Skoči na vsebino

 

Menjava izpušnega kolektorja na 530d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
71 odgovorov v temi
saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 329
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#41

Ne rabš nč pokrova ventilov dol jemat. Vse se naredi pod "poličko"
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 190
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#42

12 robo dolgo 12mm gadorco bosta rabila samo v pomoč :-D


Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 665
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#43

Super. Hvala za namig :)
Verjetno izpuh tudi dol, ali pač?
LP
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 190
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#44

ni treba izpuha dol....


Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 665
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#45

Takole. Kolektor zamenjan. Res ni tko težko kot se najprej zdi. Sma pa odstranila turbino in izpuh, potem imaš pa kar precej prostora. Na srečo sem vse matice odtegnil brez da bi kakšno navojno palčko odtrgal. :)
LP
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 949
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#46

No super da si uredil....drugac pa so matice bakrene, ravno zaradi tega da jih ne zapece na navojno palcko oz vijak. Treba je edino pazit da se ne odvije skupaj iz glave, ker potem enim rata navoje pobrat v glavi.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 190
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#47

če nista dala novih matic bo naslednjič ko bo nekdo to podiral scenarij enak kot je povedal bojan


Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 665
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#48

Ne ne. Vse je novo. Kolektor, vsa tesnila tudi za turbino, in komplet vse nove bakrene matice ter vijaki za turbino. Zamenjala sva tudi oba termostata, oljni separator. Danes naročim še hardy šajbo, olje, komplet filtre, antifriz, en dan zamenjava še tole, potem pa je to to. Zaenkrat :laugh
LP
Prikaži več možnosti
    • PocesnkII je všeč


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 665
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#49

Lahko mogoče kdo za pameten denar zrihta hardy zglob?   :)



Urejal DreamBMW, 05.07.2019, 10:37.

LP
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#50

Pozdravljeni. Ravno kar me je klical mehanik. Mi zna kdo pomagat kje dobit izpusni kolektor imam e61. 2005 letnik in 535d. Baje so drugacni kolektorji od 3.0. Novega definitivno ne kupim ker ko so mi povedali ceno mi ni bilo ravno lepo. Hvala.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 190
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#51

na 535 je gusasti in ta še nisem slišal da bi počil, ponavadi gresta ''ta poceni (cca 70€/kos) '' tesnili med kolektorjem in turbinami.


Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#52

Ne vem. Vem samo to da mi je v kabini smrdelo po dimu oz izpusnih plinih. Sem ga danes peljal k mehaniku in je na desni strani vse crno tako da je pogledal in videl da je pocen kolektor druga zal ne morem rect kot to. Se ne spoznam zdaj sploh ne vem kako je to skup sestavljeno
Prikaži več možnosti


žiks
žiks

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 475
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Bmw e60 525d

#53

Ja kot ti je ze Pocesnik napisal,Pri 535d jim zna it eno tesnilo okol turbin,nevem pa katero :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 280
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

na 535 je gusasti in ta še nisem slišal da bi počil, ponavadi gresta ''ta poceni (cca 70€/kos) '' tesnili med kolektorjem in turbinami.

Včasih tudi poči, čeprav redko. Če motor res močno segreješ in ga razbeljenega ugasneš, poči tudi gusast kolektor.


Pozdravljeni. Ravno kar me je klical mehanik. Mi zna kdo pomagat kje dobit izpusni kolektor imam e61. 2005 letnik in 535d. Baje so drugacni kolektorji od 3.0. Novega definitivno ne kupim ker ko so mi povedali ceno mi ni bilo ravno lepo. Hvala.

Pomojem ga je najboljše kupit na ebayu, kolikor imam v spominu se jih dobi in niso dragi.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 251
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#55

Si kar to temo sposodim. Ali na tehničnem preverjejo če ima vozilo downpipe namesto katalizatorja z DPF-jem ? To sprašujem za M57TU2 mašino katera ima lonec za turbino.

 

Na živce mi gre pogosta regeneracija na vsakih 300km mešane vožnje.



Urejal Bimmer-MB, 06.12.2019, 10:12.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 280
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Si kar to temo sposodim. Ali na tehničnem preverjejo če ima vozilo downpipe namesto katalizatorja z DPF-jem ? To sprašujem za M57TU2 mašino katera ima lonec za turbino.

 

Na živce mi gre pogosta regeneracija na vsakih 300km mešane vožnje.

Zaenkrat tega pri nas nihče ne preverja. Sicer bi pa jaz katalizator pustil, čez DPF narediš luknjo, softversko odklopiš zadevo in je problem rešen. Samo kar se programiranja tiče naj ti dela en izkušen štromar, da ti ne bo nek amater zajebal zadeve, ker v tem primeru lahko uničiš motor.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 251
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#57

Pa to lahko tuner odkodira, da ne izvaja več regeneracije. Enako mi je rešil z EGR ventilom, da je izklopljen. Me pa zanima če se regeneracija izvaja brez EGR hladilnika? Ker je sistem izklopljen le tega ne potrebujem več. Pa še puščat je začel na zunanji strani. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 280
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Pa to lahko tuner odkodira, da ne izvaja več regeneracije. Enako mi je rešil z EGR ventilom, da je izklopljen. Me pa zanima če se regeneracija izvaja brez EGR hladilnika? Ker je sistem izklopljen le tega ne potrebujem več. Pa še puščat je začel na zunanji strani. 

Če ti je EGR ventil odklopil, potem tudi hladilnika ne rabiš več, ne vem pa kako se ga eliminira, ker moraš verjetno vmes napeljat cev. Regeneracija se brez hladilnika ne izvaja. Seveda lahko tuner prekodira da se ne izvaja več regeneracija, če nimaš več EGR-ja, potem to MORA naredit. V nasprotnem primeru ti vbrizgava dodatno nafto v cilindre, s tem uničiš motor.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 251
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#59

Zdaj je samo EGR programsko, mehansko izklopljen in regeneracija se normalno izvaja. Verjetno pa če bi odstranil EGR cooler z termostatom bi prav zaradi pomanjkanja le tega zadeva nehala izvajati regeneracijo. Ali pa se motim? Za odstranitev EGR hladilnika se dobijo namenski čepi za cev. Ampak, ker hočem zadevo kljub temu ohraniti čim bolj originalno ostajajo originalni deli na vozilu in so blokirani.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 280
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#60

Zdaj je samo EGR programsko, mehansko izklopljen in regeneracija se normalno izvaja. Verjetno pa če bi odstranil EGR cooler z termostatom bi prav zaradi pomanjkanja le tega zadeva nehala izvajati regeneracijo. Ali pa se motim? Za odstranitev EGR hladilnika se dobijo namenski čepi za cev. Ampak, ker hočem zadevo kljub temu ohraniti čim bolj originalno ostajajo originalni deli na vozilu in so blokirani.

Motiš se in to je za motor smrtonosna napaka! Ko na sistemu ena stvar ne dela, DME vseeno zažene regeneracijo filtra, ki pa se ne izpolni v celoti, ampak samo vbrizgava dodatno nafto v motor - obogati mešanico. S tem se cilindri izpirajo, nafta pride v olje, mazanje se poslabša in motor lahko zaradi tega tudi zariba, ali pa se "samo" obrabijo ležaji. Tako da obvezno preprogramirat zadevo in naj ti te stvari ne dela nek šalabajzar, pač pa izključno strokovnjak - specialist za bavarce! S tem se ne hecaj, je bilo uničenih že dosti motorjev, par primerov je opisanih tudi na forumu.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.