Skoči na vsebino

 

Veriga E60 530d prej/potem

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
63 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#61

Moj je 525d 3.0 145kw 2008... najbrž tudi problematična veriga? Glede na vin je motor M57T2

Sem nov v e60 vodah, pa zna tut kakšna neumna / prežvečena prletet :ok2

Verjetn bi na uradnem dobil servisno zgodovino :confused

 

Aja, glede na to da ima dobrih 280kkm verjetn že enkrat menjana ali pač ne ....

Če ti prejšnji lastnik ni rekel da je bila menjana, potem skoraj sigurno ni bila. Zamenjaj čimprej, pri teh kilometrih ni več heca.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 154
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#62

Če je to Technische Überarbeitung oziroma m57TÜ2 potem obvezno menjat ketno. Nebi rad strašil vendar napenjalec je že pri koncu in ketna že ima prcejšnjo zračnost oziroma nateg na svojo dolžino. Tudi nekatera gumijasta tesnila so že povsem trda in jih je dobro zamenjati. Ob enem še preveiti oljne cevi od turbine če je slučajno kaj karbona.


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 133
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#63

kaj pa tale  m57D25 (256D2) l 2006 kok je pa tale motor kej problematičen okol ketne 

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

 

kaj pa tale  m57D25 (256D2) l 2006 kok je pa tale motor kej problematičen okol ketne 

 

 

Za 2006 letnik bi jaz priporočal kontrolo. Kljub temu da se za 130 kW motor govori da menjava ni potrebna, je kolega zadnjič enega razdrl in je rekel da je bila veriga raztegnjena, pa je imel avto zelo malo kilometrov. Nenapisano pravilo sicer pravi da so se problemi začeli šele s faceliftom oziroma pri 525d od 145 kW naprej, pri 530d pa od 170 kW naprej, ampak jaz bi zaradi zgoraj napisanega preveril tudi 130 kW motor, če je letnik izdelave konec 2006. Bi ga pa jaz na tvojem mestu samo odprl in fizično preveril ohlapnost verige in stanje napenjalca, menjal bi samo tisto kar je res potrebno, saj znajo bit stari deli vseeno dosti bolj zdržljivi kot novi. Če se ugotovi da veriga ni preohlapna bog ne daj menjat, s tem narediš več slabega kot dobrega. Če je ohlapna, pa ni druge kot da se jo zamenja.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Joe Dimaggio je všeč