Skoči na vsebino

 

Menjava izpušnega kolektorja na 530d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
48 odgovorov v temi
bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#1

Ker se počasi moj izpušni kolektor poslavlja, me zanima kako se kaj obnesejo tile novi liti kolektorji (na bolhi za 100 eur + tesnila) za e60. Kakšne so vaše izkušnje?


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 573
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#2

Po prevoženih 50.000 km dela brez težav. Tako da sem zadovoljen in priporočam.  


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 046
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#3

Po mojem mennju pa je bolj "ziher" klasičen kolektor od e39, ki je praktično neuničljiv.


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#4

Verjetno bom vzel original rabljenega od LCI (170kw) ki je liti, menjal pa skupaj s turbino saj je prirobnica drugačna. 



Urejal bojan.u, 12.07.2016, 09:39.

Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 573
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#5

Joj kok dela si boš nakopal za en izpušni kolektor in menjal delujočo turbino s turbino, ki ne veš v kakšnem stanju je. Na račun večjih konjev? Bo delovalo vse skupaj? 

 

E39 kolektor je res bolj vzdržljiv, samo ne paše direktno in je treba še mal povrtati da paše, pa še drugače je narejen in naj bi izgubil nekaj HP. ;)

 

Lita varianta skupaj z delom in tesnili te pride 150€ in imaš mir. Strajnar mi je rekel, da so sedaj še ni imel reklamacije in mu verjamem. 


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#6

Glej menjal sem že dva in v tretje bi rad imel mir. Počasi se približujem 500kkm i takrat bo potrebno menjat tudi turbino. Tako, da bom verjetno takrat menjal komplet. Kolektor je pač tak, da se po ene 150 kkm vidi al je al ni...



Urejal bojan.u, 12.07.2016, 10:02.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 470
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#7

Tudi jaz bi ti priporočal od E39 pa bo mir :ok Razliko v moči ne boš opazil :ok


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 046
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#8

Drži da od e39 ni enako oblikovan, vendar dvomim, da bi bila občutna razlika. Vsaj pri meni, ko sem šel na e39 3.0d iz klasičnega izpušnega na tega novejšega nisem opazil nekih sprememb.

@pele, kaj pa je treba pri kolektorju od m57 spremeniti, da paše na m57n. Pri meni z namestitvijo kolektorja od m57n na m57, kolikor se spomnim ni bilo nekih težav. 

Če kdo potrebuje imam stari kolektor od e39 še vedno doma.


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 573
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#9

Luknje ne pašejo vsaj tako mi je rekel mehanik. Samo se da hitro urediti in ni nek problem.

 

Zakaj sam nisem dal od e39:

Nekateri namestijo namesto originalnega kolektorja (kovinskega) e60/e61 z kolektorjem Bmw (E39)s tem pa se zmanjša moč motorja in poveča turbo luknja, saj nima sredinskega pridržala turbo kompresorja.

Nimam pa izkušenj, kot noben izmed vas. :P Verjamem pa da neke razlike verjetno ni. Samo glede na to, da so rabljeni kolektorji od e39 za 100€ sem raje to varinato vzel.

 

Bojan imaš luft že v turbini? Sam imam 455.000 prva pa pravijo da nima lufta. Res pa da se že skos olje menja na 15.000 in same relacije.. .


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 470
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#10

Kolega je na E60 dal kolektor od E39 in naj ne bi opazil razlike :ok


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#11

Bojan imaš luft že v turbini? Sam imam 455.000 prva pa pravijo da nima lufta. Res pa da se že skos olje menja na 15.000 in same relacije.. .

V bistvi dela BP, samo glede na kilometre bi lahko bila počasi zrela za menjavo. Moram preverit po dopustu.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 066
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#12

Z temi kolektorji je nekako tako da paše tudi od e39, x3 in x5 (nekatere so imel gusastega) sam sem jih zmontiral že malo morje......nevem pa v čem je pointa oz kako prepoznati po avtu iz katerega je bil vzet kolektor, saj nekateri imajo luknje skozi kater gredo plini, občutno manjše kot ostali. in pa luknja na izstopu kolektorja na turbino tudi manjša. Sam, jih enostavno porezkam pri tistih ki so manjše, na ustrezno velikost in potem je pretok enak pretoku rostfrejastega, z to razliko da gusasti nima kanalov znotraj tako kot rostfrejasti...

 

Zdej razliko pri moči nekateri opazijo drugim pa ne.

 

sam tilim ponardkom od ''štajnerja'' nebi zaupal, enkrat mi je nekdo pravil da naj bi imel dve različni klasi in tudi razlika v ceni. se pa identični kot pri njem dobijo na ebayju iz anglije in tudi ni hudič da jih on nekupuje gor.....

 

p.s. tisti ki zagovarjata rostfrej kolektor, se malo uprašite zakaj so šli pri FL modelu nazaj na gusastega :ok2


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 573
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#13

Original kolektor od e60 PFL je tako tanek kot pločevinka od Cocacole. Ni čudnega, da začne puščati. Sramota za BMW da to sploh montira gor. 

 

Štajner ima dve različni kvaliteti in ko ga pokličeš te vpraša katero hočeš. Sam sem vzel dražjo in čudežno še dela. :) Ko pa primerjaš original z njegovim pa je razlika tako očitna, če mi je original držal preko 300.000 mi bo ta neoriginal do razgradnje avtomobila. ;) 


Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 453
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#14

Z temi kolektorji je nekako tako da paše tudi od e39, x3 in x5 (nekatere so imel gusastega) sam sem jih zmontiral že malo morje......nevem pa v čem je pointa oz kako prepoznati po avtu iz katerega je bil vzet kolektor, saj nekateri imajo luknje skozi kater gredo plini, občutno manjše kot ostali. in pa luknja na izstopu kolektorja na turbino tudi manjša. Sam, jih enostavno porezkam pri tistih ki so manjše, na ustrezno velikost in potem je pretok enak pretoku rostfrejastega, z to razliko da gusasti nima kanalov znotraj tako kot rostfrejasti...

 

Zdej razliko pri moči nekateri opazijo drugim pa ne.

 

sam tilim ponardkom od ''štajnerja'' nebi zaupal, enkrat mi je nekdo pravil da naj bi imel dve različni klasi in tudi razlika v ceni. se pa identični kot pri njem dobijo na ebayju iz anglije in tudi ni hudič da jih on nekupuje gor.....

 

p.s. tisti ki zagovarjata rostfrej kolektor, se malo uprašite zakaj so šli pri FL modelu nazaj na gusastega :ok2

173kw ima gusastega?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 475
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#15

Po čem veš da se poslavlja izpušni kolektor? Je avto bolj glasen? Smrdi v kabini?


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#16

po tem... pa tudi sliši se "rezgetanje" .....kasneje ko je že "ornk" pa tudi smrad v kabini


Pripete slike za predogled

  • bbb.jpg

Urejal bojan.u, 13.07.2016, 10:00.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 066
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#17

ko je konkretno počen imaš prisluhe ko da imaš stalno rešilca za seboj :-D :-D :-D


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 595
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#18

Da malo obudim temo. Kako ste zadovoljni po tolkem casu s temi kolektorji? Se delajo? :) Moram menjat mojega, pa bi rad nabavil nekaj z malo boljsim pretokom. Samo sem opazil, da je nekdo gori napisal, da ti gusasti nimajo kanalov kot ima originalni iz pleha. Se je poznalo komu na odzivnosti turbine to ali na moci v visjih vrtljajih?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 595
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#19

Nihce? :ok2

Al so vam vsem popokali? :)

Urejal MajoR, 17.04.2019, 07:28.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 614
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#20

Jaz ti lahko povem za @Pele tovo 525D da je ob prodaji pri 495.000km bil zamenjan štajnerjev kolektor še ok.

Turbina pa tudi še originalna.:D
Prikaži več možnosti