Skoči na vsebino

 

Nakup rabljene serije 3, F3x

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1518 odgovorov v temi
spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#1

Zdravo!

 

rabim "nov" rabljen avto. Srce, duša želi BMW. Letno delam 40.000km, zato želim dizla. Vožnja je 90% AC, zato ne želim, da mi priporočate nakup serije 1, ker je premejhna.

 

Ali pozna kdo

 

http://www.avto.net/...10985245&show=1

 

http://www.avto.net/...

 

Ali je to varen nakup, oz. sta avta iz oglasa vredna toliko denarja?


Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#2

(ni gumba za popravljanje)

 

Kolikor prebiram forum, je problematična samo veriga, ki pa se jo sliši. Avto (recimo da ko preverim imata res te kilometre) bo po moji 4 letni uproabi imel cca. 300.000km. Kdaj se menja veriga? Ali je večji strošek vzdrževati BMW od citroena ali opla? Vozilo bi kupil s pomočjo financiranja, zato ne bi rad še vsak mesec nekaj "šaravfal".

 

Pa prosim ne ponavljajte se "vsi uvoženi avti imajo zbite kilometre itd." Avto je treba pregledat in potem dati mnjenje.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#3

Avtomobila sta iz uvoza, tako da močno dvomim da ju kdo pozna. Ali je varen nakup je težko sklepati iz podatkov v oglasu. Sta pa oba avtomobila opremljena zelo osnovno - navadni žarometi (letnik 2013 je imel ksenon in ne LED kot je označeno v oglasu) in le s serijsko opremo razen navigacije... Če te pomanjkanje opreme ne moti...

 

Na tvojem mestu bi si šel avtomobila ogledati in njuno zgodovino preveril na kakšnem servisu ki mu zaupaš - BMW ima tako ali tako centralno servisno bazo. Če je vse kot mora biti boš našel servisno zgodovino zapisano v Idrivu, isti podatki pa bodo tudi v centralnem računalniku.

 

Avtomobil s prvega linka je po poreklu francoski, za drugega pa žal ni VIN številke.

 

Kar se verige tiče, pa je loterija. Mojega sem vozil do 120.000km brez težav (preberi mojo temo), nekateri pa imajo težave... Osnovno vzdrževanje ni dosti drugačno od Opla ali Citroena ki ga omenjaš, priporočam pa pooblaščenca ki ve kaj počne in bo zanl vozilo tudi priklopiti na računalnik in narediti update programske opreme.

 

Glede na proračun in da gledaš najcenejše primerke, ter letno kilometrino bi ti priporočal, da še enkrat premisliš o nakupu. Verjetno je bolj varen nakup novega vozila druge znamke. Konec koncev za cca 20.000 EUR dobiš danes v Glofovem razredu novega dizla s solidnim paketom opreme.

 

Upam da sem kaj pomagal.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 18.06.2016, 06:50.

Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#4

Tvojo temo sem prebral, res vredno pohvale.

 

Tudi o novem vozilu razmišljam... Ampak kakor si sam napisal, so za to ceno dosegljivi samo velikosti Golfa in mi roko na srce niso pisani na kožo. Tudi peljal sem golfe, megane, pežoje ampak to ni bila vožnja, to je bilo "mučenje". Rad imam limuzine, tudi zaradi svoje višine se bolje počutim v daljšem avtu. Druga slabost pa je, da so v ponudbi samo "manjši" motorji (1.5, 1.6) cca. 100KM, kar tudi ne vem koliko bi trpel dretje na AC, samo pospeševanje in konec koncev "mučenje" samega motorja. Stalna vožnja na obratih se  tudi nekje pozna. Vizualno so mi všeč novi Megani, ampak to je tudi vse.

 

Za žep bi definitivno bila bolja izbira novo vozilo, vender me moto you only live once” ustavi, da prečkam prag Malgaja.


Prikaži več možnosti


simonzan
simonzan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat, BMW F32

#5

Avto iz uvoza, ne vem...jaz ne bi. Prevec sem slisal slabih stvari. Raje dodaj kakega jurja in kupi slo poreklo. V tujini so cene dobrih avtov taksne ali pa visje kot pri nas. Ce hoces kot diler zasluzit, moras nekje naresti razliko. Km ali pa karambol. Verjemo, so ljudje, ki vrtijo stevce tako, da noben ne odkrije in vsa zgodovina stima. Ravno zadnjic sem govori z vodjo servisa na enem od bmw pooblascencev in ga vprasal glede verig. Rekel je, da so prakticno vsi, ki jih je sraufal po tem, ko jim je odtrgalo verigo, bili iz uvoza. Glavni razlog je predolg interval servisa, ki pri uvozenih iz lizingov pogosto celo preseze 40.000 km (!). Lizing ne menja olja na 15.000.
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 641
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#6

Moja F32 je bila uvožena iz Nemčije in ji nič ne manjka. Je pa res, da je potrebno (isto kot v Sloveniji) pogledati ali kupiš avto na peščenem parkingu s kontejnerjem, notri pa turk, ali kupiš pri večjem dealerju ali celo pooblaščencu. Na mobile.de imaš po novem tudi ocene dealerjev poleg.

 

Ne vem kakšen imaš budget. Ampak 17k€+ za 2012 ali 2013 z 100kkm+ se mi ne zdi tako malo.

 

V pol minute našel, sicer 316d (daleč od tega, da bi bil prešvoh), 2014, 60kkm, pri BMW dealerju, 18.250€.

Stroški uvoza POD 1.000€ (dmv, homologacija, gorivo, vinjete,...).

Link - http://suchen.mobile...21&pageNumber=1

 

Glede na to, da misliš delati dosti kilometrov, računaj, da avtomobila katera gledaš bosta imela čez dve leti 200kkm. Pri tej številki je pa za večino slovencev že praktično za na odpad :blackeye


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#7

Če sva povsem iskrena, trojka ni nič prostornejša kot npr. Octavija, ki še vedno spada v Golfov razred, je pa res da je verjetno najprostornejša med konkurenti. Seveda je BMW v veliki prednosti kar se tiče ergonomije in vozne dinamike. Žena vozi Golfa 6 generacije in moram priznati da se sploh ne pelje slabo, res je da se sedi višje ampak pod črto se da z njim odpeljati tudi v München brez večjih travm.

 

Glede na tvoje želje, bi v proračun primaknil še par tisočakov in raje iskal voz za cca 20.000 EUR in z Sport line paketom. Zaradi boljšega sedenja v športnih sedežih. Od opreme, bi si poleg zaželel še xenon žaromete, saj je ponoči razlika ogromna in dvoconsko avtomatsko klimo.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 301
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#8

Treba je vedeti, da so ponavadi avti (bele barve) in z osnovno serijsko opremo bili uporabljeni v službene namene. Če je to dobro, odvisno, samo v tujini se v službene namene dela ogromno km letno.

Težave z verigo imajo še N47 motorji, medtem ko pa pri B47 tega problema naj ne bi bilo. Žal so ti motorji od letnika 2015 naprej v seriji F.

Od opreme bi vzel SportLine in Xenon ali LED, ampak LED imajo od 2015 naprej LCI modeli. Je pa z LED kar razlika napram Xenon.


Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 549
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#9

Avto iz uvoza, ne vem...jaz ne bi. Prevec sem slisal slabih stvari. Raje dodaj kakega jurja in kupi slo poreklo. V tujini so cene dobrih avtov taksne ali pa visje kot pri nas. Ce hoces kot diler zasluzit, moras nekje naresti razliko. Km ali pa karambol. Verjemo, so ljudje, ki vrtijo stevce tako, da noben ne odkrije in vsa zgodovina stima. Ravno zadnjic sem govori z vodjo servisa na enem od bmw pooblascencev in ga vprasal glede verig. Rekel je, da so prakticno vsi, ki jih je sraufal po tem, ko jim je odtrgalo verigo, bili iz uvoza. Glavni razlog je predolg interval servisa, ki pri uvozenih iz lizingov pogosto celo preseze 40.000 km (!). Lizing ne menja olja na 15.000.

Jaz pa sem kupil iz "uvoza", pa ni nič hudega.

Slovenskega porekla ni, vsi so narejeni v Nemčiji.

V tujini so cene nižje, ker je trg večji in konkurenca hujša.

Če ne zaupaš uvoznikom, avto pač uvoziš sam. Ali komu plačaš, da uvozi točno avto, ki ga hočeš.

Vsekakor na kakšnem BMW servisu preveri servisno zgodovino z VIN številko.

Avto iz prvega linka ima naslednje podatke

Vehicle Identification Number WBA3D11030J624128 Type 3D11 Model 318d - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Alpinweiss 3 - 300 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2013-08-06

 

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 465 Through-load System Durchladesystem 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur

Torej je imel menjavo olja na 30.000 km.

Zakaj bi kdo menjal olje prej, vedo samo forumaši, ki o avtih vedo več kot pa bavarski strojni inženirji.


Prikaži več možnosti


kavelj22
kavelj22

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Med Ljubljano in stajersko
  • Avtomobil: BMW 320d Touring

#10

 

Zakaj bi kdo menjal olje prej, vedo samo forumaši, ki o avtih vedo več kot pa bavarski strojni inženirji.

O tem zakaj se olje menja prej ti danes vetuje ze vsak mehanik bodisi pooblascen bodisi nepooblascen. Verjetno je pac to slabo predvsem na dolgi rok. Sicer sem tudi sam avto uvozil z servisi delanimi na 30.000km sam pa jih sedaj delam med 15-20.000km.

Menjava olja ni taksen strosek da ga ne bi mogel narediti prej in se na dolgi rok mogoce izognes kaksnemu drugemu vecjemu stroski vkljucno z menjavo verige ;).

 

lp


Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 549
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#11

O tem zakaj se olje menja prej ti danes vetuje ze vsak mehanik bodisi pooblascen bodisi nepooblascen.

Že deset let hodim samo na pooblaščene servise, pa mi še nihče ni rekel naj olje menjam bolj pogosto.
Še več - ko se menjal avto, je mojega starega kupil mehanik s servisa.

BMW je avto naredil, zanj tudi nudi garancijo, in verjetno vedo kakšno vzdrževanje potrebuje.

Za nepooblaščene pa - mogoče gre za manjši konflikt interesov - več in bolj pogosti so posegi v avto, več zaslužijo.

Verjetno pa tudi kupci novih in skoraj novih avtov hodijo na pooblaščeni servis in redno servisirajo avto, saj tako ščitijo svojo investicijo. Kupci rabljenih 200+ pa s servisi varčujejo, zato jim mehaniki svetujejo bolj pogoste posege.
 

Verjetno je pac to slabo predvsem na dolgi rok. Sicer sem tudi sam avto uvozil z servisi delanimi na 30.000km sam pa jih sedaj delam med 15-20.000km.
Menjava olja ni taksen strosek da ga ne bi mogel narediti prej in se na dolgi rok mogoce izognes kaksnemu drugemu vecjemu stroski vkljucno z menjavo verige ;).

Glede na moje letne prevožene kilometre (45.000) se mi zdi menjava olja 1.5x na leto vrh glave. Trikrat na leto pa gotovo ne.

Na motorje se ne razumem kaj dosti, ampak vseeno se mi zdi da veriga in motorno olje nista povezana.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 978
  • Lokacija: Ljubljana

#12

Bmw nudi 2 leti garancije ob predpisanem vzdrzevanju. Vse kar je vec ne garantira da bo delalo...
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#13

Lahko podaljšaš do 5 let oz. 200.000km... vsaj v Nemčiji, ne vem pa, če nudijo to tudi pri nas...

 

A je potem servisni interval bolj pogost? Dvomim.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 641
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#14

6 let ali 200kkm je v SLO :ok

 

Olja so vzdržljivejša, pogostejša menjava pa tudi ne škoduje. Bolj kot interval mislim, da je težava v prekratkih, sploh mrzlih, relacijah.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 444
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#15

Že deset let hodim samo na pooblaščene servise, pa mi še nihče ni rekel naj olje menjam bolj pogosto.
Še več - ko se menjal avto, je mojega starega kupil mehanik s servisa.
BMW je avto naredil, zanj tudi nudi garancijo, in verjetno vedo kakšno vzdrževanje potrebuje.
Za nepooblaščene pa - mogoče gre za manjši konflikt interesov - več in bolj pogosti so posegi v avto, več zaslužijo.
Verjetno pa tudi kupci novih in skoraj novih avtov hodijo na pooblaščeni servis in redno servisirajo avto, saj tako ščitijo svojo investicijo. Kupci rabljenih 200+ pa s servisi varčujejo, zato jim mehaniki svetujejo bolj pogoste posege.


Kupci 200+kkm morda res varčujejo pri servisih, ampak ponavadi ne na račun najcenejšega servisa ki obstaja, t.j. oljni servis.
To da tebi na servisu še nikoli niso rekli da bi jih moral delat bolj pogosto me ne preseneča, oni pač povedo kar predpiše tovarna. Tovarna pa ima svojo računico. Dokler bo avto v garanciji + par let bo delal tudi s podaljšanim servisnim intervalom, kasneje se bodo pa začele kazat slabosti tako dolgega intervala. Ampak takrat bo to strošek takratnega lastnika (prvega ali petega). Meni je že več mehanikov, ki so res mojstri svojega poklica, reklo, da se olje menja na največ 15kkm in tega se držim (osebno poskušam na 10kkm, odvisno od avta).

Ampak ja, tebi bo po vsej verjetnosti avto delal bp dokler ga boš imel, da bo nekdo čez 10 let preklinjal ker bo menjal motorne sklope pa itak ne boš vedel.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


simonzan
simonzan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat, BMW F32

#16

Meni so doslej vsi svetovali menjavo olja na 15.000 km. Govorim o pooblascenih servisih.
Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#17

Kupci 200+kkm morda res varčujejo pri servisih, ampak ponavadi ne na račun najcenejšega servisa ki obstaja, t.j. oljni servis.
To da tebi na servisu še nikoli niso rekli da bi jih moral delat bolj pogosto me ne preseneča, oni pač povedo kar predpiše tovarna. Tovarna pa ima svojo računico. Dokler bo avto v garanciji + par let bo delal tudi s podaljšanim servisnim intervalom, kasneje se bodo pa začele kazat slabosti tako dolgega intervala. Ampak takrat bo to strošek takratnega lastnika (prvega ali petega). Meni je že več mehanikov, ki so res mojstri svojega poklica, reklo, da se olje menja na največ 15kkm in tega se držim (osebno poskušam na 10kkm, odvisno od avta).

Ampak ja, tebi bo po vsej verjetnosti avto delal bp dokler ga boš imel, da bo nekdo čez 10 let preklinjal ker bo menjal motorne sklope pa itak ne boš vedel.

Oprosti, ampak da menjaš olje na 10.000km se mi pa res ne zdi smiselno... Edino če toliko km narediš na leto, potem še nekako. 

 

Nisem mehanik, ampak mislim, da ko se olje ogreje, da mu nič ne škodi tudi če se na 20, 30k menja, kakor pa da se vsak drugi dan pelješ do bližnje cerkve in štacune, ko se cager za temperaturo olja sploh ne pomakne..

Dizel na 10.000km je pretiravanje. Pa ne me narobe zastopit, najbolje bi bilo, če bi ga menjal na 5.000km, ampak vprašanje je ali ima smisel?


Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 521
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#18

Pa je kdo od vas pogledal najboljša olja po 15k km? To ni več olje! Od 10k do 15k je skrajni čas za menjavo, če želiš motorju najboljše.

 

Je pa res, da prvega lastnika to ne briga :).


Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#19

Filozofiranje glede menjave olja počasi prerašča vse meje razumnega. Da namena tele teme niti ne omejam.

 

Počasi bi bil čas, da tudi večina tega foruma dojame, da ne moremo tlačiti vseh voznikov in vozil v en koš. Če večina forumašev uporablja svoje BMW-je le za prevoz od kafane do doma, potem bi res morali olje menjavat vsakih 5.000km, saj motor verjetno doseže delovno tempraturo ravno enkrat mesečno. Temu primerno pa se tudi obrablja motor.

 

Se je pa potrebno zavedati, da med nami obstajajo osebki ki naredijo letno med 50 do 100.000km, kar pomeni, da se med tednom motor skoraj ne uspe ohladiti. In večini forumašev skoraj nedoumljivo zato BMW ponuja za taka vozila BSI paket 3 leta oz 200.000km in začuda ta poteza tovarne še ni spravila v bankrot. Sodeč po forumskem natolcevanju bi moralo ob takem režimu servisiranja vsaj polovica vozil zaribati že pred iztekom garancije.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • M Kompakt je všeč


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 301
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#20

Letno delam ravno toliko km (no malo več), da vsakih 11 mesecev menjam olje. Če to ne zdrži, potem pa nevem. Se pa motor dnevno lepo ogreje in se hladnega nikoli ne tišči.

 

Je pa res, če daješ noter neko bunga-bunga olje, pa je priporočen interval 5 tisoč km...


Prikaži več možnosti