Skoči na vsebino

 

Iz oči v oči z Michelin Pilot Sport 4

* * * * - 2 glasov Premiera Test M6 F30 F31 F11

  • Prijavi se za objavo odgovora
73 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#21

Iz prve roke nimam odgovora, žal tudi ne obstaja v moji dimenziji.
Bo treba počakati na več mnenj in na podatke o prvovgradnji.
Včasih so na zmogljivejša vozila (npr. BMW M) vgrajevali PS2, potem Super sport, zdaj bomo pa videli. Če bo še vedno prednjačila Super sport, potem gotovo kotira višje.
Mogoče ti tole kaj koristi.


V kateri dimenziji ne obstaja? Jaz jo imam v 245/40 R18 in je res nekaj posebnega...udobna a hkrati zelo zmogljiva, ko se segreje se nenormalno lepi na cesto, po mokrem pa navkljub relativno ze plitvem zacetnem profilu, se perfektno upira aquaplaningu. Sem ze veliko napisal o tej gumiv temi Letne pnevmatike.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#22

V pravilni dimenziji za E39, 235/40 in 265/35 R18.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#23

V pravilni dimenziji za E39, 235/40 in 265/35 R18.


"Pravilna" dimenzija je samo zaradi varnosti, ce pretiravas, da zacne avto silit z nosom ven in ne z repom. Bmwjevi inzinerji nimajo radi oversteera :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#24

To je sicer res, da so tovarniške nastavitve na varni strani, ampak dvomim, da bi 1 cm širša površina opazno vplivala na oversteer/understeer. Je preveč ostalih dejavnikov. Po mojih izkušnjah, seveda, kjer nisem zaznal opaznih razlik od širine 235 navzgor.

Drugače je pravilna dimenzija predvsem zato, da je prikazana hitrost realna in da ne prihaja do nasedanja. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#25

Niti ne, kot zanimivost naj omenim da je 245/40R18 bolj primerna dimenzija za e39, kar se tiče števca hitrosti, kot pa 235/40R18. Manj laže. Testirano z GPSom :)

 

Npr. edina 16" e39 dimenzija - 225/55R16 je po obsegu prav tako bližje 245/40R18.

 

Da pa se homologirat 245/40R18 če imaš kake aftermarket 8,5J feltne z papirji.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#26

Evo PS4 20.000km kasneje report:

Spredaj cca 6-6,5mm, zadaj 5-5,5mm. 80% dinamične vožnje po AC. Sem pa ta teden premenjal kolesa naprej nazaj.

 

So far so good. Držijo se še kot nove.

Postale so tudi precej tišje. Nove so bile prvih 3kkm, kot sem že omenil, dokaj glasne.

 

Sem danes naredil še eno sliko, da se vidi kako močan zaščitni rob platišča imajo te gume. Sem že nekajkrat grdo podrgnil ob robnik, pa ni nobenih (novih) posledic na feltnah.

 

IMG_0301.jpg



Urejal mstipic, 06.08.2016, 13:15.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#27

O primernosti dimenzije lahko samo ugibamo, ker ne vemo, iz katere izhajati. Ti si primerjal 225/55 R16, ampak če vzamemo osnovno širino 205/65 R15 (18" pri nekaterih E39 sprva sploh ni bilo na voljo), pa je ta bližja 235/40 R18. In tudi slednja je primernejša v primeru mešanih dimenzij, saj je 245/40 R18 en centimeetr višja in lahko že opazno vpliva na optični izgled. Ampak če me spomin ne vara, je za hitrost pomembno zadnje kolo.

 

Drugače pa, on topic, PS4 so me zaenkrat navdušile. Ogromna razlika v primerjavi s PS3, ampak saj zdaj ni več nobena skrivnost, da je pravi naslednik PS2 pravzaprav Super Sport. Ob resnejši obremenitvi malce zacvilijo, da postaneš pozoren, ampak noge s plina ni potrebno umakniti. :skrbast


Pripete slike za predogled

  • gmund.jpg

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#28

Ko smo že pri optičnem izgledu... A se še komu zdi, da so predvidene dimenzije za 17" pri e39 mogoče premajhne? Enostavno je preveč prostora med gumo in blatnikom okoli in okoli. Tudi pri znižanih avtih se ta luft še vedno vidi ob straneh kolesa.


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#29

Spredaj verjetno ne, zadaj pa je prostora do 275 širine (M5) in če imaš 235 zadaj... je to precej lufta, sedaj ne vem kako dimenzijo imaš ti gor?


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#30

Mislis na to kolko je feltna ven potisnjena? To je zaradi premajhnega et-ja. Idealno za mene odspredaj, et 15-20, odzadaj pa et 15-25, odvisno od sirine feltne. Za manjsi et je primerna 8j-8,5j z gumami med 235-245mm, za vecji et je lahko felna odaoredaj tudi do 9,5j, na katero bi sle teoreticno gume do 265mm gor, brez drsanja ob katerikoli del. Za zadnje pa lahko gre vse gor, manj kot 245 sicer nebi daval za letne, ker ze pri meni zgledajo preozke. Gre pa vse do 285 brez drsanja, preverjeno.

Kar se pa tice oboda gume oziroma dimenzije 245/40 R18, je res da stevec bolj natancno kaze. Razlike med 235/45 R17 zimskimi in 245/40 R18 so pri isti hitrosti 100km/h, v prid visjim colam okoli 2-3 km/h visje. Tako da po gpsu, lazejo samo kaksna 2km manj kot je realna hitrost, docim 17'-tke pri zgoraj omenjeni dimenziji lazejo za okoli 6-7 km/h, napram gpsu.

Meni osebno to bolj pase, drugic vec gripa na sprednji osi, malo manj na zadnji, manjsa moznost aquaplaninga na zadnji osi, malo bolj zbalansiran avto v sredini ovinka, je kar nekaj prednosti z mojega stalisca. Edini minus je malo vizuelni, ker je malo vec roba in ker so zadnje malo preozke, ko ga gledas odzadaj. Aja pa sprednji konec je se bolj obcutljiv na kolesnice, ki jih je na nasih cestah vse prevec.

Ce bi imel moznost zamenjat zadnje feltne, bi naslednji komplet dal gor 255/35 R18 odspredaj in 265/35 R18 odzadaj. :ok

Urejal MajoR, 09.08.2016, 09:17.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#31

Hočem reči, da bi namesto 235/45 morda bila vizualno bolj ustrezna 235/50 dimenzija, ker bi guma bolj zapolnila prostor pod blatnikom.
Distančniki pa tudi ne bi škodili :ok2
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#32

Hočem reči, da bi namesto 235/45 morda bila vizualno bolj ustrezna 235/50 dimenzija, ker bi guma bolj zapolnila prostor pod blatnikom.
Distančniki pa tudi ne bi škodili :ok2


Uff...235/50 bi bilo vseeno prevec. V tem primeru rajsi 245/45 17. Je lepse zapolnjen blatnik, pa vseeno je malo nizja kot 225/50, kaj sele 235/50.

Pa ti bi itak rabil cim manjsi obod, da cimprej razvrtis sestaka v rdece obmocje :ok2

Urejal MajoR, 09.08.2016, 10:31.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#33

Uff...235/50 bi bilo vseeno prevec. V tem primeru rajsi 245/45 17. Je lepse zapolnjen blatnik, pa vseeno je malo nizja kot 225/50, kaj sele 235/50.

Pa ti bi itak rabil cim manjsi obod, da cimprej razvrtis sestaka v rdece obmocje :ok2

Ah, bom pa blatnike zmanjšal :laugh :laugh


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#34

Razlog, zakaj 17-colski komplet izgleda drugače, je lahko ET, ki je 26. Sicer je to komaj 2 mm razlike, ampak je opazno. Pa 255/40 R17 je 7 mm nižja od 265/35 R18. Milimeter tu, milimeter tam, pa se razlika hitro opazi.

 

Kar nekaj napačnih izjav v zadnjih postih. Števci namenoma kažejo nižje vrednosti (okrog 5-7 km/h manj), tako da če je pri večji dimenziji odstopanje manjše, je to pokazatelj napačne dimenzije. 

 

Za "težave" v kolesnicah je prej kriv ET kot pa 1 cm širša guma. Serijski ET20 ni občutljiv na kolesnice, takisto ni razlike med 225 in 235, zato bi krivdo težje pripisal širši 245.

 

Težave zadaj se lahko pojavljajo že bistveno prej, tako da trditev, da je širina 285 preverjena, vsekakor niso na mestu, tako da kdor je to preverjal, ni bil ravno dosleden. Veliko je odvisno od znamke gum (zaščitni rob). Ko smo že ravno pri Michelinu, 265/35 PS3 ima pri serijskem platišču (9J ET24) le 2 milimetra prostora. Avto je potrebno obremeniti tako, da kolo zleze dovolj globoko. Na 9,5 ET 22 (styling 65) lahko naseda tudi širina 265. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#35

Kar mene moti, je izgled z boka avtomobila. Pri 16" je recimo isti luft okoli, ampak se zaradi višje gume nekako skrije oz. ne moti. Pri 17" pa zgleda že rahlo smešno. Zanimivo je, kako 18" lepše zapolni prostor. Prilepi kakšno sliko tvojega avta z boka Gerchy :ok


Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 846
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#36

Saj imaš sliko z boka par postov višje. ;)


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#37

 

Kar nekaj napačnih izjav v zadnjih postih. Števci namenoma kažejo nižje vrednosti (okrog 5-7 km/h manj), tako da če je pri večji dimenziji odstopanje manjše, je to pokazatelj napačne dimenzije. 

 

Si se mogoče zmotil z zgornjo izjavo? Ker ponavadi kažejo več od dejanske hitrosti vozila.

 

lp.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#38

Ja, seveda, hvala za popravek. Namenoma kažejo višje hitrosti.

Kar se tiče izgleda, pa, manj je gume, grši je prostor vmes. Zato debele gume izgledajo manj kritično na visokih vozilih. Kar E39 z navadnim podvozjem vsekakor je.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • daikini je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#39

Gerchy, preveri se enkrat. Ko je et dovolj nizek, gre gor lepo guma 285 sirine. Ce je standard na M5 zadnja guma 275mm na et 22 felni, potem pomeni da bo 285 guma brez problema sla gor na feltni ki ima et 15. Guma bo blizje amortizerju samo 3mm. Dejstvo. In ja, preverjeno je tudi z moje strani, na bbs rc ki imajo zadaj 10j in et celo 25. Zdaj ne vem ali ma M5 kaj drugace odzadaj, ampak dvomim. Na mojega pa gredo 10j te iste feltne, z 275mm gumo, tako da mogoce gre tudi 285mm gor. In to na et25, kaj selw na manjse.

Kar se tice kolesnic, se totalno na strinjam. Sirina in oblika profila, istrosenost le tega, se kako vpliva na obnasanje avta -e39 po kolesnicah. Tudi sprobano. Kupil sem avto z 245/45 R17 Michelin Primacy HP, se cca 4mm profila. Opazil sem vlecenje po kolesnicah. Na 235/45 R17 zimskih Continentalkah se 7mm profila, je prisotno ampak v veliko manjsi meri kot na 245mm siroki gumi. Tako da ja, vse o cem sem govoril je preverjeno, kakor tudi to da sirsa guma na serijski feltni z serijskim etjem, bolj vlece po kolesnicah.
Ne zanikam pa tudi vpliv etja na obnasanje vozila, t.i. "scrap radius".

P.S. Povecan radius obracanja sprednjih koles ne nosi samo slabosti, temvec ima tudi katero prednost, recimo boljsa stabilnost v ovinkih zaradi sirsega koloteka. Ce bi bilo slabse od serijskega, ne bi Bbs, ki je priznan, delal manjsi et na dolocene modele felten in skorajda vedno naredijo et manjsi kot serijska feltna, katero njihova zamenjuje.

Urejal MajoR, 10.08.2016, 12:52.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#40

Ja, se spomnem, pri enem kompletu obrabljenih 235/45 R17 je bilo čutiti kolesnice, ampak še vedno je tu kriva guma, ker je stara, trda in obrabljena. Ne pa širina. Veliko več primerov sprememb "volanskega občutka" nastane pri menjavi platišč. Pri M5 nisem nikdar čutil vpliva kolesnic, pa so gor 245/40 R18 na ET20.

 

M5 je je zadaj isti kot vse E39, vlogo lahko igrajo kolotečne plastike (ki so itak drugačni pri M odbijačih). Drugače pa 10J ET25 zagotovo ne gre gor brez težav, če boš pogledal dokumentacijo v katero koli BBS platišče v tej dimenziji, je poleg opozorilo, da je potrebna predelava oziroma previdnost. Isto opozorilo je v TUV-ju od H&R distančnikov, s katerimi lahko simuliraš manjši ET. Kolikor sem kontaktiral člane na m5board, je večina, ki je hotela širše gumo, čim bolj poravnano z blatniki, morala "povaljčkati" robove blatnikov. Uporabnik _skyline_ je, če me spomin ne vara, je poleg valjanja celo fizično razširil blatnike. Verjamem, da si testiral, ampak - si simuliral maksimalno obremenitev, da se je cela guma skrila pod blatnik? No, pa tudi če si, je tu še vedno faktor širine, ene gume so v isti dimenziji konkretno širše.

 

Širša stična površina seveda pripomore k večji stabilnosti, ampak ima guma več "mesa" in se bolj zvija (govorim o 245/40 vs 235/40).

Platišča BBS navadno kupiš, kadar želiš agresivnejši izgled, zato tudi v tej teoriji ne vidim posebne logike. Do sedaj nisem zasledil, da bi kdo opazil razliko v legi, ko je nataknil platišča z minimalno manjšim ET-jem (potrebno je tudi upoštevati, da je ET povezan s širino platišča). Širši kolotek lahko tudi podre geometrijo podvozja (po moje je to težava pri kolesnicah), predvsem pa lahko ima vlogo tudi pri okretnosti. Širši kot je kolotek, težje je manevriranje. Poglej npr. Porsche 911 Turbo, kako notri so postavljena sprednja kolesa (širina 235) in kako zadnja. Ni najbolj estetsko, je pa najbrž tako z dobrim razlogom. 

 

https://www.ramspeed...ear-Spoiler.jpg

 

Drugače je tudi meni všeč manjši ET in če bi zamenjal platišča, bi to bila BBS LM. Ampak brez predelav robov zadaj ne bi šlo (na sliki Bilstein PSS9, predelani robovi).

 

65898d1248698519t-bbs-lm-question-img_35


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč





Označeno tudi z eno ali več od teh ključnih besed: Premiera, Test, M6, F30, F31, F11