Skoči na vsebino

 

Iz oči v oči z Michelin Pilot Sport 4

* * * * - 2 glasov Premiera Test M6 F30 F31 F11

  • Prijavi se za objavo odgovora
73 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 799
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#41

Dolocene gume se po sirini zelo razlikujejo, lahko tudi do pol cm po mojih izkusnjah, res je.

Glede platisc, bom rekel tole. Bbs-ke sem jaz pikiral predvsem zaradi manjse teze platisc. Ena feltna ima 8,2kg, napram 12kg-jem (skoraj) tezkim style 80 platiscem. Kvaliteta voznje se bistveno poboljsa na letnih 245/40 r18, napram zimskim 235/45 r17. Tako da letni komplet tehta z gumo vred cca. 18kg, zimski pa 22kg, kar je ogromna razlika. Podvozje oz. amortizerji so veliko bolj odzivni, slabe ceste pozira z lahkoto, cutis kako je guma cel cas pribita na tla. Najbolj pa sr opazi pri zaviranju, ko si konkretno na bremzi pa slucajno priletis na nek saht na cesti, takrat ima amortizer dosti vec dela z tezjim kompletom kot z lazjim-letnim.

Tako da so bbske kupljene predvsem zaradi funkcionalnih razlogov zmanjsevanja nevzmetene mase, kot zaradi izgleda...ki ga nikol ne bi poimenoval agresiven, temvec sporten, oz klasicen (bbs dela uradno feltne za bmw, a ne?)

O et-ju. Stvar se presneto cuti, da ima original platisce 8j in et 20, bbs pa je 8,5j in et 13. To pomeni bi pri istem etju in drugacni sirini, platisce gledalo bolj ven 0,25j ali takole:

8j= 8x25,4mm = 203,2mm
8,5j = 8,5x25,4mm = 215,9mm

Pomeni da je celotna feltna sirsa za 12,7mm, polovica od tega je 6,35mm. Tolko gleda feltna bolj ven, ni dosti. Sedaj pa dodajmo temu se et manjsi za 7. Ker vem da je et mera v mm lahko komot naredimo tole:

6,35mm + 7mm = 13,35mm

To pomeni, da trenutno gleda moja feltna bolj ven 13,35mm, kot originalna. Ce k temu upostevamo se drugo stran dobimo 26,70mm sirsi "front track". In v tem primeru to ni vec zanemrljiva vrednost, amapk konkretno vpliva na handling avta po ovinkih. Res je tudi, da se zaradi oddaljevanja kolesa od centra amortizerja, zmanjsuje tudi odzivnost na volanu, vendar je razlika tako mala, da je razen.mene noben ne cuti. In se to samo ko zamenjam zimski/letni in obratno komplet.

Vse ma svoj pomen, tudi male spremembe so lahko velike. Sory za ot :ok

Ontopic: PS4 v dimenziji 225/45 R17 se na superbu obnesejo odlicno. Oce je vec kot zadovoljen, testiral im meje sigurno ni, tako da to caka mene. Zdi se mi, da imajo trse bocnice kot super sport.

Se ena stvar ki si jo omenil...bi skoraj pozabil ker pisem na mobilnega in ne vidom nic proti gor..je visina stene. Se enkrat potrjujem trditev da se visja bocnica posledicno bolj zvija. Na idealnem asfaltu bi se razlika poznala, je sigurno. Vendar pozabljas bistven faktor in to so nase ceste. O kvaliteti ti ne rabim govorit, ker vemo kako je. In v tem primeru se moja guma na 1800kg tezki kravi, obnese veliko bolje kot bi se tista z nizjo steno. Udrtine, luknje, cestne nepravilnosti sredi, na zacetku, kakor tudi na koncu ovinka, veliko bolje absorbira ravno zaradi vecje deformacije te stene. Ce bi pa bili pogoji idealni, bi se seveda 245/35 obnesla bolje.

Urejal MajoR, 10.08.2016, 17:29.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#42

Če smo že na tem, je 17" povsem dovolj, ker bistvene razlike v legi med 17" in 18" ni opaziti, 17" pa ima več "mesa" in je teoretično udobnejša. Primerjava zimskih in letnih nikakor ni merodajna, gre za povsem drugo namembnost in čeprav se nekatere zimske gume zelo dobro obnesejo, primerjava vendarle ni na mestu. Torej, ti ne čutiš razlike pri odzivnosti, čutiš pa širši kolotek, pri čemer primerjaš serijski kolotek z zimsko gumo, razširjen kolotek pa z letno. Sorry, te primerjave ne morem "kupiti". ;)

 

Ja, BBS izdeluje nekatera platišča za BMW, ne pa vseh. Ampak tista, ki jih izdeluje, jih izdela po specifikacijah tovarne. Kot rečeno, jaz takoj "glasujem" za manjši ET, ampak če to pomeni negativne posledice (kolesnice, tresenje), potem raje izberem serijski kolotek.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#43

Danes sem malo preveril znane ovinke in zadovoljno podoživel stare občutke. Sicer je temperatura bila daleč od idealne, dobre 4 stopinje, ampak lega je bila odlična, hitrosti pa precej višje od prejšnjih "pilotk". Zadovoljen. Nasmejan sem zapeljal nazaj v garažo. :ok2


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#44

No, ima še kdo izkušnje s tem pnevmatikam?


Prikaži več možnosti


dejanck
dejanck

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 322
  • Lokacija: Trebelno - Dolenjska
  • Avtomobil: e46 320d

#45

No, ima še kdo izkušnje s tem pnevmatikam?

Jaz sem z njimi tudi več kot zadovoljen.. Zelo lepo držijo tako po suhem kot po mokrem. Vožnja je mehkejša kot z potenzo, ko jo pritisneš čez ovinke pa je zelo stabilna/odzivna   :ok


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#46

Update.

Prevoženih 10.000 km.

Ocena: zelo dobro. Ko je guma enkrat na delovni temperaturi, je veselje zagotovljeno. Pred tem previdnost ni odveč. Kontroliran oprijem, nič pretiranega ječanja, praktično brez odvečnega zdrsovanja (kar 141 kW niti ne more omogočati).

Vse to seveda na precej tršem podvozju.

Profila zadaj je še 6 mm, spredaj pol mm več.

Končna ocena: avto in voznik se na gorskih prelazih odlično počutita. :-D

Lega je res dobra, sicer tudi na račun udobja, ampak tako se s prejšnjim modelom (PS3) niti približno ni dalo peljati.

Pritisk pred zadnjo 1000-kilometrsko preizkušnjo: 2,4 (spredaj) in 2.8 (zadaj).


Pripete slike za predogled

  • timmelsjoch.jpg

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Warden, DrKo, B_M_W_M_3 in 2 ostalim je všeč


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#47

Lep avto  :ok 


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 619
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#48

To tudi meni ni jasno zakaj ima E39 zadaj 255/40/17, ker za 235/45/17 spredaj, bi bile primerne 265/40/17 (res pa to ni standardna dimenzija) zadnje in tudi resnicno bi bil blatnik lepse zapolnjen?
255 zadnja je v nulo za 225 sprednjo, kot je za E90.
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 499
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#49

Pozdravljeni,

 

Mene pa zanima zakaj mi je po slabih štirih letih pobralo robove na pnevmatikah ps4?

 

Optiko se 3x delal, nato pa mi je vulkanizer rekel da na vsakem bmw-ju pobere robove ker je v osnovi podvozje tako narejeno? Gerchy zakaj si jih zadaj bolj napolnil,ali ni spredaj večja teža zaradi motorja?

Jaz sem jih imel napolnjene nekje 2.3 2.4 bara vse 4 enako,ali je morda to vzrok da mi je pobralo robove?

Hvala za mnenja in izkušnje


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#50

Definitivno premalo tlaka zadaj za e39. Pogonska guma je pod drugacnimi silami kot nepogonska.
Pumpaj spredaj 2.4, 2.6 zadaj.
Ce zelis imet vse enak tlak pa pumpaj 2.5 vse stiri.

Urejal mstipic, 01.05.2018, 10:22.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#51

Ker je že tovarniško predpisan zadaj večji tlak, nimaš nalepke na vratih? Na premalo napumpanih gumah ti pa pobere robove, ja.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#52

Pozdravljeni,

 

Mene pa zanima zakaj mi je po slabih štirih letih pobralo robove na pnevmatikah ps4?

 

Optiko se 3x delal, nato pa mi je vulkanizer rekel da na vsakem bmw-ju pobere robove ker je v osnovi podvozje tako narejeno? Gerchy zakaj si jih zadaj bolj napolnil,ali ni spredaj večja teža zaradi motorja?

Jaz sem jih imel napolnjene nekje 2.3 2.4 bara vse 4 enako,ali je morda to vzrok da mi je pobralo robove?

Hvala za mnenja in izkušnje

Kje ti je pobralo robove? Zunaj, znotraj? Sprednje ali zadnje pnevmatike? 

Zadaj je predpisan višji tlak (2.2 in 2.6 za 18"), ampak jaz polnim malo več zaradi boljšega oprijema.

Zadnji par resda stoji malo bolj poševno, morda bolj opazno pri nižjem podvozju in širokih pnevmatikah (od 255 naprej), tako da tovrstna obraba je bolj ali manj normalna. Če si hiter v zavojih, je malo bolj obremenjen zunanji rob (slika). 


Pripete slike za predogled

  • michelin_ps2_2.JPG

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 318
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#53

A so ze 4 leta zunaj ps4? Drugace pa je pomojem razlog da je gume pobralo po robu premalo pumpana guma... ce se pa ne motim jih pri bmw ob preganjanju spredaj pobere na zunanji strani zadaj pa na notranji. Vsaj tako je meni na e46. Sam sem jih pokoncal sedak ta vikend v dolomitih in sedj bodo sle ponovno ps4 gor oz mogoce ps2 ker imam eno ugodno ponudbo...
Ps ta guma na sliki je ps2
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 499
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#54

Kje ti je pobralo robove? Zunaj, znotraj? Sprednje ali zadnje pnevmatike? 

Zadaj je predpisan višji tlak (2.2 in 2.6 za 18"), ampak jaz polnim malo več zaradi boljšega oprijema.

Zadnji par resda stoji malo bolj poševno, morda bolj opazno pri nižjem podvozju in širokih pnevmatikah (od 255 naprej), tako da tovrstna obraba je bolj ali manj normalna. Če si hiter v zavojih, je malo bolj obremenjen zunanji rob (slika). 

Ma oboje robove najbolj pa notranje, ko sem menjaval spredaj zadaj.



Urejal magic man, 02.05.2018, 19:20.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 891
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#55

Prenizek tlak.
Prikaži več možnosti


skopusnik
skopusnik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 461

#56

Če pobere po obeh robovih je tlak prenizek, če jih samo po sredini je previsok. Če bi jih samo po enem robu pol je pa bolj optika vprašanje :)


Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#57

Pozdravljeni,

 

Mene pa zanima zakaj mi je po slabih štirih letih pobralo robove na pnevmatikah ps4?

 

Optiko se 3x delal, nato pa mi je vulkanizer rekel da na vsakem bmw-ju pobere robove ker je v osnovi podvozje tako narejeno? Gerchy zakaj si jih zadaj bolj napolnil,ali ni spredaj večja teža zaradi motorja?

Jaz sem jih imel napolnjene nekje 2.3 2.4 bara vse 4 enako,ali je morda to vzrok da mi je pobralo robove?

Hvala za mnenja in izkušnje

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.



Urejal Bavarious, 03.05.2018, 06:10.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 532
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#58

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

 

Meni pobira prednje gume bolj od zadnjih, na primer, ko imajo prednje 5 mm imajo zadnje 6 mm profila. To bo verjetno zaradi veliko kratkih (hitrih) ovinkov in neizrazitega pospeševanja - zmernega pritiskanja na gas. Zaviram pa z zavorami malo.


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#59

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

Ja, kadar je v enakomernem nepospešenem gibanju.

Pojdi na Youtube gledat slow motion posnetke raznih drag racov kaj naredi z pogonsko gumo, ko pohodiš na gas :)


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#60

Ja, kadar je v enakomernem nepospešenem gibanju.

Pojdi na Youtube gledat slow motion posnetke raznih drag racov kaj naredi z pogonsko gumo, ko pohodiš na gas :)

Ja normalno, da se pri pospeševanju, zaviranju in zavijanju teža razporeja drugače. :-D


I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Prikaži več možnosti





Označeno tudi z eno ali več od teh ključnih besed: Premiera, Test, M6, F30, F31, F11