Skoči na vsebino

 

Veriga E60 530d prej/potem

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
63 odgovorov v temi
Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#41

Če kupiš nov avto z garancijo, ne vem, 100.000km ali 5 let, servisi so predpisani na 30.000km ali več, ti totalno dol visi za to, ker boš po izteku garancije avto itak prodal in spet kupil novega in bo BMW oh in sploh top avto, ker si ga v 100.000 prevoženih km imel samo 3x na servisu, vmes pa samo tankal in vodo za pranje šip dolival..

Če pa vmes slučajno še kaj crkne , je pa itak v garanciji..

That's reality..


Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#42

Saj pravim lastniki naredijo največ škode. Materiali sploh niso tako slabi glede na to kako sranje morajo prenašat z vodo in ne oljem.
Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 616
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#43

menjal na  motorju 170kw pri 235k km, pa je imel le en člen minimalno zračnosti.

Tako, kot je videti na sliki pri enakih km...mal dvomim v km...

Ampak pomembno je, da je zadeva bila sanirana pred katastrofo.


Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#44

Jaz imam tudi menjano ketno na M57TÜ2 170KW motorju. Pri pregledu ketne katera je imela za sabo 280000km je kar nekaj členkov imelo zračnost kar se je poznalo pri nategu ketne. Napenjalec ketne je bil že iztegnjen na maksimum. Sem pa zamenjal vse tri ketne, očistil ventile, glava se je malenkost poravnala in zamenjalo tesnilo. Zamenjal vsa tesnila in semeringe na bloku. In naredil servis menjalnika ZF z originalnim kitom kateri je vseboval tesnila za mehatroniko in dodatno še oljni hladilnik z termostatom. Bi pa opomnil, da so tesnila že bila trda in so se prelomila če se jih je stisnilo.
Problem je bil še v oljnih kanalih kateri so bili že zapacani z karbonom. Predvsem oddušek motorja in turbo cevi zato se je naredilo izpiranje z čistilom.
No skratka motor je sedaj kot nov, jaz pa lažji za par vijolic. Sedaj pa upam, da mi bo lepo služil glede na vloženo ljubezen :)
Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#45

Kaj potem je fajn menjat verigo na teh motorjih? Trenutno imam 182k km vec ali manj so od zacetka servisi delani na 15-20k km, ce bo avto delu tako kot mora pri 250k km dobi novo verigo. Na verigo pa predvsem vpliva stevilo zagonov in servisni interval, ce avto prizges 50krat na dan bo veriga veliko bolj trpela in predvsem ce imas olje po 40k km isto notri...ali se motim ?
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#46

E60 z tako malo prevoženimi kilometri :-D. Ja glej, če so realni kilometri še imaš čas do 250k km. Pri olju imaš verjetno prav samo vseeno ni samo to. Tudi vodila ketne so pri kitu malenkost spremenjena in so daljša. Jaz moram še sedaj EGR hladilnik zamenjat, ker je začel rahlo puščat na zunanji strani kjer je varjen. Sicer imam EGR blokiran vendar zaradi DPF filtra in regeneracije moram obdržati termostat kateri se nahaja na njem. Prav tako sem mu privoščil nov intercooler saj je stari pošteno zvit od bombardiranja kamenčkov in insektov.



Urejal Bimmer-MB, 28.10.2019, 13:07.

Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 154
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#47

Kaj potem je fajn menjat verigo na teh motorjih? Trenutno imam 182k km vec ali manj so od zacetka servisi delani na 15-20k km, ce bo avto delu tako kot mora pri 250k km dobi novo verigo. Na verigo pa predvsem vpliva stevilo zagonov in servisni interval, ce avto prizges 50krat na dan bo veriga veliko bolj trpela in predvsem ce imas olje po 40k km isto notri...ali se motim ?

Naj bi bilo tako, ne ve pa nihce zagotovo. V vsakem primeru ne bi tvegal in verigo menjal cimprej.


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#48

E60 z tako malo prevoženimi kilometri :-D. Ja glej, če so realni kilometri še imaš čas do 250k km. Pri olju imaš verjetno prav samo vseeno ni samo to. Tudi vodila ketne so pri kitu malenkost spremenjena in so daljša. Jaz moram še sedaj EGR hladilnik zamenjat, ker je začel rahlo puščat na zunanji strani kjer je varjen. Sicer imam EGR blokiran vendar zaradi DPF filtra in regeneracije moram obdržati termostat kateri se nahaja na njem. Prav tako sem mu privoščil nov intercooler saj je stari pošteno zvit od bombardiranja kamenčkov in insektov.


Jap ena redkih, imam komplet vse racune od novega in tudi vsi servisi do sedaj na uradnem servisu delani... :-D
Ma nam diru ketne do 250k km... zelo veliko jih poznam ki imajo avto samo za kratke relacije miljon vzigov pa nimajo nobenih tezav pa imajo avti ze po 300k km+ S prvo verigo... jaz sem mnenja da do 250k km more zdrzat brez kakrsnih kolih problemov...
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#49

E60 z tako malo prevoženimi kilometri :-D. Ja glej, če so realni kilometri še imaš čas do 250k km. Pri olju imaš verjetno prav samo vseeno ni samo to. Tudi vodila ketne so pri kitu malenkost spremenjena in so daljša. Jaz moram še sedaj EGR hladilnik zamenjat, ker je začel rahlo puščat na zunanji strani kjer je varjen. Sicer imam EGR blokiran vendar zaradi DPF filtra in regeneracije moram obdržati termostat kateri se nahaja na njem. Prav tako sem mu privoščil nov intercooler saj je stari pošteno zvit od bombardiranja kamenčkov in insektov.

Zakaj pa imaš EGR blokiran? EGR hladilnik si kupi na eBayu novi originalni. Jaz sem dal 200€, pa je zdaj že leto dni mir. Ko boš iskal ne glej po kataloški, ker paše med seboj od 525d do 535d ;)


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#50

Drugace je pa e60 lahko tudi sparovcek hehe:

Pripete slike za predogled

  • 04655ABB-45F1-4FE1-A1AC-A11A4E700F55.jpeg
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#51

EGR je blokiran zaradi lepšega delovanja in manj povratne svinjarije iz izpušnega kolektorja v sesalni kolektor kjer ti naredi poštene sajaste obloge. In še nafta lepše izgoreva in manj zasvinja DPF.

 

To imaš na 530d 231km porabo? Jaz sem imel najmanjšo izmerjeno na 530d z 285KM 5,8L pri 110km samo tako se ne mislim voziti :-D Prej je tam okrog 7,4L pri moji vožnji.



Urejal Bimmer-MB, 28.10.2019, 15:47.

Prikaži več možnosti
    • zaxxon in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#52

EGR je blokiran zaradi lepšega delovanja in manj povratne svinjarije iz izpušnega kolektorja v sesalni kolektor kjer ti naredi poštene sajaste obloge. In še nafta lepše izgoreva in manj zasvinja DPF.
 
To imaš na 530d 231km porabo? Jaz sem imel najmanjšo izmerjeno na 530d z 285KM 5,8L pri 110km samo tako se ne mislim voziti :-D Prej je tam okrog 7,4L pri moji vožnji.


Ne na 525d imam tako porabo... nevem danes se mi ni dalo sem se jajcal 110-130 :-D drugace pa tam s tankom nardim lihk 1000km ko se lucka prizge....
Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#53

Jap ena redkih, 

moja 525d ima zdaj 178k km  :-D  . In ja jih ni prav dosti....


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#54

Drugace je pa e60 lahko tudi sparovcek hehe:

Jaz sem do zdaj imel največ 980km do črpalke, pa še to ko sem se v Nemčijo vozil. Seveda je bilo v Avstriji del na cesti en kup, tuneli so bili skoraj vsi omejeni na 80km/h, nekateri celo na 50km/h. Ko sem prišel v Nemčijo so ti kilometri nenormalno hitro padali  :napaka 

Nemške avtoceste kar dosti nafte porabijo  :laugh 

Zdaj trenutno imam povprečno porabo 12l  :metalc



Urejal panki_86, 28.10.2019, 16:45.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#55

moja 525d ima zdaj 178k km  :-D  . In ja jih ni prav dosti....

 

moja je imela še dva meseca nazaj ko sem jo kupil samo 176k km :-D


Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 060
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT 3.0

#56

Moj je 525d 3.0 145kw 2008... najbrž tudi problematična veriga? Glede na vin je motor M57T2

Sem nov v e60 vodah, pa zna tut kakšna neumna / prežvečena prletet :ok2

Verjetn bi na uradnem dobil servisno zgodovino :confused

 

Aja, glede na to da ima dobrih 280kkm verjetn že enkrat menjana ali pač ne ....



Urejal tratnika, 17.11.2019, 16:37.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 541
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Moj je 525d 3.0 145kw 2008... najbrž tudi problematična veriga? Glede na vin je motor M57T2
Sem nov v e60 vodah, pa zna tut kakšna neumna / prežvečena prletet :ok2
Verjetn bi na uradnem dobil servisno zgodovino :confused
 
Aja, glede na to da ima dobrih 280kkm verjetn že enkrat menjana ali pač ne ....


Skoraj ziher se ni bila menjana...
Prikaži več možnosti


Bach
Bach

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 525d

#58

Jaz imam 525d letnik 2006 130kw s prevozenimi 400.000km - realni...sem lastnik ze 11 leto. Redno menjam olje in filtre na 15.000km in so mi na pooblascenem servisu ob vprasanju ce bi menjal ketno dejali: zakaj?!

Malo me skrbi in me zanima ce bi preventivno raje menjal? Vse deluje bp in avto bi rad se vozil nadaljnih 400k...

Priporocila-kje dejansko menjati!? Ali je varno kupiti na ebayu material? Sem zasledil da material dobia ze do 200€ komplet?? Kaj vgradi mehanik...to kitajsko “ sr...”?

Hvala
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 319
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#59

Če maš 130kW ne diraj nič in vozil dalje


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#60

Če boš menjal ketno na tem motorju, zagotovo ne bo naredil še 400000..  bo obstoječa naredila več km kot nova.

Verig že dolgo nočejo več tako kvalitetno naredit, kot so jih včasih..



Urejal Coti, 17.11.2019, 23:16.

Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč