem forumu, ne boš kupil bmw sploh. Ker se boš usral od raznih čudes glede okvar. Zdaj, ali so to avti, ki imajo na števcu stodvajset tisoč km, v resnici pa jih imajo petstodvajset tisoč; ali pa jih veliko zares ne začuti avta in ga vozijo kot pač ga. Ne vem. Opažam pa pri par znancih, da je veliko bolj kot neka ketna, škodljiv odnos lastnika do avta. Avto ima lahko še toliko moči, ampak agresivno upravljanje bo vedno škodljivo. Je pa tudi to, da bmw ima kvare, ampak se zlahka pometejo pod preprogo, ker te avte kupujejo tisti, ki imajo denar in so manj občutljivi, ker itak samo kaj drugega dokupi. Verjetno ima bmw tudi zato spodobno bazo Buyback avtov. (teh avtov ne kupovat)

 

Sicer imaš pa, kot si omenil, še vedno opcijo varnega pristana pri Lexusu, kateri pri naši mentaliteti sicer ni priljubljen, ga pa zanesljivo kupujejo izključno ljudje, ki potem ne izstopjio ven v prelepi črtasti poliester trenirki in s pozlačenimi supergami (v primeru punc). Nazadnje sem zadnjič doživel takšen nivojski preskok avto - človek na petrolu na barju. Tankam, zraven pripelje zadnji model A6, mislim da švicarske tablice, potem pa iz avta izskoči družina: dec v črtasti nikakvi razvlečeni majici z nagubano plastično trenirko, otroci kot da je maškara v juniju, baba pa spet neke nikakve hlače in pa neko roza majico, ki ji je omogočala razkazovanje vampa; majica verjetno barvno še h gatam ni pasala. Obvezno je šla na potovanje seveda tudi baka, to je pa že težko opisat, je pa očitno, da je okus lahko dedna zadeva. V glavnem, tak jaz niti spim ne doma. Zares me je zadelo do dna duše, ustvarjalci tega A6 niso imeli v mislih takih uporabnikov.

 

Nazaj k lexusu, kolikor vidim na mobile, so že tudi novi (nemodificirani) modeli GS za pod 30 tisoč eurov, s štiri ali šestvaljnim bencincem. V bistvu bom o tem kdaj razmislil še sam..

 

 

:beer

Samo, če želim gledat 6 valjne 5-ke, moajo bit stare vsaj kaj, 5 let....To mi je skoraj prestaro....

Ja Lexus GS izgleda res top avto, je pa morda malce dražji od 5-ke, že sploh kot nov...nebi pa na račun toliko nižje cene vzel toliko bolj iztrošenega ali brez opreme....čeprav 3.5 motor je že kar zalogaj za stroške zavarovanj, davkov, ipd....  :laugh



Urejal Katunga, 30.06.2016, 15:46.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 693
  • Lokacija: Ljubljana

#87

to je mazda in ne evropska jajca. Lahko vozis vsaj se 7 let brez kakrsne koli okvare, se posebej bencinarja. Sem mel nekaj japoncev pa je bilo cist dolgcas, sem pozabil kdo je bil moj serviser....
Prikaži več možnosti


IgorIco
IgorIco
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: F11 525xd

#88

Jest sem imel do lani 8-let staro Hondo Accord, japonske izdelave. Odličen, prožen motor. Kar nekaj težav je bilo, vsekakor več kot je renome te japonske znamke.

 

Moj oče je imel do lani 13-let staro Mazdo 6 (prvi lep model), odličen avto, nobenih, ampak res nobenih težav. OK, na koncu ga ko konkretno zdelala rja. Sedaj ima oče prej omenjeno Hondo. :)

 

Lani sem prek posrednika Kreativni najemi (Autobroker) iz Nemčije uvozil 3 leta staro F11, 525 xDrive, 115.000 km, pri 110.000 km je imel na uradnem servisu v Nemčiji zamenjani obe turbini. 26K EUR + 3K stroški. Z avtom sem imel kar nekaj težav, na koncu so (smo) ugotovili, da je bil razlog v napačno izvedeni menjavi obeh turbin. Avto je npr. občasno izklopil drugo turbino, javljal je neke napake, enkrat pa je šel tudi v prisilni način delovanja (npr. najvišja hitrost 60 km/h ipd.). Stroškov za popravila je bilo za 1+ K EUR, brez vsake pripombe jih je pokril uvoznik, ki se je potem ukvarjal naprej s prodajalcem v Nemčiji (če se je, ne vem). Zato o uvozniku Autobroker (Kreativni najemi) z moje strani vse najboljše za zelo korekten odnos. Avto so popravili na servisu pri Mateju Molku. Ker je bilo to "anoying" napako težko reproducirati, so se zares potrudili in s temeljito raziskavo zadevi prišli do dna. Res ... iskrene pohvale tudi za servis PSC Molk z moje strani.

 

No, v prvem letu je potem odpovedal še en zračni meh oz. vzmetenje (to je nekdo že omenil). V praksi to izgleda tako, da te avto zjutraj na parkirišču pričaka povsem nagnjen v eno stran in se skoraj nasloni na vozilo, ki je parkirano zraven. :) Avtomobil je sicer še nekaj časa vozen. Gre za precej pogosto napako na F11. Zamenjati sem moral oba meha, strošek enega je pokril BMW (kualanca), ostalo sem plačal.

 

Avto je precej težak (tudi zaradi xDrive) zato z mesta ni preveč poskočen in prožen (Honda je imela 200 ccm več in 300+ kg manj, kar se pozna), treba ga je ganjat tudi pri prehitevanju - morm reči, da me glede tega ni impresioniral. Zato pa od 140 - 200 km/h zavidljivo pospešuje, če komu to kaj pomeni (100 konjev več in druga turbina naredita seveda svoje). Iz navedenih razlogov ima motor 3.0 (530d) po mojem mnenju svoj smisel, res pa je, da to prinese poleg ostalega še dodatnih +8% davka na luksuz (cca 2,5 K EUR pri 3 leta starem avtomobilu).

 

Mi je pa zato avto vizualno še vedno zelo všeč, to je bil pri meni prvenstven razlog nakupa. Lepih karavanov po moji oceni ni veliko.

 

Zaključek: za moje razumevanje stvari je avto imel res veliko težav. Z nekaj pridobljene trde kože se je na koncu vse dobro izteklo. A če bi za avto odštel 65+ K EUR (cena novega), pa bi ga verjetno kar vrnil prodajalcu.

 

Nič, to so moje izkušnje, upam, da bodo komu pomagale.


Prikaži več možnosti
    • simply je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 024
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#89

Zelo korektno napisano.


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 231
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#90

Jest sem imel do lani 8-let staro Hondo Accord, japonske izdelave. Odličen, prožen motor. Kar nekaj težav je bilo, vsekakor več kot je renome te japonske znamke.

 

Moj oče je imel do lani 13-let staro Mazdo 6 (prvi lep model), odličen avto, nobenih, ampak res nobenih težav. OK, na koncu ga ko konkretno zdelala rja. Sedaj ima oče prej omenjeno Hondo. :)

 

Lani sem prek posrednika Kreativni najemi (Autobroker) iz Nemčije uvozil 3 leta staro F11, 525 xDrive, 115.000 km, pri 110.000 km je imel na uradnem servisu v Nemčiji zamenjani obe turbini. 26K EUR + 3K stroški. Z avtom sem imel kar nekaj težav, na koncu so (smo) ugotovili, da je bil razlog v napačno izvedeni menjavi obeh turbin. Avto je npr. občasno izklopil drugo turbino, javljal je neke napake, enkrat pa je šel tudi v prisilni način delovanja (npr. najvišja hitrost 60 km/h ipd.). Stroškov za popravila je bilo za 1+ K EUR, brez vsake pripombe jih je pokril uvoznik, ki se je potem ukvarjal naprej s prodajalcem v Nemčiji (če se je, ne vem). Zato o uvozniku Autobroker (Kreativni najemi) z moje strani vse najboljše za zelo korekten odnos. Avto so popravili na servisu pri Mateju Molku. Ker je bilo to "anoying" napako težko reproducirati, so se zares potrudili in s temeljito raziskavo zadevi prišli do dna. Res ... iskrene pohvale tudi za servis PSC Molk z moje strani.

 

No, v prvem letu je potem odpovedal še en zračni meh oz. vzmetenje (to je nekdo že omenil). V praksi to izgleda tako, da te avto zjutraj na parkirišču pričaka povsem nagnjen v eno stran in se skoraj nasloni na vozilo, ki je parkirano zraven. :) Avtomobil je sicer še nekaj časa vozen. Gre za precej pogosto napako na F11. Zamenjati sem moral oba meha, strošek enega je pokril BMW (kualanca), ostalo sem plačal.

 

Avto je precej težak (tudi zaradi xDrive) zato z mesta ni preveč poskočen in prožen (Honda je imela 200 ccm več in 300+ kg manj, kar se pozna), treba ga je ganjat tudi pri prehitevanju - morm reči, da me glede tega ni impresioniral. Zato pa od 140 - 200 km/h zavidljivo pospešuje, če komu to kaj pomeni (100 konjev več in druga turbina naredita seveda svoje). Iz navedenih razlogov ima motor 3.0 (530d) po mojem mnenju svoj smisel, res pa je, da to prinese poleg ostalega še dodatnih +8% davka na luksuz (cca 2,5 K EUR pri 3 leta starem avtomobilu).

 

Mi je pa zato avto vizualno še vedno zelo všeč, to je bil pri meni prvenstven razlog nakupa. Lepih karavanov po moji oceni ni veliko.

 

Zaključek: za moje razumevanje stvari je avto imel res veliko težav. Z nekaj pridobljene trde kože se je na koncu vse dobro izteklo. A če bi za avto odštel 65+ K EUR (cena novega), pa bi ga verjetno kar vrnil prodajalcu.

 

Nič, to so moje izkušnje, upam, da bodo komu pomagale.

Pomoje da avto nima realne kilometre, ker ponavadi take avte kupijo firme in delajo letno tono kilometrov, ko pride avto čez 300k jih pa prodajo v avto hišo,

kjer avto hiša kilometre prevrti ter avto proda čim hitreje naprej....pol pa pride avto do posameznikov, kateri obupajo na popravilih....vedno ista zgodba z bmw-ji.


Prikaži več možnosti
    • MiranK je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.