Michelin je pred nedavnim predstavil novo generacijo zmogljive pnevmatike iz družine Pilot Sport. Pomembna novost je dinamična odzivnost pnevmatike v ekstremnih pogojih, k čemur naj bi pripomogel hibridni ojačitveni pas, sestavljen iz najlona in aramida, kar naj bi bil (patentiran) plod Michelinovih inženirjev.
Aramid vlakna poznamo že iz odlične pnevmatike Pilot Super Sport, pri Pilot Sport 4 pa so jih v razmerju 50:50 spojili z najlonom in tako pri lateralnih obremenitvah zagotovili največjo možno stično površino s podlago.
Izkušnje so, tako pravijo, črpali tudi iz diraških izkušenj, natančneje iz prvenstva formule E.
Zanimiva novost so tudi poudarjeni napisi na bočnici. Odtis v kalupu so obdelali tako, da stranski napis na svetlobi zaradi povečanega kontrasta postane poudarjen.
Pnevmatike so že na voljo, trenutno v dimenzijah od 17 do 19 palcev, obljubljajo pa tudi homologacijo za prvovgradnjo, tako da jih bo kmalu mogoče zaslediti tudi na novih vozilih.
Novi Pilot Sport 4 je bilo mogoče preveriti tudi na (delno prenovljeni) dirkaški stezi v Hungaroringu. Testni BMW-ji so se odlično znašli na različnih podlagah in razmerah, ki so jih pripravili Michelinovi inštruktorji, obenem pa pomagali obnoviti znanje pri ravnanju v kritičnih situacijah.
Kot se za Michelinove dogodke spodobi, so tovrstne predstavitve zanimive tudi z informativnega vidika. Na ogledu tovarne v Nyíregyházi, kjer izdelujejo okrog 6.000 visoko zmogljivih pnevmatik, z novim obratom pa bodo številko konec drugega leta dvignili na slabih 7.000, so natančno prikazali postopek izdelave, pri tem pa postregli še s tehničnimi detajli posameznega segmenta.
Zanimivo, kljub dovršeni avtomatizaciji procesov, se končni pregled še vedno vrši pod budnim očesom človeškega kontrolorja.
Kako se PS4 obnesejo v praksi, bomo poročali v kratkem, ko bomo sezuli trenutni testni komplet (PS3) in ga zamenjali z novim.
Klikni tukaj za ogled celotne objave