Skoči na vsebino

 

Odstranitev particle filtra

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
70 odgovorov v temi
trans8
trans8

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw 530d xd

#1

Zanima me koga priporočate za odstranitev particle filtra?


Prikaži več možnosti


bmw328ci
bmw328ci

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 987
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: F11 530da

#2

Tunerc nm
:ok
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#3

Tunerc nm

:ok :ok


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 405
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 4 kolesa in volan

#4

Zakaj odstraniti particle filter, kaj je boljše ali slabše?


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 853
  • Lokacija: Svet

#5

Zakaj odstraniti particle filter, kaj je boljše ali slabše?

Brez DPF je:

- vec moci

- manj moznosti problemov (zabit DPF)

- ni vec regeneracij (manjsa poraba)

 

Z DPF je:

- bolj cisto okolje (manj trdih delcev v izpuhu, ki so zelo zdravlju skodljivi)


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • scooter je všeč


scooter
scooter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 062
  • Lokacija: Grobelno del
  • Avtomobil: 4x4

#6

dpf   mora definitivno stran....     Ga je pa potrebno odstranit tako da katalizator ostane nedotaknjen...   Poleg tega morajo vsi priključki senzorjev tlaka ostan na svojem mestu...

 

Avto ne potrebuje nikakeršnega reprogramiranja, saj po odstranitvi ne zazna nikakršnih napak....


sam sem jih že porezal nekaj stran in za zdaj ni bilo nikakeršnih težav...   Edino to je , da avto tu in tam rahlo podimi....


E 60 530d
Can-am 

Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#7

dpf   mora definitivno stran....     Ga je pa potrebno odstranit tako da katalizator ostane nedotaknjen...   Poleg tega morajo vsi priključki senzorjev tlaka ostan na svojem mestu...

 

Avto ne potrebuje nikakeršnega reprogramiranja, saj po odstranitvi ne zazna nikakršnih napak....


sam sem jih že porezal nekaj stran in za zdaj ni bilo nikakeršnih težav...   Edino to je , da avto tu in tam rahlo podimi....

to pa ne vem če bo držalo.

vozilo vseeno dela regeneracijo občasno.

saj ni edini pogoj za regeneracijo povišan povratni tlak v izpuhu.


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 734
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#8

To nikakor ni pravilno odstranjen DPF.

Sicer ni nič narobe če pustiš notri katalizator in senzorje.

V vsakem primeru moraš preprogramirat ECU, drugače bo računalnik še vedno delal regeneracije, sicer malo bolj poredko, ampak vseeno.

 

Je pa res da če pustiš katalizator notri, bo računalnik zelo težko zaznal da DPFja ni več, in se ne bo pritoževal (v 99% primerih).


Prikaži več možnosti


trans8
trans8

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw 530d xd

#9

mogoce ve kdo se za koga ki se ukvarja s tem?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

To nikakor ni pravilno odstranjen DPF.

Sicer ni nič narobe če pustiš notri katalizator in senzorje.

V vsakem primeru moraš preprogramirat ECU, drugače bo računalnik še vedno delal regeneracije, sicer malo bolj poredko, ampak vseeno.

 

Je pa res da če pustiš katalizator notri, bo računalnik zelo težko zaznal da DPFja ni več, in se ne bo pritoževal (v 99% primerih).

Zakaj bi katalizator odstranil? Kako pa potem tehničnega narediš?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#11

To nikakor ni pravilno odstranjen DPF.

Sicer ni nič narobe če pustiš notri katalizator in senzorje.

V vsakem primeru moraš preprogramirat ECU, drugače bo računalnik še vedno delal regeneracije, sicer malo bolj poredko, ampak vseeno.

 

Je pa res da če pustiš katalizator notri, bo računalnik zelo težko zaznal da DPFja ni več, in se ne bo pritoževal (v 99% primerih).

Tole pa nebo držalo, računalnik bo točno vedel da je brez DPF ja, saj meri tlak pred njim in za njim.

 

En lep primer iz prakse na 3.0d motorju odstranjen kat in dpf  na valjih pokazalo 235hp (original 218hp) na original mapi :-D :-D :-D ,

 

Drugače pa Tunerc novo mesto, je meni naredil da tudi ko sem bil brez vsega so bili plini v mejah :ok2


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Tole pa nebo držalo, računalnik bo točno vedel da je brez DPF ja, saj meri tlak pred njim in za njim.

 

En lep primer iz prakse na 3.0d motorju odstranjen kat in dpf  na valjih pokazalo 235hp (original 218hp) na original mapi :-D :-D :-D ,

 

Drugače pa Tunerc novo mesto, je meni naredil da tudi ko sem bil brez vsega so bili plini v mejah :ok2

Res je da se nekaj pozna ampak moraš računati da moč ki je podana kot tovarniška lahko odstopa +/-5%. Sedaj pa kakor imaš srečo kakšnega dobiš.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 734
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#13

Tole pa nebo držalo, računalnik bo točno vedel da je brez DPF ja, saj meri tlak pred njim in za njim.

 

En lep primer iz prakse na 3.0d motorju odstranjen kat in dpf  na valjih pokazalo 235hp (original 218hp) na original mapi :-D :-D :-D ,

 

Drugače pa Tunerc novo mesto, je meni naredil da tudi ko sem bil brez vsega so bili plini v mejah :ok2

Jah sem že videl kar nekaj avtov ko so odstranili DPF in pustili katalizatorje, pa niso nič reprogramirali, in ECU tudi po nekaj 10kkm ni javil nobene napake.

Differencialni senzor je kljub temu da je bil lonec prazen izmeril razliko v tlaku kakih 10-20mbar pod polnim gasom, in zgleda da je dovolj da računalnik to interpretira kot prisoten DPF. Regeneracije se tudi naprej izvajajo, sicer bolj poredko, ampak se.

 

Bistveno je tukaj da imaš katalizatorje, ker ti poskrbijo da se nafta ki je vbrzigana v izpušni cikel vname in "segreje" lonec DPFja.

In dokler med regeneracijo ECU uspe držat temperaturo nad 600°C misli da se regeneracija izvaja. Seveda na tak način DPF ni pravilno odstranjen, poraba bo višja, ker boš še vedno kuril nafto za regeneracije. Problem je tudi manjši backpressure na izpuhu, ki ponavadi privede do malce večjega overboosta na turbini, kar ni najbolje, je pametno prilagodit mape za VNT po odstranitvi DPFja...

 

So pa tudi primeri ko ob istih predelavah vrže napako ven čez čas. Zgleda da moraš met tudi malo sreče.


Prikaži več možnosti
    • kn3z007, TIN in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw328ci
bmw328ci

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 987
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: F11 530da

#14

Tole pa nebo držalo, računalnik bo točno vedel da je brez DPF ja, saj meri tlak pred njim in za njim.

En lep primer iz prakse na 3.0d motorju odstranjen kat in dpf na valjih pokazalo 235hp (original 218hp) na original mapi :-D :-D :-D ,

Drugače pa Tunerc novo mesto, je meni naredil da tudi ko sem bil brez vsega so bili plini v mejah :ok2

Kok ti je racunal tunerc?
Mene tut drzi da bi pocas to vn zmetal,predn se zacnejo tezave pa cipiral

Urejal bmw328ci, 18.08.2016, 18:31.

:ok
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#15

Miskim da je bilo nekih 250€, če se prov spomnim


Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#16

Zaj ti za 100€ izklopim dpf in na tehnicnem ti pokaze pline vse v zelenem ;)
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#17

Zaj ti za 100€ izklopim dpf in na tehnicnem ti pokaze pline vse v zelenem ;)

Ti pripeljem tanovega F in mojo meco pa da vidim za 100€  izklop dpf ja.

 

p.s. z EcuSafe negre :-D


Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#18

Za kaj bi nekaj odstranjevali, če so inženirji to tako predvideli? Zato da bolj leti? Za okolje se vam pa fučka al kaj? Zaprite se v garažo s takim avtom pa dihajte 2 minuti, če vam rata?


Prikaži več možnosti
    • damirkos1 je všeč


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 116
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#19

Za kaj bi nekaj odstranjevali, če so inženirji to tako predvideli? Zato da bolj leti? Za okolje se vam pa fučka al kaj? Zaprite se v garažo s takim avtom pa dihajte 2 minuti, če vam rata?

Zato ker inžinerji niso predvideli nas ''šparovnih'' slovenčkov in ostalega folka, ki se vozijo do max 1500rpm in še to stalno po mestu, in se zadeva enostavno zabije do te mere da začne povzročati težave.

 

Zdej pa hitro par odgovorov v smislu da če je vse ok na avtu se zadeva nemore zabit..... PA SE, tudi če je vse ok na avtu! Pri vožnji po mestu in prekratkih razdaljah se nemore zregenerirati do te mere da se ščisti.......


Prikaži več možnosti
    • zaxxon in Mark89 uporabnikom je všeč to sporočilo


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#20

Jasno kot beli dan. To piše tudi v navodilih in če jih "slovenci" ne berejo-mo, potem so-smo si sami krivi. Tudi mehaniki opozarjajo na to, da je treba avto peljat na AC prepucat, takrat se opravi tudi regeneracija. Brez tega dvojega verjamem, da je potem hitro veselja konec. Dizel je za vozit, ne za cijazit po mestu!


Prikaži več možnosti