Skoči na vsebino

 

Nakup rabljene serije 3, F3x

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1518 odgovorov v temi
jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 909
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#21

očitno se bodo ketne začele menjat vsakega pol leta tako se bo začelo olje menjat vsak mesec...za BMW-je mislim  :ok2  :ok2  užitek v vožnji in servisiranju :skrbast


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 642
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#22

@jocker, kaj ti sploh delaš v AT? Ti si cele dneve na forumu :-D


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 909
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#23

@jocker, kaj ti sploh delaš v AT? Ti si cele dneve na forumu :-D

sem imel nočno in hvala bogu ljudje ponoči spijo se mi nihče ne razbije in imam mir in lahko čekiram mal, sedaj sem pa doma... :ok2  :ok2  drugače pa delam 13-15 dni ostalo vse frj tako, da je mal cajta, da se počekirajo zadeve :-D  :-D


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 454
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#24

Filozofiranje glede menjave olja počasi prerašča vse meje razumnega. Da namena tele teme niti ne omejam.
 
Počasi bi bil čas, da tudi večina tega foruma dojame, da ne moremo tlačiti vseh voznikov in vozil v en koš. Če večina forumašev uporablja svoje BMW-je le za prevoz od kafane do doma, potem bi res morali olje menjavat vsakih 5.000km, saj motor verjetno doseže delovno tempraturo ravno enkrat mesečno. Temu primerno pa se tudi obrablja motor.
 
Se je pa potrebno zavedati, da med nami obstajajo osebki ki naredijo letno med 50 do 100.000km, kar pomeni, da se med tednom motor skoraj ne uspe ohladiti. In večini forumašev skoraj nedoumljivo zato BMW ponuja za taka vozila BSI paket 3 leta oz 200.000km in začuda ta poteza tovarne še ni spravila v bankrot. Sodeč po forumskem natolcevanju bi moralo ob takem režimu servisiranja vsaj polovica vozil zaribati že pred iztekom garancije.
 
LP Tristan01


Ubistvu si potrdil ravno to kar sem jaz napisal. :ok2 Tovarna ima svojo računico, prve lastnike briga ker toliko časa dela, posledice tega pa občutijo lastniki v letih zatem.

Ponovno, veliko majstrov za katere vem da so res strokovnjaki na svojem področju pravijo da olje po 10kkm začne izgubljati svoje sposobnosti. Da nekdo ki te km prevozi v enem mesecu ne bo šel delat oljnega servisa vsak mesec mi je jasno, kar pa še ne pomeni da bo tisto olje po 30kkm enako kot pri nekom drugem pri 10kkm.

Kaj vse priporočajo uradni servisi pa tudi vemo, ane? "Lifetime olje" za menjalnike, pa take fore. T.j. do 200kkm, če greš brat drobni tisk.

Urejal Nixxon, 22.06.2016, 07:19.

Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Malecky
Malecky

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 892
  • Lokacija: Žiri
  • Avtomobil: BMW E91 318d

#25

Te intervale je postavila konkurenca. Nekdo je začel s 30kkm in so morali drugi slediti, drugače bi izpadli iz velike gruče potencialnih kupcev.

 

Identično je z AdBlue. VW dozira tako malo AdBlue potem na cesti, da ga sploh ni potrebno redno dolivat in kupci so veseli napram BMW 3 litrašem kjer ga je treba dolit. Emisijski testi potem na cesti pa pokažejo pravo stanje, da bi moral VAG skurit več adBlue pa bi blo tako kot so na statičnih testih prikazali. 

 

Potem mora BMW in konkurenca slediti, da zadovoljijo svoje potrošnike. Kdor je prijavljen na BMW forum si ne predstavlja, kaj je to povprečen potrošnik, sploh američan npr. Pa tudi italjani na servis ne peljejo tudi če jim že vse sveti na armaturi. Servisni interval 30k in 2 leti je celo napisan kot velika prednost in zlistan pri opremi, kar je nekako popolna bedarija in je razlog samo komerciala oz. zdaj samo to, da ne "capljamo" za konkurenco.


Prikaži več možnosti
    • BimmerLover je všeč


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 549
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#26

Te intervale je postavila konkurenca. Nekdo je začel s 30kkm in so morali drugi slediti, drugače bi izpadli iz velike gruče potencialnih kupcev.

320d vozim 10 let, že prvi avto je imel tak interval. Meni se zdi podaljševanje intervalov pač del napredka.
Tudi prednje zavorne ploščice sem menjal pri 78.000 km, zadnje imam še prve.
Po vaše naj jih preventivno menjam na 30.000, da se ne bodo diski pokvarili?

Identično je z AdBlue. VW dozira tako malo AdBlue potem na cesti, da ga sploh ni potrebno redno dolivat in kupci so veseli napram BMW 3 litrašem kjer ga je treba dolit. Emisijski testi potem na cesti pa pokažejo pravo stanje, da bi moral VAG skurit več adBlue pa bi blo tako kot so na statičnih testih prikazali.

To pa je zanimivo vprašanje. Še leta 2012 je BMW tudi za 320D nudil "Blue performance" opcijo, tako da je avto ustrezal EU6 standardu.
http://www.bmw.com/c...rformance_.html
Ta ekologija je stala okrog 1000€, pa še AdBlue je bilo potrebno dolivati.
F30 320D pa ustreza EU6 standardom, pa sploh ne potrebuje več dolivanja AdBlue. Očitno so uspeli zmanjšati emisije NOx na drug način.
Kolikor mi je znano, BMW ni goljufal na testih.

Potem mora BMW in konkurenca slediti, da zadovoljijo svoje potrošnike. Kdor je prijavljen na BMW forum si ne predstavlja, kaj je to povprečen potrošnik, sploh američan npr. Pa tudi italjani na servis ne peljejo tudi če jim že vse sveti na armaturi. Servisni interval 30k in 2 leti je celo napisan kot velika prednost in zlistan pri opremi, kar je nekako popolna bedarija in je razlog samo komerciala oz. zdaj samo to, da ne "capljamo" za konkurenco.

In zakaj se tega ne morem predstavljati?
Kolikor vem je slogan "veselje pri vožnji", ne "veselje pri servisiranju".
Avto imamo, da se vozimo, servisiranje pa je nujno zlo.


Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#27

No ko smo predebatirali delavnik na "AT" in menjavo olj, me zanima, če kdo pozna tega na toyoti? Zanimivo, da je slikan pozimi (+3 stopinje)?

 

http://www.avto.net/... 318d Avtomatik

 

http://www.avto.net/...NAVI-ALU-PDC...

 

ta ima lepo še šibedah

 

http://www.avto.net/...Dynamics Edi...

 

eden od teh treh bi moral biti pravi?


Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#28

A ima kdo dostop do podatkov, kateri se dobijo s pomocjo sasije? Eden prijazen je kopiral opremo, ki jo ima vozilo s to sasijo, mene pa zanima kaj vse se da "videti" vam, ki imate tak dostop?

iDrive oz. Servisi in kilometri se dajo pogledati samo na pooblascencih?
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#29

A ima kdo dostop do podatkov, kateri se dobijo s pomocjo sasije? Eden prijazen je kopiral opremo, ki jo ima vozilo s to sasijo, mene pa zanima kaj vse se da "videti" vam, ki imate tak dostop?

iDrive oz. Servisi in kilometri se dajo pogledati samo na pooblascencih?

Če v google vtipkaš BMW vin decoder boš našel spletne strani kjer lahko preveriš seznam opreme po številki šasije. 

 

iDrive je del vozila in pri seriji F30/31 imaš v njem zabeležene servisne intervale. Je treba le pogledati vanj. 

 

Ali je servisna zgodovina zabeležena tudi v centralnem računalniku tovarne, pa lahko pogledajo le pooblaščeni servisi. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#30

Kaksne so moznosti za chipanje? Kolikor vem so vsi 2l motorji, le elektronsko so omejeni na moc kot je 1.6, 1.8?

Ce kupim 1.6 in ga naredim cca140 konjskega bo to vredu za njega? Je kdo cipal ze? Ali priporocate ali odsvetujete to?
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#31

Kaksne so moznosti za chipanje? Kolikor vem so vsi 2l motorji, le elektronsko so omejeni na moc kot je 1.6, 1.8?

Ce kupim 1.6 in ga naredim cca140 konjskega bo to vredu za njega? Je kdo cipal ze? Ali priporocate ali odsvetujete to?

Pri čipanju pazi predvsem če boš vzel avtomatika. Smo ravno v eni drugi temi ugotavljali da tuning specialisti temu področju ne posvečajo kaj veliko pozornosti. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#32

A se placa preverba kilometrov?
Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#33

Kaj pomeni v opremi 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING?
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 718
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#34

Izpis hitrosti na števcu v kilometrih


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Matevze46
Matevze46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 929
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: F 31 M & Honda REPSOL

#35

Da ne odpiram nove teme, si bom sposodil kar to.

Mogoče kdo pozna ta avto oziroma ga je že šel kdo pogledat ?

 

http://www.avto.net/...ENON NAVI LE...

 

Zanima me na splošno na kaj moram biti pozoren pri vseh F31, saj jih ne poznam pretirano. Imajo kakšne hibe, slabosti. Do sedaj sem vozil E 91 in sem bil izredno zadovoljen. Pocasi pa je cas za menjavo.


:bmw BMW- uzitek v voznji :3gears
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 672
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#36

Najverjetneje je iz Italije. Nima ogrevanih prednjih sedežev.

Te avtomatik ne mika?
Prikaži več možnosti


Matevze46
Matevze46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 929
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: F 31 M & Honda REPSOL

#37

Sem bil danes na ogledu. Uvožen naj bi bil iz Francije. Je res lepo ohranjen zunaj kot znotraj.Servisi so redni, vsaj tako kaže idrave. Vedno sem bil proti avtomatiku, vendar sem imel nekaj časa nazaj ga na testu, pa se mi je zdelo ok. Tako da mi je praktično vseeno in me to ne moti toliko. Ogrevane sedeže tudi sedaj nisem imel in jih nisem pogrešal. Me bolj privlači kljuka recimo, ki jo ima. Moti me ker nima prednjih senzorjev, drugače pa nimam kaj reči. Je pa to bil prvi ko sem šel na ogled in da ne bo edini in da ne bom zaletav, bom še malo počakal.
:bmw BMW- uzitek v voznji :3gears
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#38

Sem bil danes na ogledu. Uvožen naj bi bil iz Francije. Je res lepo ohranjen zunaj kot znotraj.Servisi so redni, vsaj tako kaže idrave. Vedno sem bil proti avtomatiku, vendar sem imel nekaj časa nazaj ga na testu, pa se mi je zdelo ok. Tako da mi je praktično vseeno in me to ne moti toliko. Ogrevane sedeže tudi sedaj nisem imel in jih nisem pogrešal. Me bolj privlači kljuka recimo, ki jo ima. Moti me ker nima prednjih senzorjev, drugače pa nimam kaj reči. Je pa to bil prvi ko sem šel na ogled in da ne bo edini in da ne bom zaletav, bom še malo počakal.

Lep avtomobil, tudi seznam opreme je dolg. Pri tem letniku je treba paziti ali so bila že menjana tesnila na ovirju stekla zadnjih vrat. Baje je dobavitelj imel težave s krčenjem gume in so prizadeti skoraj vsi karavani prvih letnikov, večina pa je to rešila že v času garancije. Ali so težave s tesnilom vidiš tako, da odpreš zadnja vrata in pogledaš kako se guma ujema kjer se srečata letvica ki je pod šipo in guma ki gre po okviru. Če tam kaj štrli ali izgleda kod da nekaj manjka je to zaradi defektnega tesnila. 

 

Menjava na servisu traja dobre pol urice za obe strani. Drugače pa si lahko več o 18d motorju tega letnika prebereš v moji temi. 

 

Sam bi na tvojem mestu pogledal za avtomatikom. F serije so z 8 brzinsko avtomatiko velik skok naprej v primerjavi s serijo E9x, čeprav tudi tisti avtomatiki niso slabi. Ko sem se iz BMW-ja presedel v avtomobil z ročnim 6 brzincem se je zdelov v višjih prestavah, kot da nekaj manjka. Dodatni dve prestavi sta kot vmesni in zato avtomobil bolj zvezno pospešuje. 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 22.07.2016, 07:50.

Prikaži več možnosti


spajdrmen
spajdrmen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 108
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F30

#39

Ne vem kok si zahteven voznik, jaz imam rocnega in 1.8d ima toliko navora, da vlece tudi v 4. pri 60km/h.

Se strinjam da je automatika boljsa.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Svet

#40

sem imel nočno in hvala bogu ljudje ponoči spijo se mi nihče ne razbije in imam mir in lahko čekiram mal, sedaj sem pa doma... :ok2  :ok2  drugače pa delam 13-15 dni ostalo vse frj tako, da je mal cajta, da se počekirajo zadeve :-D  :-D

Ce smem vprasat, s cim se pa tam ukvarjas? :) 


Pri čipanju pazi predvsem če boš vzel avtomatika. Smo ravno v eni drugi temi ugotavljali da tuning specialisti temu področju ne posvečajo kaj veliko pozornosti. 

 

LP Tristan01

A lahko kaj vec poves na to temo? Ko sem jaz cipal dizla avtomatika, sem se se posebej pozanimal glede tega pri tunerju pa je rekel ni problema (saj na bi avtomat zdrzal nekaj vecji navor po specifikacijah). Tako, da se potem nisem kaj posebej sekiral.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti